شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۲۹Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری یوپنا 14 مرداد 1397 - upna.ir

خبرگزاری یوپنا 28 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 27 اسفند 1396 خبرگزاری یوپنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری یوپنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری یوپنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 31 تیر 1397 خبرگزاری یوپنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری یوپنا 30 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 1 آبان 1397 خبرگزاری یوپنا 28 آذر 1397 خبرگزاری یوپنا 30 دی 1397 خبرگزاری یوپنا 30 بهمن 1397 خبرگزاری یوپنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری یوپنا 1 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 2 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 7 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 8 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 9 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 10 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 11 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 12 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 13 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 14 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 15 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 16 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 17 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 19 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 20 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 21 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 22 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 23 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 24 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 26 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 27 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 28 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 29 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 30 مرداد 1397 
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۱۴    
کیمیا علیزاده پرچمدار کاروان ایران به دلیل مصدومیت بازی های آسیایی جاکارتا را از دست داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۹    
در خصوص زمان ثبت نام مجدد از وراث مشمولین فوت شده سهام عدالت، اظهار کرد: در فاصله یک هفته ای از 16 تا 22 تیرماه دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام از وراث متوفی را شروع کردند منتهی کار ثبت نام در این یک هفته ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۴    
آنچه مشخص است قرار نیست دختران در بخش نظامی حضور داشته باشند و برای عملیات نظامی آماده شوند. به نظر باید از دختران در مسائل آموزشی و بهداشتی و همچنین رویکرد نرم افزاری استفاده شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۳۴    
به مشکل نظام بانکی به طور جدّی باید رسیدگی بشود؛ این حرفی است که همه میزنند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۵۴    
یک عضو هیات رئیسه مجلس از نامه کتبی 20 نماینده مجلس به رئیس مجلس شورای اسلامی در جهت تجدید نظر در استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۴۴    
آمار بانک مرکزی از افزایش نقدینگی تا 1582 هزار میلیارد تومان حکایت دارد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۳۹    
دانشگاه پیام نور، 16 مرداد ماه را آخرین مهلت ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستانه سال 97 این دانشگاه اعلام کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۰۴    
سخنگوی قوه قضاییه از بازداشت معاون ارزی برکنار شده بانک مرکزی خبر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۶:۳۹    
معاون فرهنگی ، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور گفت که تقسیم بندی مراکز و شعب این دانشگاه در استان های کشور به 10 منطقه با راه اندازی دبیرخانه این مناطق اجرایی شده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۱۸    
متخصصان فنی این پایگاه در اقدامی مشابه و با صرف 12500 نفرساعت کار فنی یک فروند هواپیمای اف5دوکابینه را اورهال کردند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۴۸    
قیمت سکه، طلا و دلار در حالی امروز کاهش یافت که قیمت طلا به 285 هزار تومان در هر گرم رسید و سکه طلا به 3 میلیون و 690 هزار تومان رسید و هر دلار به 9 هزار و 950 تومان رسید.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۳۳    
شورای عالی سیاست گذاری، حجاریان، تاج زاده، سازندگی و همه این تشکل هایی که تحت عنوان اصلاحات و اصلاح طلبی فعال هستند ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۱۸    
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان این که امروز هیچ مشکل امنیتی در کشور وجود ندارد گفت: ممکن است تحرکاتی در برخی نقاط دیده شود که این در همه نقاط دنیا نیز مشاهده می شو ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۵۸    
بابک زنجانی و شرکایش که با تخلف بیش از 2 میلیارد دلاری از پرداخت بدهی نفتی خودداری می کنند، بارها با هدف وقت کشی و ایجاد فرصت ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۴۸    
کارشناس اداره پایش اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: هوای بجنورد برای گروه های حساس ناسالم شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۳۳    
یکی از کابوس های افرادی که سوار هواپیما هستند، باز شدن یکی از درب های هواپیما است. این کابوس البته در سال 2017 به حقیقت پیوست ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۲۳    
سمیح صعب روزنامه نگار لبنانی در گفت و گو با ایرنا تاکید کرد که ایران در مقابل فشار آمریکا دست بسته و نظاره گر نیست، بلکه تلاش می کند تا از طریق روابط خارجی و نیز ابزارهای دفاعی خود ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۱۳    
فاطمه ذوالقدر، نماینده مردم تهران در مورد بسته جدید ارزی گفت نرخ ارز مسافرتی تغییر خواهد کرد و به نرخ ارز آزاد نزدیک می شود و ارز 4200 تومانی صرفا به کالاهای اساسی و ضروری اختصاص پیدا می کند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۰۸    
شهردار تهران در واکنش به اینکه آیا قانون منع بکارگیری بازنشستگان شامل وی نیز می شود یا خیر گفت: این موضوع با استفساریه از مجلس شورای اسلامی مشخص خواهد شد و در صورتی که منعی وجود نداشته باشد به ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۸    
طی احکامی جداگانه از سوی دکتر زمانی، رئیس دانشگاه پیام نور روسای دبیرخانه مناطق ،3، 4 و 7 دانشگاه منصوب شدند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۳    
خانه ملت نوشت: علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی با یادآوری سالروز فرمان مشروطیت گفت: این فرمان نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۴۳    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به کاهش دمای هوا در تهران از افزایش غلظت ذرات معلق در پایتخت طی امروز و فردا (14 و 15 مرداد) خبر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۳    
فرماندار هویزه از تعطیلی ادارات و بانک های این شهرستان به دلیل غلظت دود ناشی از آتش سوزی هورالعظیم خبر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۹    
عراقی ها بهار امسال 75 درصد بیشتر به ایران سفر کردند، آن هم به انگیزه تجارت، درمان و زیارت. به نظر می رسد بی ثباتی بازار ارز در ایران دست کم به مذاق همسایه غربی خوش آمده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۹    
وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری معتقد است: اجماع عمومی بر دخالت نکردن در فعالیت های سیاسی دانشجویان است درعین حال که نباید نگران امور تشکیلاتی آنها در محیط های دانشگاهی شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۳    
پنج فروند هواپیمای ATR پس از سوختگیری در فرودگاه بین المللی ارومیه به سمت مهرآباد پرواز کردند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۳    
پژوهشگران نه تنها دریافتند که تومورهای سرطان مثانه از قدرت بویایی برخوردار هستند، بلکه متوجه شدند که تومورها از رایحه چوب صندل نیز خوششان نمی آید.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۵۸    
به دنبال ناکام ماندن طرح ترور رئیس جمهور ونزوئلا، یک گروه موسوم به سربازان فلانل مسئولیت این اقدام را پذیرفت.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۵۸    
سرپرست دانشگاه جامع پیام نور خراسان شمالی با بیان اینکه فعالیت های جهاد دانشگاهی در انجام امورات فرهنگی و اجتماعی بازخورد مثبتی در استان داشته است ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۴۸    
منابع خبری از ترور مدیر مرکز تحقیقات علمی منطقه مصیاف سوریه و شهادت وی خبر دادند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۴۸    
سخنگوی شورای شهر تهران در مورد لیست بازنشستگان شهرداری که مشمول اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در شهرداری تهران می شوند، توضیحاتی ارائه کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۲۳    
در مجموع تعداد 7 میلیون و 600 هزار قطعه سکه پیش فروش شد که از این تعداد، یک میلیون و 610 هزار قطعه سکه در سررسیدهای یک و سه ماهه (معادل بیش از 95 درصد تعهدات این دو سررسید) به متقاضیان تحویل شده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۱۳    
مشاور سازمان سنجش گفت: انتخاب رشته آزمون سراسری 97 از فردا از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۰۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی گزارشی از آخرین تصمیمات شورای عالی اقتصادی در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی به نمایندگان ارایه داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۰۳    
آنطور که مدیران سازمان امور اداری و استخدامی می گویند این سازمان هیچ گونه تصمیمی برای تبدیل وضع نیروهای شرکتی به قراردادی ندارد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۵۳    
دکتر محسنی جزئیات بیست و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) شهریور 97 را اعلام کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۲۷    
نسخه اندروید اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ نیز به قابلیت جدید تصویر در تصویر (PiP) مجهز می شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۱۲    
وزیر علوم گفت: کنکوری ها باید برای انتخاب رشته به اطلاعیه های سازمان سنجش دقت کنند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۷:۵۷    
دنیای اقتصاد نوشت: از ابتدای مرداد ماه تاکنون حدود 23 درصد از معاملات املاک مسکونی به بهای بیش از یک میلیارد تومان انجام شده است ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۷:۵۷    
وعده استخدام همسر یک نماینده باعث شد تا وی که موافق استیضاح وزیرکار بود به مخالف تبدیل و استیضاح وزیر در اسفند96 با اختلاف یک رای به تصویب نرسد!
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۷:۴۷    
سخنرانی زنده رئیس جمهوری ونزوئلا در یک مراسم نظامی در حالی قطع شد که گزارش های اولیه حاکی از انفجار چندین پهپاد حاوی مواد منفجره در محل این سخنرانی است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۷:۴۷    
ده ها هزار نفر در تل آویو علیه قانون نژاد پرستانه قوم یهود که به تازگی در کنست (پارلمان) این رژیم تصویب شد، تظاهرات کردند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۷:۲۲    
رگ های عنکبوتی به دلیل زخامت بسیار کم و نازک شبیه تار عنکبوت می باشند ، معمولا رنگ آبی یا قرمز دارند و در نزدیکی سطح پوست قرار گرفته اند ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۷:۰۲    
دانشگاه پیام نور برای تبدیل وضعیت اعضای علمی قراردادی، دستیار علمی و پیمانی مشروط (با مدرک دکتری) شرایطی را اطلاع رسانی کرد
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۶:۴۱    
پس از گذشت سال ها قطع رابطه میان آنکارا و دمشق، یک فروند کشتی باری سوریه برای نخستین بار تنگه بسفر که ترکیه را به دو بخش آسیایی و اروپایی تقسیم می کند، به سوی دریای سیاه ترک کرد.