چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۱۵May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 27 مرداد 1397 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 31 فروردین 1397 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1397 وکیل ملت 31 خرداد 1397 وکیل ملت 31 تیر 1397 وکیل ملت 31 شهریور 1397 وکیل ملت 30 مهر 1397 وکیل ملت 30 آبان 1397 وکیل ملت 30 آذر 1397 وکیل ملت 30 دی 1397 وکیل ملت 30 بهمن 1397 وکیل ملت 1 اسفند 1397 وکیل ملت 1 مرداد 1397 وکیل ملت 2 مرداد 1397 وکیل ملت 3 مرداد 1397 وکیل ملت 4 مرداد 1397 وکیل ملت 5 مرداد 1397 وکیل ملت 6 مرداد 1397 وکیل ملت 7 مرداد 1397 وکیل ملت 8 مرداد 1397 وکیل ملت 9 مرداد 1397 وکیل ملت 10 مرداد 1397 وکیل ملت 11 مرداد 1397 وکیل ملت 12 مرداد 1397 وکیل ملت 13 مرداد 1397 وکیل ملت 14 مرداد 1397 وکیل ملت 15 مرداد 1397 وکیل ملت 16 مرداد 1397 وکیل ملت 17 مرداد 1397 وکیل ملت 18 مرداد 1397 وکیل ملت 19 مرداد 1397 وکیل ملت 20 مرداد 1397 وکیل ملت 21 مرداد 1397 وکیل ملت 22 مرداد 1397 وکیل ملت 23 مرداد 1397 وکیل ملت 24 مرداد 1397 وکیل ملت 25 مرداد 1397 وکیل ملت 26 مرداد 1397 وکیل ملت 27 مرداد 1397 وکیل ملت 28 مرداد 1397 وکیل ملت 29 مرداد 1397 وکیل ملت 30 مرداد 1397 وکیل ملت 31 مرداد 1397 
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۰:۰۲    
وکیل ملت: یورونیوز: سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع ایران در واکنش به ابراز نگرانی غرب ، قدرت موشکی را اولویت صنعت دفاعی ایران خواند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۸:۴۲    
وکیل ملت: یک کمیته فرعی سازمان ملل هشدار داده داعش می تواند به زودی و به صورت انفجاری دوباره در سوریه قد علم کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۰۳    
وکیل ملت: با شکایت یک دختر خواننده معروف دستگیر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۳:۲۶    
وکیل ملت: رئیس پلیس فتای قم از روش های جدید سارقان برای خالی کردن حساب های بانکی مردم خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۲:۵۶    
وکیل ملت: تیم سرخپوش پایتخت دو هفته ناکامی را در کارنامه اش ثبت کرده اما همه چیز در مورد این تیم هم بد و ناامید کننده نیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۹:۲۳    
وکیل ملت: پیش فروش 15 محصول ایران خودرو در جشنواره عید تا عید فردا 29 مردادماه امسال آغاز می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۱:۱۶    
وکیل ملت: تیم های ملی امید عربستان و ایران علاقه ای به صدرنشینی در گروه خود در بازی های آسیایی ندارند و به نظر نمی رسد برای پیروزی در بازی های فردا به آب و آتش بزنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۴۰    
وکیل ملت: تیم پرسپولیس تهران عصر امروز در دیداری دوستانه به مصاف امید پرسپولیس رفت که با پیروزی 4 گله تیم بزرگسالان خاتمه یافت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۱:۲۲    
وکیل ملت: بازیکن ایرانی – استرالیایی باشگاه منچسترسیتی گفت،بازی در کوچه های ایران با توپ پلاستیکی او را به این سطح رسانده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۱:۱۹    
وکیل ملت: به رغم محدودیت های فراوان یک دختر دیگر این بار با کمک پدرش وارد ورزشگاه آزادی شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۱:۱۹    
وکیل ملت: برای عبدالله ویسی لیگ برتر فوتبال ایران، جام جهانی کی روش است، نان و شهرتش به آن گره خورده، برای او پرسپولیس همان پرتغال و اسپانیاست و حق دارد تلاش کند امتیاز بگیرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۱:۱۶    
وکیل ملت: پرسپولیس در یکقدمی رسیدن به رکورد کلین شیت در هفته های ابتدایی لیگ برتر قرار دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۴۹    
وکیل ملت: مهاجم سابق سرخپوشان بعد از گفت وگو با حمیدرضا گرشاسبی بر سر مطالبات گذشته خود از این باشگاه به توافق رسید.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۳۵    
وکیل ملت: مدیران باشگاه ماشین سازی از پرداخت نشدن مطالبات حاصل از انتقال داریوش شجاعیان به باشگاه استقلال گفته اند و این احتمال وجود دارد که در نیم فصل اتفاقات خوبی برای این بازیکن رخ ندهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۳۵    
وکیل ملت: جواد زرینچه، مربی و بازیکن سابق استقلال عمیقا اعتقاد دارد که وریا غفوری باید در همان پست دفاع راست برای استقلال بازی کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۳۲    
وکیل ملت: سرهنگ محمد صفری در تشریح جزئیات خبر گفت: در دیدار 2 تیم فوتبال پرسپولیس واستقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۲۹    
وکیل ملت: گرچه استقلال بازی با پارس جم را باخته و در روزهای گذشته انتقاد های کمی به شیوه بازی این تیم در مقابل پارسی ها نشده اما نباید نیمه خالی لیوان را دید و باید به مشکلاتی که آبی ها در شهر جم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۲۹    
وکیل ملت: فرشید باقری به زودی در تمرین های استقلال حاضر می شود و باید با سرعت و شتاب زیاد خودش را آماده بازی چهارشنبه مقابل فولاد خوزستان کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۲۹    
وکیل ملت: خط دفاع استقلال اشکالاتی دارد که با بازگشت روزبه چشمی به حداقل خواهد رسید. چشمی بازیکنی است که فصل پیش نمایش اطمینان بخشی در خط دفاع داشت و بازی های خوبی در ترکیب استقلال انجام داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۲۴    
وکیل ملت: وینفرد شفر درباره اینکه چرا حسینی به بازی نکردن در ترکیب استقلال اعتراض کرده توضیحاتی داده که جالب توجه است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۲۱    
وکیل ملت: منصور رشیدی وضعیت استقلال در بازی با پارس جم را اینگونه ارزیابی کرده است:
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۲۱    
وکیل ملت: پشت پرده حاشیه سازی های اخیر سید حسین حسینی توقعاتی پنهان است که از زمان تمدید قرارداد با استقلال شکل گرفته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۱۸    
وکیل ملت: پرسپولیسی ها در چهار بازی اول دروازه خود را بسته نگه داشتند و حالا تنها تیم لیگ هجدهم هستند که 4 کلین شیت دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۱۵    
وکیل ملت: همان روزی که فیفا پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را بست، امروز را می شد پیش بینی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۱۵    
وکیل ملت: چپ پرسپولیس خالی است و ناهماهنگ. این توجیه را که در بازی با استقلال خوزستان سنگ پرانی به بازیکنان کناری پرسپولیس اجازه خودنمایی نداد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۱۵    
وکیل ملت: بی رحمی فوتبال را جایی می توان دید که یک بازیکن می شود دلیل ناکامی؛ بی آنکه به حریف موقعیت گل داده یا موقعیتی را برای گلزنی از دست داده باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۱۲    
وکیل ملت: در همین چهار بازی، پرسپولیس 76 دقیقه 2-4-4 لوزی بازی کرده و 3 گل زده. مقابل فولاد که با بیرون رفتن کمال و آمدن منشا ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۱۲    
وکیل ملت: هر چه دست برانکو برای آرایش تیم درون زمین به واسطه محرومیت از جذب بازیکن بسته، برای توجیه بازی زشت و حالا ناکامی باز باز است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۱۲    
وکیل ملت: نام ایمن حسین که کنار نام پرسپولیس نشست، ذهن ها ناخودآگاه رفت سمت مهاجم نیجریه ای.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۱۲    
وکیل ملت: آقای گل فصل پیش در این چهار هفته ای که از لیگ هجدهم پشت سر گذاشته ایم، تنها یک گل زده، آنهم از روی نقطه پنالتی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۰۸    
وکیل ملت: مقایسه روند نتیجه گیری پرسپولیس در 4 هفته ابتدایی 4 فصل اخیر، نشان می دهد که این تیم در فصل جاری به لحاظ هجومی ضعیف تر و در دفاع قوی تر عمل کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۰۲    
وکیل ملت: معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری متهم پرونده آزار و اذیت در یک کلینیک دندانپزشکی، پیش از خروج وی از کشور، خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۰۲    
وکیل ملت: ترکیب بارسلونا برای دیدار مقابل آلاوس در هفته اول لالیگا اعلام شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۵۹    
وکیل ملت: مردی که تصور می کرد همسرش به او خیانت می کند وی را به طرز فجیعی به قتل رساند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۵۹    
وکیل ملت: مدیرکل زندان های استان تهران از برنامه زندان های تهران برای تجهیز تمام هواخوری ها به دوربین بعد از قتل وحید مرادی خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۵۹    
وکیل ملت: رادیو آلمان خبر داد که یک دختر 19 ساله ایزدی که از دست داعش به آلمان پناه برده بود با برده دار خود مواجه و ناچار به بازگشت به عراق شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۵۱    
وکیل ملت: تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی مقابل امیدهای خود به برتری دست یافت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۴۸    
وکیل ملت: برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس وضعیت تیمش در قیاس با رقبا را مورد تحلیل قرار داد.وی گفت: هنوز مسابقه ای را نباخته ایم، گل نخورده ایم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۴۵    
وکیل ملت: حتما می دانید که در ابتدا پیش بینی ها بر این بود که سامسونگ تنها به رونمایی از دو مدل گلکسی اس 10 اکتفا خواهد کرد، که این گونه نشد و بعدا تعداد آن ها به سه مدل افزایش یافت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۴۵    
وکیل ملت: زن جوان که از مزاحمت های وقت و بی وقت زن همسایه به تنگ آمده بود نقشه قتل او را طراحی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۴۰    
وکیل ملت: رییس جمهوری روسیه امروز (شنبه) در مراسم ازدواج وزیر خارجه 53 ساله اتریش شرکت کرد. کارین کنایسل، وزیر امور خارجه اتریش امروز (شنبه) با ولفگانگ میلینگر که تاجر است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۲۸    
وکیل ملت: بازیگرزن فیلم های مبتذل در خارج از ایران که در بازگشت به کشورمان با فریب مردی پولدار با او ازدواج کرده بود به زندان و شلاق محکوم شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۲۵    
وکیل ملت: زن همسایه با شیطنت هایش بچه های محل را دور خود جمع کرده بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۲۵    
وکیل ملت: راننده پراید که متهم است زنی را آزار و اذیت کرده، وقتی در جلسه رسیدگی به پرونده اش حاضر شد، نه تنها اتهام آزار زن را رد کرد، بلکه مدعی شد زن جوان به او پیشنهاد برقراری رابطه داده بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۱۷    
وکیل ملت: این فرد که نمی خواست نامش فاش شود درباره این اتفاق گفت: من فقط حقیقت را می گویم. ما در جلسه ای که قبل از بازی داشتیم آقای اسماعیل بیگی رئیس کانون هواداران پرسپولیس آمد و به ماموران نیروی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۱۷    
وکیل ملت: چلسی در پایان یک بازی جذاب دربی لندن را فتح کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۱۷    
وکیل ملت: ستاره سابق رئال مادرید و چلسی درباره بازی های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی گفت: همه حالا به ایران احترام می گذارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۱۴    
وکیل ملت: الهام صفا فوتسالیست قمی در جریان مسابقات امروز فوتسال بانوان قم در سالن ثامن مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به بیمارستان انتقال یافت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۱۴    
وکیل ملت: فرمانده انتظامی اهواز همچنین اعلام کرد که17 اخلالگر نظم در این ورزشگاه نیز دستگیر شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۱۴    
وکیل ملت: بارش باران به صورت پراکنده یک ساعت و نیم ادامه داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۱۱    
وکیل ملت: چند روز پیش تهیه کننده یک برنامه تلویزیونی با رضایی تماس می گیرد و از او می خواهد در برنامه اش شرکت کند، اما 48 ساعت بعد به شیث اعلام می کند نامش در لیست ممنوع التصویرهاست!
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۱۱    
وکیل ملت: دو سال و سه ماه از عمرش می گذرد اما بدنش جز با تختخواب ، ماسک اکسیژن و لوله ای در بینی که از طریق آن تغذیه می شود آشنای دیگری ندارد و البته مادری که با دیدن زجرهای پسر کوچولویش ذره ذره آب ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۰۸    
وکیل ملت: مرد 34 ساله که تهدید به انتشار عکس های دختری جوان و قصد سوء استفاده از او داشت شناسایی و دستگیر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۰۵    
وکیل ملت: پزشک هوسباز بیماران خود را قربانی خواسته های شوم خود می کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۰۵    
وکیل ملت: در جریان تجمع غیرقانونی چند نفره امروز مقابل مجلس شورای اسلامی، قاسم شعله سعدی بازداشت شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۳:۰۲    
وکیل ملت: رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور حکم پرونده ثامن الحجج و حبس طویل المدت برای مدیرعامل این مؤسسه خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۵۹    
وکیل ملت: تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۵۹    
وکیل ملت: تیم فوتبال نفت تهران پس از اینکه مقابل شهرداری تبریز حاضر نشد، به لیگ دسته سوم باشگاه های کشور سقوط کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۵۹    
وکیل ملت: مهدی عالیشاه برادر امید عالیشاه، بازیکن پرسپولیس تهران پس از رضایت فراز کمالوند، سرمربی اکسین البرز، به تیم فوتبال اکسین البرز پیوست.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۵۷    
وکیل ملت: سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:امروز میان تیم امیدهای پرسپولیس و تیم ذخیره ها بازی است خاطر این برگزار شده که بازیکنان ذخیره فرصت این را داشته باشند که تلاش کنند و برای رسیدن به ترکیب اصلی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۵۷    
وکیل ملت: سروش رفیعی قبل از شروع دیدار به سمت نیمکت نساجی چی ها رفته و از جواد نکونام و دستیارانش برای بازی رخصت گرفت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۵۴    
وکیل ملت: مهاجم عراقی پرسپولیس فردا راهی تهران خواهد شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۵۴    
وکیل ملت: اگرچه رونالدو هنوز حتی یک دقیقه هم برای یوونتوس در میادین رسمی به زمین نرفته است ولی هر یک دقیقه یک پیراهن از او به فروش می رود...این خبر سوژه کارتون روز سایت گل شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۵۱    
وکیل ملت: بهروز وثوقی با انتشار تصویری قدیمی از خود و عزت الله انتظامی یاد این هنرمند بزرگ، آقای بازیگر سینمای ایران را گرامی داشت. انتظامی صبح روز جمعه بر اثر ایست قلبی درگذشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۴۸    
وکیل ملت: طبق قانون، مالکیت در آپارتمان ها بر دو بخش تقسیم می شود: مالکیت بر قسمت های اختصاصی و مالکیت بر قسمت های مشترک و یا همان مشاعات ساختمان که هر یک از آن ها قانون و مقررات مخصوص به خود را ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۴۵    
وکیل ملت: در حالی که ارتش سوریه خود را برای راه اندازی آخرین و مهم ترین عملیات میدانی در استان ادلب آماده می کند و روسیه نیز مذاکرات چندجانبه ای را با طرفین غربی خود برای حل و فصل بحران سوریه آغاز ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۳۴    
وکیل ملت: معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی با تاکید بر اینکه استفاده از کارتخوان ملاک محاسبه مالیات پزشکان نیست، گفت: 95 درصد فعالان جامعه پزشکی اظهارنامه مالیاتی خود را تسلیم می کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۳۴    
وکیل ملت: محمدعلی حسن زاده، معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی درباره حضور کشتی های ماهیگیری چینی در دریای عمان ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۳۱    
وکیل ملت: وکیل مدافع سرکرده گروه عرفان حلقه از تایید و ابلاغ حکم محکومیت موکلش به 5 سال حبس از سوی شعبه 36 دادگاه تجدیدنظراستان تهران خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۲۲    
وکیل ملت: هفته گذشته همزمان با برگزاری دوره معرفتی ضیافت رضوی در مشهد، جمعی از جوانان با حجت الاسلام علم الهدی دیدار و گفت وگو کردد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۱۱    
وکیل ملت: با توجه به درگذشت دو هنرمند سینمای ایران خانه سینما اعلام کرد جامعه هنری ایران در سوگ آقای بازیگر ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۰۸    
وکیل ملت: یک روزنامه عربی مدعی شد که فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران و فرستاده ویژه آمریکا در عراق به منظور تشکیل دولت این کشور هم زمان به بغداد سفر کرده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۲:۰۵    
وکیل ملت: مازیار ناظمی در اینستاگرامش نوشت: صدا وسیما کار مهمی را در اعزام زنان گزارشگر کرد بسیار خوشحالم از حضور خانم ها هاشمی و علاقمند در بازیهای آسیایی جاکارتا و شنیدن گزارشهای آنها از رادیو برای ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۱:۵۹    
وکیل ملت: غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی درباره تجمع ضددولتی جمعی از طلاب در قم که در ان شعارهایی علیه دولت داده شد، گفت:اولین آسیب این رفتارها در وهله اول به خود حوزه ها می رسد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۱:۵۶    
وکیل ملت: کویت که احتمال می دهد ریاض هجمه ای احتمالی علیه آن ترتیب دهد و محاصره ای زمینی و دریایی را آغاز کند، خود را برای این امر آماده می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۱:۵۶    
وکیل ملت: سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: یک صرافی که اقدام به فروش ارز برخلاف مصوبات هیات دولت کرده بود، شناسایی و پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۱:۵۳    
وکیل ملت: برخی کاربران مجازی خواستار توضیح مسئولین کشور درباره وضع زندگی فرزندانشان شده اند. این توضیحات با هشتگ #فرزندت_کجاست؟ همچنان ادامه دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۱:۵۰    
وکیل ملت: علی صبوری با اشاره به روندی که در استنداپ کمدی هایش در خنداننده شو طی کرده است، از کامنت های توهین آمیز کاربران فضای مجازی انتقاد و تاکید کرد که تنها هدفش خنداندن مردم بوده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۱:۴۵    
وکیل ملت: دروازه بان سابق استقلال راجع به مسائل این روزهای این تیم صحبت کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۱:۴۲    
وکیل ملت: حاجیلو می گوید حسینی پیش از این ها از شفر مرخصی گرفته بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۱:۴۲    
وکیل ملت: زرینچه می گوید حضور ساناک می تواند به استقلال کمک کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۱:۳۹    
وکیل ملت: تیم پرسپولیس امروز با ترکیبی متفاوت به مصاف امیدهای خود رفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۲۱:۳۹    
وکیل ملت: پرسپولیس امروز در دیداری تدارکاتی برابر تیم امیدهای خود قرار خواهد گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۸:۳۷    
وکیل ملت: حجت الاسلام حسن روحانی قرار است 6 شهریور برای پاسخگویی به وکلای ملت در مجلس شورای اسلامی حضور یابد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۸:۳۴    
وکیل ملت: داور 32 ساله انگلیسی شب گذشته به صورت ناگهانی از دنیای حرفه ای خداحافظی کرد و شایعات در فضای مجازی علیه او به سرعت گسترش یافت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۶:۲۰    
وکیل ملت: معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: یک ماه مابه التفاوت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت نشده است که بزودی پرداخت می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۶:۱۷    
وکیل ملت: رییس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس با اشاره به واکنش دادستان کل کشور به مطالبه 6 نفر از وزرای دولت برای تشکیل جلسه به منظور اخذ تصمیم درمورد رفع انسداد توییتر گفت که برخورد سلبی و قهری با یکی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۲۶    
وکیل ملت: بعد از اینکه نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در پاسخ به کمپین فرزندت کجاست ادعا کرد که یکی از پسرانش چوپان است، عکسی از پسرش در یک گاوداری آنچنانی منتشر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۲۳    
وکیل ملت: فرمانده انتظامی اهواز از شناسایی و دستگیری عاملان اصلی حمله به ماموران شهرداری و آتش سوزی خودروی حامل آنها خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۲۰    
وکیل ملت: برخی بر این باورند که دلیل موفقیت کودتای 32 و شکست مصدق به فقدان جامعه مدنی در ایران مربوط است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۰۶    
وکیل ملت: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خبر از افزایش میزان ساعات اشتغال معلمان بازنشسته در مدارس داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۵۶    
وکیل ملت: شورای نگهبان لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی را مغایر با موازین شرع مقدس و قانون اساسی شناخت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۵۱    
وکیل ملت: تجمع اعتراضی برخی از طلاب حوزه علمیه قم در اعتراض به اقدامات دولت دوازدهم، اگرچه انتقادات حامیان دولت را به همراه داشت اما از نظر یک فعال سیاسی اصلاح طلب ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۴۵    
وکیل ملت: وزیر کشور از رئیس جمهور حکم جدید گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۴۲    
وکیل ملت: مدیرکل زندان های استان تهران درباره وضعیت حمید بقایی گفت: بقایی در صحت کامل به سر می برد و وضعیت عمومی خوبی دارد و تحت نظر پزشک است و هیچ مشکلی ندارد و دوران محکومیت خود را سپری می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۳۰    
وکیل ملت: در بهار سال جاری، قیمت بیشتر کالاها افزایش یافته؛ اما در این میمان، قیمت میوه جات، حبوبات و سبزی های تازه رشد چشمگیرتری داشته اند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۰۱    
وکیل ملت: جمعی از رزمندگان و اعضای دفتر نمایندگی مقاومت اسلامی نُجَباء در سوریه، با برگزاری تجمعی مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، تحریم های خصمانه آمریکا علیه ایران را محکوم کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۰۱    
وکیل ملت: پرسپولیس تنها تیم بدون گل خورده لیگ هجدهم است.
  • ۱