شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 30 آذر 1397 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 31 فروردین 1397 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1397 وکیل ملت 31 خرداد 1397 وکیل ملت 31 تیر 1397 وکیل ملت 31 مرداد 1397 وکیل ملت 31 شهریور 1397 وکیل ملت 30 مهر 1397 وکیل ملت 30 آبان 1397 وکیل ملت 30 دی 1397 وکیل ملت 30 بهمن 1397 وکیل ملت 1 اسفند 1397 وکیل ملت 1 آذر 1397 وکیل ملت 2 آذر 1397 وکیل ملت 3 آذر 1397 وکیل ملت 4 آذر 1397 وکیل ملت 5 آذر 1397 وکیل ملت 6 آذر 1397 وکیل ملت 7 آذر 1397 وکیل ملت 8 آذر 1397 وکیل ملت 9 آذر 1397 وکیل ملت 10 آذر 1397 وکیل ملت 11 آذر 1397 وکیل ملت 12 آذر 1397 وکیل ملت 13 آذر 1397 وکیل ملت 14 آذر 1397 وکیل ملت 15 آذر 1397 وکیل ملت 16 آذر 1397 وکیل ملت 17 آذر 1397 وکیل ملت 18 آذر 1397 وکیل ملت 19 آذر 1397 وکیل ملت 20 آذر 1397 وکیل ملت 21 آذر 1397 وکیل ملت 22 آذر 1397 وکیل ملت 23 آذر 1397 وکیل ملت 24 آذر 1397 وکیل ملت 25 آذر 1397 وکیل ملت 26 آذر 1397 وکیل ملت 27 آذر 1397 وکیل ملت 28 آذر 1397 وکیل ملت 29 آذر 1397 وکیل ملت 30 آذر 1397 
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۰    
وکیل ملت: نمایش خنکای ختم خاطره به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۵    
وکیل ملت: حمید گودرزی که مدتی است اجرای مسابقه پنج ستاره را از شبکه پنج برعهده دارد، گزینه اجرای ویژه برنامه یلدای این شبکه بود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۱:۴۵    
وکیل ملت: غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، با بیانی طنزآمیز درباره ی بکارگیری آقازاده ها در پست های دولتی گفت: به نظرم سر آقازاده ها را باید لب باغچه گذاشت و برید ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۳:۰۵    
وکیل ملت: با خروج دو نفر از بی کیفیت ترین بازیکنان خارجی تاریخ فوتبال ایران، از تیم استقلال، گمانه زنی ها درخصوص مبلغ پرداختی به آنها برای فسخ قرارداد بالا گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۰    
وکیل ملت: مهاجم نیجریه ای پرسپولیس برای نیم فصل دوم قراردادش شرایط مبهمی در ادامه خواهد داشت و شاید باشگاه بتواند با توجه به علاقه دیگر باشگاه ها از او به عنوان یک فرصت برای جذب بازیکن مدنظرش سود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۲۰    
وکیل ملت: در صورتی که باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن مدنظر برانکو نیاز به خارج شدن بازیکن دیگری به جز بازیکنانی که برانکو از لیست خارج کرده احتیاج پیدا کند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۴    
وکیل ملت: محمدرضا اخباری به نظر فعلا راهی پرسپولیس نخواهد شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۴    
وکیل ملت: مدافع پرسپولیس از بازگشت مهدی طارمی به تیم حمایت می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۹    
وکیل ملت: بخشنامه جدید بیمه طلایی فرهنگیان بعد از بررسی در نهایت اعلام شد و از امروز (اول دی ماه) اجرایی می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۵۴    
وکیل ملت: فیلم سینمایی "بمب، یک عاشقانه" ساخته "پیمان معادی" برای نخستین بار در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و هم اکنون یکی از آثار موفق سینمای ایران در اکران پاییزی محسوب می شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۴    
وکیل ملت: اولین ناو هواپیمابر آمریکا پس از خروج ایالات متحده از توافق برجام، روز جمعه وارد خلیج فارس شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۹    
وکیل ملت: برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس معقتد است که کنار گذاشتن محسن مسلمان تصمیمی درست بوده و از بابت آن هرگز پشیمان نیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۱:۰۴    
وکیل ملت: بازیگر سینما پس از حمایت های مجازی از فوتبال زنان، امروز به ورزشگاه کارگران رفت تا دیدار تیم های آذرخش و ملوان را از نزدیک تماشا کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۵۹    
وکیل ملت: هافبک عراقی تیم پرسپولیس تهران اعلام کرد تا پایان فصل در جمع سرخپوشان پایتخت می ماند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۵۴    
وکیل ملت: مطابق انتظار بیشتر بار گلزنی پرسپولیس در خط حمله را علیپور به دوش کشید. آقای گل فصل گذشته لیگ برتر با زدن هفت گل همچنان بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۵۴    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال سایپا به انتقاد شدید از ناداوری های نیم فصل اول لیگ برتر پرداخت.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۴۴    
وکیل ملت: سرمربی نساجی به شایعات چند وقت اخیر در خصوص جدایی اش از این تیم دامن زد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۴۴    
وکیل ملت: به علت دور بودن محمد نادری از شرایط بازی مستمر در لیگ بلژیک ، مدت زمان قرارداد این بازیکن با پرسپولیس 6 ماهه خواهد بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۳۴    
وکیل ملت: مدیرعامل باشگاه ماشین سازی درباره آخرین وضعیت داریوش شجاعیان در استقلال و شایعاتی که درباره بازگشت وی به تبریز شنیده می شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۲۹    
وکیل ملت: ظاهرا وینفرد شفر از جدایی گرو ناراحت است به این دلیل که هر بهانه ای به دست می آورد تا از این بازیکن حمایت می کند!
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۲۹    
وکیل ملت: بعد از جدایی اکبر عباسی ملکی و جواد قراب از هیات مدیره باشگاه استقلال پیش بینی می شد اعضای جدید هیات مدیره آبی ها به سرعت انتخاب شوند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۲۴    
وکیل ملت: مرتضی تبریزی یکی از مهاجمانی بود که ابتدای فصل به استقلال ملحق شد تا جای خالی جدا شده ای همچون تیام را پر و خط آتش آبی ها را قدری متحول کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۲۴    
وکیل ملت: حسین ترابپور، مربی دروازه بان های استقلال جدایی برخی ستاره ها از استقلال را عامل افت نسبی این تیم در فصل هجدهم دانست:
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۱۹    
وکیل ملت: باید بگویم واقعاً احساس خوبی دارم و از کار کردن با بازیکنانم لذت می برم. هواداران را خیلی دوست دارم و تمام تلاش مان به خاطر آنهاست.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۱۴    
وکیل ملت: پورعلی گنجی این روزها عضو باشگاه یوپن در لیگ بلژیک است. صدور رضایتنامه برای او و موافقت با جدایی اش از یوپن ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۱۴    
خارجی ها پول گرفتند و رفتند باشگاه پرسپولیس بخشی از مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی خود را پرداخت کرد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۰۹    
وکیل ملت: در شرایطی که گفته می شود برانکو همچنان روی جذب طارمی اصرار زیادی دارد اما از قوچان هم به عنوان نفر بعدی لیست برانکو یاد می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۰۹    
وکیل ملت: محرومیت پرسپولیس بالاخره به پایان رسید و حالا سرخپوشان به دنبال این هستند تا برای نیم فصل دوم تیم قدرتمندی را آماده کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۹    
وکیل ملت: صدا و سیما با بکار بردن پسوند ایران در کنار نام استقلال، این موضوع را اصلاح کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۹    
وکیل ملت: مدیر تیم فوتبال الغرافه با تمجید از کیفیت فنی مهدی طارمی مدعی شد در صورت که این بازیکن خواهان جدایی باشد با تیم های پیشنهاد دهنده مذاکره خواهند کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۴    
وکیل ملت: سرور جپاروف با عقد قراردادی 1.5 ساله به استقلال پیوست.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۴    
وکیل ملت: احتمال جدایی گادوین منشا از پرسپولیس، بیشتر از قبل شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۴    
وکیل ملت: حجت الاسلام رازینی از مسئولان اسبق قوه قضائیه در برنامه دستخط نکاتی را درباره اعدام های سال 67 و حساب های قوه قضائیه مطرح کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۵۴    
وکیل ملت: سال گذشته، دولت میزان افزایش دستمزدها را تقریبا مساوی با نرخ تورم افزایش داد و امسال نیز به روال سابق خود بازگشته و قرار است در سال آینده ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۹    
وکیل ملت: محمود جامساز، اقتصاددان در گفت وگو با خبرآنلاین گفت: در مورد تحریم ها نباید فراموش کنیم که اثرات اعمال تحریم ها فوری نیست و پس از مدت کوتاهی ظاهر می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۹    
وکیل ملت: سیدناصر موسوی لارگانی با بیان اینکه دولت در لایحه بودجه 98 توجهی به افزایش یارانه نقدی نداشته است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۴    
وکیل ملت: حجت الاسلام اصغر جدایی، امام جمعه بیله سوار اردبیل گفت: در این قضیه بسیار زشت، قبیح و بی ادبانه که توسط یک نماینده مجلس اتفاق افتاد، واقعا باید خون گریه کرد، چرا باید در مجلس ما ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۴    
وکیل ملت: امام جمعه موقت مشهدمقدس گفت: بر بازار قانون جنگل حاکم است و هر کس هر چه بخواهد در بازار می کند. در یک خیابان و در چند ده متر فاصله می توان چندین قیمت یک جنس را با اختلافات زیاد دید.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۴    
وکیل ملت: سخنگوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی نسبت به حاشیه های ایجاد شده درباره یک نامه واکنش نشان داد و نوشت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۴    
وکیل ملت: بهمنی در پاسخ به این سوال که احمدی نژاد پیشنهاد یارانه 900 هزار تومان را داده است گفت: اصلا این ها را رها کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۹    
وکیل ملت: حضور مربی آلمانی جدید در کادر فنی شفر از سوی باشگاه استقلال منتفی شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۹    
وکیل ملت: بازیکن اسبق سرخابی های پایتخت گفت: حتم دارم اگر تیم قبلی استقلال حفظ می شد الان به جای کاشیما استقلال با رئال بازی می کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۴    
وکیل ملت: دادستان بوشهر با تکذیب شایعات مربوط به محکومیت مهدی قائدی گفت: ” پرونده مهدی قائدی هنوز به دادگاه نرفته است.”
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۴    
وکیل ملت: سردار آزمون که یک بار از بازی های ملی خداحافطی کرده بود و سپس بازگشت و به نوعی می توان گفت وی سوگلی کی روش حساب می شود بهترین بازیکن نیم فصل اول روبین کازان شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۴    
وکیل ملت: علی ضیا در ویژه برنامه شب یلدای خود میزبان سیدجلال حسینی کاپیتان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۹    
وکیل ملت: یک نشریه انگلیسی از تلاش پشت پرده چهار بازیکن منچستریونایتد برای اخراج آقای خاص پرده برداشته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۴    
وکیل ملت: شجاع خلیل زاده مدافع موفق این روزهای پرسپولیس در برنامه فرمول یک علی ضیا ناگفته هایی از وضعیت این روزهای پرسپولیس را بیان کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۹    
وکیل ملت: اگر کاوه رضایی در فهرست فروش کلوپ بروژ قرار گیرد احتمال بازگشت او به آبی پوشان پایتخت زیاد خواهد بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۴    
وکیل ملت: رهبری فر مدعی شد با سابقه ای که پروین و دوستانش در مدیریت استیل آذین دارند، نباید باشگاه به آنها فروخته شود. امروز ضیا عربشاهی پاسخ حرف های رهبری فر را با طعنه ای عجیب داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۹    
وکیل ملت: علی ضیا مجری دو آتیشه پرسپولیسی فردا شب در ویژه برنامه یلدای شبکه یک میزبان شفر می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۴    
وکیل ملت: سینا مریدی هافبک جوان و آینده دار فولاد خوزستان نیم فصل فوق العاده ای را در فولاد پشت سر گذاشت به شدت مشتاق حضور در پرسپولیس است ولی باشگاه فولاد مانع بزرگ و رقم باورنکردی ای را پیش روی این ...
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۴    
وکیل ملت: دلیل نیمکت نشینی سنگربان جوان استقلال و قرار گرفتن رحمتی در ترکیب اصلی مشخص شد. آیا حسینی به توصیه های شفر برای بازگشت به ترکیب اصلی گوش خواهد داد؟
وکیل ملت   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۵    
وکیل ملت: دادسرای بوشهر با عدم پذیرش دفاعیات مهدی قائدی، وی را به عنوان راننده مقصر در حادثه رانندگی منجر به فوت غیر عمدی مرحوم احمدرضا شاکر شناخت و پرونده وی با قرار مجرمیت به دادگاه رفت.