دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۰:۰۷Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری یوپنا 23 مرداد 1397 - upna.ir

خبرگزاری یوپنا 28 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 27 اسفند 1396 خبرگزاری یوپنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری یوپنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری یوپنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 31 تیر 1397 خبرگزاری یوپنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری یوپنا 30 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 1 آبان 1397 خبرگزاری یوپنا 28 آذر 1397 خبرگزاری یوپنا 30 دی 1397 خبرگزاری یوپنا 30 بهمن 1397 خبرگزاری یوپنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری یوپنا 1 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 2 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 7 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 8 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 9 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 10 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 11 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 12 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 13 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 14 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 15 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 16 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 17 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 19 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 20 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 21 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 22 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 23 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 24 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 26 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 27 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 28 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 29 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 30 مرداد 1397 
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۱۵    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که طی آن نرخ 15 ارز از جمله پوند کاهش، نرخ 7 واحد پولی همانند یورو افزایش و قیمت دلار هم در کنار 4 ارز ثابت ماند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۱:۴۸    
قیمت مرغ آماده طبخ در بازار خرده فروشی 10 هزار و 650 تومان است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۵    
وزیر علوم گفت: تنظیم و ساماندهی در پذیرش دانشجو بویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی انجام شده و در بخش سازمان ها و دستگاه های آموزشی و پژوهشی نیز ماموریت ها تعریف شده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۱    
یک هفته قبل علی ربیعی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برکنار شد. در این مدت نام 10 نفر به عنوان جانشین ربیعی در رسانه ها مطرح شده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۶    
رئیس جمهوری ترکیه از اعمال تحریم کشورش بر محصولات الکترونیکی آمریکا خبر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۱۱    
دولت ترامپ با اعمال مجدد تحریم ها (که تمامی آن پس از امضای توافق هسته ای 2015 م. لغو شده بودند) و ائتلاف سازی و تحمیل حداکثر فشار علیه تهران درصدد هست تا زمینه تغییر رفتار ایران را فراهم کنند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۰۶    
کارشناسان برجسته حوزه انرژی معتقدند که قیمت نفت در ماه های آتی به سطح تاریخی خود باز خواهد گشت و احتمال دارد که قیمت هر بشکه نفت خام به 150 دلار برسد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۰۱    
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در بحث احتکار هم اخیرا یک انبار با بیش از 50 هزار دستگاه لوازم خانگی کشف و پلمب شده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۷:۵۷    
دانشجوی دانشگاه پیام نور گلستان برای حضور در تیم ملی فوتبال دانشجویان کشور انتخاب شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۵    
برخلاف ادعای آمریکا درباره شکست داعش، یک گروه از متخصصان سازمان ملل در گزارشی اعلام کردند گروه تروریستی داعش هنوز حدود 30 هزار نیرو در عراق و سوریه دارد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۵    
اگر در جنگ تحمیلی با روش های مرسوم و کلاسیک و با استفاده انحصاری از ظرفیت های دولتی با دشمن مواجه می شدیم، هنوز صدام در پشت دروازه های اهواز بود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۰    
آقای رئیس جمهور در نامه به آقای لاریجانی اعلام کردند که طبق قانون در زمان مقرر در مجلس حاضر خواهند شد و به این خواسته برخی نمایندگان احترام خواهند گذارد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۴۵    
هفته گذشته، در کاخ سفید، کنفرانسی با حضور کارشناسان و تحلیلگران ایران برگزار شد، یکی از مقامات ارشد دولتی گفت که دولت ترامپ درصدد است تا تحریم هایی علیه سرویس پیام رسانی مالی تحمیل کند ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۴۵    
امروز هر قطعه سکه طرح قدیم 4 میلیون و 16 هزار تومان و سکه طرح جدید سه میلیون و 553 هزارتومان به فروش رسید.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۲۵    
موتور جستجوگر گوگل به عنوان معروف ترین موتور جستجوگر، لوگوی صفحه نخست خود را به مناسبت هفتاد و یکمین سالروز استقلال پاکستان تغییر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۲۵    
عضو فراکسیون امید گفت: مطالباتی که باید از سوی روحانی انجام می شد در حد انتظار نبود، اما اصلاح طلبان به دنبال استعفای رئیس جمهور نیستند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۰    
قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت: تحریم ها تاثیری در کاهش روند ارتباطات دانشگاه های ایرانی و خارجی نداشته و باید تدارکات لازم را برای حفظ این روند پیش بینی کنیم.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۳۱    
محققان موفق شدند فناوری نانو را در بدنه یخچال به کار بگیرند تا از فساد مواد غذایی جلوگیری شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۵    
معاون صادرات و ترانزیت گمرک های استان بوشهر گفت: در چهار ماه نخست سال جاری با احتساب میعانات گازی 11میلیون و 120 هزارتن کالا به ارزش 6 میلیارد دلار به خارج کشور صادر شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۰    
نرخ هر پوند انگلیس با 60 ریال افزایش نسبت به روز گذشته 53 هزار و 641 ریال و هر یورو نیز با 126 ریال رشد در مدت زمان مشابه 47 هزار و 923 ریال ارزش گذاری شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۰    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از افزایش غلظت ذرات معلق تهران بر اثر وزش باد طی امروز و فردا (23 و 24 مردادماه) خبر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۱۵    
رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان گفت: از ابتدای امسال 15 نفر شتر مبتلا به بیماری بروسلوز در شهرستان نهبندان شناسایی و از چرخه مصرف انسانی حذف شدند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۰۵    
قانون دفاعی تازه ایالات متحده که می تواند سرمایه گذاری خارجی در صنایع دفاعی این کشور را محدود سازد واکنش تند چین را برانگیخت ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۰۵    
عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور شیراز در جشنواره ملی نقاشیخط شهر جهانی یزد مقام برگزیده شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۰۰    
بعضی از شهروندان ساکن این منطقه قدرت برگزاری مراسم ازدواج را ندارند و این مرکز با هدف حمایت از خانواده های کم برخوردار در شرق تهران به بهره برداری رسید.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۴۵    
ارتش و نیروهای مسلح سوریه 30 عضو گروه تروریستی تکفیری داعش را در استان سویدا ( 100 کیلومتری جنوب دمشق) به هلاکت رساندند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۴۵    
تلگرام طلایی و هاتگرام توانستند با مسدودسازی برخی کانال ها و فیلتر مطالب غیراخلاقی کمک بزرگی در شکست جریان سازی هایی کنند که منبع و ریشه اصلی آنها در تلگرام بود و ترند جریان سازی در تلگرام را با کاهش ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۴۰    
اسامی 10 نفر از خریداران عمده سکه که حدود 170 هزار سکه پیش خرید کرده اند منتشر شده، در صدر این لیست جوانی متولد سال 65 به نام سهیل ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۵    
رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت کشور گفت: بر اساس جلسات مستمری که با مسئولان امر داشته ایم، محدودیت عرضه بنزین سوپر نیز تا پایان مردادماه رفع می شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۰    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در راس هیاتی صبح امروز وارد استان کرمانشاه شد تا از روند انجام پروژه های علمی و فعالیت شرکت های دانش بنیان در این استان از نزدیک بازدید کند و با شرکت های دانش بنیان و ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۵    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیش از 500 هزار نفر برای آزمون سراسری انتخاب رشته کردند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۰    
کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مرجع نقض دستورات و احکام قضایی نیست.بنابر این موضوع رفع فیلتر توئیتر در جلسه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مطرح نخواهد شد و توئیتر رفع فیلتر نمی شود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۰    
اوماروسا مانیگو نیومن که پیشتر مدیر دفتر روابط عمومی دونالد ترامپ بود، فایل صوتی مکالمه تلفنی خود را پس از اخراج از کاخ سفید منتشر کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۲۵    
نماینده سبزوار ماجرای درخواست 500 میلیون تومانی خود از وزیر تعاون سابق را تشریح کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۲۰    
دونالد ترامپ بودجه 716 میلیارد دلاری وزارت دفاع آمریکا در سال مالی 2019 را در یک مراسم نظامی در ایالت نیویورک امضا کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۵    
سخنگوی کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد، این دیدار در کاخ سفید و به درخواست سفیر ترکیه صورت گرفت و دو طرف درباره تداوم بازداشت کشیش آمریکایی در ترکیه و وضعیت روابط میان دو کشور به گفتگو پرداختند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۰    
نخست وزیر عراق گفته است این کشور از ممنوعیت معاملات تجاری دلاری با ایران تبعیت می کند اما الزامی به پیروی از همه تحریم ها علیه ایران ندارد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۵    
یکی از ماموران پارک، اعلام کرد که به منظور جبران این حادثه، اسب آبی قاتل توسط ماموران حیات وحش پارک کشته شده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۵    
ناظران تحریم ها در سازمان ملل تاکید کردند، تعداد اعضای داعش در عراق و سوریه بین 20 تا 30 تن است که تقریبا به تساوی بین دو کشور تقسیم شده و از بین آنها هزاران تن تروریست خارجی هستند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۸:۳۵    
روزنامه دنیای اقتصاد، جدول قیمت آپارتمان های 50 تا 60 متری را در نقاط مختلف تهران منتشر کرده است. به نظر می رسد سطح قیمت ها در مناطق 9 و 10 در مقایسه با دیگر نقاط مشابه، متعادل تر است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۸:۳۵    
پیوستن به کنوانسیون ها و قواعد و قوانین بین المللی در حوزه های مختلف تا چه اندازه برای کشور مفید و در راستای منافع ملی است؟
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۸:۱۰    
معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره استانی شدن انتخابات مجلس توضیحاتی داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۷:۳۰    
مدیر پروژه همسان گزینی تبیان، از ثبت 3 هزار مورد ازدواج در این سامانه خبر داد و گفت: حتی یک مورد طلاق در ازدواج های انجام شده در سامانه همسان گزینی گزارش نشده است.