پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۵۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای وارش 18 اسفند 1394 - vareshnews.ir

وارش 31 فروردین 1394 وارش 30 اردیبهشت 1394 وارش 31 خرداد 1394 وارش 22 تیر 1394 وارش 31 مرداد 1394 وارش 31 شهریور 1394 وارش 30 مهر 1394 وارش 30 آبان 1394 وارش 30 آذر 1394 وارش 30 دی 1394 وارش 30 بهمن 1394 وارش 1 اسفند 1394 وارش 2 اسفند 1394 وارش 8 اسفند 1394 وارش 9 اسفند 1394 وارش 10 اسفند 1394 وارش 11 اسفند 1394 وارش 12 اسفند 1394 وارش 13 اسفند 1394 وارش 14 اسفند 1394 وارش 15 اسفند 1394 وارش 16 اسفند 1394 وارش 17 اسفند 1394 وارش 18 اسفند 1394 وارش 19 اسفند 1394 وارش 20 اسفند 1394 وارش 21 اسفند 1394 وارش 22 اسفند 1394 وارش 23 اسفند 1394 وارش 24 اسفند 1394 وارش 25 اسفند 1394 وارش 26 اسفند 1394 وارش 27 اسفند 1394 وارش 28 اسفند 1394 وارش 29 اسفند 1394 
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۱۹    
وارش نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران گفت که پیکر 400 تن از شهدای دفاع مقدس این استان همچنان مفقود است . ...
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۱۹    
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران را به ترتیب و آداب دانی می شناسند؛ قاعدتا بخشی از این آداب دانی نیز، که لازمه دیپلماتی در سطح اوست، مربوط به پوشش و استایل ظاهری است.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۵۴    
این شهرستان بزرگ مازندران هتل و مهمان پذیری برای اسکان مسافران ندارد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۱    
در یکی از فروشگاه های لوکس، سه مورد میوه قاچاق شامل سیب، انگور و لیموترش شناسایی و ضبط شد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۱    
این سارق که به گورکن مشهور بود و پس از شناسایی این اماکن، شبانه دیوارشان را شکسته و کلیه اجناس را به سرقت می برد، توسط عوامل پلیس شهرستان دستگیر و به 17 فقره سرقت از مغازه اعتراف کرد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۱    
حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان صبح امروز در مراسم زیارت عاشورا دچار عارضه مغزی شده و فوری به بیمارستان منتقل شد و تحت مراقبت قرار گرفت.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۲    
محسن چاووشی که در ماههای اخیر و با قطعاتی که برای سریال “شهرزاد” خوانده در کانون توجه قرار گرفته است زندگی پرفرازو نشیبی داشته است.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۲    
نوار پیروزی های امیدوارکننده برانکو در پرسپولیس و حرکت به سمت صدر جدول با تساوی برابر تراکتورسازی که در دقایق پایانی می توانست به شکست در ورزشگاه آزادی منجر شود، قطع شد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۸    
هومن برق نورد این روزها کمی از تلویزیون گله مند است؛ او می گوید: به جز کارهای خودم تلویزیون را تماشا نمی کنم. من همیشه به عنوان یک بازیگر به تلویزیون متعهد بودم اما تلویزیون خیلی ما را اذیت می کند.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۸    
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران از اغاز تولید فیلم سینمایی 'پایان رویاها' در این استان خبر داد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۴    
از آمبولانس های اورژانس تهران برای خدمات دهی به مسافران نوروزی در مازندران استفاده می شود .
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۴    
بر اساس آمارهای موجود در کشور دست کم هشت تا 10 میلیون نفر مبتلا به بیماری مزمن کلیه هستند. این در حالی است که متخصصان پیش از این نسبت به افزایش مبتلایان به نارسایی های پیشرفته کلیه هشدار داده اند ...
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۹    
رئیس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران به دلیل استقرار جوی نسبتاً پایدار از روز سه شنبه 18 تا روز جمعه 21 اسفند ماه امسال صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۹    
رئیس مجلس خبرگان با بیان اینکه از رای نیاوردنش برای حضور در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خوشحال است، بر شایعاتی که اخیرا درباره احتمال حضور دوباره اش در این مجلس عنوان می شود، خط بطلان کشید.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۹    
نوجوانی دوستش را تنها به خاطر یک بیسکوییت به قتل رساند.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۹    
همسر هادی نوروزی گفت: وقتی بالای سر موبایل هادی رفتم یادم افتاد که او رمز موبایلش را عوض کرده و من رمز جدید را نمی دانستم و به سر خودم کوبیدم.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۹    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در جریان تمرین امروز (سه شنبه) تیمش دچار مصدومیت شد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۵    
من یک از کسانی هستم که این نظر را مطرح کردم که آقای روحانی اگر اصراری بر این نداشته باشد تا در سال 96 برای دور دوم ریاست جمهوری بایستد و به جای کاندیاتوری دوباره در ریاست جمهوری ...
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۵    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مازندران منطقه ساری گفت: طی 11 ماه گذشته 850 میلیون لیتر بنزین از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری توزیع شد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۵    
فرمانده انتظامی قائمشهر از شناسایی و دستگیری سارقی خبر داد که به خاطر شیوه سرقتش به گورکن مغازه ها معروف شد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی ستاد مبارزه با موادمخدر به اعلام جدیدترین آمار کشفیات موادمخدر پرداخت و توضیحاتی را درباره وضعیت اعزام به خدمت سربازی مشمولان معتاد ارائه کرد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۰    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به شدت از نحوه برخورد مسئولان با کشتی انتقاد کرد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۰    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از اختلاس مدیر بانکی دولتی در این شهرستان خبر داد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۰    
اسطوره فوتبال آلمان تاکنون 6 بار ازدواج کرده که ازدواج ششم وی مربوط به یک سال پیش است.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۰    
شرکت بیمه رازی در شهرهای ذیل از وکلای پایه یک عضو کانون وکلا دعوت به همکاری می نماید.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۰    
وی در این دوره انتخابات هم با اختلاف آرای اندک از راهیابی به مجلس باز مانده است و امسال نیز به نتیجه انتخابات و روند رای گیری همچنین برخی تخلفات ادعا شده اعتراض قانونی کرده است.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۰    
براساس مصوبه مجلس افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی با ارائه کارت مددجویی و تأییدیه رسمی مراجع مزبور از پرداخت هزینه دادرسی معاف شدند.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۵    
مدیرعامل پیشین استقلال می گوید: عابدینی سر قضیه هاشمی نسب ناک اوت شد، الان قصه می گوید!
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۵    
کارگران حداقل دستمزد درخواستی از شورای عالی کار را سه میلیون و 800هزارتومان اعلام می کنند،اما کارشناسان این رقم را 2.5 میلیون محاسبه می کنند.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۵    
متخصصان مرکز IDC پیش بینی کرده اند که شرکت مایکروسافت در بازار تلفن های همراه هوشمند با روزگار سختی روبرو خواهد بود و سال 2016 میلادی با کاهش چشمگیری در بازار این شرکت همراه خواهد بود.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۵    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت های ترافیکی در روزهای پایانی هفته جاری در محورهای هراز، کندوان و سوادکوه اعمال می شود.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۵    
دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: خانم هایی که هر روز یک یا چند لیوان شیر بادام مخصوص را میل نمایند، بعد از مدتی، دیگر نیازی به آرایش نخواهند داشت
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۵    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر گفت: امسال بیش از 33 هکتار از اراضی جنگلی غرب مازندران دچار آتش سوزی شد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۵    
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: به نظر من بازی در اروپا هم می تواند راحت و هم می تواند سخت باشد. آرزو دارم یک روز در تیم رئال مادرید بازی کنم اما زحمت می کشم و تلاش می کنم تا هر جا که هستم اول خوب ...
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۵    
فرماندار ساری گفت: در یکی از فروشگاه های لوکس، سه مورد میوه قاچاق شامل سیب، انگور و لیمو ترش شناسایی و ضبط شد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۲    
دوری فیتیله ای ها از تلویزیون قرار است با آمدن نوروز 95 خاتمه پیدا کند. البته به گفته فضل الله شریعت پناهی، سرپرست شبکه یک سیما این بار مخاطب برنامه آن ها بزرگسالان خواهند بود.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۲    
به گفته محققان، زنان چهار برابر بیش از مردان از بیماری عروق واریسی رنج می برند که سبک زندگی بی تحرک، پوشیدن لباس های تنگ و کفش پاشنه بلند از علل آن است.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۲    
معاون رفاه وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گفت:تا پایان سال 94 بالغ بر 11 میلیون سبد کالا به نیازمندان اهدا می شود.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۲    
مهاجم محبوب تیم ملی کشورمان اخیرا با انتشار 2 عکس در فضای مجازی خبرساز شد، عکس های که به نظر خبر از ازدواج این فوتبالیست می دهد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۲    
پس از تساوی خانگی خونه به خونه در مقابل خیبر اعضای هیات مدیره این تیم در اطلاعیه ای از مردم شهر بابل و استان مازندران عذرخواهی کردند.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۲    
دولت امارات اسکناس 200 درهمی ویژه نابینایان منتشر کرد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۳    
سال نو می تواند نصب نرم افزارهای جدید با کارایی بهینه را به همراه داشته باشد و در مواردی نیز به روزرسانی نرم افزارهای قبلی می تواند حال و هوای بهار را در رایانه شما تداعی کند.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۳    
روزنامه جوان در واکنش به سخنان اخبار رئیس جمهور نوشت:اصحاب فتنه چنان دور بر داشته اند که گویی ما باید عذرخواهی کنیم برای فتنه ای که ایشان سال 88 علیه یک انتخابات باشکوه 40 میلیونی به راه انداختند!
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۳    
افسردگی بعد از زایمان گاه با احساس بیزاری و انزجار از همسر همراه است. صدایش را نمی توانید تحمل کنید، وقتی که غذا می خورد حتی نمی توانید او را نگاه کنید و با خودتان می گویید ...
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۳    
رییس اداره حفاظت محیط زیست آمل گفت: این دامدار آملی به محدوده زیست پلنگ در اعماق جنگل وارد شده بود که مورد حمله یه قلاده پلنگ قرار گرفت.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۳    
سخنگوی دولت در ارتباط با ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات، اظهار کرد: ما فقط نمی خواهیم پیرامون این موضوع صحبت کنیم. قصدمان این است که اگر تصمیمی گرفته شود شورای عالی امنیت ملی در مورد آن صحبت کند ...
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۳    
روزنامه های اسرائیلی مدعی شده اند که مدارک ارائه شده اسرائیل به روسیه موجب شده که مسکو همچنان از دادن سامانه های دفاع هوایی اس 300 به ایران خودداری کند.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۳    
تنها خودروهای داخلی که در این هفته افزایش قیمت داشتند خانواده تندر 90 بود به طوری که پارس تندر یک میلیون تومان و تندر 90 تولیدی پارس خودرو نیز با 1 میلیون و 200 هزار تومان افزایش قیمت در بازار مواجه ...
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۳    
مدیر گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: مصرف میوه قبل از خواب می تواند به بهتر خوابیدن افراد کمک کند.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۳    
آرایشگری که در شبکه اجتماعی اینستاگرام تصاویر شخصی و خانوادگی مشتریان را جهت تبلیغ کار خود منتشر می کرد توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا شهرستان آمل شناسایی و دستگیر شد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۳    
سخنگوی دستگاه قضا اعلام کرد: ممنوع التصویری رئیس جمهور اسبق مبانی قانونی متعددی دارد و در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت ملی و همچنین اختیارات دادستانی است.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۳    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب با رد تلقی حمایت رئیس جمهور از عارف برای ریاست مجلس دهم به واسطه توئیت روحانی در سفر استانی به یزد گفت ...
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۳    
در جریان وقوع یک فقره قتل در هند، دو ستاره فوتبال جهان نقش اصلی را داشتند.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۳    
وکیل زنجانی از اعتراض به حکم موکلش خبر داد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۹    
مردی که خواهر خود را به قتل رسانده بود از سوی مأموران آگاهی دستگیر شد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۹    
بعضی از افراد فکر می کنند نهایت دسترسی آنها به شبکه های اجتماعی بسته می شود یا نمی توانند در اینترنت جستو جو کنند و اما این باور اشتباه است.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۹    
زمان عادت ماهیانه تان به تاخیر افتاده و نگران یا منتظرید که بدانید باردار شده اید یا نه؟ حتما می دانید که برای کسب اطمینان در این خصوص تست هایی وجود دارد که معتبرترین آنها آزمایش بارداری (بتا اچ سی ...
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۰    
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: 2 سال است، نفس من را بریده اند، زیرا هر شرکتی را می خواهم بفروشم می گویند نفروش و فشار می آورند.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۵    
سومین شب از سه ستاره با حضور سالار عقیلی و پسر کوچکش رنگی دیگر به خود گرفت.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۵    
وی پیش از این نایب قهرمان شطرنج کشور و قهرمان رده زیر هشت سال جهان شده بود که به همین دلیل ابتدا مقرر شد در لیست 5 نفره باشداما ناگهان حذف شد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۵    
مرد میان سالی که خواهرش را با توهم معتادکردن او به قتل رسانده بود، به زودی در دادگاه کیفری محاکمه می شود.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۵    
در روزهای پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد صحبت هایی از مسئولان و منتخبان مردم بودیم که بعضا بسیار جالب توجه و تامل برانگیز بودند.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۵    
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 18 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال تولدتان را جدی گرفته و یک جشن درست و حسابی به راه بیندازید ...
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۰۰    
روزنامه های مازندران سه شنبه 18 اسفند
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۸:۵۰    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود، به شرح ذیل است؛
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۸:۵۰    
تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی سه شنبه 18 اسفند به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۸:۵۰    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان بازیکن سال فوتبال ایران انتخاب شد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۶    
هیات وزیران در پی ابطال مصوبه افزایش نرخ جرائم رانندگی از سوی دیوان عدالت اداری با تعدیل این نرخ ها، جدول جدید جرائم رانندگی را تصویب کرد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۸:۱۷    
محمدحسن آصفری گفت: طبق مصوبه امروز کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی تجار، اعضای هیأت علمی دانشگاه ها، پزشکان و افرادی که درآمد سالانه آنان بالا باشد ...
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۰:۰۹    
تیم خونه به خونه مازندران با تساوی خانگی برابر میهمان خرم آبادی در روز پیروزی مدعیان جایگاه دومی خود در جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور را حفظ کرد.
وارش   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۰:۰۹    
جوان 27 ساله ساروی در اثر انفجار ناشی از کپسول خانگی به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد اما دهیار روستا پرده از جزئیات مرگ این جوان در این سانحه برداشت.