دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۱May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 6 فروردین 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 1 فروردین 1395 آفتاب نیوز 2 فروردین 1395 آفتاب نیوز 3 فروردین 1395 آفتاب نیوز 4 فروردین 1395 آفتاب نیوز 5 فروردین 1395 آفتاب نیوز 6 فروردین 1395 آفتاب نیوز 7 فروردین 1395 آفتاب نیوز 8 فروردین 1395 آفتاب نیوز 9 فروردین 1395 آفتاب نیوز 10 فروردین 1395 آفتاب نیوز 11 فروردین 1395 آفتاب نیوز 12 فروردین 1395 آفتاب نیوز 13 فروردین 1395 آفتاب نیوز 14 فروردین 1395 آفتاب نیوز 15 فروردین 1395 آفتاب نیوز 16 فروردین 1395 آفتاب نیوز 17 فروردین 1395 آفتاب نیوز 18 فروردین 1395 آفتاب نیوز 19 فروردین 1395 آفتاب نیوز 20 فروردین 1395 آفتاب نیوز 21 فروردین 1395 آفتاب نیوز 22 فروردین 1395 آفتاب نیوز 23 فروردین 1395 آفتاب نیوز 24 فروردین 1395 آفتاب نیوز 25 فروردین 1395 آفتاب نیوز 26 فروردین 1395 آفتاب نیوز 27 فروردین 1395 آفتاب نیوز 28 فروردین 1395 آفتاب نیوز 29 فروردین 1395 آفتاب نیوز 30 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۳:۵۶    
نماینده ایران در سازمان ملل در نامه ای اعلام کرد آزمایش های موشکی اخیر ایران قطعنامه شورای امنیت را در تایید توافق هسته ای تیر 94 میان ایران و قدرت های جهانی نقض نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۳:۵۶    
رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: اراده دو کشور ایران و پاکستان این است که بتوانیم قویا با تروریسم مبارزه کنیم و نگذاریم گروه های تروریستی و افراطی امنیت مرزهای مشترک ما را تهدید کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۳:۵۳    
رئیس اورژانس کشور از سقوط یک فروند بالگرد متعلق به اورژانس یک بیمارستان در استان فارس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۳:۵۳    
منابع خبری از وقوع انفجار در منطقه دیپلماتیک در کابل خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۱:۰۲    
علی کریمی می گوید او برای بازگشت به فوتبال بعد از دوران بازی، نیاز به تجربه دارد و مشاور بودن در تیم خونه به خونه برایش فرصتی بزرگ است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۰:۴۷    
جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان عصر جمعه با هدف گسترش همکاری های دوجانبه شش سند همکاری امضا کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۹:۵۶    
در اولین جمعه سال جدید و آخرین روز دور نخست سفرهای نوروزی، وضعیت تردد در اغلب جاده های کشور بویژه مسیرهای منتهی به استان تهران پرحجم گزارش شده و تردد خودروها به کندی انجام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۹:۵۶    
ارتش سوریه روز جمعه ارگ پالمیرا را حدود یک سال پس از تسلط داعش بر این شهر باستانی بازپس گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۹:۵۳    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: یک منزل مسکونی در روستای قاسم آباد همدان آتش گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۹:۴۷    
یک مقام ارشد دفاعی آمریکا روز جمعه اعلام کرد که عبدالرحمان مصطفی القادولی معروف به حاج امام معاون عمر البغدادی سرکرده و دومین فرمانده گروه تروریستی داعش در عملیات ویژه نیروهای ائتلاف ضد داعش در خاک ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۸:۵۷    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: از ابتدای اجرای طرح ترافیک نوروزی پلیس تاکنون 230 نفر در صحنه تصادف رانندگی جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۸:۵۴    
در اثر انفجار بمب در مقابل مقر نیروهای امنیتی ترکیه در شهر دیاربکر واقع در شرق این کشور حداقل 25 سرباز کشته و ده ها تن دیگر به شدت زخمی شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۸:۴۸    
دکتر منوچهر ستوده، از مفاخر ملی ایران، ایران شناس، جغرافیدان و پژوهشگر ایرانی به علت عوارض کهولت سن و بیماری عفونت ریه در بیمارستان طالقانی چالوس بستری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۸:۴۸    
شهرام ناظری با انتشار دست نوشته ای برای محمدرضا شجریان برای او آرزوی سلامتی و بهبودی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۸:۴۵    
سرپرست پلیس راه استان گلستان گفت: محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت عبور تریلر و کامیون از جاده ها و معابر برون شهری استان که از ساعت هفت صبح آغاز شده است، تا ساعت 22جمعه شب ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۸:۴۵    
سازمان عفو بین الملل روز جمعه اعلام کرد: علا برنجی روزنامه نگار مخالف سعودی در عربستان به اتهام انتشار پیام هایی در رسانه های اجتماعی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۸:۴۵    
آفتاب : خبرگزاری رویترز روز جمعه از شنیده شدن صدای انفجار در جریان عملیات ضدتروریسم پلیس بلژیک در شهر بروکسل خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۷:۳۷    
ارزش شاخص بورس کشورهای آسیایی در روز جمعه افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۷:۳۷    
ژان کلود ون دام - بازیگر و رزمی کار معروف بلژیکی - نسبت به بمب گذاری تروریستی در شهر زادگاهش بروکسل واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۷:۳۷    
جدول داخل متن قیمت رهن و اجاره برخی از مغازه ها در مناطق مختلف را نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۷:۳۴    
محمد نواز شریف نخست وزیر پاکستان عصر جمعه از حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در کاخ نخست وزیری رسما استقبال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۷:۳۴    
مجله آلمانی اشپیگل روز جمعه بدون ذکر منبع اعلام کرد: پلیس این کشور دو مظنون مرتبط با بمب گذار های انتحاری در بروکسل که منجربه مرگ 31 نفر شد را دستگیر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۷:۲۵    
قیمت انواع خودروهای وارداتی شاسی بلند زیر 500 میلیون در بازار منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۷:۲۲    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از احتمال ایجاد توده گرد و خاک در استان های غربی طی دوروز آینده و ورود یک سامانه بارشی جدید از سوی مدیترانه از روز شنبه،خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۷:۲۲    
نشریه ورایتی در گزارشی درباره ی ترکیب احتمالی فیلم های امسال جشنواره کن، فیلم جدید اصغر فرهادی را به عنوان یکی از آثاری معرفی کرد که حضورش در بخش رقابتی، تقریبا قطعی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۷:۱۹    
انتقادهای تند باراک اوباما از عربستان سعودی همچنان با واکنش تندِ رسانه های سعودی مواجه است به طوری که ارزیابی می شود این واکنش ها، بر سفرِ ماه آیندۀ رئیس جمهوری آمریکا به عربستان تاثیر منفی بگذارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۷:۱۹    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در یکی از سخنرانی هایش از تماس تلفنی با مهدی هاشمی در زندان اوین خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۷:۱۹    
گروه تروریستی داعش استراتژی جدیدی را اتخاذ کرده که مبتنی بر انتقال جنگ به پایتخت های کشورهای به ویژه اروپایی است، آن هم در سایه تنگ تر شدن حلقه محاصره این گروه به ویژه در شهرهای موصل و الرقه.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۷:۱۷    
در رده بندی جدید فیفا تیم ملی فوتبال بانوان با دو پله صعود در رده پنجاه و هفتم قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۷:۱۴    
گرهارد شیندلر رئیس سرویس اطلاعاتی آلمان ( BND) گفت: در صورتی که افزایش فشار نظامی بر داعش در این عراق و سوریه بقدری باشد که اعضای این گروه مجبور باشند ساختارهای خود را در آنها ترک کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۷:۱۴    
یک مقام آمریکایی تأیید کرد که در جریان حملات تروریستی بروکسل دو آمریکایی نیز جان خود را از دست داده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۷:۱۴    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: متأسفانه برخی از سفارتخانه های ایران به علت عدم توجه و نبود منابع مالی، عملا تعطیل شده اند و این موضوع برای جمهوری اسلامی بسیار نامطلوب است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۷:۱۴    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی رییس جمهوری و نخست وزیر پاکستان، روز جمعه وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۷:۱۱    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، از تصمیم کمیسیون تلفیق به منظور اختصاص اعتبار 5 هزار میلیارد تومانی برای تقویت حوزه دفاعی کشور از محل دارایی های آزاد شده ایران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۵:۰۲    
روزنامه لبنانی الاخبار سفر بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد به همراه رئیسان بانک جهانی و بانک توسعه اسلامی به لبنان را مشکوک خواند و نوشت که در حالی که دولت از این سفر استقبال گرم کرده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۴:۵۹    
خطیب نماز جمعه تهران گفت: ما باید گفتمان فاطمی را در جامعه بدل به گفتمانی رایج سازیم تا جامعه مان در این مسیر حرکت کرده و به دنبال آرمان های آن باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۴:۵۳    
به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر، به احتمال زیاد قیمت طلا و سکه از فردا روال کاهشی خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۴:۵۳    
رییس جمهور سابق کشورمان در توضیح سفرش به شلمچه گفت: به مناطق عملیاتی آمده ایم تا آثار خیرخواهی و مهربانی و دوستی دشمن و استکبار با ملت ایران را ببینیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۴:۵۳    
بازیگر فیلم سینمایی گاو معتقد است با وجود اینکه نقشش در این فیلم کوتاه بوده اما به دلیل فیلمنامه و اعتمادی که داریوش مهرجویی به او داشته، این نقش را پذیرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۴:۵۳    
شاخص کیفیت هوای امروز تهران سالم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۴:۵۳    
پلیس راه ناجا اعلام کرد؛ تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج - چالوس از ساعت 16 امروز (جمعه) تا ساعت 3 بامداد شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۴:۵۰    
شبکه لرزه نگاری وابسته به مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران از وقوع 10 زمین لرزه از ساعت 12 و 18 دقیقه روز چهارشنبه تا 21 امشب در حوالی آمل در استان مازندران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۴:۵۰    
برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی سفرهای داخلی و خارجی را برای گذراندن تعطیلات نوروزی در کنار خانواده انتخاب کرده اند و برخی نیز در حوزه های انتخابیه به سر می برند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۴:۵۰    
وزیر خارجه روسیه در نشست خبری مشترک با جان کری به شدت از سیاست های آمریکا انتقاد کرد و گفت مداخلات غرب به گسترش تروریسم در جهان منجر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۴:۴۷    
جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: دو نفر سارق سیم و کابل برق که با حضور به موقع پلیس در سرقت ناکام شده بودند اقدام به تیراندازی به سمت پلیس و مردم کردند که با پاسخ متقابل پلیس یکی از سارقین ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۴:۴۷    
وزیر امور خارجه آمریکا امروز(جمعه) به منظور اجرای مذاکرات مربوط به مبارزه با تروریسم با مقامات بلژیک و اتحادیه اروپا وارد شهر بروکسل که به تارگی شاهد وقوع چند انفجار بوده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۴:۴۷    
کره شمالی در یک رزمایش با استفاده از مهمات جنگی به صورت نمادین به اقامتگاه رسمی رئیس جمهوری کره جنوبی حمله کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۴:۴۷    
جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا از تشدید برخورد با نبستن کمربند ایمنی از امروز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۲:۴۱    
هیاتی متشکل از حدود 60 نفر از تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی بخش خصوص ایران صبح روز جمعه و ساعاتی پیش از برنامه ورود رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیات عالی اقتصادی-سیاسی همراه وی به پایتخت پاکستان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۲:۴۱    
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: ایران را با توجه به این که در عرصه نانو از ظرفیت بالایی برخوردار است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۲:۳۸    
برخلاف سال های گذشته که در روزهای پایانی سال قیمت برخی اقلام پرمصرف مثل مرغ و ماهی افزایش می یافت، امسال نه تنها قیمت ها تغییری نکرد بلکه به گفته رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی قیمت ها کاهش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۲:۳۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه روابط تهران-اسلام آباد راهبردی است، گفت: در زمینه های اقتصادی، تأمین انرژی، امنیت مرزی، ترانزیت و حمل و نقل و همکاری های فرهنگی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۲:۳۵    
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران هرگونه افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس قبل از تاییدیه فرمانداری را غیرقانونی دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۲:۳۲    
آمریکا ادعا می کند که اینها تصاویر هفت هکر ایرانی است که در حمله سایبری به چند نهاد مهم آمریکایی دست داشته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۲:۳۲    
مقام های آمریکایی مدعی شده اند دو برادر عامل حملات تروریستی بروکسل در فهرست افراد مظنونان آمریکا بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۲:۳۲    
سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرده از فردا غرب و شمال غرب کشور بارانی می شود و از یکشنبه ارتفاعات و جاده های کوهستانی غرب و شمال غرب و ارتفاعات البرز شاهد بارش برف و گاهی کولاک خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۲:۲۹    
اسلام آباد، پایتخت پاکستان که قرار است از عصر امروز به مدت دو روز میزبان رئیس جمهور ایران باشد مزین به پلاکاردها و تصاویر بزرگی از حسن روحانی در کنار محمدنواز شریف و ممنون حسین نخست وزیر و رئیس جمهور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۲:۲۹    
در عکس زیر عجیب ترین وشگفت انگیز ترین مجسمه دنیا را می بینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۲:۲۳    
وقوع یک انفجار تروریستی در برابر مرکز وابسته به نیروهای امنیتی ترکیه دست کم 2 کشته و ده ها مجروح برجای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۲:۲۰    
مدیرکل دفتر حقوقی و تدوین مقررات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بین یک ماه تا دو سال محرومیت را مجازات تعیین شده برای رانندگان مصرف کننده نوشیدنی های الکلی و مواد روانگردان اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۲:۱۷    
در پنجمین روز بهار، آیت الله هاشمی رفسنجانی به منطقه عسلویه، پایتخت انرژی ایران سفر و از شرکت های ساخته شده و در حال ساخت مربوط به صنایع گوناگون پتروشیمی بازدید و با کارکنان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۲:۱۷    
حملات تروریستی روز سه شنبه در بروکسل علاوه بر دهها کشته، 270 مجروح نیز برجا گذاشت که به گفته منابع بیمارستانی حال برخی از آنها بسیار وخیم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۲:۱۴    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه مذاکره با شرکت هواپیماساز بوئینگ آمریکا ادامه دارد گفت: به احتمال قوی با بوئینگ هم قرارداد خرید هواپیما امضا می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۲:۱۴    
سخنگوی اورژانس کشور از اجرای 8454 ماموریت توسط اورژانس 115 طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۲:۱۱    
روحانی رئیس جمهور به منظور توسعه مناسبات دوجانبه و منطقه ای با پاکستان، تهران را برای سفری دو روزه به مقصد اسلام آباد ترک کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۱:۲۳    
نماینده اصلاح طلب مجلس نهم گفت: آقایان عارف و لاریجانی بیشترین شانس برای نشستن بر کرسی ریاست مجلس دهم را در اختیار دارند و هر دو شخصیت تقریباً در یک طیف سیاسی قرار می گیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۴۳    
قیمت بلیت اتوبوس از تهران به استان های سیستان و بلوچستان ، بندرعباس و بوشهر به شرح زیر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۴۰    
یک نماینده ادوار مجلس گفت: اراده هایی که خارج از قانون اساسی عمل می کنند باید محدود شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۴۰    
مدیر کل دفتر ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خستگی، خواب آلودگی، سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۷    
وزیر کشور فرانسه اعلام کرد، مقامهای این کشور یک فرانسوی وابسته به یک شبکه تروریستی را که قصد انجام حمله ای تروریستی در این کشور داشته دستگیر کرده و این توطئه را خنثی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۷    
رکود یعنی کاهش چشم گیر تقاضا در مقابل تولید است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۴    
اداره دادستانی فدرال بلژیک روز پنجشنبه از بازداشت 6 مظنون به دست داشتن در حادثه تروریستی سوم فروردین ماه بروکسل از سوی پلیس این کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۱    
امروزه سرطان بعد از بیماری های قلبی–عروقی به عنوان مهم ترین عامل مرگ ومیر در کشورهای دنیا مطرح است و در دهه های آینده اولین عامل مرگ ومیر به ویژه در کشورهای در حال توسعه خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۱    
بیگانگان، نیروهای فراطبیعی و شهر آتلانتیس همه این موارد را علت ناپدیدشدن هواپیماها و کشتی ها در مثلث برمودا می دانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۱    
نمایندگان مجلس، سال پرهیاهویی را پشت سر گذاشتند؛ برجام و حاشیه های مربوط به آن و همچنین برگزاری انتخاباتی که ترکیب بیشتر کرسی های مجلس را تغییر داد از جمله مهم ترین مواردی بود که بهارستان نشینان در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۸    
امام جمعه موقت یزد گفت: همانطور که مردم در بازار، چک یزدی ها را می پذیرند، در انتخابات هم به لیست یزدی ها اعتماد کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۸    
مشاور معاون اجرایی رییس جمهور گفت: باید عقب ماندگی های دولت گذشته را جبران کرد و رشد اقتصادی 8 درصد را دنبال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۳    
فوتبال دنیا در شوک است. در شوک از دست دادن یوهان کرایف برای بیماری سرطان.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۳    
در این گزارش فهرست قیمت برخی از خودروهای موجود در بازار در اولین روزهای نوروزی سال 1395 آورده شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۰    
رئیس پلیس راه استان البرز گفت که با توجه به اینکه ترافیک در برخی نقاط از آزادراه تهران - کرج - قزوین و جاده کرج - چالوس سنگین است، توجه کافی هنگام رانندگی داشته و قوانین را به طور کامل رعایت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۰    
جان کری وزیر امور خارجه امریکا شروط برای لغو تحریم ها در مورد روسیه را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۱۷    
کاپیتان تیم ملی کشورمان در بازی روز گذشته مقابل هند بهترین بازیکن میدان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۱۴    
پس از آن که ویدیویی از تیراندازی بی رحمانه یک نظامی صهیونیست به سمت یک جوان فلسطینی زخمی در محله تل رمیده واقع در مرکز الخلیل و شهید شدن وی منتشر شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۱۴    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محورهای هراز و کندوان امروز جمعه 6 فروردین ماه یک طرفه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۱۱    
سخنگوی هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: از زلزله 4.4 ریشتری بامداد امروز قره آقاج خسارتی گزارش نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۹:۳۱    
جاوید حضور هیات بلندپایه اقتصای و تجاری انگلیس در تهران را حاکی از عزم دولت این کشور برای مشارکت فعال با شرکت های ایرانی بر اساس منافع متقابل دانست و همچنین حمایت کشورش از الحاق ایران به سازمان تجارت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۹:۲۲    
در سال 1319 وقتی برای نخستین بار در ایران، رادیو ملی تأسیس شد، تصمیم گیرندگان از یک خواننده ی 39 ساله به عنوان نخستین خواننده مرد رادیوی ملی دعوت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۹:۰۲    
قدم در وادی فرهنگ و سنت های ایران می گذاری، گویی که سراسر پهنای ایران را فرشی رنگین از هزار رنگ و بافت مختلف پهن کرده باشند و در نهایت تنوع و تفاوت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۸:۵۳    
بدون شرح!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۸:۲۴    
یک متخصص قلب به بیمارانی قلبی که قصد سفر درایام نوروز دارند، توصیه کرد در طول راه هر چند ساعت یک بار از ماشین پیاده شوند و برای جلوگیری از لخته شدن خون در اندام های تحتانی قدم بزنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۲:۵۰    
با برگزاری دیدارهای دور ماقبل پایانی انتخابی جام ملت های آسیا و جام جهانی روسیه 16 تیم راه یافته به جام ملت های آسیای 2019 امارات مشخص شدند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۲:۴۷    
مهناز افشار در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکسی از دوران کودکی اش را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۱:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تمدید ماموریت گزارشگر ویژه حقوق بشر ایران را واجد هیچ ضرورت و وجاهت حقوقی ندانسته و تصویب آن را با اهداف سیاسی و تنها بر مبنای خصومت با ایران اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۱:۲۸    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد گفت: بارش تگرگ در این شهرستان 50 میلیارد ریال به محصولات کشاورزی خسارت وارد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۱:۲۲    
سردار محمد باقر ذوالقدر از فرماندهان جنگ در دوران دفاع مقدس بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۱:۱۹    
باراک اوباما در سفر خود به کوبا در یادمان چگوارا حاضر شد و در مقام رئیس جمهور آمریکا، به نماد مبارزه با آمریکا ادای احترام کرد. شاید بتوان این عکس را مضحکترین عکس تاریخ سیاست نامید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۱:۱۹    
ترامپ عکس همسر خود و همچنین همسر تد کروز را بر روی صفحه توئیتر خود منتشر کرده و زیر آن نوشته: یک عکس به هزار حرف می ارزد. ترامپ پیشتر تهدید بود دربارۀ همسر کروز افشاگری می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۱:۱۳    
رییس جمهور ایران چهارشنبه 11 فروردین به وین پایتخت اتریش سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۱:۱۳    
2 ایرانی در میان زخمی های انفجارهای سه شنبه بروکسل هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۱:۱۳    
در ساعت 21 دقیقه جمعه 6 فروردین 95٬ زلزله ای به قدرت 4.4 ریشتر، جنوب سراب را لرزاند.
  • ۱