جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۰۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه وقایع اتفاقیه 8 دی 1399 - vaghayedaily.ir

روزنامه وقایع اتفاقیه 27 اسفند 1394 روزنامه وقایع اتفاقیه 26 اسفند 1395 روزنامه وقایع اتفاقیه 18 مهر 1396 روزنامه وقایع اتفاقیه 1 فروردین 1398 روزنامه وقایع اتفاقیه 1 فروردین 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 1 اردیبهشت 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 31 خرداد 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 1 تیر 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 1 مرداد 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 2 شهریور 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 30 مهر 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 30 آبان 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 1 آذر 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 1 بهمن 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 30 اسفند 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 1 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 2 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 3 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 4 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 5 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 6 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 7 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 8 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 9 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 10 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 11 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 12 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 13 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 14 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 15 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 16 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 17 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 18 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 19 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 20 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 21 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 22 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 23 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 24 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 25 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 26 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 27 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 28 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 29 دی 1399 روزنامه وقایع اتفاقیه 30 دی 1399 
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۷:۲۳    
نقش پنهان امارات در قاچاق گسترده طلا در جهان و افشاگری های متعدد در این رابطه، موجب شده تا مقام های اماراتی هرکاری انجام دهند تا شاید بتوانند ردپای خود را از تجارتِ "طلای خونین" پاک کنند.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۲:۵۸    
بیشتر افراد پوست پرتقال را دور می ریزند، اما جالب است بدانید پوست پرتقال مزایای زیادی برای سلامتی و زیبایی دارد؛ پوست پرتقال بهترین قسمت میوه برای مصرف است.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۹:۵۸    
باطن پلید اما ظاهرخوش، باعث بلای عمومی میشود.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۸    
واقعیت این است که با هر گامی که این قله نوردها می پیماند تا یک قدمی مرگ می روند و حتی گاهی اوقات حوادث در مکان هایی از صعود رخ می دهد که انتظارش را نیز نداشته اند.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۸    
درآمد مالیاتی دولت از محل نقل وانتقال سهام تنها در 9 ماهه ابتدایی سال 99 در حدود 13هزار و 500میلیارد تومان بوده است که رشد 240درصدی را نسبت به کل درآمد دولت از این محل در سال 98 نشان می دهد ...
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۳    
با تصویب هیئت دولت، معادل مبلغ 435هزار میلیارد ریال از باقی مانده سهام متعلق به دولت در شرکت های پالایش نفت تهران، تبریز، اصفهان، بندرعباس، سرمایه گذاری ملی ایران ...
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۳    
ویلای غیرقانونی 20 میلیارد تومانی بعد از 5 سال پیگیری در شمیرانات تخریب شد.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۳    
فیلم جدید الکسیس سانچز بازیکن شیلیایی اینتر روز جمعه از نتفلیکس پخش شد.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۸    
برخی از بهبودیافتگان کرونا به نوعی اختلال بویایی مبتلا شده اند که با نام پاروزمیا شناخته می شود، این اختلال بویایی باعث می شود افراد بسیاری از بو های ناخوشایند و عجیب را بدون آن که منبع خارجی داشته ...
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۹:۲۳    
فرمانده ستاد کرونای استان تهران از لغو امتحانات حضوری دانش آموزان تهرانی در تمامی پایه ها خبر داد.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۹:۰۸    
سی ان ان در گزارشی به افزایش گرسنگی در اروپا پرداخته و پیش بینی کرده تعداد کسانی که در کشورهای عمدتاً ثروتمند اروپایی نتوانند یک وعده غذایی پیدا کنند ...
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۹:۰۸    
شورای عالی قضایی عراق امروز(دوشنبه) اعلام کرد، تحقیقات درخصوص جنایت ترور ابومهدی المهندس و سردار سلیمانی به مراحل پیشرفته ای رسیده است و احکام قضایی درخصوص متهمان این جنایت طی چند روز آینده صادر ...
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۹:۰۳    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که دولت لایحه اصلاحی بودجه را به مجلس نیاورد، رأی گیری در باره کلیات لایحه بودجه انجام نخواهد شد.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۸:۴۸    
رئیس جمهور در قالب نامه ای به وزارت امور اقتصاد و دارایی، قانون اصلاح موادی از قانون مالیات های مستقیم کا شامل قانون مالیات بر خانه های خالی است، را ابلاغ نمود.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۸:۴۸    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امتحانات پایان ترم بهمن ماه 99 در دانشگاه های سراسر کشور به صورت مجازی برگزار می شود.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۸:۴۳    
در حالی که معاون وزیر راه و شهرسازی به رفع محدودیت تردد مسافر به عراق اشاره کرده بود، معاون عتبات سازمان حج و زیارت از اعزام نشدن هیچ زائر و کاروانی به عتبات بدون هماهنگی با وزارت بهداشت و ستاد کرونا ...
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۸:۴۳    
احمد معظمی کارگردان مجموعه تلویزیونی خانه امن با انتشار یادداشتی از مخاطبان، اهالی رسانه و همه کسانی که در طی مدت ساخت و پخش این سریال تلاش کردند تشکر کرد.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۸    
رئیس جمهور گفت: به مردم عزیز ایران می گویم که آنها 2 نمره 20 گرفته اند که البته تا پایان سال باز هم زمان داریم، ولی دولت نتوانسته نمره 20 بگیرد.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۳    
رئیس مجلس گفت: اولویت اصلی بودجه 1400 باید معیشت، سلامت، رسیدگی به قشر مستضعف، محرومیت زدایی و بهبود تولید در کشور باشد. به همین دلیل باید صادرات بر واردات غلبه پیدا کند.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۴:۴۳    
شبکه العهد عراق در مستندی از روایت هایی جدیدی در رابطه با پهپادهای آمریکایی که سردار سلیمانی و ابومهدی را هدف قرار دادند پرده برداشت.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۸    
دبیر ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه فعلا افزایش قیمت نان مطرح نیست، گفت: تولید کنندگان مواد شوینده مجوز افزایش دوباره قیمت ها را ندارند.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۳    
سازمان هدفمندی یارانه ها از واریز یارانه معیشتی بنزین دی ماه در روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۳    
بر اساس آخرین اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درحال ح اضر کیفیت هوا در ایستگاه های پیروزی (منطقه 13)، تربیت مدرس (منطقه 6)، شادآباد (منطقه 18)، شریف (منطقه 2) ...
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۴:۲۸    
بانکها طی روزهای اخیر امکانات جدیدی را در سرویس دریافت رمز یکبارمصرف برای تراکنش های غیرحضوری اعمال کرده اند که بر اساس آن، نوع تراکنش، مبلغ و گیرنده وجه نیز به پیامک رمزپویا اضافه خواهد شد.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۱:۵۳    
سخنگوی وزارت خارجه ایران: گزارش فنی نهایی سقوط هواپیما اوکراینی با ترجمه رسمی امروز و یا فردا به صورت رسمی در اختیار کشورهای درگیر این موضوع قرار می گیرد.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۱:۴۳    
پلیس شانگهای اعلام کرد که یک سرمایه دار چینی در روز کریسمس به علت مسمومیت درگذشت.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۸    
بنابر اعلام پلیس شهر راکفورد عامل تیراندازی مرگبار در سالن بولینگ که سه نفر را به کام مرگ کشاند و سه نفر دیگر را زخمی کرد، از اعضای نیروهای ویژه ارتش آمریکاست.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۳    
رئیس قوه قضائیه گفت: در دستگاه قضا همه باید خود را مسئول تحقق سند تحول بدانند و نقش آفرینی همه اجزا مهم است و هیچ بخشی نباید غایب باشد.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۳    
فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 20 نفر از اراذل و اوباش شهرستان البرز در یک مهمانی شبانه در شهر بیدستان خبر داد.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۳    
رییس سازمان هلال احمر کشور از تامین واکسن خارجی فایزر برای کشور خبر داد. او افزود: به دلیل شرایط خاص نگهداری این واکسن با هماهنگی وزارت بهداشت به زودی مراحل انتقال آن به کشور انجام خواهد شد.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۸    
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می خواهم هر چه سریعتر به روند برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر ورود کنند تا حق برخی تیم ها به خصوص شهرستانی ها ضایع نشود.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۸    
سردار حمیدی اعلام کرد: مجازات جایگزینی که برای موتورسوار متخلف در نظر گرفته شده، این است که او کاور پلیس را پوشیده و با کمک به پلیس سر چهارراه ها انجام وظیفه می کند.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۳    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز از پر شدن 61درصد ظرفیت سد کرج خبر داد.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۰:۵۸    
در حالی که رشد بی رویه نرخ ارز، افزایش بی سابقه قیمت لوازم یدکی را به دنبال داشته، غفلت دستگاه های ناظر دولتی نیز راه ورود قطعات یدکی تقلبی به بازار را هموار کرده است.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۰:۵۳    
تصویری از پاسبانی سخت و طاقت فرسای مرزبانان ایران در برف و کولاک سنگین مرزهای شمال غربی کشور را مشاهده می کنید.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۱    
حدود نیمی از 420 گردشگر انگلیسی که به گذراندن قرنطینه اجباری ده روزه در سوئیس مجبور شده بودند، به طور مخفیانه از محل قرنطینه خود گریختند.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۱    
این خودرو ون در کنار یکی از جاده های شهر لبانن ایالت تنسی آمریکا پارک شده است.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۱    
توران ولی مراد گفت: با وجود گذشت 30 سال از تشکیل معاونت امور زنان، این معاونت بی سرپرست و بدسرپرست است و به مسائل و مشکلات زنان در کشور کاری ندارد.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۹:۵۳    
مقام های امیر نشین دبی پس از یکسال مالی دشوار که شاهد سیر نزولی رشد اقتصادی این شهر توریستی در پی اقدام های مربوط به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بودند، تصمیم به کاهش هزینه های بودجه سال 2021 گرفتند.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۸    
آنتونی کوئین وارنر که 63 سال سن دارد، فردی است که پلیس آمریکا، او را به دست داشتن در انفجار شهر نشویل ایالت تنسی متهم کرد.
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۸    
معاون فنی گمرک ایران از مصوبات جدید در رابطه با گوشی های همراه مسافر خبر داد و اعلام کرد که گوشی های اتباع خارجی تا یک ماه از تاریخ ورود آنها رجیستر نمی شود ...
روزنامه وقایع اتفاقیه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۳    
رئیس انستیتو پاستور ایران با اشاره به جزئیات تامین واکسن از طریق سبد کووکس، تولید مشترک و تولید داخلی، گفت: در حال حاضر کارآزمایی بالینی فاز یک واکسنِ تولید مشترک با یکی از کشورها ...