شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۱۴Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری یوپنا 17 مرداد 1397 - upna.ir

خبرگزاری یوپنا 28 بهمن 1395 خبرگزاری یوپنا 27 اسفند 1396 خبرگزاری یوپنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری یوپنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری یوپنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 31 تیر 1397 خبرگزاری یوپنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری یوپنا 30 مهر 1397 خبرگزاری یوپنا 1 آبان 1397 خبرگزاری یوپنا 28 آذر 1397 خبرگزاری یوپنا 30 دی 1397 خبرگزاری یوپنا 30 بهمن 1397 خبرگزاری یوپنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری یوپنا 1 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 2 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 7 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 8 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 9 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 10 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 11 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 12 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 13 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 14 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 15 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 16 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 17 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 19 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 20 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 21 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 22 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 23 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 24 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 26 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 27 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 28 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 29 مرداد 1397 خبرگزاری یوپنا 30 مرداد 1397 
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۱۱    
آیا شما از آن دسته افرادی هستید که مبتلا به درد پشت هستند؟ آیا به دنبال بهترین راه برای جلوگیری و از بین بردن این مشکل می گردید؟ درد پشت یک مسئله رایج در تمام سنین است و ناشی از بسیاری از فعالیت های ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۸:۰۰    
قائم مقام وزیر علوم از رایزنی با ستاد کل نیروهای مسلح برای طی کردن خدمت سربازی دانش آموختگان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد در پارک های علم و فناوری خبر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۱۵    
وکلای ملت با 129 رای مثبت، 111 رای منفی، 3 رای ممتنع از مجموع 243 رای ماخوذه با ابقای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سمت خود مخالفت کردند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۵    
حسین انتظامی دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در نامه ای به وزیر جهاد کشاورزی از حضور فعال وزارت جهاد کشاورزی در سامانه قدردانی کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۵    
جاده چالوس از ساعت 14 تا 1 بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوعیت تردد خواهد داشت و از ساعت 17 روز جمعه تا یک بامداد شنبه از مرزن آباد با کرج یک طرفه خواهد بود.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۵    
رئیس سازمان بهزیستی کشور به اظهارات یکی از نمایندگان ملت در جلسه امروزمجلس که مدعی شد، وی رشوه 500 میلیونی برای سکوت در برابر مطرح نشدن مشکلات پرداخت کرده است، واکنش نشان داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۵    
معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از انجام 1248 سقط جنین ناشی از معلولیت شدید در سال 96 خبر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۵    
145 اپلیکیشن از فروشگاه گوگل پاک شده اند. این اپلیکیشن ها حاوی بدافزاری هستند که به دستگاه های اندروید آسیبی نمی رساند اما پس از اتصال دستگاه به رایانه پی سی اطلاعات کاربر را سرقت می کنند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۲۵    
برای کسانی که به عناوین مختلف و در شاخه های گوناگون در صنعت ساختمان فعالیت می کنند، نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان یکی از مهم ترین و معتبرترین رویدادها است ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۱۵    
پژوهشگران دانشگاه راجرز در نیوجرسی آمریکا از تولید مچ بند هوشمندی خبر داده اند که می تواند به دقت علائم مربوط به سلامت افراد را اندازه بگیرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۱۰    
رئیس دانشگاه پیام نور ضمن تبریک روز خبرنگار از تلاش های اصحاب رسانه در انعکاس سریع و صحیح اخبار و تنویر افکار عمومی قدردانی کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۰۰    
بر اساس این طرح تا کنون بیش از 49 میلیون نفر از جمعیت کشور مشمول این سهام شده و سهام عدالت به طور قطعی به آن ها تعلق گرفته است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۵۵    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: ترددهای مکرر در مناطق مرزی، اقامت های طولانی مدت به قصد کار در کشورهای همسایه ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۵۰    
دادگاه آرژانتین آمادو بودو معاون رئیس جمهور سابق این کشور را به اتهام فساد مالی به تحمل 5 سال و 10 ماه حبس محکوم کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۵    
روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که از بازگشت تحریم های ایالات متحده آمریکا علیه ایران عمیقا مایوس شده است ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۵    
بعضی از خانم ها به طور طبیعی مژه های پر و خوبی دارند، به طوری که گاهی ممکن است بین واقعی یا مصنوعی بودن مژه آنها شک می کنید ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۲۵    
علی رستمیان نماینده سلسله و دلفان از موافقان استیضاح علی ربیعی در نطق علنی مجلس گفت: آقای محسنی بندپی ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۵    
با افزایش تنش های دیپلماتیک میان ریاض و اتاوا، عربستان سعودی اعلام کرد که همۀ برنامه های درمانی خود را در کانادا متوقف خواهد کرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۵    
نرخ هر دلار آمریکا 4200 تومان و نرخ هر پوند انگلیس با 37 ریال افزایش نسبت به روز گذشته 54 هزار و 387 ریال و هر یورو نیز با 260 ریال افزایش در مدت زمان مشابه 48 هزار و 796 ریال ارزش گذاری شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۵    
نام هایی در اظهار نظر مدیرعامل شرکت زیرساخت به چشم می خورد که کمتر شنیده شده و بررسی آن ها خالی از لطف نیست.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۵    
معاون اول رئیس جمهور برای دفاع از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی مجلس حضور یافت.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۰    
یونی کردیت UniCredit بزرگترین بانک ایتالیا به دنبال توافق با ایالات متحده آمریکاست تا این بانک بتواند به همکاریهایش با ایران ادامه دهد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۰    
مشاور فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید شرکت های اروپایی که تجارت با ایران را به دلیل تحریم های آمریکا متوقف کنند با مجازات ها و تحریم های اتحادیه اروپا مواجه خواهند شد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۱۰    
بنا به گزارش سازمان بین المللی مهاجرت، در چند ماه گذشته حدود نیم میلیون نفر از افغان های مقیم ایران به افغانستان بازگشته اند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۱۰    
رئیس شورای تبادلات دوستی بین المللی ژاپن گفت: ژاپن آمادگی دارد تا تمام ظرفیت های خود را برای توسعه روابط و افزایش همکاری ها بین توکیو و تهران حتی در شرایط سخت بکار گیرد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۴    
اگرچه تا روز گذشته تکلیف پرداخت ارز مسافری به نرخ4200تومانی به متقاضیان سفرهای خارجی مشخص نبود اما بادستورالعمل های جدید بانک مرکزی، سقف فروش ارزبه مسافران در صرافی ها 5000یورو تعیین شده است.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که این کشور در تلاش است تا به توافق هسته ای جدید با ایران دست یابد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۴    
قیمت سکه بهار آزادی در آخرین ساعات روز گذشته به 3 میلیون و 40 هزار تومان کاهش یافت.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۸:۵۹    
جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به طور ناگهانی متوقف شدند و خبرنگاران به بیرون از صحن مجلس منتقل شدند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۸:۳۹    
به گزارش یوپنا، احمد علیرضابیگی در خصوص جلسه صبح امروز فراکسیون نمایندگان ولایی برای بررسی استیضاح ربیعی وزیر تعاون ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۸:۱۹    
به گفته ساریکا اسنل، متخصص پوست، قطع مصرف محصولاتی مانند شیر، پنیر، و بستنی روشی خوب برای بهبود شرایط پوست است. کنار گذاشتن لبنیات به بهبود بافت و رنگ پوست و آکنه کمک می کند.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۸:۰۴    
این روزها نرخ دلار بر نوع تخلف جایگاه های عرضه سوخت هم اثر گذاشته است، به طوری که عرضه خارج از شبکه فرآورده ها از جمله بنزین و قاچاق در صدر تخلفات احتمالی جایگاه قرار دارد ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۷:۴۹    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی از ممنوعیت واردات کولرهای گازی و دستگاه های برودتی به دلیل تولید داخلی این دست محصولات خبر داد.
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۷:۴۹    
واریس نشانه ای شایع از نارسایی مزمن وریدی بوده که شیوع آن در جمعیت بالغ بر 5 تا 30 درصد تخمین زده شده است ...
خبرگزاری یوپنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۷:۰۹    
شما از امروز می توانید در کلینیک مجازی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به صورت مجازی ولی کاملا علمی ویزیت شوید.