سایر منابع:
سایر خبرها
رفتارهای خشن تر و ناراحت کننده تر را انتخاب کند که این مورد خطرناک تر از دیدن یا تمرین بخشی از صحنه بازی است. تحقیقات نشان داده است که یک بازی رایانه ای با صحنه های خشن، ترسناک یا شهوت انگیز، بسیار بیشتر از یک فیلم سینمایی بر کودکان و نوجوانان تأثیر منفی می گذارد. فیلم سینمایی در نهایت در 120 دقیقه پایان می یابد و مخاطب تنها یک تماشاگر به حساب می آید؛ اما در بازی های رایانه ای، کودکان عضو ...
ها نقض شود. تعداد محدودی از دیگر حیوانات مانند میمون ها و دلفین ها ظاهرا مانند ما انسان ها با اشاره به اجسام و نماد ها، می فهمانند که به آن ها علاقه مند هستند. دکتر سیسیلیه از یک موسسه دامپزشکی نروژی که سرپرستی این پژوهش را بر عهده داشت، گفت: صاحبان اسب ها دنبال راهی بودند تا با استفاده از آن از اسب ها بپرسند که آیا دلشان می خواهد یک پتو بر روی آن ها انداخته شود یا خیر. این ...
پایان دوره آموزش، هر اسب می توانست متناسب با دمای هوا به سمت نشانه درست رفته و درخواست به تن کردن پوشش مخصوص کند. دانشمندان دریافتند اسب ها در هوای سرد و مرطوب درخواست پوشش می کنند، اما در هوای آفتابی و گرم به تن داشتن پوشش را رد می کنند. کل فرایند آموزش دو هفته و روزانه 10 تا 15 دقیقه به طول انجامیده است، و دانشمندان امیدوارند دیگر محققان از این تکنیک برای پرسیدن پرسش های بیشتر از اسب ها استفاده کنند. محققان همچنین براین باورند مالکان اسب ها می توانند از این تکنیک برای آموزش اسب های خود استفاده کنند. ...