چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۴May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای 9صبح 8 شهریور 1396 - 9sobh.ir

9صبح 29 اسفند 1394 9صبح 30 اسفند 1395 9صبح 31 فروردین 1396 9صبح 31 اردیبهشت 1396 9صبح 31 خرداد 1396 9صبح 31 تیر 1396 9صبح 31 مرداد 1396 9صبح 30 مهر 1396 9صبح 30 آبان 1396 9صبح 30 آذر 1396 9صبح 30 دی 1396 9صبح 30 بهمن 1396 9صبح 28 اسفند 1396 9صبح 1 شهریور 1396 9صبح 2 شهریور 1396 9صبح 3 شهریور 1396 9صبح 4 شهریور 1396 9صبح 5 شهریور 1396 9صبح 6 شهریور 1396 9صبح 7 شهریور 1396 9صبح 8 شهریور 1396 9صبح 9 شهریور 1396 9صبح 10 شهریور 1396 9صبح 11 شهریور 1396 9صبح 12 شهریور 1396 9صبح 13 شهریور 1396 9صبح 14 شهریور 1396 9صبح 15 شهریور 1396 9صبح 16 شهریور 1396 9صبح 17 شهریور 1396 9صبح 18 شهریور 1396 9صبح 19 شهریور 1396 9صبح 20 شهریور 1396 9صبح 21 شهریور 1396 9صبح 22 شهریور 1396 9صبح 23 شهریور 1396 9صبح 24 شهریور 1396 9صبح 25 شهریور 1396 9صبح 26 شهریور 1396 9صبح 27 شهریور 1396 9صبح 28 شهریور 1396 9صبح 29 شهریور 1396 9صبح 30 شهریور 1396 9صبح 31 شهریور 1396 
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۳:۲۶    
امروز، روز تجلی معرفت پروردگار متعال است و اگر کسی خدا را بشناسد، به غیر خدا چشم طمع ندارد. مهمترین عمل در روز عرفه زیارت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) است که مطابق هزار حج، هزار عمره، هزار غزوه است ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۵۹    
مشاور وزیر جهادکشاورزی، از خودکفایی ایران در تولید شکر تا سال 1400 خبر داد و گفت: وابستگی کشور به واردات روغن کاهش یافت.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۴۴    
فائق گفت: ما خودمان نیروها را جذب و آموزش داده ایم و در آینده هم به اینها نیاز داریم و در اصل هیچ اولویتی بالاتر از این نیست که از همان نیروهایی که آموزش دیده اند استفاده کینم و منطقی نیست که در زمان ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۰۵    
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان از دستگیری یک جاعل مدارک پزشکی در سمنان خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۱:۴۵    
آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه از انبوه مشکلاتِ پیش روی دولت مطلع است گفت: با وجود این باید با تدبیر با مشکلات مواجه شد و می خواهیم با دنیا تعامل داشته باشیم، نمی شود با دنیا درگیر شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۱:۳۳    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی با ابراز امیدواری برای توفیق هرچه بیشتر دولت دوازدهم گفت: انتقاد نباید گزنده باشد، بلکه باید دوستانه و در راستای کمک به نظام و دولت باشد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۱:۲۴    
کارشناس مؤسسه مطالعات راهبردی روسیه می گوید: یکی از اهداف سیاست های خصمانه رئیس جمهوری کنونی آمریکا در برابر تهران، آسیب رساندن به جایگاه ایران به عنوان بازیگر کلیدی بازار نفت است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۱:۲۱    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: با برنامه ریزی های انجام شده زمان انتقال حجاج کشورمان به عرفات که درسالهای قبل بعضا تا حدود 7ساعت به طول می انجامید در زمان بسیار کوتاهتری انجام شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۷:۵۷    
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در مراسم سی و نهمین سالگرد ربوده شده امام موسی صدر گفت: امام موسی صدر و همراهانش هنوز زنده هستند و باید آزاد شوند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۷:۵۷    
یک منبع تاکید کرد که موشک شلیک شده امروز(چهارشنبه) یک پایگاه نظامی ابوظبی را مورد هدف قرارداد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۷:۵۴    
فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد گفت: وجود هرگونه شیء نورانی و غیرمجاز در آسمان بجنورد تکذیب می شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۲:۵۷    
فرانسه روز چهارشنبه از احتمال رایزنی با اعضای 1+5 برای رسیدن به یک توافق مکمل برجام که برنامه موشکی ایران را هم شامل می شود، خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۲:۴۸    
وزیر اطلاعات با تصریح بر اینکه دولت باکسی دعوا ندارد و از انتقاد استقبال می کند گفت: انتقاد با تخریب و حرمت شکنی متفاوت است و انتقاد بیان کردن عیب کار به صورت محترمانه است و دولت ازاین گونه انتقادات ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۲:۴۲    
رئیس جمهور ترکیه گفت تسلیحاتی که به سوریه ارسال شده به دست داعش افتاده و این سلاح ها روزی علیه کشورهایی تأمین کننده این تسلیحات استفاده می شوند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۲:۲۴    
معاون سیاسی وزیر کشور با بیان این که اداره امور کشور نیازمند فضای آرام است گفت: اسناد بالادستی در صورتی تحقق می یابد که همه با حفظ دیدگاه های سیاسی برای رفاه و پیشرفت مردم و کشورمان به هم کمک کنیم.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۲:۱۵    
سفارت فرانسه در تهران نسبت به انتشار مطلبی با عنوان تشکیلات سفارت فرانسه در پاساژ لوکس در شمال تهران؟ ! واکنش نشان داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۲:۰۳    
دبیرکل حزب الله لبنان گفت، توافق با اعضای مسلح داعش در چارچوب انتقال آنها از یک منطقه در سوریه منطقه ای دیگر در داخل همین کشور بوده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۴۸    
رئیس جمهوری سوریه گفت: توطئه تروریستی در سوریه شکست خورد و تا بازگشت امنیت و ثبات به سراسر کشور عقب نشینی در کار نیست.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۴۲    
باند فرودگاه مهرآباد، به دلیل نقص فنی یک هواپیما بر روی باند تا اطلاع ثانوی بسته شده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۳۰    
رسانه های عربی منتشر کننده خبر شلیک موشک توسط ارتش یمن به ابوظبی ، این خبر را از سایت اینترنتی خود حذف کردند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۲۱    
درحالی دولتی ها همچنان توپ خانه های خالی را به زمین انبوه سازان می اندازند که قیمت واحدهای مسکونی در مناطق شمالی تهران در سال های اخیر با شیب تُندی افزایش یافته به طوری که میانگین قیمت هر مترمربع ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۰۹    
محمد هاشمی گفت: امام (ره) فرمودند برو به آن آقایی که مانع پخش موزیک در ماه رمضان می شود، بگو اگر موسیقی را حرام می دانید قبل و بعد از ماه رمضان هم باید حرام بدانید، پس چرا چنین کاری می کنید؟
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۱:۰۰    
ماریه مارگانی محمد زائر اندونزیایی 104 ساله که مسن ترین زائر حج تمتع امسال شناخته شده، برای ادای مناسک حج، وارد عربستان شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۴۸    
یک کارشناس امریکایی خروج واشنگتن از برجام را خطرناک خواند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۳۳    
صفحات فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و تلگرام به نام جنیدی، معاون حقوقی رئیس جمهور جعلی است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۳۱    
مرجع تقلید شیعیان گفت: شورای عالی فضای مجازی که به عهده رئیس جمهور است جدی گرفته نمی شود و باید این مسئله در دستور کار مسئولان قرار گیرد و جدی گرفته شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۲۱    
مراسم تشییع پیکر شهید حججی، روز پنج شنبه 9 شهریور، همزمان با روز عرفه به صورت زنده از شبکه های سیما پخش می شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری از سیاست گذشته آمریکا در قبال کره شمالی انتقاد کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۱۸    
مخاطبان سایت بانک ملی ایران از این پس می توانند گزیده ای از گزارش های تحلیلی اقتصادی روز را در این سایت مطالعه کنند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۱۸    
بانک ملی ایران طی یک سال منتهی به مرداد ماه سال جاری، مشارکت در تامین مالی اجرای 23 پروژه بزرگ گردشگری، صنعتی و خدماتی را مصوب کرده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۱۸    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های کوچک و متوسط با توجه به شرایط اقتصادی کشور و کمک به توسعه زیرساخت ها بویژه در بخش معادن استان خراسان جنوبی تاکید کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۱۵    
واعظی رییس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکمی آقای عبدالخلیل معظم زاده را به سمت معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۶    
دبیرکل بانک مرکزی گفت: از نظر ما کارمزدی که در شبکه بانکی کشور دریافت می شود، نمی تواند مصداق ربا باشد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۵۷    
میرباقری معاون رئیس سازمان در امور سیما اعضای شورای اندیشه ورزی شبکه های تلویزیون را منصوب کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۹    
بلندی های استراتژیک العیاضیه آزاد و حدود 200 تن از تروریست های داعش در ساعات اخیر به هلاکت رسیده اند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۳    
رئیس جمهور سوریه به هنگام استقبال از معاون عربی و آفریقایی وزارت خارجه بر اهمیت تلاش های ایران در مقابله با تروریسم تأکید کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۳۴    
مسئول نقل ترددی و بین شهری ستاد مکه مکرمه با بیان اینکه کار انتقال زائران کشورمان از صبح امروز آغاز شده است، گفت: فرآیند انتقال زائران کشورمان که با 598 دستگاه اتوبوس انجام می گیرد ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۱۷    
در شرایطی تا چند روز آینده بانک ها مکلف به اجرایی کردن نرخ سود مد نظر بانک مرکزی در سپرده و تسهیلات هستند و به نظر می رسد از نرخ های تعیین شده راضی باشند که رئیس جمهوری نرخ های دیگری را در نظر داشته ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۰۸    
رییس جمهور با بیان اینکه اگر خون ها شهدا و ایثار مردم نبود، نه از نظام چیزی باقی مانده بود و نه از انقلاب و نه از کشور، گفت: فرزندان مردم عادی این سرزمین، نمایندگان ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۹:۰۸    
سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد که خبر حضور ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا در دفتر شخصی ولادیمر پوتین صحت ندارد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۴۵    
شبکه خبری المسیره روز چهارشنبه در خبری فوری از حمله موشکی ارتش یمن به ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۴۲    
مدیرکل معاملات ریالی بانک مرکزی گفت: ظرف دو هفته آینده سامانه "یاد" راه اندازی شده و همه دسته چک ها یک شکل و یکپارچه می شود و المان های امنیتی خاص خود را با مشارکت همه بانک ها خواهد داشت.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۳۳    
یک منبع مطلع در حزب الله لبنان به ایرنا گفت: داعش هنوز پیکر شهید حججی و شهدای حزب الله را تحویل نداده و این روند فعلا متوقف شده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۳۰    
معاون اول رییس جمهور ظهر امروز با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از مهندس سید حسین مرعشی معاون اسبق رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۲۸    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مساله کودکان زباله گرد موضوع دردناکی است اما خوشحالم که می توانیم راجع به آن صحبت کنیم.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۶    
دوست بسیار نزدیک تعداد قابل توجهی از فوتبالیست های شناخته شده لیگ برتر کلاهبردار از آب در آمد!
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۳    
اختلاف خانوادگی منجر به مصدومیت خانمی بر اثر بیرون انداختن وی از خودرو توسط همسرش شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۱    
وزیر ارتباطات گفت: به عنوان مطالبه مردم مذاکرات مجددی با دستگاه قضایی برای برقراری تماس صوتی تلگرام انجام می دهیم تا ببینیم می توانیم این امکان در اختیار مردم باشد یا خیر.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۵    
معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر اعلام کرد: با توجه به حضور زائران اهل سنت کشورمان از صبح امروز در سرزمین منا، با استقرار پزشکان متخصص، ارائه خدمات پزشکی و درمانی به حجاج کشورمان آغاز شده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۴۹    
قایقی پیش زلزله ای به بزرگی 4 ریشتر مرز عراق، کردستان و آذربایجان غربی، حوالی کانی سور (کردستان) را لرزاند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۴۱    
وکیل جمعی از مدیران کانال های تلگرامی اصلاح طلب از صدور حکم موکلان خود خبر داد و گفت: مدیران کانال های تلگرامی بازداشت شده جمعا به 23سال حبس محکوم شدند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۲۲    
روز گذشته در وایقان شبستر، سه کارگر زن در اثر انفجار در اتاقک کارگری دچار سوختگی شدید شدند. حال مصدومان وخیم گزارش شده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۴    
در جدیدترین گزارش بانک مرکزی از قیمت کالاهای اساسی خرده فروشی، قیمت یک گروه کالایی افزایش، 5 گروه کالایی کاهش یافت؛ در عین حال، 5 گروه کالایی ثبات نرخ را تجربه کردند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۸    
در اوج عصبانیت و خشم ابتدا فردی را زدم که مرا برای خرید بلیط به تعاونی شماره 13 هدایت کرده بود سپس به تعاونی رفته و دو نفر از کارکنان آن را با چاقو زدم ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۵۶    
به مناسبت نهمین سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء، صبحگاه نیروهای مسلح در پایگاه نهم شکاری بندرعباس برگزار شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۵۰    
دولت ترکیه گذرنامه یک نویسنده را در جریان سرکوب آزادی بیان در ترکیه، اتهاماتی به او وارد شده است، باطل کرد تا او نتواند برای دریافت جایزه صلح به آلمان سفر کند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۷    
در حالی که رسانه های آمریکایی از تلاش دولت ترامپ برای عدم تایید پایبندی ایران به توافق هسته ای خبر می دهند، سناتورهای جمهوری خواه و گروه هایی که در گذشته مخالف توافق بودند ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۱    
چینش کابینه و سخنرانی های اخیر روحانی خصوصا گفتگوی تلویزیونی شب گذشته او برخی اصلاح طلبان را راضی نکرده است؛ از سوی برخی از تحلیل گران به محافظه کاری یا نزدیکی به جناح راست تعبیر می شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۳۵    
گفت وگوی شامگاه سه شنبه رییس جمهور که با سوالات صریح مجری و درخواست او برای پاسخ صریح سید حسن روحانی همراه بود، بارتاب قابل قبولی در شبکه های اجتماعی ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۲۹    
نماز عید سعید قربان به امامت آیت الله امامی کاشانی در مصلای امام خمینی اقامه می شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۲۶    
بازنشستگان کشوری در چند تجمع اخیر خود خواستار اجرای همسان سازی و پرداخت مطالبات مزدی خود شده اند. از قرار معلوم نمایندگان مجلس نیز وعده داده اند اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان را پیگیری خواهند کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۱۴    
با نصب کاشی ماندگار سردر خانه ی مسعود آذرنوش، علاوه بر ادامه فرهنگ سازی برای شناخت و معرفی یکی از باستان شناسان به نام کشور، گردشگران فرهنگی تهران می توانند این مسیر را نیز در برنامه خود قرار دهند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۰۸    
یک عضو فراکسیون امید مجلس با تاکید بر اینکه رئیس جمهور باید با شجاعت بیشتر خواسته ها و مطالبات مردم را تحقق ببخشد، گفت: سخنان رئیس جمهور به عنوان یک مدیر با سابقه کارشناسی و دقیق بوده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۵۶    
محمدمهدی حیدریان، رئیس سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری در حکمی ابراهیم داروغه زاده را به عنوان دبیر جشنواره ملی فیلم فجر منصوب کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۵۳    
وزیر خارجه روسیه روز چهارشنبه در مورد ادعای بنیامین نتانیاهو که گفته بود ایران قصد حمله به رژیم صهیونیستی را دارد واکنش نشان داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۴۷    
یک عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه رئیس جمهور تلاش می کند که سایر قوا را در کنار دولت قرار بدهد ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۴۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه، سخنان روز گذشته وزیر خارجه امارات عربی متحده در ارتباط با نقش منطقه ای کشورمان را نادرست، غیرسازنده و توهم آمیز خواند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۱۲    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص امکاناتی که قرار است در سال تحصیلی 96، در اختیار دانش آموزان قرار بگیرد،گفت: امسال سعی کردیم با نگاه جدیدی بحث سرویس مدارس را دنبال کنیم ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۵:۰۳    
خزانه دار کل کشور با بیان اینکه وقتی سقف درآمد خیلی بالا باشد، مازاد درآمد تحقق نخواهد یافت، گفت: کل این نظام درآمدهای استانی تغییر می کند و اگر این نظام بازگردد و بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد باشد ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۵۷    
سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه این وزارتخانه و دانشگاه آزاد اسلامی با یکدیگر تعامل مستمر دارند درباره برخی اختلافات میان این دو مجموعه اظهار کرد ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۴۸    
مدیرکل معاملات ریالی بانک مرکزی گفت: تمامی دسته چک های بانک های کشور بزودی یکپارچه می شود و المان های امنیتی خاص خود را با مشارکت همه بانک ها خواهند داشت.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۳۹    
اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هشتم شهریور هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۳۶    
وزیر امور خارجه کشورمان، در مورد اظهارات اخیر هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل درارتباط باموضوع برجام گفت: آنچه که خانم هیلی مطرح کرده است بیشتر نشان دهنده ی بی اطلاعی ایشان از متن توافق برجام است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۳۶    
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۳۳    
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران وسرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ستاد فرماندهی کل ارتش با یکدیگر دیدار و گفتگو کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۳۰    
رییس انجمن داروسازان ایران گفت: معتقدم اگر داروهای تولید داخل برای بیماران خاص عوارضی دارند که بی شک برخی دارند؛ باید حتما داروهای برندی که بدون عوارض هستند در اختیار بیماران قرار گیرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۲۷    
رییس جمهور در جلسه هیات دولت با گرامیداشت هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر و با اشاره به زندگی سراسر پربار این شهیدان تاکید کرد ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۴:۲۱    
در پی گزارشها مبنی بر وقوع یک حمله انتحاری علیه خانه یکی از نمایندگان سرشناس و قدرتمند پارلمان افغانستان در شهر جلال آباد که منجر به کشته شدن دو محافظ این نماینده و دو عامل حمله شد ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۵۵    
رییس کمیته امداد با بیان اینکه ما مسئولان هیچ گاه نمی توانیم خود را در جایگاه مددجو قرار دهیم چراکه سطح زندگی مان بسیار متفاوت شده است گفت ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۵۲    
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با تمجید از کیفیت فولاد ایران در میان فولادهای تولید شده در دنیا اعلام کرد که این محصول با آخرین استانداردهای روز جهان در ایران تولید می شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۴۶    
خبرگزاری رسمی کویت ادعا کرد: دو مقام نظامی ایران در روسیه در زمینه همکاری های دفاعی و توسعه فن آوری مرتبط با آن رایزنی کرده اند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۴۳    
بانک جهانی با اعلام این که منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا به دلیل تامین آب و فاضلاب نامناسب، سالانه حدود 21 میلیارد دلار از دست می دهد ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۴۰    
به گزارش یک نشریه ی انگلیسی، مقامات آمریکایی تایید کرده اند که این کشور یک بمب هسته ای را که گفته می شود خطرناکترین سلاح هسته ای تولید شده است را آزمایش کرده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۳۷    
رییس اندیشکده مرکز بین المللی مطالعات راهبردی آمریکا با تاکید بر اینکه توافق هسته ای کارساز بوده است ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۳۱    
سرپرست سازمان عدالت و آزادی در خراسان رضوی گفت: دولت نمی تواند با مدیرانی که باوری به مشی و استراتژی آن ندارند، کار کند و قول هایی که به مردم داده را به مرحله اجرا بگذارد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۳:۲۸    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت عالم ربانی و پارسا آیت الله روح الله شاه آبادی را تسلیت گفتند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۵۸    
بر اساس تازه ترین آمار گمرک ایران از تجارت خارجی کشور ارزش صادرات غیرنفتی ایران با کاهش پنج درصدی و واردات با افزایش 16 درصدی نسبت به پنج ماهه سال گذشته همراه بوده است ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۵۸    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام پایان جلسه علنی امروز مجلس گفت: جلسه بعدی دوم مهرماه خواهد بود.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۵۵    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به برنامه های این سازمان در زمینه افزایش گردشگران خارجی در کشور خاطر نشان کرد: در حال مذاکره و همکاری با وزارت خارجه در این زمینه هستیم.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۵۲    
رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مبارزه با تروریسم نیاز به عزم جهانی دارد، ابراز امیدواری کرد که با پیگیری دولت ها و ملت ها ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۴۹    
رییس فدراسیون هندبال می گوید که از وزیر و معاون ورزش حرفه یی و قهرمانی وزیر ورزش می خواهم هر چه زودتر سرپرست فدراسیون را معرفی کند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۲۸    
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از صدور حکم پرونده قاتل آتنا اصلانی خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۱۳    
نماینده مردم اهر در مجلس با اشاره به چالش های معیشتی فرهنگیان اهر و هریس، از وزارت آموزش و پرورش خواست تا نسبت به ارتقاء منزلت معلمان و حل مشکلات معیشتی آنان جدی تر از گذشته اقدام کند و اجازه ندهد ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۱۰    
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دولت تصمیمی برای استرداد لایحه تفکیک وزارت خانه ها از مجلس ندارد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۸:۴۷    
یورو نیوز از آزمایش یک موشک میان برد دیگر از سوی کره شمالی خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۸:۴۱    
زن جوان که از ترس فاش شدن راز خیانتش، با همکاری مرد شیطان صفت، مادرشوهرش را به قتل رسانده بود، وقتی در برابر قضات ایستاد منکر جنایت شد و همدستش را قاتل معرفی کرد ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۸:۳۸    
پرونده قتل رازآلود دختر بچه هشت ساله ای به نام حدیثه که قربانی جنایتی هولناک در روستای میگون ازتوابع لواسانات شده است دیروز بار دیگر در دادگاه کیفری تهران ورق خورد اما راز جنایت همچنان سربه مهر ماند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۸:۳۸    
علی مطهری در روزنامه اعتماد نوشت: به یاد دارم زمانی که حدود شش سال داشتم خانواده دکتر یزدی همسایه ما در بن بست کمیل کوچه دردار خیابان ری بودند. خانواده اصیلی بودند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۸:۳۵    
چند روز قبل مردی با مراجعه به مأموران مرگ زن 39ساله ای را که مربی بدن سازی بود، گزارش داد و گفت فکر می کند خواهرش به قتل رسیده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۸:۳۵    
عباس عبدی در مصاحبه با روزنامه اعتماد به نقد درون تشکیلانی اصلاح طلبان پرداخت.
  • ۱