شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۰May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 3 فروردین 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 1 فروردین 1395 آفتاب نیوز 2 فروردین 1395 آفتاب نیوز 3 فروردین 1395 آفتاب نیوز 4 فروردین 1395 آفتاب نیوز 5 فروردین 1395 آفتاب نیوز 6 فروردین 1395 آفتاب نیوز 7 فروردین 1395 آفتاب نیوز 8 فروردین 1395 آفتاب نیوز 9 فروردین 1395 آفتاب نیوز 10 فروردین 1395 آفتاب نیوز 11 فروردین 1395 آفتاب نیوز 12 فروردین 1395 آفتاب نیوز 13 فروردین 1395 آفتاب نیوز 14 فروردین 1395 آفتاب نیوز 15 فروردین 1395 آفتاب نیوز 16 فروردین 1395 آفتاب نیوز 17 فروردین 1395 آفتاب نیوز 18 فروردین 1395 آفتاب نیوز 19 فروردین 1395 آفتاب نیوز 20 فروردین 1395 آفتاب نیوز 21 فروردین 1395 آفتاب نیوز 22 فروردین 1395 آفتاب نیوز 23 فروردین 1395 آفتاب نیوز 24 فروردین 1395 آفتاب نیوز 25 فروردین 1395 آفتاب نیوز 26 فروردین 1395 آفتاب نیوز 27 فروردین 1395 آفتاب نیوز 28 فروردین 1395 آفتاب نیوز 29 فروردین 1395 آفتاب نیوز 30 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۳:۲۰    
محمد باقر نوبخت در پیامی درگذشت مادر همسر رییس جمهور را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۲:۲۸    
محققان موفق به ساخت یک وصله گرافینی شده اند که روی پوست قرار می گیرد و میزان گلوگز خون را به طور منظم کنترل می کند و در صورت نیاز داروی متفورمین ترشح می کند. کنترل دیابت با وصله گرافینی
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۱:۵۶    
فرانک والتر اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان انفجارهای خونین بروکسل را با شدیدترین لحن محکوم کرد و گفت: این حملات بزدلانه قلب اروپا و اشخاص بی دفاع را مورد هدف قرار دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۱:۱۷    
سخنگوی پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از کاهش 40 درصدی تلفات جاده ای استان از بیست و هفتم اسفندماه گذشته تاکنون خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۱:۱۷    
فرمانده انتظامی تایباد از مرگ دو سرنشین موتورسیکلت و مجروح شدن یک تن دیگر در این شهرستان مرزی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۱:۰۵    
سازمان بهداشت جهانی روز سه شنبه اعلام کرد که در حدود یک سال گذشته که از جنگ در یمن می گذرد 6 هزار و408 نفر در یمن کشته و 30 هزار نفردیگر زخمی شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۰:۳۶    
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان گفت: از 25 اسفند 94 تا پایان روز دوم فروردین سال جاری 11 هزار و 375 مورد اقامت مسافران و گردشگران در مراکز اقامتی این استان به ثبت رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۰:۲۰    
مسوول روابط عمومی مرکز مدیربت حوادث و فوریتهای پزشکی چهارمحال وبختیاری، از مسمومیت هفت نفر از اعضای یک خانواده کوهرنگی به دلیل نشت گاز در روز سه شنبه خبر داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۹:۳۲    
پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک ها حمله های تروریستی روز سه شنبه در بروکسل را محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۹:۱۷    
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا که در هاوانا، پایتخت کوبا به سر می برد، روز سه شنبه در واکنش به انفجارهای تروریستی در بروکسل گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۹:۱۵    
الراضی روز یکشنبه اعلام کرده بود که به او شفاها ابلاغ شده که نباید امامت نماز جماعت را برگزار کند و سخنرانی کند در حالی هر هفته سخنرانی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۹:۱۲    
رییس اداره هواشناسی استان اصفهان گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارش زا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه بر روی استان بویژه در مناطق شمال و غرب است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۹:۰۹    
فرماندار آبدانان گفت: از لحظه تحویل سال نو تاکنون تعداد چهار هزار و 800 نفر گردشگر و مسافر نوروزی از مبادی مختلف وارد ابدانان شده واز مناظر دیدنی و اماکن باستانی این شهرستان بازدید کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۹:۰۰    
روابط عمومی صدا و سیما انتشار شایعه حضور نیافتن رئیس رسانه ملی در محل کارش را شیطنت رسانه ای با هدف تشویش اذهان عمومی دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۸:۵۷    
رسانه های کروات اعلام کردند تیم ملی کرواسی قبل از یورو 2016 در دیداری دوستانه برار تیم ملی ایران به میدان خواهند رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۸:۵۴    
مسی در جریان بازی اخیر تیمش برابر ویارئال در ورزشگاه ال مادریگال مچ یک تماشاگر که ظاهراً طرفدار رقیب دیرینه کاتالان هاست را شکست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۸:۵۴    
سایت فدراسیون فوتبال نوشت:جیانی اینفانتینو با ارسال پیامی به تمام فدراسیون های عضو فیفا که نوروز را جشن می گیرند، فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۸:۴۸    
نتایج نظر سنجی صورت گرفته از سوی موسسه یوگو نشان گر آن است که خانواده های انگلیسی ساکن لندن آلودگی هوا را بزرگترین تهدید سلامت خود می دانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۸:۳۳    
روزنامه ایتالیایی 'لادیجتو' درگزارشی از سفر به ایران، کشورمان را مهد بشریت و مروارید خاورمیانه نامید و خوانندگان خود را تشویق به سفر به ایران کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۸:۳۳    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با صدور پیامی درگذشت مادر همسر رئیس جمهوری را به وی و خانواده ایشان تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۸:۱۸    
بدنبال حملات انفجاری تروریستی روز سه شنبه در بروکسل، پلیس انگلیس تدابیر امنیتی در شهرهای مهم این کشور و در مناطق کلیدی و پرجمعیت از جمله فرودگاه ها و ایستگاه های قطار را افزایش داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۸:۱۵    
تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران روز چهارم فروردین ماه با ترکیب 10 بوکسور عازم رقابت های انتخابی کسب سهمیه المپیک ریو 2016 در چین می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۸:۱۵    
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: امسال شش شهر برتر کشور در حوزه ارائه خدمات گردشگری معرفی و تقدیر می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۸:۰۹    
منابع خبری از وقوع 2 انفجار انتحاری در فرودگاه بروکسل و یک انفجار دیگر در متروی این شهر در نزدیکی نهادهای اتحادیه اروپا خبر دادند؛ تاکنون خبرها حاکی از کشته شدن 28 تن و مجروحیت 90 نفر است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۸:۰۶    
منابع خبری بلژیک از افزایش شمار قربانیان انفجارهای امروز صبح بروکسل خبر دادند واعلام کردند که تعداد کشته شدگان تاکنون به 34 تن رسیده است .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۸:۰۶    
رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از رشد 17 درصدی اقامت مسافران در نوروز امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۸:۰۳    
حملات توپخانه ای و هوایی که مرکز تا جنوب موصل در معرض آن قرار دارد، مواضع فرماندهان و سرکردگان داعش و استحکامات این گروه در این نقاط را هدف می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۸:۰۰    
او به محض ورود به فرودگاه "اسخیپول" آمستردام بازداشت شد. مقامات هنوز نام این مظنون را اعلام نکردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۷:۲۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از خروج تدریجی سامانه بارشی از کشور خبر داد و گفت: پنجشنبه هوای بیشتر مناطق کشور بهاری می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۷:۲۱    
درگذشت مادر خانم بزرگوارتان، حاجیه خانم ساره خاتون پیوندی را به جناب عالی، همسر محترمتان و خانواده های عزادار تسلیت می گویم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۷:۲۱    
شبکه ان بی سی نیوز نیز به نقل از منابع امنیتی بلژیکی از وقوع چندین تلفات در پی این دو انفجار خبر داد. پلیس بلژیک به صورت رسمی از جان باختن یک تن و زخمی شدن چندین نفر دیگر خبر داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۷:۱۸    
کمدین انزلی چی سینما و تلویزیون امروز در اولین تمرین ملوانان در سال جدید حاضر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۷:۱۸    
پس از انفجارهای امروز بروکسل، تمرینات تیم ملی بلژیک برای آماده سازی یورو 2016 لغو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۶    
دردی که در منطقه می کشیم مشابه است و باید متحد بمانیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۶    
دختری که در جریان دیدار ویارئال و بارسلونا از شوت لیونل مسی از هوش رفت، از باشگاه بارسلونا تقاضای بلیط دیدار ال کلاسیکو را دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۶    
دود سیاهی بر فراز منطقه محل انفجار در فرودگاه دیده می شود. حرکت قطارها به سمت فرودگاه متوقف شده است. مسافران از سالن فرودگاه نیز تخلیه شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۶:۱۷    
رئیس جمهوری، برنامه ریزی و تلاش بیشتر برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را مورد تأکید قرار داد و با بیان این که مسیر دولت یازدهم اقتصاد مقاومتی بوده و هست، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی با اقدام، عمل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۵:۵۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران انفجارهای تروریستی امروز بروکسل را محکوم و با خانواده های قربانیان و ملت و دولت بلژیک ابراز هم دردی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۵:۵۶    
اف بی آی خبر داد که بدون کمک شرکت اپل توانسته است که راه شکستن قفل آیفون عامل کشتار شهر 'سن برناردینو' در امریکا را پیدا کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۵:۴۴    
سیدحسن خمینی معتقد است سم مهلک برای حوزه های علمیه دولتی شدن آنهاست و اینکه به حکومت وابسته گردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۵:۴۴    
آفتاب : نشریه مهرنامه در ویژه نامه نوروزی خود گفت وگویی با محمدرضا شجریان انجام داده است که در آن این استاد موسیقی سنتی، درباره موضوعات مختلفی سخن گفته است. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۵:۴۱    
به دنبال ثبات هستیم. می خواهیم آسیب دیدگان را به بیمارستان منتقل کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۵:۰۸    
شرکت اینتل امروز اعلام کرد که مدیر عامل سابق این شرکت، اندور اس گروو در سن 79 سالگی درگذشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۵:۰۸    
معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه در سال جاری به دنبال اصلاحات ساختاری در حوزه اقتصادی کشور خواهیم بود، گفت: تک نرخی کردن ارز را در سال جاری اجرایی می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۵:۰۵    
در شرایطی که ایام قبل از نوروز پرکار ترین روزهای سازمان صداوسیما محسوب می شود، محمد سرافراز رییس این سازمان از اواسط اسفند ده روز که در دفترش در سازمان حضور نیافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۵:۰۲    
امیرعلی نبویان و پژمان بازغی به عنوان نفرات برتر به دور دوم مسابقه لب آهنگ برنامه خندوانه راه پیدا کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۵:۰۲    
سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از وقوع تصادف رانندگی در محور اصفهان-نائین-انارک خبر داد و گفت: در این حادثه شش نفر جان باختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۵:۰۲    
جانشین فرمانده ناجا گفت: لغزندگی جاده ها و سرخوردگی عامل 22 درصد تصادفات نوروزی بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۴:۵۹    
درگذشت بانوی بزرگوار ، با ایمان و پارسا، خاله و مادر همسر محترمتان حاجیه خانم ساره خاتون پیوندی موجب تاثر و تالم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۴:۵۹    
یک بمب عمل نکرده در فرودگاه بروکسل پیدا شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۴:۵۹    
پایتخت بلژیک امروز شاهد سه انفجار در فرودگاه و مترو بود که در مجموع 23 کشته و 50 زخمی برجای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۴:۵۹    
این برای اولین بار است که منتخب مردم و کسی که توسط آرای ملت برگزیده شده است رد صلاحیت می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۴:۵۶    
بعد از انفجارها فرودگاه بروکسل مردی به زبان عربی فریاد می زد اما مشخص نبود چه می گوید. 4 انفجار در فرودگاه و مترو بروکسل رخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۴:۲۹    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: برخی از مسائل تنش زا را بزرگانی مثل آقای سیدمحمد خاتمی می توانند تلطیف کنند و اگر نظام از سرمایه خاتمی بهره نگیرد، به خود لطمه زده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۴:۲۶    
نماینده اصلاح طلب مردم تبریز در مجلس این سوال را مطرح کرد که چگونه ممکن است نتوانیم نام فردی که همین یک دهه پیش رئیس جمهور کشور بوده و در پیشرفت کشور تاثیر بسزایی داشته است را به زبان بیاوریم؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۴:۲۳    
در آستانه نوروز جوانان روستای ساحلی رمین در چابهار، معابر و سواحل روستای را از زباله پاکسازی کردند. ساحل رمین در چابهار، یکی از زیباترین سواحل جنوبی ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۴:۱۷    
انفجارهای امروز در فرودگاه بروکسل انتحاری بوده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۴:۱۷    
ما و نیز افراد بی شماری که در مناطق جنگی و ترور زندگی می کنند، امیدواریم که جهان بهتری داشته و بتوانیم همیشه نقش فعالی در شکل دهی آن داشته باشیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۴:۱۷    
پس از انفجارهای امروز بروکسل اتحادیه اروپا به کارکنان خود دستور داد در منازل خود باقی بمانند. مقامات بروکسل از تعطیلی تمام شبکه حمل و نقل عمومی این شهر خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۴:۱۷    
سندرز می گوید: سرنگونی (مصدق) نخست وزیر انتخاب شده طی فرآیند دموکراتیک در ایران، فاجعه بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۴۷    
دود سیاهی بر فراز منطقه محل انفجار در فرودگاه دیده می شود. حرکت قطارها به سمت فرودگاه متوقف شده است. مسافران از سالن فرودگاه نیز تخلیه شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۴۴    
تارنمای راشا تودی اعلام کرد که تعداد قربانیان انفجار امروز - سه شنبه - در فرودگاه بروکسل به 17 تن و تعداد مجروحین به دهها نفر رسید .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۴۴    
گردباد آتشین زمانی رخ می دهد که گرمای شدید و باد آشفته با هم ترکیب شوند. گردباد نوعی پدیده آب و هوایی متشکل از یک سیستم بادی پیچشی است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۳۸    
در این گزارش به معرفی بازیگرانی پرداختیم که از هنر تئاتر پا به عرصه سینما گذاشته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۳۸    
از حادثه پیش آمده در بروکسل شوکه شدم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۹    
تصورشان بر این بود که حداقل با کشیدن سیگار تمرکز بیشتر پیدا می کنند. بااین حال، وقتی که کمی حالشان عادی شد به دبیر کل گفتند منافقین با حمایت عراق از غرب و عراق از جنوب به ایران حمله کرده اند و فکر می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۹    
تا آخرین روزهای قبل از تعطیلات که پیگیر مرخصی مهدی هاشمی بودیم، با مرخصی موکلم موافقت نشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۹    
بازداشت رضا ضراب شریک موکل به اتهام همکاری با ایران در دور زدن تحریم ها، به خوبی بیانگر نقش موثر و کلیدی موکل در راستای خدمت به نظام است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۹    
اندکی نگران کننده است شهری که مقر نهادهای اتحادیه اروپا است، به نوعی منطقه جنگی تبدیل شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۶    
مرکز مدیریت راه های کشور روز سه شنبه اعلام کرد:براساس تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتی،سامانه های ترددشمار وگشتهای شعب راهداری سراسر کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۶    
فرماندهی عملیات جزیره عراق روز سه شنبه اعلام کرد که جنگنده های ائتلاف با حمله به مواضع اصلی داعشی ها در غرب الانبار دستکم 40 تروریست را به هلاکت رساندند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۳    
من هیچ وقت مشوق این نبودم که موضوعات سیاست خارجی تبدیل به موضوع اول سیاسی کشور شود. سیاست خارجی بیش از هر چیز، نیازمند همدلی و اجماع ملی است و اگر به دعوای داخلی تبدیل شود، اصلا مفید نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۳    
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از بازگشایی جاده کرج - چالوس خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۳    
دور جدید سفرهای خارجی رئیس جمهوری اسلامی ایران به کشورهای مختلف جهان در دوره پساتحریم که از زمستان سال گذشته با سفر به چند مقصد اروپایی آغاز شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۰    
دود سیاهی بر فراز منطقه محل انفجار در فرودگاه دیده می شود. حرکت قطارها به سمت فرودگاه متوقف شده است. مسافران از سالن فرودگاه نیز تخلیه شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۷    
به هر حال انگیزه من در ثبت نام نکردن، گردش نخبگان بود. چون از مجلس هفتم تصمیم گرفته بودم که نیاییم و گفتم پنج دوره نمایندگی دیگر بس است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۷    
وزارت دادگستری آمریکا علاوه بر این اعلام کرده علاوه بر ضراب دو نفر دیگر هم به ورود در مبادلات مالی چند صد میلیون دلاری از طرف دولت ایران و سازمان های این کشور متهم شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۷    
سال 95 به یقین سال رونق اقتصادی خواهد بود و دولت تدبیر و امید با تمام قدرت به صحنه خواهد آمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۷    
نامزد پیشتاز حزب جمهوریخواه در سخنرانی خود در اجلاس آیپک به توافق هسته ای ایران حمله کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۴    
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد موقت محورهراز در محدوده امامزاده هاشم(ع) و پلور به علت بارش برف و باران خبر داد و اظهار کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۴    
در نخستین روز سال به اتفاق استاندار سمنان به عیادت از مادر همسر رئیس جمهور رفتیم و طبق آخرین خبرها از سوی پزشکان معالج وی، پزشکان از ادامه حیات وی قطع امید کرده بودند و ایشان صبح امروز درگذشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۱:۴۹    
چهار فرد مسلح روز دوشنبه به پایگاه آموزش نظامی اتحادیه اروپا در باماکو پایتخت مالی حمله کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۱:۱۹    
ملی پوش سنگین وزن بوکس ایران می گوید با وجود مشکلات مختلفی که در راه آماده سازی مشتزنان برای ر قا بت های انتخابی المپیک وجود داشت، اما امید زیادی به کسب سهمیه المپیک دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۵    
سینمای ایران در سال 94 با اکران 55 فیلم بلند سینمایی (بدون احتساب اکران گروه هنر و تجربه) بیش از 39 میلیارد و 620 میلیون تومان طبق آمار رسمی برای سینمای ایران در تهران عایدی داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۲    
شاید بتوان جزیره کیش را قوی ترین نقطه ایران در حوزه تفریحات آبی برای گردشگران دانست. در سال های اخیر صاحبان کلوپ تفریحات آبی این جزیره سعی کرده اند با واردات ابزارهای تفریحی و یا ساخت آنها در داخل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۴۹    
کشورهای آمریکای لاتین در هفته گذشته میلادی شاهد تحولات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی مهم از جمله انتصاب لولا دا سیلوا به عنوان رئیس دفتر ریاست جمهوری و تظاهرات اعتراضی مردم به آن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۴۹    
آمریکا روز دوشنبه با درخواست روسیه در مورد برگزاری نشست اضطراری برای بررسی موارد نقض آتش بس در سوریه مخالفت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۰:۳۷    
نوروز هم مانند بسیاری از مناسبت های دیگر سهمی در فیلم های سینمای ایران داشته که البته نسبت به بسیاری از ایام دیگر این نقش پررنگ تر بوده است و فیلمسازان به فراخور داستانشان به روزهای آغازین سال جدید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۹:۲۸    
سفیر روسیه در چین اعلام کرد: هیچ مانعی بر سر عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۹:۱۹    
قدیر توپ باش شهردار کلان شهر استانبول، کشته شدن یک ایرانی در انفجار انتحاری روز شنبه گذشته استانبول را به ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۹:۱۰    
فدراسیون فوتبال ایران در سالی که گذشت نه تنها حواشی کمی نداشت بلکه با مسائلی مواجه شد که هرگز برایش قابل پیش بینی نبود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۹:۰۱    
رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تصادف خودرو پراید با خودرو پژو آر.دی در جاده تبادکان مشهد، 11 سرنشین آنها را روانه بیمارستان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۸:۵۲    
انتقاد نخست وزیر از افراط گرایی و ممانعت از تفاوت تفکرات مسلمانان در ایجاد اختلاف بین آنها، نقش 'آنگ سوچی' در دولت جدید میانمار و تعطیلی مدارس چند ایالت مالزی براثر گرما و پدیده آل نینو مهمترین ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۸:۳۸    
مهناز افشار بازیگر سینما هم در توئیتر از استاد محمدرضا شجریان و جایگاه او در فرهنگ و هنر ایران نوشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۸:۰۸    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله با تاکید به این که روابط من با آقای روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران قدیمی است گفت که بعداز پیروزی آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری با وی دیدار کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۸:۰۲    
وزیر بهداشت در اینستاگرام شخصی خود از تماس با استاد محمدرضا شجریان برای تبریک سال نو و احوالپرسی نوشت و از روحیه مساعد ایشان خبر داد و نوشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۲:۴۴    
شمار جانباختگان حوادث رانندگی در طرح نوروزی 94 گرچه نسبت به سال 93، کاهشی 10.7 درصدی داشت، اما در این بین آمار تصادفات مرگبار در 9 استان کشور افزایش داشت و پنج استان نیز بیشترین تصادفات رانندگی را به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۲:۲۶    
فیلم ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی پس از 5 روز اکران در سینماهای تهران 265 میلیون تومان فروخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۲:۲۶    
رئیس جمهور ایران در دومین روز سال 1395 به صورت اتفاقی با احسان خواجه امیری، خواننده پاپ در کیش روبه رو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۰۲:۲۶    
با وقوع اقدامات تروریستی و انفجارهای انتحاری در روزهای اخیر در ترکیه، برخی از رسانه ها جریان های کردی را عامل این جنایات معرفی کرده اند.
  • ۱