چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۸:۴۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ذاکر 1 اسفند 1400 - zakernews.ir

پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ذاکر 29 اسفند 1397 پایگاه خبری ذاکر 26 مرداد 1398 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1399 پایگاه خبری ذاکر 1 فروردین 1400 پایگاه خبری ذاکر 4 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ذاکر 1 خرداد 1400 پایگاه خبری ذاکر 1 تیر 1400 پایگاه خبری ذاکر 1 مرداد 1400 پایگاه خبری ذاکر 1 شهریور 1400 پایگاه خبری ذاکر 1 مهر 1400 پایگاه خبری ذاکر 30 آبان 1400 پایگاه خبری ذاکر 28 آذر 1400 پایگاه خبری ذاکر 1 دی 1400 پایگاه خبری ذاکر 1 بهمن 1400 پایگاه خبری ذاکر 1 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 2 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 3 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 4 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 5 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 6 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 7 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 8 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 9 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 10 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 11 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 12 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 13 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 14 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 15 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 16 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 17 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 18 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 19 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 20 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 21 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 22 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 23 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 24 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 25 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 26 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 27 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 28 اسفند 1400 پایگاه خبری ذاکر 29 اسفند 1400 
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۵    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا، یک سال است کە حق استفاده از توییتر و فیس بوک را ندارد. او حالا می تواند از امروز (دوشنبه) بازگشت بە شبکه های اجتماعی را با آغاز به کار اپلیکیشن Truth Social جشن ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۵    
مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از گروه های همسرایی وهمخوانی کشور دعوت کرده است تا آثار فاخری در موضوعات مشخص شده و ضوابط معین،برای اجرا در صحن مسابقات بین المللی قرآن ارسال کنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۵    
وزیر نفت کشورمان با دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی ئی سی اف) و وزیران انرژی پنج کشور در دوحه دیدار و گفت وگو کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۱:۰۵    
مشابه حمید رسایی در طرف مقابل را می توان مصطفی تاج زاده عضو تندروی جبهه اصلاحات دانست؛ دو طیفی که اگرچه به لحاظ ظاهرسیاسی باهم فاصله دارند اما به لحاظ کارکردی تقریباً یک نتیجه را موجب می شوند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۰:۵۵    
میزبان فا مگ (Mizbanfa MAG) یکی از فعال ترین و پربازدیدترین مجله های خبری در ایران است که محتوای آن توسط یک تیم حرفه ای، ایجاد و مدیریت می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۰:۵۵    
دو سناتور آمریکایی از احزاب دموکرات و جمهوریخواه لایحه ای ارائه کرده اند که پلتفرم های آنلاین را موظف می کند به والدین برای کنترل بهتر فعالیت های آنلاین فرزندان شان کمک کنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۰:۴۵    
یک منبع آگاه می گوید که به رغم تمدید رزمایش مسکو-مینسک، رئیس جمهور روسیه به همتای فرانسوی خود اطمینان داده که در نهایت نظامیان روس به خانه باز می گردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۰:۳۵    
بر اساس داده های جامعه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی (سوئیفت)، سهم پرداخت های جهانی به یوان از 2.7 درصد ثبت شده در ماه دسامبر به 3.2 درصد افزایش یافته است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۰:۳۵    
روزنامه گاردین انگلیس تحلیلی را منتشر کرد که در آن سناریوی حمله روسیه به اوکراین و برنامه هایی که ممکن است اجرا شود و پیامدهای احتمالی آن پیش بینی شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۰:۲۵    
مدیر کل دفتر طراحی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: صاحبان خانه های خالی قبل از اقدام اجرایی نسبت به پرداخت مالیات خود اقدام کنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۰:۲۵    
پس از کش و قوس های فراوان آخرین نسخه سند رگولاتوری رمزارزها در کشور منتشر شد. بنظر می رسد اگر حواشی اخیر پیرامون فهرست نگارندگان این سند را کنار بگذاریم حاضر یک سند قابل قبول پیش روی ماست.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۰:۲۵    
شبکه سی بی اس آمریکا گزارش داد، آمریکا اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می دهد، نیروهای روسیه دستوراتی در زمینه آغاز حمله به اوکراین دریافت کرده اند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۰:۲۵    
مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی ئی سی اف) اردیبهشت ماه سال 1380 در تهران متولد شد. از زمان تأسیس این مجمع تاکنون 23 نشست در سطح وزیران و پنج نشست در سطح سران برگزار شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۰:۲۵    
طبق اعلام یک منبع نظامی، عملیات مزدوران سعودی در شهر حرض، بزرگترین عملیات ائتلاف سعودی در این جبهه به شمار می رود که منجر به بزرگترین شکست شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۰:۲۵    
وزیر خارجه سعودی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و با وی در رابطه با مذاکرات وین و جنگ در یمن به رایزنی پرداخت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۰:۲۵    
وزیر مشاور در امور هوش مصنوعی امارات خواستار همکاری کشورهای هم پیمان با ابوظبی برای ساخت یک سپر دفاعی در مقابل حملات پهپادی شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۰:۱۵    
خانواده نظامیان آمریکایی کشته شده در حمله انتحاری داعش به فرودگاه کابل، گزارش وزارت دفاع آمریکا درباره این حمله را رد کردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۰:۱۵    
رسانه های سوریه از دیدار فیصل مقداد وزیر امور خارجه این کشور با لئونید اسلوتسکی رئیس کمیته امور بین الملل دومای روسیه خبر دادند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۰:۱۵    
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که در جریان دیدار با مسؤولان عراقی مبارزه با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) مورد بررسی قرار گرفت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۰:۱۵    
وزیر امور خارجه سوریه امروز در دیدار با رئیس کمیته امور بین الملل دومای روسیه در مسکو درباره آخرین تحولات سوریه، منطقه و بین الملل بحث و گفتگو کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۴    
وزیر نفت به منظور همراهی رئیس جمهوری برای شرکت در ششمین نشست مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی ئی سی اف) شامگاه شنبه (30 بهمن ماه) عازم دوحه شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۴    
با تصویب بودجه 1401 و تثبیت نرخ ETS به عنوان نرخ محاسباتی ارز در گمرک در سال آتی فضای تولید با چالش رو به رو خواهد شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۴    
منابع امنیتی عراقی گزارش دادند که نیروهای حشد شعبی امروز(یکشنبه)، عملیات تعقیب و پاکسازی بقایای داعش در منطقه "الطارمیه"، شمال بغداد پایتخت این کشور را آغاز کردند ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۴    
وزیر نیرو با بیان اینکه "افغانستان هنوز حق آبه ایران از هیرمند را رهاسازی نکرده"، گفت: به طرف افغان تذکر داده ایم که می بایست حق آبه ایران رهاسازی شود که امیدواریم طی روزهای آینده این اتفاق بیفتد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۴    
به هر ترتیبی آقای اسداللهی را می بیند، ایشان هم می گوید: باید خانمت راضی باشد! می گوید خانم من راضی هست و من حرف زدم. حاج حسین به ایشان می گوید: باید وصیتت را بنویسی!
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۴    
گروه استان ها- فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: کرمان میزبان زائران مرقد شهید سلیمانی و اردوهای راهیان نور بوده و ارتقای ایمنی راه های این استان یک ضرورت است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۴    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با معاون رئیس جمهور آمریکا گفت که هر توافقی با ایران باید شامل نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی باشد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۴    
تولیدکنندگان نفت از ابتدای سال 2022 تاکنون رشد حداکثر 20 درصدی قیمتها را تجربه کرده اند که مشوق سرمایه گذاری بیشتر در بخش بالادستی و تولید بالاتر خواهد بود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۴    
مشاور رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که یمنی ها هرگز تسلیم نمی شوند و تا زمان پایان تجاوزات و رفع محاصره ظالمانه علیه این کشور به مبارزه ادامه خواهند داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۴    
همزمان با پیشرفت های حاصل شده در مذاکرات وین و اظهارنظرهای رسمی درباره نزدیک بودن حصول توافق نهایی بین مذاکره کنندگان، کشورهای مختلف برای تجارت با ایران اعلام آمادگی کرده اند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۴    
منابع عراقی از آغاز عملیات حشد شعبی علیه بازمانده های داعش در شمال بغداد خبر دادند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۴    
شرکت خودروسازی تسلا با وجود رکورد درآمد خالص در سال 2021 هیچ گونه مالیاتی به دولت فدرال ایالات متحده پرداخت نخواهد کرد ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۴    
لیندسی گراهام، سناتور آمریکایی، در میزگردی در نشست امنیتی مونیخ که به افغانستان اختصاص یافته بود، خطاب به کشورهای جهان گفت، نباید برای دست یابی طالبان به مشروعیت سیاسی تلاش کنند ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۴    
ما در زمانی زندگی می کنیم که بسیاری از چیزها غیر ممکن، ممکن می شود و اتفاقات عجیب تری در حال رخ دادن هست و حتی در آینده نزدیک رخ خواهد داد... ما به مدل های جدید زندگی نزدیک می شویم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۴    
براساس گزارش واشنگتن پست، این احتمال وجود دارد که زمین های گلف دونالد ترامپ برای میزبانی از لیگ جدید جنجالی که از سوی عربستان سعودی تامین مالی می شود، استفاده شوند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۴    
دونالد ترامپ خشمگین بار دیگر نسبت به "انتقادات ناعادلانه" دموکرات ها ابراز نارضایتی کرده و گفت، هیاهوی اسناد محرمانه ای که با خود به مارآلاگو برده بود ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۴    
سبدگردانی در بورس، چیدمان صحیح دارایی ها در قالب یک سبد سرمایه گذاری مشخص است...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۴    
کابینه آلمان از بسته معافیت مالیاتی برای پشتیبانی از بازیابی حمایت می کند، این بسته تخفیف مالیاتی برای کارگران و مشاغل با هدف کاهش تاثیر همه گیری بر بزرگ ترین اقتصاد اروپا با محرک های تازه است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۴    
انصارالله یمن از انتشار تصاویر و صحنه های منحصر به فردی برای افشای دروغ های ائتلاف درباره تحولات شهر راهبردی "حرض" طی امروز (یکشنبه) خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۴    
وزیر خارجه عربستان در سخنانی در جریان کنفرانس امنیتی مونیخ به بحران لبنان و وضعیت جنگ در یمن پرداخت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۴    
رییس کارگروه تدوین و تلفیق سیاست های کلی انرژی کشور با اشاره به نهایی شدن بازنگری سند سیاست های کلی انرژی کشور، گفت: توسعه فناوری های نوین، استفاده از ظرفیت انرژی های تجدید پذیر ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۴    
سازمان مالیاتی اعلام کرد، مالیات بالغ بر 12.5هزار ملک و ویلای لوکس گران قیمت صادر شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۴    
طبق یک پست، شبکه اجتماعی دونالد ترامپ به نام تروث سوشال (Truth Social) فردا در اپ استور اپل عرضه می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۷:۰۴    
من خلبان شکاری بودم و کمرم در جنگ شکسته اما اصلا خودم را با محمود و ماموریت هایش مقایسه نمیکنم. وقتی برگه ماموریت بغداد را به محمود دادند، نوشته شده بود 100%KILL
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۶:۵۴    
کارشناس و پیشکسوت بسکتبال ایران ضمن انتقاد از برگزار نشدن انتخابات ریاست فدراسیون این رشته گفت: آقای سجادی باید هر چه سریع تر به این موضوع رسیدگی کنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۶:۰۴    
طبق اعلام سازمان حامی حقوق زنان و کودکان انتصاف از ابتدای جنگ یمن تاکنون، 6273 زن و کودک شامل 2426 زن و 3847 کودک به شهادت رسیده اند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۳:۳۴    
گروه استان ها امام جمعه موقت قزوین
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۳:۰۴    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن با اشاره به عملیات پهپادی موفقیت آمیز حزب الله لبنان در ورود به عمق فلسطین اشغالی، از کشورهای متجاوزی که روی توان دفاعی دشمن صهیونیست حساب باز کرده اند ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۲:۵۴    
وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با شبکه سی ان ان نسبت به نتایج مذاکرات وین برای برچیدن تحریم های ایران ابراز خوش بینی کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۰:۵۴    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان گفت: ماهانه 26 میلیون و 100 هزار لیتر سهمیه بنزین یورو 4 در اهواز است که روزانه 870 هزار لیتر توزیع می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۰:۴۴    
با وجود آنکه در قانون، پرداخت مالیات به پزشکان و وکلا تکلیف شده اما متأسفانه برخی از پزشکان با عدم ارائه دستگاه کارتخوان ضمن دور زدن قانون و فرار مالیاتی، بیماران را به مشقت و سختی می اندازند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۰:۴۴    
اتحادیه تولیدکنندگان فیلم و برنامه های تصویری ایران، کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری، انجمن صنفی تهیه کنندگان سینمای مستند و دیگر اتحادیه ها و کانون های کارگردانان رسانه های دیداری کانون مجریان ...