سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۳:۴۹Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 26 اردیبهشت 1397 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1394 توریسم آنلاین 30 اسفند 1395 توریسم آنلاین 29 اسفند 1396 توریسم آنلاین 31 فروردین 1397 توریسم آنلاین 31 خرداد 1397 توریسم آنلاین 31 تیر 1397 توریسم آنلاین 31 مرداد 1397 توریسم آنلاین 31 شهریور 1397 توریسم آنلاین 30 مهر 1397 توریسم آنلاین 30 آبان 1397 توریسم آنلاین 1 آذر 1397 توریسم آنلاین 30 دی 1397 توریسم آنلاین 1 بهمن 1397 توریسم آنلاین 2 اسفند 1397 توریسم آنلاین 1 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 2 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 3 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 4 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 5 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 6 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 7 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 8 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 9 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 10 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 11 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 12 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 13 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 14 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 15 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 16 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 17 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 18 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 19 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 20 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 21 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 22 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 23 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 24 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 25 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 26 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 27 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 28 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 29 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 30 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 31 اردیبهشت 1397 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۴    
در شرایطی که از چند هفته پیش و با اعلام سیاست جدید ارزی دولت از سوی بانک مرکزی، 33 اولویت ارزی درنظر گرفته شده و با وجود آنکه در روزهای اخیر رئیس انجمن صنفی دفاتر مسافرتی ایران خبر از این داده که پس ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۴    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: حداکثر اقامت زائران در حج تمتع امسال در مدینه 6 روز است و زائران باید نسبت به علت اصلی این امر که فقدان هتل کافی و مناسب در مدینه است، کاملا توجیه شوند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۱    
آثاری هنری از یکی از هنرمندان معاصر نقاشی به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی برای نخستین بار از مخازن موزه های این مجموعه خارج شده و در موزه جهان نما در نیاوران به نمایش در می آید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۶    
یک دستگاه آپارتمان 101 متری در محدوده مطهری میرعماد، طبقه همکف با مبلغ 750 میلیون تومان به فروش می رسد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۴:۰۵    
در آستانه روز بزرگداشت حکیم عمر خیام، دومین قطار گردشگری مشاهیر ایران روز چهارشنبه با استقبال مردم، هنرمندان و مسئولان وارد نیشابور شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۴:۰۵    
کول تپه های جای جای آذربایجان سکونتگاه انسانهای باستان بوده و از 9000 سال قبل به عنوان کارگاه های تولیدی عمل می کرده و امروزه در سایه عدم توجه مسئولین و مردم در فراموشی بسر می برند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۵    
رئیس انجمن صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان استان خراسان رضوی گفت: باتوجه به شرایط نامناسب اقتصادی در ادوار گذشته قدرت خرید مردم در بخش مسکن کاهش پیدا کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۰    
برانکو بالاخره صبح روز دوشنبه (روز بازی با الجزیره امارات) رسماً قراردادش با پرسپولیس را به مدت 2 سال دیگر تمدید کرد ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۰    
فصل برای استقلال تمام شد و بازیکنان این تیم همچون کادر فنی تعطیلات خودشان را آغاز کردند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۵    
مدیرکل میراث فرهنگی تهران گفت: در نظر داریم تا شاخص های فرهنگی تهران را دوباره بازبینی کنیم، تهران فرهنگ غذایی، لباس محلی و گویش مشخص دارد که می تواند در یک اطلس فرهنگی گردآوری و منتشر شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۵    
به مناسبت هفته میراث فرهنگی، نخستین تالار از "موزه مجازی فرش های تاریخی- هنری ایران" همزمان با هفته میراث فرهنگی روی سایت پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری بارگذاری می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۵    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه مشکل اصلی حوزه صنایع دستی بازاریابی و فروش تولیدات است ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۳۰    
هفتمین کاشی ماندگار در استان قزوین بعد ازظهر سه شنبه 25 اردیبهشت ماه بر سردر منزل دکتر قاسم انصاری، استاد و پژوهشگر علوم ادبی و عرفانی، نصب و رونمایی شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۲۰    
فعال سازی کارگاه های مرمت کاخ آپادانا، کاخ صدستون، ساماندهی اشیای منقول تخت جمشید، از مهمترین موضوعات مطرح شده توسط سرپرست پایگاه میراث جهانی تخت جمشید( پارسه) است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۶    
در مراسم رونمایی از نمایشگاه دائمی صنایع دستی، برخی مشکلات این حوزه از جمله بیمه هنرمندان، مشکلات مدیریتی، لزوم حمایت از بخش خصوصی و ... مطرح شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۱    
سرپرست معاونت صنایع دستی از افتتاح خانه های ایرانی در استان های دیگر کشور در ماه های آتی خبر داد و گفت: در آینده صنایع دستی صاحب موزه ای در خور شأن خود خواهد شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۴۱    
50 خودروی کلاسیک با بیش از 60 سال قدمت از کاخ سعدآباد راهی کاخ نیاوران شدند تا در آستانه روز جهانی موزه ها و میراث فرهنگی مردم را با میراث صنعتی که زمانی اوراق می شد، آشنا کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۶    
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی بازدید از موزه های این سازمان در روز جمعه 28 اردیبهشت را رایگان اعلام کرد و از برگزاری پنج نمایشگاه به این مناسبت در مکان ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۰    
سینماگران، معماران و هنرمندان قصد دارند با امضای تفاهم نامه ای بافت تاریخی تهران را احیا کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۳    
دروازه های سپهر وا می شوند و زمین، در گلباران مهمانی بزرگ، به سرور و شادمانی می نشیند و هلهله سر می دهد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۳    
شب بازی پرسپولیس و الجزیره امارات و حوالی ساعت 23 دوشنبه شب، امیرحسین خیرخواه عکاس زحمتکش مطبوعات ورزشی تصویر جالبی از نیمکت سرخپوشان پس از گل سیدجلال حسینی منتشر کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۸    
عادل فردوسی پور اصلاً گزارش خوبی نداشت و حداقل این که استقلالی ها خیلی از او شاکی بودند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۳    
مدت هاست رابطه برانکو و مسلمان شکرآب شده و هرقدر هم که دو طرف این موضوع را تکذیب کنند ولی از رفتار هر دو طرف کاملاً می توان این موضوع را برداشت کرد که مشکلی میان آنها هست.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۹    
سالها پیش بو؛دشاید نزدیک 30 سال.محمدرضا حیاتی گوینده خبر تلویزیون در اخبار ساعت 21 با بغضی در گلو اعلام کرد که دختر چهار ساله قاسم افشار در گذشته است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۹    
فواره های زیبایی در دنیا وجود دارند که به دلیل طراحی خاص آنها گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۹    
نقاط مختلف کره زمین دیدنی هایی دارد که سفر به آنجا قطعا هیجان انگیز خواهد بود. "توریسم آنلاین" چند نمونه از این دیدنی ها را انتخاب کرده و به شما معرفی می کند: ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۹    
طاقهای زیبا و طبیعی در دنیا وجود دارند که بزرگ و چشم نواز یا کوچک وجالب هستند و تمام این شگفتی ها حاکی از جذابیت زمین است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۹    
مونترال ٬ بزرگترین شهر ایالت کبک در کانادا و دارای یکی از زیباترین باغ های دنیا است.این باغ شامل 10 گلخانه و مجموعه ای از 22 هزار گونه های گیاهی و گیاهان پرورشی است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۲۴    
ماه قرآن، ماه میهمانی خدا، ماه خوبی ها، ماه شب های قدر، ماه دعا و نیایش، ماه رحمت و آمرزش، ماه خیر و برکت، از راه می رسد و مردم خداجوی گوشه وکنار کشورمان، با انجام برنامه های ویژه مذهبی ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۹    
توریسم آنلاین: زوکا سگ درمانگری است که برای کاهش ترس کودکان از دندانپزشکی آنها را تا صندلی بیمار همراهی می کند و در طول درمان حضور دارد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۹    
توریسم آنلاین: رقابت گاو سواری در تاوف کرشن -آلمان-
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۴:۳۹    
اقتصاد آنلاین: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده اجاره آپارتمان 100متری در مناطق شهری تهران در اردیبهشت ماه 97 است ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۹    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: فردوسی با شاهنامه توانست هویت ملت ایران را گرامی بدارد و توانست زبان و ادبیات ایران را حفظ کند که این کار بسیار بزرگ و قابل تحسین است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۹    
قاسم افشار گوینده با سابقه صدا و سیما دار فانی را وداع گفت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۸    
امروز سامانه بارشی در نواحی مرکزی، دامنه های جنوبی البرز و بخش هایی از شمال شرق و غرب کشور فعال بوده و در برخی استان ها از جمله تهران شدت بیشتری خواهد داشت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۸    
اقتصاد آنلاین: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه 6 تهران طی اردیبهشت ماه 97 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران است:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۳    
گروهی از طراحان اهل کره جنوبی ایده جالبی را در خیابانهای سئول برای روزهای بارانی مطرح و اجرا کردند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۳    
در دنیای مدرن امروزی برای جذب مخاطب در زمینه های هنری ،خلاقیت حرف اول را می زند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۳    
"سایمون بک" هنرمندی است که توانسته نام خود را به عنوان اولین و مشهورترین هنرمند برفی دنیا به ثبت برساند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۳    
پرتره در لغت به معنی تصویر، نقاشی، مجسمه، پیکره و .... است و در شکل اختصاصی آن به مجسمه صورت، تصویر صورت، عکس صورت و مجسمه نیم تنه، اطلاق می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۳    
جسد بازیگر مشهور سینما در مقابل خانه اش کشف شد. مارگوت کیدر بازیگر نقش اصلی فیلم های سوپرمن درگذشت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۳    
قشر های مختلف مردم انگلیس در پی انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی و کشتار مردم مظلوم فلسطین، خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی مقابل ساختمان نخست وزیری کشورشان ابراز کردند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۳    
در جنوب غربی کاشان روستایی است با طبیعتی سرسبز و زیبا.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۸    
بعد از بازی پرسپولیس و الجزیره تصاویری از محسن مسلمان دیده شد که نشان می دهد او چندان از پیروزی تیمش در این مسابقه خوشحال نشده است که کریم باقری جواب جالبی به این موضوع داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۸    
هواداران باشگاه السد با توجه به عملکرد خوب پورعلی گنجی با السد خواستار تمدید قرارداد او هستند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۱۸    
تنهایی سفر کردن آره یا نه؟ /درست است که یک همسفر خوب لذت سفر را چندبرابر می کند و خاطرات خوب می سازد اما تنهایی سفر کردن هم قطعا مزیت هایی دارد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۸    
ماه مبارک رمضان آداب و رسوم و شرایط خاص خود را دارد که آن را از بقیه ماه های سال متمایز می کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۳    
پیامک های زیبا مخصوص ماه بارک رمضان را ببینید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۳    
سفر به سرزمین آتش /آذربایجان به پایتختی باکو در منطقه قفقاز جنوبی در تقاطع جنوب غربی آسیا و جنوب شرقی اروپا واقع شده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۸:۵۳    
در روزهایی که فروش باشگاه تراکتورسازی با هیجان زیادی مورد توجه رسانه ها و هواداران قرار دارد مسوولان تراکتورسازی به فکر تقویت تیم برای فصل بعد هستند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۸:۴۳    
ژرف دره ساماریا با رایحه گل صدتومانی! /ژرف دره ساماریا در جزیره کرت –یونان- یک جاذبه توریستی است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۸:۲۸    
گفته می شود بازار خرید و فروش موبایل پررونق ترین بازارها در کشورمان است و علاقمندان و خریداران گوشی تلفن همراه معمولا در هر شرایطی اقدام به خرید این وسیله کوچک اما کارا می کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۶:۲۹    
قشر بزرگی از جامعه تابستان و زمستان برایشان یکسان است و سفر جز با گرفتن مرخصی روزانه از محل کار، برایشان میسر نیست.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۶:۲۹    
هزینه 800 دلاری برای موهای سگ / کوین چان مدیر بازاریابی 29 ساله اهل هنگ کنگ است که برای شرکتی در پکن کار می کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۶:۲۹    
او در 19 سالگی صاحب 4 خانه است! / کایلی جنر از خانواده کارداشیان-جنر در 19 سالگی صاحب 4 خانه است.