جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۰۷Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای وارش 22 دی 1395 - vareshnews.ir

وارش 29 اسفند 1394 وارش 31 فروردین 1395 وارش 31 اردیبهشت 1395 وارش 31 خرداد 1395 وارش 31 تیر 1395 وارش 31 مرداد 1395 وارش 31 شهریور 1395 وارش 30 مهر 1395 وارش 30 آبان 1395 وارش 30 آذر 1395 وارش 30 بهمن 1395 وارش 1 اسفند 1395 وارش 1 دی 1395 وارش 2 دی 1395 وارش 3 دی 1395 وارش 4 دی 1395 وارش 5 دی 1395 وارش 6 دی 1395 وارش 7 دی 1395 وارش 8 دی 1395 وارش 9 دی 1395 وارش 10 دی 1395 وارش 11 دی 1395 وارش 12 دی 1395 وارش 13 دی 1395 وارش 14 دی 1395 وارش 15 دی 1395 وارش 16 دی 1395 وارش 17 دی 1395 وارش 18 دی 1395 وارش 19 دی 1395 وارش 20 دی 1395 وارش 21 دی 1395 وارش 22 دی 1395 وارش 23 دی 1395 وارش 24 دی 1395 وارش 25 دی 1395 وارش 26 دی 1395 وارش 27 دی 1395 وارش 28 دی 1395 وارش 29 دی 1395 وارش 30 دی 1395 
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۲    
مدیرکل استاندارد استان مازندران از شناسایی دستمال های کاغذی معصوم و طوطیا تولید شرکت نا معلوم محصولات سلولزی طلا که با جعل علامت استاندارد و آدرس تقلبی به بازار مصرف عرضه شده بود خبر داد: ...
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۳۱    
در پی فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی و انجام مراسم خاکسپاریِ تاریخی ایشان در ایران، رسانه های مختلف خبری در سراسر جهان تحلیل هایی در این زمینه ارائه دادند که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: اورژانس بیمارستان رازی قائم شهر نیازمند اصلاح ساختاری است.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۰    
استاندار گلستان خبرنگاران را از جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری استان گلستان بیرون کرد.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۴۵    
معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه گفت: در گزینش افراد باید اصل تدین و وفاداری فرد به مبانی دینی مدنظر قرار گیرد.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۵    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با بیان اینکه معوقات بانکی بزرگ ترین دغدغه فعالان تولیدی و صنعتی این استان است ...
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۵    
همراه با تعطیلات پایانی هفته، فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی از شبکه های مختلف سیما روی آنتن می روند.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۴۰    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس اعلام کرد که محور کندوان برای بازسازی تونل امیرکبیر از شنبه 25 دی شب ها بسته می شود .
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۳۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از نجات کوهنورد لهستانی در ارتفاعات دماوند با تلاش نجاتگران تیم امداد و نجات کوهستان این جمعیت خبر داد.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۴    
استاندار گیلان گفت: مشکل پرداخت مطالبات شرکت های داروسازی و داروخانه ها در استان گیلان باید با جدیت پیگیری شده و این پرداخت باید تا اواخر بهمن ماه امسال انجام شود.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۴    
پزشک اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) کلاله گفت: دو مرد و یک زن ساکن روستای اجن قره خوجه شهرستان گالیکش بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۸:۴۹    
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در 9 ماه امسال 65 نفر در اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست داده اند.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۸:۳۷    
دبیر علمی بخش جراحی دهان، فک و صورت یازدهمین کنگره بین المللی دندانپزشکان عمومی ایران گفت: بهترین زمان جراحی دندان عقل سن 17 تا 25 سالگی است.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۸:۳۷    
میر فتحی مقدم شناگر نوجوان اهل شهرستان آستانه اشرفیه به اردوی تیم ملی شنای نوجوانان دعوت شد.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۸:۲۷    
فرمانده دریابانی شهرستان بندرانزلی از کشف جسد صیاد غرق شده در دریا پس از گذشت یک ماه از حادثه واژگونی قایق صیادان در این شهر ساحلی خبر داد.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۳:۲۸    
غنای میانکاله در جهت تغذیه بیش از 260 گونه پرنده اعم از مهاجر و بومی موجب آن شده که میانکاله را بهشت پرندگان خاورمیانه بنامند.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۳:۵۸    
ازدواج موقت به روش تلگرامی! تنها لازم است عضو کانال تلگرامیش باشی. همه چیز فراهم است. از میان گزینه ها یکی را انتخاب می کنی، همان گزینه ای که به سلیقه ات خوش می آید ...
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۳:۰۸    
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور می گوید: تا زمانی که قانون جامع رسانه نباشد کنترل فضای مجازی سخت به نظر می رسد ...
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۲:۵۸    
این برنامه که پنج شنبه هفته گذشته در سالن بندر نوشهر برگزار شد همراه با حاشیه های زیادی از جمله دست دادن دو نفر زن و مرد و از تجلیل شدگان مراسم روی سن و مقابل چشمان بیش از 300 نفر مهمان بود که انتقاد ...
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۱۲    
وقتی همه روزنامه ها را نگاه می کنم به جز چند مورد که آقای هاشمی را خیلی کم اهمیت جلوه داده اند و آن را مانند یک خبر سوم یا حتی چهارم قلمداد کرده اند ...
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۰۲    
آیت ا...هاشمی، ما هیچ کدام از تهمت ها، توهین ها و دروغ هایی را که از 88 به بعد به تو و خانواده ات نسبت داده شد باور نداریم و همچنان تو را سرباز وفادار انقلاب و نظام می دانیم ...
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۹    
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از کشف و توقیف یک محموله بزرگ داروی شیمیایی در یک منزل مسکونی در رشت خبر داد .
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۴۴    
سرپرست تیم جراحی بیمارستان آیت الله کاشانی گفت : این کیست از شکم دختر 18 ساله خارج کردن کیست 11 کیلوئی از شکم بیمار در چهارمحال و بختیاری +فیلمبدون خونریزی و یا ترشح کیست خارج شد .
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۳۴    
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت که درسال جاری ورزشکاران این استان 144 مدال طلا را در رقابت های برون مرزی کسب کردند.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۶    
چهارشنبه پانزدهم دی ماه امسال معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از تمدید مهلت مشترکان تلفن همراه برای تکمیل اطلاعات هویتی سیم کارت های شان تا پایان دی ماه خبر داد.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۲۴    
فرمانده هنگ مرزی آستارا از کشف و ضبط 103هزار عدد مواد محترقه و آتش زای قاچاق در دو عملیات جداگانه توسط مرزبانان هنگ مرزی آستارا خبر داد.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۰۱    
کارشناس هواشناسی گیلان گفت: هوای گیلان طی امروز و فردا بارانی و همراه با کاهش دما پیش بینی می شود.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۲:۵۱    
معاون عمرانی استاندار مازندران با اعلام اختصاص 20 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان برای احداث کارخانه زباله سوز در اختیار شهرداری ساری قرار گرفت ...
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۲:۵۱    
دبیر دپارتمان داوران هیأت فوتبال مازندران از قضاوت 2 داور مازندرانی در لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۲:۱۶    
صیت نامه آیت الله هاشمی رفسنجانی که در دفتر ایشان نگهداری می شد، توسط خانواده ایشان گشوده شد.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۲:۱۶    
بخشدار حویق از توابع شهرستان تالش از آتش گرفتن یک دستگاه کامیون در پمپ بنزین دهستان لمیر این بخش خبر داد.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۶    
مدیرکل هواشناسی استان گلستان از بارش پراکنده باران در سطح استان خبرداد و گفت: دمای هوا نسبت به روز سه شنبه 10 درجه کاهش کاهش داشته است.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۶    
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران از وصول بیش از 200 میلیارد تومان از مطالبات بانک های دولتی و خصوصی در 9 ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۶    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های ترکمن و گمیشان از دستگیری دو شکارچی غیر مجاز خبر داد و گفت: از این متخلفان دو قبضه سلاح شکاری و23 فشنگ ساچمه ای کشف و ضبط شد.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۶    
مدیرکل فرودگاه های گلستان از برقراری نخستین پرواز رفت و برگشت گرگان به کیش خبر داد.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۱۱    
پسری از خطه شمال آن چنان حرکات غیر قابل باوری از خود نشان داده که همگان را در بهت فرو برده است.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۵۶    
دانشمندان کشف کرده اند داروی آزمایشی برای درمان بیماران مبتلا به آلزایمر، به رشد دوباره دندان و التیام پوسیدگی آن کمک می کند.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۳۲    
سرپرست تیم والیبال هاوش گنبد معتقد است در صدور رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به نفع تیم شهرداری تبریز لابی انجام شده و تیم هاوش گنبد را قربانی کردند.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۲۲    
مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان اظهار کرد: تا پایان اسفند ماه سال گذشته بدهی قطعی کارفرمایان گلستان به تامین اجتماعی حدود 100 میلیارد و 850 میلیون تومان بوده است.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۰۱    
دادستان بابلسر گفت: طی عملیاتی غافلگیرانه فردی اهل و ساکن ارومیه که در امر قاچاق سلاح و مهمات در سطح مازندران و گلستان از جمله شهرستان بابلسر فعالیت داشت، مورد شناسایی و دستگیری قرار گرفت.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۸:۵۱    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۸:۳۶    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی 22 دی به مسائل مختلف ورزشی به ویژه فوتبال اختصاص دارد.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۸:۲۱    
یک مطالعه جدید از دانشگاه فنلاند شرقی نشان می دهد که مصرف نسبتا بالای کلسترول در رژیم غذایی یا خوردن هر روز یک تخم مرغ، با افزایش خطر زوال عقل و بیماری آلزایمر در ارتباط نیست.
وارش   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۸:۲۱    
حدیثی از امام جعفر صادق (ع) در خصوص بلا و آزمایش را بخوانید.