جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۴May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ذاکر 27 اردیبهشت 1397 - zakernews.ir

پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 تیر 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 مرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 30 مهر 1397 پایگاه خبری ذاکر 30 آبان 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 دی 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 بهمن 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 اسفند 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 2 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 3 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 4 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 5 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 6 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 7 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 8 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 9 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 10 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 11 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 12 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 13 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 14 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 15 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 16 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 17 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 18 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 19 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 20 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 21 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 22 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 23 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 24 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 25 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 26 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 27 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 28 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 29 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 30 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 اردیبهشت 1397 
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۵:۲۵    
وزیر رفاه گفت: با هدف توانمندسازی روستاییان و جلوگیری از توأم شدن سالمندی با فقر در روستاها، تمام مشاغلی که از طریق طرح ملی توسعه کشاورزی ایجاد می شود، منتهی به بیمه بازنشستگی خواهد شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۰۸:۰۱    
برخی اختلاف نظرات درباره حدود هر استان و تعداد آن وجود داشت که طبیعی است. این اختلافات و حتی تنش ها علل گوناگون دارند. از انگیزه های سیاسی گرفته تا انگیزه های تاریخی و مادی و... در آنها دیده می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۵    
سومین دوره جایزه ملی تحول دیجیتال با هدف آموزش، ارزیابی، ارائه بازخورد در 3 محور زبدگی دیجیتال، نوآوری دیجیتال و رهبری دیجیتال برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۸:۳۸    
شاید برخی همیشه بر لزوم تغییرات در دولت اذعان کنند، اما باید گفت تغییر همیشه هم خوب نیست. به ویژه اگر این تغییر با دیدگاه های خاص یا با برخی توصیه ها انجام شود ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۵:۲۸    
حدود 5000 گونه در خانواده عنکبوت های جهنده شناسایی شده است که حدود 7% از کل خانواده عنکبوت ها را تشکیل می دهد که تقریبا” در بیشتر مناطق جهان انواعی از آن ها یافت می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۳:۴۱    
هشت عضو یک گروه از سارقان حرفه ای که در زندان با یکدیگر آشنا شده و پس از آزادی از زندان دست به سرقت های مسلحانه، زورگیری و کیف قاپی می زدند، از سوی پلیس باز دستگیر شدند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۰:۲۸    
آندرس اینیستا را تنها در یک جمله می توان معرفی کرد، او بازیکنی است که حتی طرفداران تیم رقیب او را ایستاده تشویق می کنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۰:۲۸    
پسر بچه 4 ساله مینابی که ازسوی چند آدم ربا ربوده شده بود، در کمتر از 72 ساعت به آغوش گرم خانواده خود بازگشت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۰    
نخستین خط مونو ریل شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب پاکستان موسوم به خط نارنجی که پروژه مشترک پکن و اسلام آباد است، افتتاح شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۶    
پرفروش ترین کتاب ها یا از شکل و نوع آشپزی است و یا محتوای تعبیر خواب دارد و این یعنی اینکه بیشتر مردم زمانه ما در حال خوردن و خوابیدن هستند و البته برای آنها نظافت هم مهم است از پول شویی تا مرده ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۰۹:۴۳    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحران یمن فاجعه انسانی است، گفت: رویکرد سیاسی تنها راه حل برای برون رفت از بحران در یمن و بحرین است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۰۲:۳۷    
کارشناسان و مسئولان برگزاری مسابقات لیگ اروپا لیست منتخب برترین ها فصل را اعلام کردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۰۱:۵۶    
لیست نهایی 23 بازیکن دعوت شده به تیم ملی فرانسه برای حضور در جام جهانی معرفی شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۲:۲۲    
قرآن و معارف - حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی از استادان اخلاق شهر تهران و مبارزین انقلابی ساعاتی پیش دارفانی را وداع گفت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۱:۲۷    
تیم ملی والیبال ایران صبح امروز (پنج شنبه) نخستین تمرین بدنسازی خود را در شهر کرالیفو صربستان برگزار کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۱:۲۴    
پس از بررسی گزینه های سرمربیگری سپیدرود رشت توسط کمیته فنی باشگاه سپیدرود، نادر دست نشان به عنوان سرمربی تنها تیم لیگ برتری استان گیلان برگزیده شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۱:۱۲    
در تیم منتخب هفته مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 3 بازیکن از پرسپولیس و یک بازیکن از استقلال حضور دارد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۱:۰۰    
سیمئونه در دو فینال لیگ قهرمانان دست خالی میدان را ترک کرده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۰:۵۷    
قیمت هر بشکه نفت خام در بازارهای جهانی امروز به مرز 80 دلار نزدیک شد و به بیشترین قیمت از نوامبر 2014 تاکنون رسید.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۰:۵۴    
در پی فراخوان جنبش عدالتخواه دانشجویی برای تخریب سفارت غیرقانونی آمریکا در قدس شریف و انعکاس آن در صفحات مجازی این اتحادیه دانشجویی، توئیتر صفحه جنبش عدالتخواه دانشجویی را معلق کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۰:۵۱    
گلر باشگاه یوونتوس پس از خداحافظی با بانوی پیر پس از 17 سال بازی اظهار داشت: یوونتوس یک خانواده برای من بوده و من بسیار خوشحالم که قسمتی از این خانواده هستم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۰:۵۱    
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: یک میلیارد و 50 میلیون دلار برای اجرای سامانه های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی اختصاص یافت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۰:۵۱    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در تمرین بعد از ظهر ملی پوشان حاضر شد تا از نزدیک نزدیک نظاره گر تمرین ملی پوشان باشد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۰:۵۱    
رئیس موسسه مشهور خیریه انگلیسی اعلام کرد که به دنبال ماجرای فساد اخلاقی کارمندانش در هائیتی، تا چندی دیگر از این سمت کناره گیری می کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۰:۵۱    
بوفون پس از حضور در یووه همواره به پیراهن باشگاهش وفادار ماند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۰:۵۱    
سخنگوی دولت سریلانکا گفت: ایران موافقت کرده یک پالایشگاه جدید در سریلانکا بسازد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۰:۵۱    
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی از اساتید مشهور اخلاق، دقایقی پیش درگذشت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۰:۵۱    
یک روزنامه رژیم صهیونیستی نوشت که عربستان سعودی از راهپیمایی های اخیر فلسطینیان علیه انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به شهر قدس ناراحت است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۰    
به گزارش ذاکرنیوز:دکتر موسی بهلولی و دیگر اعضای هیئت رئیسه دانشگاه زابل، با حجه الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی نماینده تام الاختیار حضرت آیت ا.. ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۵۵    
به گزارش ذاکرنیوز:دکتر موسی بهلولی رئیس دانشگاه زابل که به دعوت دکتر نجف لک زایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با همراهی سایر اعضای هیئت رئیسه دانشگاه زابل به شهر مقدس قم سفر کرده بود ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۹    
شیراز- ذاکرنیوز- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: عقلا و معتمدان محلی با همراهی مسئولان مجری قانون و متولیان امر، بزرگان و افراد تاثیرگذار و ریش سفیدان، هنرمندان، ائمه جمعه ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۳    
ملاقات با قائم مقام ریاست دانشگاه قران و حدیث قم و بازدید از ظرفیت ها و توانمندی های این دانشگاه
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۶:۵۱    
دکتر ستاری دانشگاه زابل را فعال ترین و موثرترین دانشگاه استان در زمینه اثرگذاری بر زندگی روزمره مردم منطقه دانست
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۱    
فرمانده انتظامی استان گفت:مسیر هویت شغلی پلیس اعتدال و مخالف بیش انگاری و کم انگاری است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۶    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اقدامات این سازمان در جهت کاهش و حذف چمن آب بر در فضای سبز شهری ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۷    
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم در پیامی با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی گفت: امکانات فضای مجازی به روابط عمومی ها این فرصت را می دهد که در فضایی گسترده تر و با سرعت بیشتری با مخاطبان خود ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۴:۲۳    
شهردار منطقه 6 گفت: این منطقه هزار و 100 هکتار وسعت دارد که 400 هکتار آن بافت فرسوده شهری است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۴    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: احداث پارکینگ زیرسطحی در هسته مرکزی شهر برای موتورسیکلت در دستور کار شهرداری قم است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۱    
استاندار گیلان با اشاره به اهمیت توسعه گردشگری دریایی تصریح کرد : انشاء الله ظرف چند ماه آینده شاهد بهره برداری از نخستین پروژه گردشگری دریایی درشهرستان انزلی خواهیم بود .
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۲    
همزمان با حلول ماه مبارک رمضان و فرارسیدن ایام تبلیغی این ماه، سامانه همراه نور – سامانه کتابخانه همراه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی – با هدف حمایت علمی و بی نیازسازی مبلغان از حمل کتابهای ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۷    
مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: ایجاد محور فرهنگی شهر قم به احیای بافت فرسوده و افزایش اقامت زائرین در این شهر کمک می کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۱    
شهردار منطقه چهار قم با بیان اینکه اعتبار شهرداری منطقه چهار در سال 97 هزار و 1500 میلیارد ریال است، اظهار کرد: 400 میلیارد ریال از این اعتبار برای توسعه و تعریض و تملک معابر و شوارع منطقه است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۵۸    
حسین رضازادهٰ؛ کسی که عنوان نمایندگی شهرستان کازرون را در مجلس یدک می کشد اما هیچگونه دیداری با مردم کازرون پس از انتخابات نداشتهٰ ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۶    
مدیرکل انتقال خون استان تهران با اشاره به فعالیت مراکز اهدای خون در ماه رمضان، از افتتاح دو مرکز جدید اهدای خون در مناطق 4و 5 تهران خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۳۹    
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز ازبکستان (OGU-2018) در مرکز نمایشگاهی بین المللی اوز.اکسپو.مرکز شهر تاشکند آغاز به کار کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۳۳    
سرمربی اتلتیکو مادرید پیروزی در فینال لیگ اروپا مقابل مارسی را حاصل پافشاری های چند ساله آنها در کسب جام عنوان کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۴    
خواستگار کینه توز که پس از مخالفت پدر عروس در یک درگیری خیابانی دختر جوان را با ضربه چاقو زخمی کرده بود به سه سال حبس محکوم شد ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۴    
زندگی هیچ گوینده ای مثل قاسم افشار پرخاطره نشد. خاطره خواندن خبر های جنگ. پیروزی، دفاع، سازندگی، اصلاحات و در نهایت خاطره نخواندن خبر های حوادث 88 به روایت نویسندگان صدا و سیما.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۴    
هر نوع برنامه ای، با توجه به روند تغییرات پیاپی که در دنیا اتفاق می افتد، بدون اینکه مدیرانی راهبر آن را همراه با بصیرت لازم بازبینی کنند، امکان پذیر نیست.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۴    
به نظر می رسد جهت گیری العبادی برای ائتلاف با فتح یا سائرون، اثری مهم بر انتخاب نخست وزیر آینده عراق خواهد داشت. العبادی اگرچه مطابق با پیش بینی ها ظاهر نشده است اما اکنون دارای قدرت مانور است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۳۸    
عباس عراقچی در کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته: [باید بین دولتهای اروپایی با شرکتهای اروپایی تفاوت قائل شویم ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۱۱    
ایالات متحده آمریکا پس از جنگ جهانی دوم با توجه روشن شدن وضعیت اروپا در جهان جای مستعمرات را گرفت و به نوعی قدرت جهانی شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۶:۲۱    
شرایط بازار مسکن در حالت عادی نیست و کشور با پدیده شکست بازار در این حوزه مواجه شده است؛ بدین معنی که در بازار عرضه و تقاضا وجود دارد، اما معامله کم انجام می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۴:۳۹    
فرناندو تورس که آخرین بازی خود را برای روخی بلانکو انجام داد آماری فوق العاده را به ثبت رسانده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۴:۳۹    
گریژمان با دبل مقابل مارسی در فینال به مانند دیگر ستار های فراموش نشدنی اتلتیکو در تاریخ باشگاه ماندگار شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۴:۳۹    
یونتووس و لیورپول که از ستاره های مسلمان سود می برند، ماه مبارک رمضان را تبرک گفتند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۳:۴۵    
اتلتیکو با غلبه بر مارسی برای سومین بار عنوان قهرمانی لیگ اروپا را کسب کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۳:۲۴    
تیم های اسپانیایی در 5 فصل اخیر تسلط کامل بر قهرمانی لیگ اروپا و لیگ قهرمانان داشته اند.