یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۶:۵۷Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ذاکر 1 دی 1397 - zakernews.ir

پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 خرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 تیر 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 مرداد 1397 پایگاه خبری ذاکر 31 شهریور 1397 پایگاه خبری ذاکر 30 مهر 1397 پایگاه خبری ذاکر 30 آبان 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 آذر 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 بهمن 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 اسفند 1397 پایگاه خبری ذاکر 1 دی 1397 پایگاه خبری ذاکر 2 دی 1397 پایگاه خبری ذاکر 3 دی 1397 پایگاه خبری ذاکر 4 دی 1397 پایگاه خبری ذاکر 5 دی 1397 پایگاه خبری ذاکر 6 دی 1397 پایگاه خبری ذاکر 7 دی 1397 پایگاه خبری ذاکر 8 دی 1397 پایگاه خبری ذاکر 9 دی 1397 پایگاه خبری ذاکر 12 دی 1397 پایگاه خبری ذاکر 13 دی 1397 پایگاه خبری ذاکر 15 دی 1397 پایگاه خبری ذاکر 17 دی 1397 پایگاه خبری ذاکر 24 دی 1397 پایگاه خبری ذاکر 26 دی 1397 پایگاه خبری ذاکر 27 دی 1397 پایگاه خبری ذاکر 28 دی 1397 پایگاه خبری ذاکر 29 دی 1397 پایگاه خبری ذاکر 30 دی 1397 
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۲۴    
چهارمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی امروز در محل نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۱:۲۴    
جشنواره عکس محرم و اربعین در استان گلستان امروز با معرفی برترین ها در گرگان پایان یافت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۹:۲۹    
فردوسی پور در سن 20 سالگی برای تست گزارشگری به صدا و سیما رفت و از آن موقع کارش را شروع کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۵۶    
بسیاری از این تبلیغات فریبی بیش نیستند و شرکت هایی وجود دارند که با عنوان هلدینگ تبلیغاتی این جایزه ها را برای برند ها می خرند ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۸    
نمایشگاه پوستر و تصویرسازی حمایت از کالای ایرانی با 35 اثر تا 12 دی ماه در نگارخانه حوزه هنری بوشهر راه اندازی شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۱۷    
آمریکا در دوران تصمیماتی قرار دارد که همه جانبه برای او سود و فایده نیست. چه بخواهد حرف ژنرال های نظامی حاکم بشود و چه تجار و اقتصاددانان و سیاسیون آمریکایی.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۱۷    
از ابتدای دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، بیش از 20 نفر از مقامات رسمی آمریکا بنا به درخواست رئیس جمهوری از کار برکنار شدند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۱۱    
در سال 2018 بسیاری از فیلم ها فروش های فوق العاده ای داشتند. در مقابل فیلم هایی که شکست تجاری خوردند هم کم نبودند. بنای این گزارش بر معرفی پرفروش ترین و کم فروش ترین فیلم های این بازار بزرگ است ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۷:۱۷    
فرصت یلدای سال 97 بدون آنکه مورد استفاده قرار گیرد، از دست رفت؛رویدادی که همچون دیگر میراث ناملموس ایرانی از جمله چهارشنبه سوری، مهرگان، ماه رمضان ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۷:۱۷    
در پاییز سال قبل تهران 4 روز ناسالم و در سال قبل 95 نیز 5 روز ناسالم را از سر گذرانده بود. اگرچه بخشی از این تغییرات ناشی از عوامل جوی است ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۵    
لغو تصویبنامه هیات وزیران در خصوص خروج شرکت های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پیروزی از پیوست شماره 2 آیین نامه اجرایی بنگاه های اقتصادی توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۹    
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت جوانان و جایگاه آنان در توسعه، گفت: خانه جوان در شهرهای کمتر توسعه یافته استان گلستان احداث می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۵۹    
محمد جواد ظریف در مصاحبه با هفته نامه لوپوئن فرانسه با انتقاد از سیاست های منطقه ای عربستان سعودی در برابر ایران ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۵    
رئیس شورای شهر سنندج گفت: متأسفانه در حوزه مدیریت شهری در زمینه رعایت قانون، تفکر و برنامه ریزی به بن بست رسیده ایم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۳:۳۷    
استاندار لرستان گفت: تکمیل باغ موزه دفاع مقدس لرستان به صورت ویژه رسیدگی شود تا همزمان با پنج استان دیگر این پروژه به بهره برداری برسد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۳:۲۸    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به اینکه دانشگاه ها یکی از مجموعه های اصلی در راستای کاهش نرخ بیکاری کشور است گفت ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۳:۲۵    
رئیس کارگروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از یکشنبه تا چهارشنبه هفته جاری با نفوذ توده هوای سرد به سیستان و بلوچستان در نیمه شمالی و نوار شرقی استان دمای هوا حدود 4 تا 7 درجه کاهش ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۳:۰۱    
حزب سبز آلمان مشارکت آلمان در ائتلاف ضد داعش در سوریه و عملیات آموزشی در افغانستان را با توجه به تصمیم ترامپ برای خروج نیروهایش از این کشور بی معنی دانست.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۱:۴۰    
معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی گیلان گفت: تا در صورت بروز هرگونه خسارت احتمالی کشاورزان بتوانند غرامت دریافت کنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۰:۴۶    
رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان گفت: پس از بررسی قابلیت ها و مزیت ها چشم انداز و راهبرد توسعه شهری به برنامه عملیاتی پیوند داده می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۰:۳۴    
تیم ملی فوتبال کشورمان عصر امروز(شنبه) نیز تمرینات خود را زیر نظر کارلوس کی روش در کمپ تمرینی قطر پیگیری کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۰:۲۵    
معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: در مسئله تربیت و آموزش به کودکان باید به مسائل دینی و ارزشی توجه شده و از استفاده از روش های غیردینی پرهیز شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۰:۲۲    
فوتبال جهان - هجدهمین هفته از لیگ برتر فوتبال انگلیس با شکست خانگی شاگردان پپ گواردیولا و مائوریتزیو ساری ادامه پیدا کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۰:۰۱    
رئیس مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: از مجموع 4 هزار و 298 پست مدیریتی استان، 73 درصد با تصدی و با رقم 3 هزار و 112 مدیر و 27 درصد با رقم یک هزار و 176 مدیر بدون تصدی است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۳:۴۹    
رئیس هیئت کاراته آذربایجان غربی گفت: کاراته کاران استان با کسب 5 مدال طلا و یک مدال برنز مقام نخست مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی را به دست آورد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۳:۳۴    
شهردار همدان با بیان اینکه برای کاهش هر نوع تخلف احتمالی سامانه الکترونیکی در شهرداری راه اندازی می شود ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۳:۳۴    
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: حکم اعدام قاتل ملیکای 5 ساله اهل فلاورجان تأیید شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۳:۳۴    
دبیر فدراسیون کشتی گفت: امیدوارم بتوانیم روز به روز از ظرفیت استان اصفهان در کشتی بیشتر استفاده کنیم و نقش اصفهان پررنگ تر شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۳:۳۱    
فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: فعالیت ستاد نهضت سبز در شهرستان اندیمشک با هدف حفظ محیط زیست و کاشت درخت آغاز شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۳:۲۸    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به راه اندازی سامانه جامع اشتغال استان کرمان گفت: بیشتر بیکاران در استان افراد فاقد مهارت هستند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۳:۲۸    
استاندار کرمان با اشاره به اینکه 400 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به استان کرمان اختصاص داده شده است گفت: 82 درصد از تسهیلات اشتغالزایی روستایی در کرمان پرداخت شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۲:۱۹    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان با بیان اینکه امسال سرمازدگی سبب کاهش 33 هزار تنی تولیدات باغات همدان شد، گفت: سطح اراضی غلات بیمه شده همدان امسال کاهش یافته است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۲:۱۹    
رئیس اداره تحقیقات اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه برای این هفته بارش خاصی پیش بینی نشده است، گفت: کاهش دما تا منفی 8 درجه را در اواسط این هفته تجربه خواهیم کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۲:۱۹    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه صنف خوار و بار، نانوایی ها و پوشاک پرتخلف ترین اصناف همدان بوده است گفت: بیشترین شکایات مردم همدان در بخش آسانسور، تعمیرات خودرو و کابینت سازان است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۲:۱۶    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: حرکتی که توسط نماینده سراوان انجام شده با رفتار و ویژگی های مردم سیستان و بلوچستان منافات دارد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۲:۱۶    
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات و خدمات رسانی بنیاد برکت در مناطق محروم موجب توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی مردم این مناطق می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۲:۱۶    
وزیر جهاد کشاورزی در نشستی که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و مدیران و مقامات محلی در منطقه سیستان برگزار شد بر اجرای طرح های بیولوژیک برای مبارزه با ریزگردهای منطقه و ماسه بادی ها تأکید کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۴    
معاون استاندار لرستان گفت : ریزش کادر آموزشی آموزش و پرورش ظرف سنوات اخیرناشی از بی توجهی به مراکز تربیت معلم بوده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۵۸    
فرستاده ارشد ترامپ در مبارزه با داعش در اقدامی غافلگیرانه از سمت خود کناره گیری کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۴۹    
معاون آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه سوادآموزی دچار دگرگونی و دست خوش تغییر و تحول شده است، گفت: تعریف باسواد نیز به مرور زمان تغییر کرده و فهم و درک مطلب به خواندن و نوشتن افزوده شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۴۹    
مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: در حال حاضر بیش از 99 درصد وقایع حیاتی در سطح استان زنجان در مهلت قانونی ثبت می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۴۶    
بهروز افخمی که چندی پیش قرار بود مجری برنامه هفت بشود حالا در پیش تولید فیلمساز شبکه پنج قرار دارد که قرار است در ایام جشنواره فجر یک ویژه برنامه روی آنتن ببرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۴۶    
مدیر دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ثبت 138 اثر در بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۳۱    
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 30 درصد کلاس های درس این استان معادل 2 هزار و 600 کلاس درس غیر استاندارد است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۳۱    
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 40 هزار خانوار نیازمند از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند هستند، گفت: امدادگران به دوراز نگاه سیاسی، قومی ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۳۱    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه پیگیر از سرگیری پروازهای فرودگاه یاسوج هستیم، گفت: در این راستا تاکنون رایزنی های خوبی صورت گرفته است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۲۸    
نایب رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران گفت: اتاق بازرگانی در شورای گفت وگو در حال پیگیری بحث تعدیل نرخ خوراک است و به دنبال این است که معافیت مالیات صادرات مواد اولیه ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۲۵    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه توسعه پروازها از مهمترین نیازمندی های استان است ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۲۵    
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی بالاترین نرخ شیوع معلولیت ها را در کشور دارد گفت: وظیفه همه ما این است نرخ شیوع معلولیت ها را کاهش دهیم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۲۵    
نخستین بارش برف زمستانی در اولین روز از دی ماه چهره خراسان جنوبی را سپیدپوش کرد وخوشحالی مضاعفی را به کشاورزان و مردم این سرزمین هدیه داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۵۵    
خرید خانه که بزرگ ترین حرکت اقتصادی است که هر شخصی در زندگی خود انجام می دهد و تصمیم گیری برای این انتخاب مهم کار چندان راحتی نخواهد بود، چون در هر مرحله از مسیر با سؤالات زیادی مواجه خواهید شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۵۲    
استاندار سمنان با اشاره به معضل کم آبی در این استان گفت: کم آبی جدی ترین مشکل در مسیر توسعه استان سمنان است و مسئولان استان باید تمام توان خود را برای برطرف کردن این مسئله به کار گیرند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۴۶    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به بارش باران در استان، گفت: جاده های استان گلستان لغزنده است و نیاز است رانندگان با احتیاط کامل در این مسیر برانند و رفت و آمد در ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۴۶    
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در یک سال گذشته ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۴۶    
مدیرکل پیشگیری های وضعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: با هدف جلوگیری از توسعه حاشیه نشینی، طرح توانمندسازی روستائیان در 30 روستای استان گلستان اجرا می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۴۶    
رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به کاهش وقوع جرائم خشن در استان، گفت: جلوگیری از حاشیه نشینی و کاهش جرائم خشن اولویت شورای پیشگیری از وقوع جرم در استان گلستان است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۱    
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: اتصال ایلام به آزادراه پل زال - دهلران و ایلام - کرمانشاه انجام می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۱    
خادمین و شاغلین حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تجلیل شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۱    
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: نهضت سواد آموزی نقش مهمی در آگاهی بخشی و بصیرت افزایی به مردم دارد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۱    
فرمانده تیپ 11سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در آئینی با حضور فرماندهان کشوری و استانی معرفی شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۱    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: امسال 900 هزار تن سیب زمینی در دشت اردبیل تولید و به بازار مصرف عرضه می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۱    
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش گفت: شرایط میزبانی اردبیل از مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان مطلوب است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۱    
در حال حاضر بیش از 500 بیمار دیالیزی در استان در انتظار اهدای کلیه به سرمی برند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: کمبود پزشکان متخصص و غیرمتخصص در مناطق محروم و دورافتاده استان اردبیل به یک چالش بزرگ تبدیل شده و به همین منظور اجرای طرح خدمات رسانی پزشکان متخصص و فوق ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۱    
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از سیر صعودی آمار وقوع سرقت های خرد استان ابراز نگرانی کرد و گفت: باید در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۱    
رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: موضوع
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۱    
استاندار اردبیل در پیامی درگذشت مادر سرلشکر خلبان شهید سید ضیاءالدین ذاکر را تسلیت گفت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۱    
رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی و دستگیری هتاک حیثیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام در اردبیل خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۱    
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بر تسریع در پروژه بهسازی باند اصلی 15.33 فرودگاه اردبیل و بهره برداری از این طرح تا فصل تابستان تاکید کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۱۳    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: پذیرش بدون ملاحظه مسئولیت موجب عقب ماندگی کشور می شود که باید مدنظر قرار گیرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۱۳    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از پرداخت بیش از 100 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۱۳    
گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین با حضور امامان جمعه و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۰۳    
رئیس تیم مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن قطعنامه اخیر شورای امنیت در حمایت از توافقات حاصل شده در سوئد برای حل و فصل بحران این کشور را مثبت توصیف کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۰۳    
منابع یمنی از حملات توپخانه ای مزدوران سعودی به مناطق مسکونی در جنوب بخش التحیتا در الحدیده و ورود ناظر سازمان ملل متحد به یمن خبر دادند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۰۳    
دو سوم بودجه مربوط به نهادهایی است که به مجلس پاسخگو نیستند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۰۳    
چهره های شناخته شده اصلاح طلب از عملکرد دولت اظهار پشیمانی دارند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۵۷    
عضو هیئت عامل و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در راستای کاهش ضریب خطا و شفافیت امور بنادر مهم کشور تا 3 سال آینده هوشمند می شوند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۵۷    
مدیرکل آموزش پرورش گیلان گفت:گیلان تنها استانی است که فقط یک استخر شنای فرهنگیان دارد ولی سمنان دارای 16 استخر شنای فرهنگیان است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۵۷    
معاون استاندار گیلان با بیان اینکه تنها 7.3 درصد ار ترانزیت کل کشور در بندرانزلی انجام می شود گفت: سهم به سزایی از ظرفیت های این بندر بدون استفاده مانده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۳۶    
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: باید مشارکت همه ادارات، نهادها و بخش های مختلف وجود داشته باشد تا بتوان کنگره 5400 شهید را موفق و عظیم همانند این کنگره برگزار کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۳۶    
فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف 61 هزار لیتر سوخت قاچاق در بیجار و سروآباد و دستگیری دو نفر در طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۳۰    
مدیرکل اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه آسیب های اولویت دار دائما رصد شود تا توجه به اولویت ها افزایش یابد گفت:
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۳۰    
رئیس دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های فضای مجازی از برگزاری دومین دوره جشنواره سراسری فضای مجازی و رسانه با رویکرد مهارت آموزی و همچنین کنگره ملی شهدای دانشجوی ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۳۰    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با انتقاد از مداخله فرانسه در امور داخلی ایران گفت: مسئله ای که اغلب کشورهای غربی با آن روبرو هستند این است که درصد بالایی از ثروت این کشورها در اختیار یک درصدجامعه ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۲۷    
فهرست اولیه 27 نفره تیم ملی فوتبال ویتنام یکی از حریفان ایران در مرحله گروهی جام ملت های 2019 آسیا اعلام شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۲۷    
کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار عکسی، به آقای گلی علی دایی در ادوار مسابقات جام ملت های آسیا اشاره کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۲۷    
نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی استان کردستان در سنندج برپا شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۲۷    
جیکوب از هیجان عکسی که گرفته می گوید: می خواهم این عکس در فیسبوکم قرار دهم ولی وقتی سفرم در ایران تمام شد، وقتی مطمئن می شود که در ایران برای چنین عکس های با آنها کاری ندارند خوشحالتر می شود ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۲۷    
رسول اولیاءزاده، عکاس پیش کسوت کشور و مدیر پیشین خانه عکاسان حوزه هنری، بر اثر سکته گذرای مغزی (رد کردن سکته) در بیمارستان بستری شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۱۷    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه فعالیت نیروگاه اتمی بوشهر در مقابل حوادث طبیعی ایمن است گفت: توانمندی آموزش و پرورش، اتوبوسرانی، مخابرات ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۱۷    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: 210 میلیارد تومان از اعتبارات دور اول سفر رئیس جمهور به پروژه های حوزه راهسازی، فاضلاب، آموزش، بهداشت و درمان استان بوشهر تخصیص یافت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۱۷    
استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع طرح های بزرگراهی در محورهای مختلف بزرگراهی گفت: تسریع در تکمیل محور بزرگراهی دالکی - کنارتخته، دیر- تنگستان ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۱۱    
مدیرکل ثبت احوال استان کردستان گفت: کسانی که کارت ملی هوشمند دریافت نکرده اند، تا پایان امسال مهلت دارند برای صدور آن اقدام کنند زمان آن دیگر تمدید نمی شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۸    
فوتبال جهان - توپچی های لندن با یک برد خانگی مقابل برنلی، هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس را پشت سر گذاشتند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۸    
میثم تیموری، مدافع چپ تیم فوتبال استقلال تهران در حال مذاکره با چند تیم لیگ برتری است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۸    
نیم فصل اول لیگ برتر تیراندازی آقایان با صدر نشینی تیم مقاومت در دو رشته تفنگ و تپانچه همراه بود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۵    
فرهاد صنیعی فر، مالک باشگاه نساجی مازندران گفت که هنوز تصمیم نهایی را در مورد استعفای علی امیری، مدیرعامل این باشگاه نگرفته اند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۲    
جسد زن جوانی که با ضربات متعدد جسم نوک تیز به قتل رسیده بود، کشف شد.