پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۶:۲۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای وارش 13 اسفند 1394 - vareshnews.ir

وارش 31 فروردین 1394 وارش 30 اردیبهشت 1394 وارش 31 خرداد 1394 وارش 22 تیر 1394 وارش 31 مرداد 1394 وارش 31 شهریور 1394 وارش 30 مهر 1394 وارش 30 آبان 1394 وارش 30 آذر 1394 وارش 30 دی 1394 وارش 30 بهمن 1394 وارش 1 اسفند 1394 وارش 2 اسفند 1394 وارش 8 اسفند 1394 وارش 9 اسفند 1394 وارش 10 اسفند 1394 وارش 11 اسفند 1394 وارش 12 اسفند 1394 وارش 13 اسفند 1394 وارش 14 اسفند 1394 وارش 15 اسفند 1394 وارش 16 اسفند 1394 وارش 17 اسفند 1394 وارش 18 اسفند 1394 وارش 19 اسفند 1394 وارش 20 اسفند 1394 وارش 21 اسفند 1394 وارش 22 اسفند 1394 وارش 23 اسفند 1394 وارش 24 اسفند 1394 وارش 25 اسفند 1394 وارش 26 اسفند 1394 وارش 27 اسفند 1394 وارش 28 اسفند 1394 وارش 29 اسفند 1394 
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۱    
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محور کندوان روز جمعه یک طرفه می شود، گفت: تردد ماشین های سنگین در محور کندوان ممنوع است.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۱    
در زندگی همه ما پیش آمده که برخی اصطلاحات را بدون دانستن ریشه و وجه تسمیه اش بکار ببریم و یا یک رسم و آداب خاص را به صرف تقلید از پیشینیان خود، بدون اینکه بدانیم چیست و از کجا آمده انجام داده باشیم.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۱    
مراسم رونمایی از آلبوم جدید فرزاد فرزین با حضور پرتعداد ستاره ها و چهره های موسیقی و سینما برگزار شد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۱    
اگر میزان حافظه داخلی آیفون شما کم است، وقتش رسیده تا کمی به دور و بر آیفون خود دستی بکشید و فضای خود را بهتر مدیریت کنید ...
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۱    
عبدالله کلاه کج با قرارداد 1 ساله به لیگ تایلند پیوست.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۱    
بازیکن ایرانی FSV فرانکفورت موفق شد برای تیمش گلزنی کند.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۱    
به دلیل سیطره ی سیاست بر فضای رسانه ای در یک هفته ی گذشته، یک هفته هفت چهره این هفته تحت تاثیر انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان قرار گرفته است.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۲    
وارش نیوز: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: این حادثه خوشبختانه خسارت جانی در برنداشت؛ اما دلیل حریق احتیاج به کارشناسی دارد. ...
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۲    
رییس واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی گفت: سالانه 6000 نفر مرگ مغزی در کشور داریم که نیمی از آنها یعنی 3000 نفر از آنها قابلیت اهدای عضو دارند و هر مورد مرگ مغزی می تواند 3 عضو خود را اهدا کند و ...
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۲    
نشست خبری رئیس جمهور بعد از ظهر روز یکشنبه (16 اسفند) با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار می شود.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۸    
هواداران استقلال در فضای مجازی به شکل جالبی به صحبت های سرپرست باشگاه پرسپولیس واکنش نشان دادند.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۸    
مهاجرت چهره های ورزشی مدتی است خبرساز شده. به همین دلیل در گزارشی به بررسی روند خروج ورزشکاران نامدار از کشور پرداخته و سعی کرده ایم دلیل این موضوع را بررسی کنیم.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۸    
کمیته تنظیم بازار اعلام اعلام کرد میوه شب عید امسال استان تهران از 20 اسفند ماه با افزایش تعداد جایگاه های عرضه ...
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۸    
جوان افغان پس از آزار و اذیت زن 35ساله او را به قتل رساند و دستش را برید تا بتواند طلاهایش را سرقت کند. این جنایت هولناک دوم اسفندماه امسال در محله اسلام آباد شهر جم در استان بوشهر رخ داد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۸    
رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به جایگاه قاضی در جامعه گفت: یک قاضی حق ندارد بر سر مردم داد بکشد چرا که در این صورت از مسیر عدالت خارج شده و کار قضاوت او مشروع نیست.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۳    
تا بحال فکر کرده اید چرا با بالا رفتن سن موهایتان سفید می شود؟ سال هاست که می دانیم کاهش ترشح ملانین، همان رنگ دانه ای که باعث رنگی شدن موها می شود علت آن است.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۳    
پسر هشت ساله ای که با استفاده از شلوغی فروشگاه های تلفن همراه اقدام به سرقت گوشی مورد علاقه اش می کرد در چهارمین سرقتش شناسایی و دستگیر شد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۳    
شش پناهجوی ایرانی در اعتراض به اقدام پلیس فرانسه برای جمع کردن اردوگاه موسوم به جنگل در شهر بندری کاله در شمال شرق فرانسه اقدام به دوختن لب های خود کردند.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۳    
رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان مازندران از حضور 3 ورزشکار مازندرانی در اردوی تیم ملی فوتبال و والیبال ناشنوایان خبر داد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۳    
مدیرکل تامین اجتماعی قم شرایط بهره مندی زنان خانه دار از تعهدات قانونی تامین اجتماعی را اعلام کرد
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۰    
محمد آقاطاهر رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران با اشاره به تداوم رکود در بازارگفت:در روزهای پایانی سال شاهد هیچ گونه افزایش قیمت در مواد غذایی نیستیم.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۵    
تهیه کننده مجموعه چارسو از تدارک چهار دکور برای این مجموعه طنز که چهار دوران مختلف را به تصویر می کشد و قرار است از شبکه سه سیما پخش شود، خبر داد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۵    
تحقیقات پژوهشگران حاکی از آن است که داشتن تحرک و ورزش روزانه حدود 30 تا 45 دقیقه به مدت 5 بار درهفته مانع از بروز دست کم 30 نوع بیماری و یا مقابله با آنها و بهبود انواع امراض می شود.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۵    
یک نامزد اصولگرای شکست خورده در انتخابات مجلس دهم از ارسال نامه رسمی اعتراض اصولگرایان به نتایج انتخابات تهران خبر داد و گفت: ما اعتراض خود را پس از اعلام ...
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۵    
مشاور اجتماعی وزیر راه و شهرسازی گفت: آمار 17 هزار نفر کشته در حوادث رانندگی 11 ماهه کشور آثار زیانباری دارد و هفتگی 320 نفر از هموطنان بر اثر حوادث رانندگی در جاده های کشور جان خود را از دست می دهند.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۵    
پژوهشگران دانشگاه هاروارد اعلام کردند که با تعداد انگشت شماری آجیل در روز می توان دو سال بر طول عمر افزود.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۵    
حتی اگر یکی از این سه بازیکن هم به ترکیب اصلی استقلال برسند مظلومی کلاهش را بالا خواهد انداخت.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۵    
یک مقام مسئول در شهرداری منطقه 13 تهران با تایید خبر خودکشی یکی از کارمندان زن شهرداری این منطقه گفت ...
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۵    
ترکیب سیاسی نمایندگان راه یافته در مرحله اول انتخابات مجلس دهم، 43.5 درصد به اصولگرایان، 38.5 درصد به اصلاح طلبان و 18 درصد به مستقلین رسید.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۵    
امروز 13 اسفند برابر با 3 مارس تقویم میلادی است. روزی که در تاریخ آبستن وقایع و اتفاقات زیادی در ایران و جهان بوده است. به مرور برخی از این وقایع می پردازیم.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۵    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با بیان این که 160 میلیون تومانی مسکن محدودیت ندارد، نگرانی از افزایش حجم تقاضا و ایجاد شوک قیمت را بی مورد دانست.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۵    
مرگ تلخ است؛ تلخ تر از آن مرگی است که خودخواسته باشد. خودکشی مرگ غم انگیزی است که تنها بن بست زندگی می تواند باعث انتخاب آن شود.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۵    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه حجت الاسلام سید حسن خمینی برای عیادت از آیت الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی به مشهد الرضا (ع) وارد شد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۵    
شخص محوری یکی از آفت های بزرگ جریانات و احزاب سیاسی ایران است. معمولا در فضاهای ایجاد شده توسط احزاب داخلی یک شخص برجسته می شود و دیگران بر اساس پتانسیل های سیاسی و اجتماعی وی به تحرکات حزبی خود ...
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۵    
زدن چوب حراج به محیط زیست کشورمان از جمله اقداماتی است که متاسفانه با استدلال های گوناگون که هیچ جنبه منطقی ، عقلی و قانونی ندارد به مبتدیانه ترین شکل ممکن توجیه می شود.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۰    
دوست عزیزی که 13 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال به خاطر تولدتان، فردی خودش را از راه دور به شما می رساند. شما انتظار او را نداشته و به شدت سورپرایز می شوید ...
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۰    
در صورت تحقق وعده مقامات بانک مرکزی، سقف برداشت روزانه از خودپردازها از 200 به 400 هزار تومان افزایش می یابد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۶    
سازمان هدفمند سازی یارانه ها اعلام کرد: شصت و یکمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی ساعت 24 پنجشنبه 20 اسفندماه امسال واریز می شود.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۸:۱۲    
روزنامه های مازندران پنجشنبه 13 اسفند
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۸:۰۲    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۸:۰۲    
سخنگوی اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: برخورد قطار با خودروی پراید در جاده ساری قائم شهر، حادثه ساز شد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۸:۰۲    
تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی پنجشنبه 13 اسفند 94 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.