چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۱:۳۰May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری اهل بیت (ع) 25 اردیبهشت 1396 - abna.ir

خبرگزاری اهل بیت (ع) 28 اسفند 1393 خبرگزاری اهل بیت (ع) 6 اردیبهشت 1394 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 اسفند 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 فروردین 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 خرداد 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 تیر 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 1 مرداد 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 شهریور 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 مهر 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 آبان 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 1 آذر 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 دی 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 بهمن 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 2 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 1 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 2 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 3 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 4 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 6 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 7 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 8 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 10 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 12 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 13 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 14 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 15 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 16 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 17 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 18 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 19 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 20 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 21 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 22 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 23 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 24 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 25 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 26 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 27 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 28 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 29 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 اردیبهشت 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 اردیبهشت 1396 
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۸:۴۲    
کتاب "امامت؛ منشأ حیات خردمندانه بشر" برگرفته از آثار آیت الله جوادی آملی به همت پژوهشگاه علوم وحیانی معارج منتشر شد.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۳    
از نظر قرآن همان گونه که انسان باید نسبت به حریم حرمت های دیگران محفوظ به حیا و عفت باشد و متعرض نوامیس دیگران نشود ...
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۳    
عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: استان مرکزی از ظرفیت مناسبی در حوزه فرهنگی و آموزشی برخوردار است و باید همت و برنامه ریزی مسئولان برای آشنایی هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان با فرهنگ نماز و ...
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۸    
آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور باصدور پیامی درگذشت آیت الله صابری همدانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۳    
به مناسبت ارتحال آیت الله صابری همدانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مرجع عالیقدر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی پیام تسلیتی صادر نمودند.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۸    
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: باید مناظره های امام رضا(ع) را احیا و از این مناظره ها مطالب مفید استخراج شود که بتواند تولید محتوا نماید ...
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۴۸    
مردم حیدرآباد و دیگر شهرهای ایالت سند پاکستان روز گذشته به خیابان ها آمدند و در حالی که تصاویر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را در دست داشتند ...
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۳    
همزمان با سال جدید و آغاز پذیرش رسمی نوجوانان در اردوگاه امام رضا(ع)، در مدت کمتر از دوماه گذشته، بیش از 6000 نوجوان از سراسر کشور از برنامه های فرهنگی این مرکز استفاده نموده اند.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۴۳    
آیت الله مکارم شیرازی در ابتدای درس خارج فقه خود بیان داشتند: جوانان ایران اسلامی ادب اسلامی را رعایت کنند و نشان دهند که فضای انتخابات، فضای امن و امان است و کسی نمی تواند امنیت آن ها را برهم بزند.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۱۳    
محاصره شهر عوامیه از سوی نیروهای سعودی وارد ششمین روز خود شده است و بر اساس گزارش های منتشرشده تاکنون چند تن در درگیری میان نیروهای پلیس و معترضان شهید شده اند.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۰:۰۳    
دفتر آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی خبر درگذشت این مرجع تقلید را تکذیب کرد.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۳:۴۸    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا کره شمالی یک موشک بالستیک به نام هوآسونگ 12 را آزمایش کرد. این موشک مسافتی حدود 787 کیلومتر را طی کرد ...
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۳:۱۸    
منطقه عوامیه عربستان برای ششمین روز پیاپی در محاصره نیروهای امنیتی رژیم آل سعود است. این رژیم به بهانه پروژه تجدید بنا ...
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۵۸    
مردم شهر قم روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه پیکر تعدادی از شهدای پاکستانی مدافع حرم را در این شهر تشییع می کنند.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۳۸    
در سالهای اخیر کشور آفریقایی زیمبابوه شاهد رشد و گسترش روز افزون اسلام در سراسر این کشور بوده است. تحلیلگران بر این باورند قانون اساسی مصوب 2013 این کشور، نقش بسزایی در رشد و گسترش اسلام داشته است.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۲۸    
دو پلیس عراقی براثر انفجار یک عامل انتحاری در شهر حدیثه در استان الانبار عراق به شهادت رسیدند.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۳    
یکی از مقامات ارشد اتحادیه اروپا در واکنش به وضع نابسامان مسلمانان در میانمار، از دولت این کشور خواست امکان ارسال کمک های بشردوستانه و دسترسی کامل گروه های حقوق بشری را به این مناطق فراهم آورد.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۸    
دارالقرآن آستان امام حسین (علیه السلام) اقدام به راه اندازی مرکز تخصصی قرآن کریم در شهر نجف اشرف نمود.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۸    
نمایشگاهی از کتب خریداری شده از سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب در کتابخانه مجمع جهانی اهل بیت(ع) دایر شد.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۸    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا جشن میلاد امام زمان(عج) با حضور پرشور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در مرکز اسلامی امام علی(ع) در شهر وین پایتخت اتریش برگزار شد.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۳    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا صدها تن از تروریست های تکفیری امروز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه محله "الوعر" شهر حمص را ترک کردند و به استان ادلب در شمال سوریه رفتند.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۳    
در تصاویر منتشر شده پس از آزادسازی القابون تصاویر یک کبوتر که با پرچم سوریه در آسمان این منطقه پرواز می کند، از تصاویر قابل توجه است.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۸:۰۸    
پذیرش آموزش همجنسگرایی و آموزش های جنسی در مدارس کذب محض و سوء استفاده از احساسات مذهبی مردم علیه دولت است.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۷:۴۳    
آیت الله طباطبائی نژاد خاطرنشان کرد: تربیت انسان های زیرک، هوشمند و با فهم و شعور بالای سیاسی و فرهنگی از رسالت های فرهنگ انسان ساز اسلام است.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۷:۴۳    
نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی به دلیل تصادف در مسیر حرکت به سمت تهران دچار آسیب جدی شد.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۷:۱۳    
اقدامی که در خصوص محله ها در القطیف شیعه نشین صورت می گیرد، اقدامی معمول از سوی مسئولان عربستانی در قبال شهروندان اهل تسنن نیست و حتی تعدی آشکار به خواسته ساکنان آن منازل به شمار می آید.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۳    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا مراسم جشن ولادت باسعادت حضرت امام زمان(عج) در دو کشور آفریقایی کنگو دموکراتیک و آنگولا باشکوه خاصی برگزار شد ...
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۳    
در نشست میزگرد تخصصی فلسطین و افق آینده مصدق مصدق پور مدیر گروه سیاسی و اخبار شبکۀ عربی آفریقا شرکت کرده و به سخنرانی پرداخت.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۴۸    
معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: تصمیم گیری درباره تعطیلی مدارس در روز شنبه به استان ها واگذار شده است.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۳    
نیروهای ارتش عراق و الحشد الشعبی با گذشت 210 روز از عملیات آزادسازی شهر موصل از دست گروه تکفیری داعش سمت چپ این منطقه را آزاد کرده و 93 درصد از راست را نیز از اشغال این گروه تروریستی آزاد کرده اند.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۷    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت در مجموعه شهر آفتاب برگزار شد ...
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۷    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت عصر دیروز با حضور در دفتر آیت الله شبیری زنجانی با معظم له دیدار و گفتگو کردند.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۳۲    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا نیروهای ارتش عراق در ادامه عملیات "نینوا می آییم" محله العریبی در سمت راست موصل را از دست گروه تروریستی داعش آزاد کردند.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۳۲    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت عصر دیروز با حضور در دفتر آیت الله صافی گلپایگانی با معظم له دیدار و گفتگو کردند.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۴    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت در مجموعه شهر آفتاب برگزار شد ...
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۴    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت عصر دیروز با حضور در دفتر آیت الله نوری همدانی با معظم له دیدار و گفتگو کردند.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۴    
تروریست های داعش آثاری را در حومه دیرالزور ویران کردند که قدمت آنها به هشت هزار سال قبل از میلاد می رسد.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۴    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا صدها تن از دانشجویان و شیعیان در تظاهرات روز مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل که به همت سازمان اصغریه در منطقه حیدرآباد پاکستان برگزار شد شرکت کردند ...
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۳:۰۹    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت عصر دیروز با حضور در دفتر آیت الله مکارم شیرازی با معظم له دیدار و گفتگو کردند.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۴    
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در واکنش به سرکوب مردم مظلوم شهر "العوامیه" عربستان از سوی رژیم آل سعود، طی سخنانی خواستار اقدامی درخور برای جلوگیری از جنایات رخ داده در این کشور علیه شیعیان شد.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۴    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا نظامیان رژیم سعودی که از چند پیش محله حی المسوره در منطقه العوامیه را تحت محاصره ظالمانه قرار داده به سوی یکی از مساجد شیعیان تیراندازی کرده و به بخش هایی از آن آسیب ...
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۰    
رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی رحلت آیت الله صابری همدانی را تسلیت گفت.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۰    
مدیر جامعه الزهرا(س) بحث انتخابات را وظیفه ای مهم برای مردم دانستند و تصریح کردند: بحث انتخابات و رأی دادن زیربنایی دارد که باید به صورت دقیق مشخص شود.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۰    
آیت الله جوادی آملی در دیدار سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت، گفت: انقلاب اسلامی ایران در جهان عزتمند و با عظمت است، حجاج نیز باید با رفتارشان این عزت و عظمت را به خوبی حفظ کنند.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۵۵    
دبیرکل سازمان بدر و فرمانده الحشد الشعبی با حضور در حومه القیروان در جریان روند عملیات محمد رسول الله قرار گرفت.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۰    
ستوان دوم شهید علی بخش حسنوند که بامداد امروز در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد. دو تن از ماموران انتظامی اهواز در حمله گروهی از اشرار به کلانتری 22 مجاهد به شهادت رسیدند.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۵    
آوارگان شهر القیروان که در بیابان های حومه این شهر توسط نیروهای بسیج مردمی عراق نجات داده شدند. داعشی ها پس از بیرون راندن آنها منازلشان را بمب گذاری کرده اند.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۱۰    
در یک رشته حملات علیه مسلمانان در شهری در جنوب شرق آفریقای مرکزی حدود 30 غیرنظامی کشته شدند.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۸:۵۰    
بامداد امروز مزدوران رژیم آل خلیفه خودروی یکی از فعالان حقوق بشر بحرین را به آتش کشیدند.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۱:۰۰    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا مراسم جشن سالروز میلاد امام مهدی(عج) با حضور پرشور محبان اهل بیت عصمت و طهارت در مسجد صادقیه در شهر قندهار در جنوب افغانستان برگزار شد.
ابنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۰:۱۰    
جشن سالروز میلاد حضرت ولی عصر(عج) در مرکز اسلامی فرانسه برگزار شد.