سایر منابع:
سایر خبرها
تهران – اقتصاد برتر – 2 اسفند 95 احمد شیخ زاده در اثر خود با عنوان که در ورودی نمایشگاه و در گالری شماره یک قرار گرفته، فضایی استعاری را ترسیم کرده است. او در حقیقت بارکدی غول آسا را با خود به نمایشگاه نهمین جشنواره تجسمی فجر آورد که بیانگر مفاهیم متعددی است. بارکد به عنوان مهم ترین نماد و عنصر تجاری سازی به نوعی بر غلبه این مفهوم بر همه جوانب زندگی انسانی، به خصوص بر هنر و اثر هنری نیز دلالت می کند. او توانسته با استفاده از این المان و تغییر ماهیت برچسب تجاری با اثری چیدمانی نگاه انتقادی خود را در شکلی منحصر به فرد به نمایش بگذارد. او در حقیقت با برچسب بزرگ خود اساس موزه هنرهای معاصر، نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر و بسیاری از مفاهیم دیگری را که با اثر او مرتبط هستند را زیر چتر تفسیر انتقادی خود برده است و با تعمیم اثر هنری خود به واسطه شکل اجرایی آن را از یک مفهوم محدود به یک مفهوم گسترده در یک ساختار فرهنگی و اجتماعی بدل کرده است. ریحانه مقدم در قاشق ها را نماینده ای از کودکان کار فرض کرده است که فراوانی جمعیت شان در برابر بشقاب های غذا چشمگیر است. تصویر سر به زیر این قاشق ها به سمت ظروف غذا در دو ردیف و حرکت رو به بالای این قاشق ها در ردیف میانی تصویری از انتظار را به وجود آورده است. سطح ملاقه ای هر کدام از این قاشق ها به دلیل نوع چینش هر کدام شبیه چشم هایی می مانند که انتظار را در خود حبس کرده اند. این تضاد د ...