سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۰May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 17 فروردین 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 1 فروردین 1395 آفتاب نیوز 2 فروردین 1395 آفتاب نیوز 3 فروردین 1395 آفتاب نیوز 4 فروردین 1395 آفتاب نیوز 5 فروردین 1395 آفتاب نیوز 6 فروردین 1395 آفتاب نیوز 7 فروردین 1395 آفتاب نیوز 8 فروردین 1395 آفتاب نیوز 9 فروردین 1395 آفتاب نیوز 10 فروردین 1395 آفتاب نیوز 11 فروردین 1395 آفتاب نیوز 12 فروردین 1395 آفتاب نیوز 13 فروردین 1395 آفتاب نیوز 14 فروردین 1395 آفتاب نیوز 15 فروردین 1395 آفتاب نیوز 16 فروردین 1395 آفتاب نیوز 17 فروردین 1395 آفتاب نیوز 18 فروردین 1395 آفتاب نیوز 19 فروردین 1395 آفتاب نیوز 20 فروردین 1395 آفتاب نیوز 21 فروردین 1395 آفتاب نیوز 22 فروردین 1395 آفتاب نیوز 23 فروردین 1395 آفتاب نیوز 24 فروردین 1395 آفتاب نیوز 25 فروردین 1395 آفتاب نیوز 26 فروردین 1395 آفتاب نیوز 27 فروردین 1395 آفتاب نیوز 28 فروردین 1395 آفتاب نیوز 29 فروردین 1395 آفتاب نیوز 30 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۷    
جان کری، وزیر خارجه آمریکا روز سه شنبه در مصاحبه با شبکه خبری بلومبرگ بار دیگر بر پیش شرط کناره گیری بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه از قدرت تأکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۱    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن با تأکید بر تداوم آتش بس در مرزهای مشترک با عربستان، اعلام کرد در برخی استان ها نیز توافق اولیه ای به منظور دستیابی به توافقی کلی برای پایان دادن به جنگ، حاصل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۳:۲۶    
سفارت آمریکا در روسیه به گزارش های امروز، سه شنبه درباره اقدام احتمالی مسکو برای ارسال سامانه دفاع موشکی اس - 300 به ایران واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۲:۴۸    
نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه که امروز با سران روسیه در مسکو دیدار داشت، از برنامه خود برای ادامه سفر خاورمیانه ای و مذاکره با مقامات ایرانی و عربستانی در تهران و ریاض خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۲:۰۷    
وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر لزوم افزایش ضریب خودکفایی محصولات اساسی از صفر شدن تراز گندم و رسیدن به خودکفایی تا پایان امسال خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۱:۵۸    
تیم فوتبال ذوب آهن با برتری پرگل مقابل بنیادکار صدرنشین گروه خود شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۱:۲۵    
رییس جمهوری درجلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان 'اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل' از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۰:۴۵    
مدیر کل استاندارد استان تهران از جمع آوری دستمال کاغذی های غیر استاندارد با برندهای پرسا، نیکزی، پامچال، نانیز(NANIZ) از بازار پایتخت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۰:۳۳    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از غرق شدن سه خواهر خردسال در استخر آب کشاورزی یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۹:۵۴    
وزیر خارجه کشورمان و همتای ترکیه ای اش در رامسر با یکدیگر دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۹:۴۲    
منابع مصری روز سه شنبه و در آستانه سفر شاه عربستان به این کشور اعلام کردند که ریاض نیازهای نفتی مصر را در قالب قراردادی برای 5 سال تامین می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۹:۳۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال برای دومین بار در حمله ای بی سابقه به دبیرکل فدراسیون فوتبال و طی انتقادهایی تند، او را فردی خواند که فرق زمین فوتبال با زمین سیب زمینی را نمی داند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۸:۵۸    
مرکز آمار ایران، نرخ تورم مناطق شهری کشور در سال 1394 را 11.3 درصد اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۸:۴۹    
نخستین نشست مطبوعاتی محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۸:۴۳    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه اقتصاد ایران با دو معضل و بیماری عمده یعنی دولتی و نفتی بوده روبروست، هدف سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را رفع این دو عارضه عنوان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۶    
فرماندار شهرستان هیت در استان الانبار روز سه شنبه اعلام کرد که نیروهای عراقی منطقه حی المعلمین و ساختمان دادگستری شهر هیت را از عناصر گروهک تروریستی داعش پاکسازی کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۶    
سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی ساعاتی پس از انتشار خبر مرگ جواد لشگری هنرمند پیشکسوت حوزه ی موسیقی یادداشتی در این رابطه منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۰    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام کرد که فعال سازی بنگاه های تولیدی به منظور استفاده از ظرفیت های داخلی و همچنین پیشبرد پروژه های عمرانی در صدر برنامه های تحقق اقتصاد مقاومتی قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۰    
محمدرضا غیاث آبادی - بازیگر تلویزیون - درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۸:۰۷    
بعد از پایان چهارمین نشست مشترک وزیران خارجه ایران، آذربایجان و ترکیه، مقامات سه کشور تصمیم گرفتند کمیته راهبری دائمی برای پیگیری و اجرایی کردن مصوبات نشست مورد اشاره و نشست های قبلی و آتی را تشکیل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۸:۰۴    
هنگامه قاضیانی بازیگر 45 ساله کشورمان با انتشار عکسی از خودش در پاریس, صفحه شخصی اش را بروز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۸:۰۴    
خانواده مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس برای همیشه ایران را ترک کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۸:۰۱    
وزیر اطلاعات گفت: برخی دوستان درباره دستاوردهای برجام (توافق هسته ای) کم لطفی کرده و طوری عنوان می کنند که گویی برجام هیچ دستاوردی برای جمهوری اسلامی ایران نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۸:۰۱    
در پایان چهارمین نشست اجلاس سه جانبه وزیران خارجه ایران، ترکیه و آذربایجان که بعد از ظهر سه شنبه در رامسر برگزار شد، بیانیه ای صادر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۸:۰۱    
ساختمان مرکزی وزارت جهاد کشاورزی در خیابان طالقانی دچار حریق شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۵۸    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: محمد علی پورمختار رییس این کمیسیون با صدور حکمی ، عبدالرحمن شاه حسینی را مسوول پرونده فساد در فوتبال کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۹    
معاون هنری حوزه هنری از برگزاری هفته هنر انقلاب با شعار هنر متعهد به حقیقت و تجلیل از هنرمندان انقلاب اسلامی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۲    
وزیر امور خارجه آمریکا با دفاع از توافق هسته ای گفت که ایران نمی تواند خطرناک تر از گذشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۲    
مقامهای شهر هانوفر آلمان از شهروندان این شهر خواسته اند در جریان سفر ماه جاری میلادی باراک اوباما به این شهر از پنجره خانه هایشان برای اوباما دست تکان ندهند و به دلیل امکان تیراندازی از سوی محافظان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۲    
کلیات لایحه برنامه ششم توسعه در جلسه عصر امروز (سه شنبه) کمیسیون تلفیق به تصویب رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۹    
مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: سیاست و نگاه وزارت بهداشت در اقدامات حمایتی از تمامی شهروندان، یکسان و عدالت محور است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۶    
کارلوس کروش در متنی که در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده، دلایل استعفایش از سرمربیگری تیم ملی ایران را توضیح داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۳    
مدیر کل سیاسی و امنیت بین الملل وزارت امور خارجه در یادداشتی ارتباط کامل کارگزاری بانک های ایرانی با بانک های اروپایی و آسیایی را نیازمند تلاش بیشتر دانست و نوشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۳    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:در ابتدای انقلاب اسلامی میزان امید به زندگی در ایران 50 سال بود که این رقم در زمان حاضر به 73.5 سال رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۳    
خورشید به بدن در تولید ویتامین D کمک می کند اما نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که قرار گرفتن بیش از حد در مقابل نور خورشید از میزان این ویتامین ضروری در بدن می کاهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۱    
غلامرضا عبدالوند نماینده دوره های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی که این روزها تصویر وی همراه با فرزندش در فضای مجازی پخش شده، درباره این تصویر می گوید: ما خیلی ناخواسته این عکس را گرفتیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۰    
نوبخت در نشست هم اندیشی تقسیم کار ملی و منطقه ای برای افزایش تولید ملی گفت: در 2 و نیم سال گذشته با وجود تحریمها علاوه بر کنترل تورم رشد اقتصادی منفی نیز به رشد مثبت تبدیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۲۷    
فرماندار مریوان با اشاره به رانش زمین در مسیر اصلی خط اصلی انشعاب گاز سروآباد، مریوان و روستاهای حومه آن، گفت: گاز این شهرستان هم اکنون قطع شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۲۴    
مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ با انتشار بیانیه ای به تشریح و رمزگشایی از حادثه اسید پاشی در محله سعاد آباد پایتخت پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۲۱    
پس از کاهش شگفت انگیز تقاضا برای بنزین در آمریکا، بزرگ ترین مصرف نفت و ایجاد تردید در مورد اینکه تولیدکنندگان نفت می توانند در مورد فریز نفتی به توافق برسند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۱۸    
با توجه به مقدار بسیار کم مواد کشف شده از افراد در جوامع غربی آنان مشکلی برای حذف مجازات اعدام ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۱۸    
دانش آموزان مدرسه ابتدایی ' شاه رضا ' در بخش بندپی شرقی شهرستان بابل این روزها با سوار شدن بر بیل مکانیکی از رودخانه عبور و در کلاس درس شرکت می کنند .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۰    
قیمت برخی واحدهای اداری در مناطق مختلف تهران منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۵۷    
ولی اله سیف رئیس بانک مرکزی ایران امروز (سه شنبه) در شهر فرانکفورت آلمان با ماریو دراگی رئیس بانک مرکزی اروپا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۵۴    
معاون فرهنگی اجتماعی وزارت کشور در اولین جلسه شورای اجتماعی در سال 95، پنج آسیب اصلی کشور را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۵۴    
برخی نمایندگان مجلس نهم که برای انتخابات مجلس دهم ردصلاحیت شده بودند امروز در نطق های میان دستور خود از شورای نگهبان گلایه کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۵۱    
رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی از دستگیری دختری که برای اطمینان از صحت گفته های خواستگارش اقدام به هک کردن تلگرام وی و ایجاد مزاحمت برایش کرده بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۹    
چهارمین نشست مشترک وزرای خارجه ایران، آذربایجان و ترکیه دقایقی پیش در رامسر آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۹    
تیم معالج عباس کیارستمی در جدیدترین اطلاعیه ، وضعیت جسمی این هنرمند را که این روزها در بیمارستان بستری است،اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۶    
قیمت انواع خودروهای وارداتی در بازار منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۶    
گروه تروریستی - تکفیری داعش با انتشار فیلمی به لندن هشدار داد که هدف بعدی حملات تروریستی خواهد بود که به اندازه قتل عام تروریستی پاریس مهلک خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۶    
روزنامه القدس العربی از توافق قریب الوقوع در جریان مذاکرات ریاض میان عربستان و حوثی های یمن خبر داد که با امضای سندی برای حل سیاسی بحران این کشور همراه خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۲۷    
دادستان جدید کل کشور گفت: از پذیرش مسئولیت دادستان کل به لحاظ جایگاه این نهاد و مسئولیت سنگین آن ابا داشتم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۲۴    
تحقیقات پلیس نشان داد موضوع اسید پاشی روی زوج جوان دروغ است و آنها در یک شوخی بچگانه روی همدیگر اسید ریخته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۲۴    
12 نفر از قبول شدگان در آزمون کنکور افغانستان، دانش آموزان مدرسه ای هستند که در و پنجره ای ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۲۴    
مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: یک مرد 56 ساله قصد داشت با سقوط از پل جدید دزفول خودکشی کند که با حضور به موقع ماموران آتش نشانی این اتفاق رخ نداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۲۴    
فرمانده انتظامی دزفول گفت: در یک عملیات ضربتی، باند سارقان مسلح در دزفول منهدم و سرکرده باند با ضرب گلوله کشته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۲۱    
آمریکا هیچ دوست بزرگ تری از اسراییل ندارد و کنار این دوست خود می ایستد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آمادگی های همه جانبه سپاه برای مقابله پیروزمندانه و قاطع با تهدیدات دشمنان تأکید کرد: سال ها است با فرض جنگ گسترده با آمریکا و متحدانش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۷    
چهار روز درگیری میان نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه ناگورنو قره باغ دست کم 64 کشته برجا گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۷    
براساس اسناد ادعایی منتشره روزنامه زوددویچه که اکنون بازنشر جهانی یافته است، تاکنون نام 72 رهبر و مقام کنونی یا سابق سیاسی جهان، برخی دلالان سلاح ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۸    
دختر ثریا حکمت گفت: وضعیت مادرم چندان خوب نیست برای مادرم دعا کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۸    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: از طرف دادگستری سیستان و بلوچستان شکایتی مبنی بر سخنرانی اخیر بنده در این استان صورت گرفته که از طریق معاونت حقوقی در حال پیگیری برای ارائه دفاعیه در این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۸    
رییس سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با نظارت سازمان بازرسی کل کشور و فروش اموال بابک زنجانی و آخرین وضعیت قراردادهای نفتی توضیحاتی را ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۵    
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: همچنان راه ارتباطی 26 روستای استان مسدود است که همکاران راهداری تلاش می کنند تا ظهر امروز (سه شنبه)، راه ارتباطی این روستاها را بازگشایی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۳    
مدیرمسؤول روزنامه شرق درباره ی حاشیه های پیش آمده برای این روزنامه پس از انتشار تیتر و عکس یک امروز این رسانه، توضیحاتی را ارائه و این اتفاق را غیرعمدی اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۳    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از فراهم شدن امکان استفاده از بن کارت خرید کالا برای بازنشستگان خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی کمیته 7 نفره همگرایی اصولگرایان مجلس دهم گفت: جلسه این کمیته که قرار بود امروز با رئیس مجلس تشکیل شود به دلیل جلسه اضطرای رئیس قوه مقننه تشکیل نشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۵    
بعد از چند ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت، فرانک ریبری بار دیگر به یکی از ستاره های اصلی بایرن تبدیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۵    
فیلم سینمایی خشم و هیاهو علی رغم حضور موفق در جشنواره فیلم فجر نتوانست فروش خوبی در اکران نوروزی داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۲    
فرصت زمان زیادی تا برگزاری آئین قرعه کشی رقابت های مرحله نهایی جام جهانی 2018 در قاره آسیا باقی نمانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۲    
یک مطالعه جدید نشان می دهد از سال 1975 تاکنون میزان چاقی در جهان دو برابر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی جدید از جنوب غرب و غرب کشور از اواخر وقت روز چهارشنبه 18 فروردین خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۲    
مهران رجبی در کنار ببر را در عکس زیر ببینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۲۹    
قیمت محصولات گروه صنعتی ایران خودرو برای سال95 مشخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۲۹    
بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس در نزدیکی یک شهر در جنوب غرب هراره پایتخت زیمباوه ، 30 نفر کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۲۰    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: حقوق بازنشستگان تا اواخر اردیبهشت ماه امسال حداقل 12 درصد افزایش می یابد که این موضوع منوط به تصویب افزایش حقوق این قشر در مجلس شورای اسلامی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۷    
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: 30 درصد مردم به اختلال خواب مبتلا می شوند، خروپف، بی خوابی، قطع تنفس در خواب از مهمترین این اختلالات است که موجب خستگی در طول روز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۷    
قائم مقام وزیر کشور در امور فرهنگی و اجتماعی بیشترین جلسات شورای اجتماعی کشور را مربوط به دولت یازدهم دانست و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۱    
چهار روز از ورود آیفون جدید شرکت اپل به بازار ایران می گذرد اما قیمت این گوشی در ایران با آنچه از سوی شرکت اپل اعلام شده، تفاوت های قابل توجهی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۱    
وزیر خارجه آذربایجان با محمد جواد ظریف دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۹    
با به پایان رسیدن تعطیلات نوروزی، فصل جدید کنسرت ها آغاز و ساز و آواز هنرمندان در سالن های شهر کوک می شود، هرچند خوانندگان پاپ سهم زیادی در برنامه این اجراها ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۳    
پروین می گوید این عنوان شیرین ترین تقدیری بوده که در طول این همه سال داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۳    
تهیه کننده سریال معمای شاه که مجموعه اش به مدت یک ماه به روی آنتن نرفت، از پخش این سریال تاریخی از جمعه هفته جاری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۳    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه طرد هنرمندان، آنها را بیشتر در دل مردم قرار می دهد، تصریح کرد: نباید در مقابل هنرمندانی مثل شجریان جبهه گیری کرد زیرا دل بسیاری از مردم با آنهاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۳    
نماینده مردم تهران در واکنش به اعتراض یک نماینده دلولپس درمورد بی اثر ماندن برجام و برداشته نشدن تحریم ها گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۰    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اینکه می گویند شکست اصولگرایان تقصیر علی لاریجانی است اشتباه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۰    
5 فرودگاه پرمسافر دنیا را ببینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۰    
جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: تجاوز به چپ در شبانه روز گذشته 14 کشته برجا گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۷    
جانشین اداره سرمایه های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با تکذیب صدور کارت پایان خدمت برای بختیار رحمانی اعلام کرد که هیچ مورد بخشش و تغییر در شرایط سربازی فوتبالیست های متخلف اعمال نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۷    
حمیدرضا گنگوزهی، معلم روستای مرزی نوکجو در استان سیستان و بلوچستان در اولین روزهای پس از پایان تعطیلات نوروزی، جانش را برای نجات دانش آموزانش از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۱    
بانک صادرات ایران به منظور افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات بانکداری نوین در سال 94 بیش از 11میلیون کارت الکترونیکی بانکی صادر و به متقاضیات تحویل نموده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۹    
میرعلی اصغر الموسوی، شهاب الدین بیمقدار، زهرا ساعی و عباس عباس زاده در مقابل سه اصولگرا قرار خواهند گرفت که ظاهرا آنها در ائتلافی به نام لیست انصار حزب الله تبریز قرار می گیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۳    
پیشکش نخست وزیر هند به پادشاه عربستان از قدمتی هزار ساله برخوردار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۴    
آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به انتصاب حجت الاسلام منتظری به عنوان دادستان کل کشور گفت: دادستان کل کشور به عنوان ظرفیت بزرگ دستگاه قضایی برای ایجاد امنیت و حفظ حقوق شهروندی نقش مهمی بر عهده دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۴    
شرکت هواپیمایی ایرفرانس اعلام کرد که به خلبانان و مهمانداران زن این شرکت اجازه خواهد داد که در پروازها به سمت تهران حضور پیدا نکنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۱    
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خاش گفت: در نشست شورا و با تصمیم قاطع اعضای شورای اسلامی و همکاری شهرداری خاش یک میدان در این شهر به نام معلم فداکار و ایثارگر حمیدرضا گنگوزهی نامگذاری گردید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۲:۵۸    
حلقه های نزدیک به احمدی نژاد نیز از نیروهایی تشکیل شده اند که یا پرونده های قضایی دارند مانند رحیمی، بقایی و جوانکفر یا همچون مشایی زیر اتهام های جدی قرار گرفته اند و یا افرادی هستند که شناخته شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۲:۵۸    
پزشکان؛ کیارستمی را از حالت خواب مصنوعی خارج کرده اند و او دارد به تدریج هوشیاری کامل خود را به دست می آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۲:۲۵    
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با اشاره به اینکه دوفردی که دچار اسیدپاشی شده اند یک دختر و پسر هستند گفت: این افراد متولد 69 هستند.