دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۹:۰۵May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای یزد فردا 9 اردیبهشت 1403 - yazdfarda.com

یزد فردا 29 اسفند 1393 یزد فردا 29 اسفند 1394 یزد فردا 30 اسفند 1395 یزد فردا 27 اسفند 1396 یزد فردا 28 اسفند 1397 یزد فردا 1 آبان 1398 یزد فردا 30 اسفند 1399 یزد فردا 29 اسفند 1400 یزد فردا 28 اسفند 1401 یزد فردا 29 اسفند 1402 یزد فردا 31 فروردین 1403 یزد فردا 1 اردیبهشت 1403 یزد فردا 2 اردیبهشت 1403 یزد فردا 3 اردیبهشت 1403 یزد فردا 4 اردیبهشت 1403 یزد فردا 5 اردیبهشت 1403 یزد فردا 6 اردیبهشت 1403 یزد فردا 7 اردیبهشت 1403 یزد فردا 8 اردیبهشت 1403 یزد فردا 9 اردیبهشت 1403 یزد فردا 10 اردیبهشت 1403 یزد فردا 11 اردیبهشت 1403 یزد فردا 12 اردیبهشت 1403 یزد فردا 13 اردیبهشت 1403 یزد فردا 14 اردیبهشت 1403 یزد فردا 15 اردیبهشت 1403 یزد فردا 16 اردیبهشت 1403 یزد فردا 17 اردیبهشت 1403 یزد فردا 18 اردیبهشت 1403 یزد فردا 19 اردیبهشت 1403 
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۹    
یزدفردا: در میان قلم های مرغداری های صنعتی، بیشترین میزان افزایش قیمت مربوط به مرغ حذفی (1.6 درصد) و بیشترین میزان کاهش قیمت برای جوجه یک روزه (11.1- درصد) رقم خورد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۴    
یزدفردا: رییس سازمان شیلات ایران گفت: سال گذشته 210 هزار تن محصولات شیلاتی با ارزش 650 میلیون دلار به 67 کشور صادر شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۲۷    
یزدفردا: رییس اداره منابع آب شهرستان های خاتم و مروست، از توقیف یک دستگاه حفاری غیرمجاز در شهرستان مروست خبر داد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۰۳    
یزدفردا: باستان شناسان به همراه دانشجویان دانشگاه زابل در کاوش آموزشی تپه پیرزال سیستان ، علاوه بر اشیاء 4300 ساله، بقایای معماری به قدمت حدودی 4500 سال را کشف کردند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۳۹    
یزدفردا: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به مراحل پایانی احداث بیمارستان فیاض بخش گفت: اتمام پروژه های عمرانی در حوزه درمان در سال 1403 اولویت قطعی سازمان تامین اجتماعی است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۳۹    
یزدفردا: معاون گردشگری گفت: دستور اصلاح قبوض گاز تاسیسات گردشگری و صنایع دستی صادر و محاسبه هزینه گاز تاسیسات گردشگری و صنایع دستی برای نیمه اول سال 1402 با تعرفه یک چهارم اعلام شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۰۳    
یزدفردا: رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اردکان: احتمال ابتلا به تب مالت با مصرف شیر آلوده بسیار زیاد است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۱    
یزدفردا: در دل کویر قم، گنبدی سرخ رنگ خودنمایی می کند که گویی از سیاره دیگری به زمین آمده است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۴۸    
یزدفردا: اردیبهشت، فصلی دل انگیز و پرطراوت، زمانی که طبیعت ایران در زیباترین حالت خود قرار دارد و سفر به هر گوشه ای از این سرزمین پهناور، خاطره ای به یاد ماندنی را رقم می زند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۴۸    
یزدفردا: در این مجموعه، می توانید با بیش از 5000 موجود زنده دریایی، از جمله ماهی ها، خزندگان و پرندگان، از پنج قاره جهان آشنا شوید.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۴۸    
یزدفردا: می توانید با خرید سوغاتی های خوشمزه و صنایع دستی نفیس آن، خاطرات سفر به تبریز را برای همیشه در ذهن خود ماندگار کنید.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۴۲    
یزدفردا: کتاب طراحی دوقلوی دیجیتال در فضای متاورس؛ مبتنی بر شبیه سازی هیبریدی،فیزیکی- هوش مصنوعی نوشته محمد حسین روزبهانی، توسط انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی تهران منتشر شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۳    
یزدفردا: داستان کودکی لیوورس فرایند شکل گیری شخصیت یک انسان از خردسالی تا بلوغ فکری را که در حوالی بلوغ جسمی رخ می دهد، به تصویر کشیده است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۳    
یزدفردا: نشر چام برای اولین بار از سرگی داولاتوف، نویسنده معروف روسی، کتاب دختر خارجی را از زبان روسی ترجمه و روانه بازار کرده است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۱    
یزدفردا: حکومت اسلامی پس از خلفای راشدین که مدینه را به عنوان دارالخلافه در نظر گرفته بودند، در دوره امویان به سرزمین های شام منتقل شد و علت این امر تجمع هواداران حکومت در این سرزمین بوده است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۱    
یزدفردا: نویسنده خوزستانی روایت یک روز زندگی مفهومی را با عنوان چشم ها تنها برای دیدن نیستند منتشر کرد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۱    
یزدفردا: گردان های قسام شاخه نظامی حماس گروهی از نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در کمینی گرفتار کرده است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۱۸    
یزدفردا: وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی در شبکه ایکس قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت های آسیا را تبریک گفت.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۰۶    
یزدفردا: محققان دانشگاه سائوپائولو (USP) در برزیل یک تراشه بیوالکترونیک ساخته اند که همزمان ویتامین های C و D را در مایعات بدن تشخیص می دهد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۰۶    
یزدفردا: در نمایشگاه اتومبیل پکن یک طرح اولیه از ابرخودرویی برقی رونمایی شد که سرعت آن در 1.91 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر می رسد و در صورت ساخت، آئرودینامیک ترین خودروی جهان خواهد بود.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۰۳    
یزدفردا: ماهواره شرکت ژاپنی آسترواسکیل یک زباله فضایی را تعقیب کرده و از آن عکس گرفته است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۰۳    
یزدفردا: طی روزهای اخیر به دلیلی نامعلوم اپل آی دی برخی کاربران اپل از کار افتاده و آنها نمی توانند وارد حساب کاربری خود شوند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۵۷    
یزدفردا: فضاپیمای رباتیک چانگ ای 6 در روزهای آینده به سوی ماه پرتاب خواهد شد تا نمونه هایی را جمع آوری کند و به زمین بیاورد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۴۵    
یزدفردا: در پی اظهارات روز گذشته معاون علمی و فناوری رئیس جمهور مبنی بر توقف طرح ساخت هواپیمای مسافربری که مراحل طراحی و شبیه سازی پروازی آن در دانشگاه صنعتی امیرکبیر انجام شده ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۴۵    
یزدفردا: ستاره شناسان به تازگی دنباله داری را کشف کرده اند که وقتی سال آینده در آسمان نمایان شود می تواند از بسیاری از ستاره ها درخشان تر باشد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۰۰    
یزدفردا: به نظر می رسد آمازون به قدری درزمینه رقابت در بازار هوش مصنوعی مولد ناامید بوده که قوانین کپی رایت را نقض کرده است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۵    
یزدفردا: طبق تحقیق دانشمندان، موش هایی که رژیم غذایی غنی از ویتامین D دریافت کردند، مقاومت بهتری در برابر سرطان داشتند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۵    
یزدفردا: با شنیدن صدای جیغ و فریاد همبازی هایش همه سراسیمه به سمت گودالی که در بستر رودخانه فصلی شهر رودبار حفر شده بود دویدند، اما نرسیدند و محمدمهدی پنج ساله در قعر گل ولای از نفس افتاد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۲    
یزدفردا: مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در همایش فرمانداران با اشاره به فرادستگاهی بودن حدنگاری و وجود موانع متعدد ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۲    
یزدفردا: فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: پایگاه شکاری شهید دلحامد چابهار به لحاظ اهمیت و حساسیت یکی از یگان های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۲    
یزدفردا: در قالب پویش شهردارشو ، در مجموع 1040 نوجوان دهه هشتادی به عنوان شهردار محلات رفسنجان تحت آموزش های تخصصی قرار گرفته و از امروز کار خود را به صورت رسمی آغاز کردند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۶    
یزدفردا: رییس سازمان حفاظت محیط زیست از عوامل سریال نون خ به دلیل توجه به مسائل محیط زیستی قدردانی کرد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۶    
یزدفردا: معاون وزیرآموزش و پرورش با اعلام ابلاغ دستورالعمل صنعتی سازی مدارس، گفت: صنعتی سازی مدارس در دولت سیزدهم با توجه به احساس نیاز و بر اساس سه معیارمدیریت هزینه، زمان اجراء و نیز افزایش کیفیت ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۰    
یزدفردا: رئیس جمهور گفت: خیزش دانشجویان، اساتید و نخبگان غربی در حمایت از مردم مظلوم غزه رویدادی بزرگ و دارای ابعادی وسیعی است که با ضرب و شتم، بازداشت و اعمال خشونت خاموش نمی شود.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۰    
یزدفردا: معاون فرهنگی اجتماعی فراجا بهروزی و فضیلت مندی در زندگی را ارمغان روانشناسان و مشاوران دانست و نوشت: برخی از موفقیت های پلیس مرهون زحمات مسئولانه روانشناسان و مشاوران است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۰    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه 2 یزدفردا: امتحان ریاضی و علوم پایه ششم به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۷    
یزدفردا: سرمربی سابق پورتو ریاست این باشگاه را بر عهده گرفت.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۷    
یزدفردا: پژمان معتمدی از خروج دو دوومیدانی کار ایران از رنکینگ سهمیه المپیک خبر داد و اعلام کرد برای بازگشت دوباره این ورزشکاران به رنکینگ مسابقات مختلفی در نظر گرفته شده است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۷    
یزدفردا: کمیته انضباطی فدراسیون کشتی مجوز حضور محمدرضا مختاری در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی را صادر کرد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۱    
یزدفردا: برنامه مسابقات هفته های بیست و هفتم تا سی ام لیگ برتر باشگاه های کشور فصل 1403-1402 اعلام شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۱    
یزدفردا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران می گوید این تیم با رمز اتحاد به قهرمانی آسیا رسید.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۵    
یزدفردا: تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی برابر تایلند برای سیزدهمین بار قهرمان فوتسال آسیا شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۵    
یزدفردا: دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: دشمن برای دهه هشتادی ها خواب هایی دیده بود و فکر می کرد شکافی بین جوانان و آرمان ها می افتد، اما غیر از این بود ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۵    
یزدفردا: کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد اعلام کرد حسن یزدانی عازم تورنمنت مجارستان می شود و در صورت داشتن شرایط خوب عازم المپیک خواهد شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۲    
یزدفردا: سامیار عبدلی، سریع ترین شناگر ایران در جریان مسابقات قهرمانی شنا آلمان، موفق به هت تریک رکوردشکنی ملی شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۲    
یزدفردا: منچستر سیتی در ادامه هفته سی و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس برابر میزبان خود ناتینگهام فارست به پیروزی رسید.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۲    
یزدفردا: السد در هفته پایانی لیگ ستارگان قطر شکست سنگینی را برابر الریان متحمل شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۰    
یزدفردا: با شکست نجمه سازنچیان در مرحله یک چهارم اسلحه سابر رقابت های انتخابی زون آسیا، پرونده شمشیربازی ایران در این رقابت ها بدون سهمیه بسته شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۷    
یزدفردا: سناتور آمریکایی با اشاره به تجربه تلخ مداخله گارد ملی آمریکا در اعتراضات دانشجویی علیه جنگ ویتنام ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۷    
یزدفردا: وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که اخیرا در پی یک سانحه رانندگی به بیمارستان منتقل شده بود، امروز (یکشنبه) مرخص شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۷    
یزدفردا: بلاروس اخیرا با تصویب چند سند دفاعی جدید، در تضمین امنیت و قوای دفاعی خود بیش از پیش به روسیه نزدیک شد و تحت چتر هسته ای این کشور قرار گرفت.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۱    
سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز اعلام کرد که وقوع سیلاب در این کشور 8 کشته و 3 زخمی در پی داشته است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۱    
یزدفردا: سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) و سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور امروز به توقیف کنندگان غربی دارایی های مسکو هشدار دادند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۷    
یزدفردا: یکی از مقامات صهیونیست نتانیاهو را مانع اصلی عدم حصول توافق آتش بس در غزه دانست.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۴    
یزدفردا: شهردار منطقه تاریخی یزد: اتصال فاضلاب به قنات هم جرم است و هم مشکلات فراوانی به همراه دارد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۲۴    
یزدفردا: در این مقاله برخی از ویژگی های خاص عنکبوت را می خوانیم.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۰۰    
یزدفردا: این قابلیت ظاهراً با پردازنده های قدیمی سازگار نیست.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۷:۵۷    
یزدفردا: تقویت شفافیت در فرآیندهای تصمیم گیری شوراها و ارائه گزارش های منظم به مردم، اعتماد عمومی را به شوراها افزایش می دهد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۷:۵۱    
یزدفردا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: امروز در تمام دنیا آزادگان جهان به دنبال این هستند رژیم صهیونیستی دست از جنایاتش بردارد و از روزگار محو شود.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۳۰    
یزدفردا: این پلتفرم مبتنی بر وب و رایگان است و به مرور زمان با پژوهش ها و همکاری های دانشمندان سراسر دنیا به روزرسانی خواهد شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۳۰    
یزدفردا: جامعه ورزش زورخانه ای به مناسبت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کردند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۳۰    
یزدفردا: تجمع بزرگ دانشجویان و اساتید دانشگاه های استان یزد در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۹    
یزدفردا: کارتون نوستالژیک حنا دختری در مزرعه با کیفیت اصلاح شده از امشب از شبکه کودک پخش می شود.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۰    
یزدفردا: فرماندار زرند بر ایجاد زیرساخت ورزشی برای کارگران، توسط صنایع تاکید کرد و گفت: باید به سلامتی قشر کارگر توجه شود.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۷    
یزدفردا: در حالی که چند ماه از افتتاح پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی مهریز می گذرد، اما تاکنون به بهره برداری نرسیده است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۷    
یزدفردا: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد: استعداد ها و نخبه های فراوانی در جامعه کارگری استان وجود دارد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۷    
یزدفردا: مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز از معدوم سازی بیش از 26 تن کالای سلامت محور کشف شده در مهریز خبر داد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۷    
یزدفردا: شهرداری یزد نسبت به رفع تعطیلی و فک پلمب کارخانه مقواسازی اعتراض کرد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۴    
یزدفردا: کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از بعدازظهر چهارشنبه تا روز جمعه تحت تاثیر سامانه بارشی، شاهد ناپایداری های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۸    
یزدفردا: مسئول جام حذفی گفت: در صورتی که یکی از دو تیم فینالیست از استان کرمان باشد مسابقه نهایی جام حذفی در استانی بی طرف برگزار خواهد شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۸    
یزدفردا: لیلا بلوکات به عنوان بازیگر در نمایش خارشتر به کارگردانی سیدعلی موسویان روی صحنه تئاتر خواهد رفت.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۵    
یزدفردا: سیدجواد هاشمی با بیان اینکه فیلم شهر گربه ها 2 را در تابستان اکران می کند، گفت: جای پرسش است که چرا پس از 50 سال هنوز خانواده ها برای بچه های خود سیندرلا پخش می کنند و از آن سو عده ای همچنان ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۵    
یزدفردا: نیکول کیدمن بازیگر استرالیایی هالیوود با دریافت جایزه یک عمر دستاورد موسسه فیلم آمریکا مورد تقدیر قرار گرفت.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۵    
یزدفردا: حسن فتحی که این روزها در بوشهر در حال تولید سریال ازازیل است، اخیرا مجوز تولید گرفته و حالا برای دریافت مجوز انتشار سریالش از ساترا با حاشیه ای متفاوت از جنس جیران روبه رو شده است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۶    
یزدفردا: رئیس سازمان امداد و نجات گفت: از روز سه شنبه شاهد بروز مداخلات جوی و تشدید فعالیت سامانه بارشی در 14 استان کشور خواهیم بود.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۳    
یزدفردا: کتاب اخلاق و درام نوشته نصرت الله تابش وارد بازار نشر شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۳    
یزدفردا: فرهنگستان زبان و ادب فارسی به جای واژه های تراپیست، تراپی، فوبیا، ریلکسیشن و دپرشن پیشنهاد داده است از واژه های درمانگر، درمان، هراس، آرَمش و افسردگی استفاده کنیم.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
یزدفردا: کتاب فلسطین و توطئه ی صهیونیستی-انگلیسی نوشته عیسی صوفان القدومی و ترجمه سبحان ثقفی نیا در 128 صفحه و با شمارگان 250 نسخه توسط نشر سرو منتشر و راهی بازار نشر شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
یزدفردا: کاوشگران از مدت ها قبل مشغول کاوش و بررسی مقبره 2200 ساله مجللی هستند که در چین کشف شده و حالا یک کارشناس این فرضیه را مطرح کرده است که مقبره به یک پادشاه چینی تعلق دارد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
یزدفردا: سریال مستند اسپیسی بدون نقاب با مصاحبه های هرگز دیده نشده از کوین اسپیسی در راه است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۴    
یزدفردا: کارگران جهان به طور فزاینده ای در معرض خطر تغییرات آب وهوایی قرار دارند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۴    
یزدفردا: جدای از ذائقه در خیلی از مواقع رفتارهای غلط غذایی خانواده عامل اصلی ایجاد بدغذایی در بچه ها است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۴    
یزدفردا: با کمک این تراشه، یک میمون موفق شده است با افکار خود، یک بازوی رباتیک را کنترل و یک توت فرنگی را بلند کند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۸    
یزدفردا: نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد که مواد شیمیایی سمی اضافه شده به مواد پلاستیکی برای مقاوم کردن آنها در برابر شعله می توانند از راه پوست یعنی تماس با میکروپلاستیک ها وارد بدن شوند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۸    
یزدفردا: محققان اعلام کردند از کیست های خطرناکی که در طول زمان در بیماری کلیه پلی کیستیک ایجاد می شوند، می توان با یک نسخه طبیعی از یک ژن معیوب پیشگیری کرد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۸    
یزدفردا: استفاده طولانی مدت روزانه از آسپرین برای پیشگیری از سرطان روده بزرگ شناخته شده است، اما تا به حال مشخص نشده است که چرا چنین تاثیری دارد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۵    
یزدفردا: طبق نرخ نامه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار قیمت انواع میوه اعلام شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۵    
یزدفردا: عضو اتاق بازرگانی ایران معتقد است با توجه به شرایط کنونی و اقدامات بانک مرکزی می توان همچنان امید زیادی به کاهش بیشتر قیمت دلار و آرامش بازار ارز داشت.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۲    
یزدفردا: استاندار یزد گفت: کارگران ستون خیمه تولید کشور مخصوصاً در استان دارالعباده و دارالعلم یزد هستند.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۹    
یزدفردا: مدیرکل دفتر برنامه ریزی فناوری و بودجه سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی از تهیه اطلس میراث زمین شناختی ایران خبر داد و اظهار کرد ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۹    
یزدفردا: رییس اتحادیه میوه و تره بار گفت: تعیین قیمت در بازار بارفروشان بر اساس عرضه و تقاضا، نوعی هرج و مرج به وجود می آورد و در برخی مقاطع زمانی بدون دلیل موجه موجب افزایش قیمت ها می شود.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۰    
یزدفردا: آمارهای صندوق بین المللی پول حکایت از آن دارد که ایران در سال 2023 روزانه یک میلیون و 400 هزار بشکه صادر کرده است که نسبت به سال پیش از آن 500 هزار بشکه افزایش داشته است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۰    
یزدفردا: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیشنهادی برای افزایش حق مسکن حداقل دستمزد جامعه کارگری 1403 در شورای عالی کار مطرح نشده است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۰    
یزدفردا: استاندار یزد گفت: شوراها از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالار دینی در ایران هستند و وظایف مهمی در حوزه مدیریت شهری و روستایی بر عهده آنها است.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۴    
یزدفردا: معاون قانون اساسی معاونت حقوقی رئیس جمهور و دبیر هیات پیگیری اجرای قانون اساسی در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد کرد تا شرایط حضور نوجوانان و جوانان تحت پوشش سازمان بهزیستی در طرح ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۸    
یزدفردا: هفته هفتم مسابقات اسب دوانی کورس بهاره کشور در مجتمع سوارکاری صفائیه یزد برگزار شد.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۸    
یزدفردا: دلفارد جزء مناطق هدف گردشگری جنوب کرمان است که در همه ایام هفته و روزهای تعطیل میزبان جمعیت قابل توجهی از گردشگران است و توسعه این صنعت متناسب با نیاز جامعه هدف باید به روز دنبال شود تا ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۸    
یزدفردا: روز مبادا به کارگردانی فائزه عزیزخانی اکران آنلاین می شود.
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۵    
یزدفردا: مدیر آموزش الکترونیکی و از راه دور وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه دختران ازدواج کرده می توانند در شیفت عصر مدارس دولتی و از راه دور ثبت نام کنند گفت: طبق آیین نامه اجرایی ...
یزد فردا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۵    
یزدفردا: قانون مدنی از قدیمی ترین و مهم ترین قوانین کشور و مشتمل بر 1335 ماده است.
  • ۱