جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۴May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 2 فروردین 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 فروردین 1398 آفتاب نیوز 2 فروردین 1398 آفتاب نیوز 3 فروردین 1398 آفتاب نیوز 4 فروردین 1398 آفتاب نیوز 5 فروردین 1398 آفتاب نیوز 6 فروردین 1398 آفتاب نیوز 7 فروردین 1398 آفتاب نیوز 8 فروردین 1398 آفتاب نیوز 9 فروردین 1398 آفتاب نیوز 10 فروردین 1398 آفتاب نیوز 11 فروردین 1398 آفتاب نیوز 12 فروردین 1398 آفتاب نیوز 13 فروردین 1398 آفتاب نیوز 14 فروردین 1398 آفتاب نیوز 15 فروردین 1398 آفتاب نیوز 16 فروردین 1398 آفتاب نیوز 17 فروردین 1398 آفتاب نیوز 18 فروردین 1398 آفتاب نیوز 19 فروردین 1398 آفتاب نیوز 20 فروردین 1398 آفتاب نیوز 21 فروردین 1398 آفتاب نیوز 22 فروردین 1398 آفتاب نیوز 23 فروردین 1398 آفتاب نیوز 24 فروردین 1398 آفتاب نیوز 25 فروردین 1398 آفتاب نیوز 26 فروردین 1398 آفتاب نیوز 27 فروردین 1398 آفتاب نیوز 28 فروردین 1398 آفتاب نیوز 29 فروردین 1398 آفتاب نیوز 30 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۷:۴۳    
سنگ کلیه رسوبات سختی است که در کلیه تشکیل و موجب بروز درد در ناحیه کمر و پهلو می شود و بسته به نوع سنگ متفاوت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۱    
ناسا سازمان فضایی ایالات متحده این تصویر را "سنگ مرمر مشتری" نام نهاده که یادآور لقب "مرمر آبی" است که سالها پیش به عکسی از کره زمین داده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۱    
خانواده های متقاضی فرزندخواندگی برای پذیرش سرپرستی کودکان باید به سازمان بهزیستی مراجعه کنند اما سرپرستی این کودکان شرایط و ضوابط خاصی دارد که این خانواده ها باید از آن ها برخوردار باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۱    
رییس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع یک سانحه رانندگی در محور هرسین خبر داد که در آن شش نفر جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۱    
در حالی که کاخ سفید از شکست کامل داعش در سوریه خبر داده، نیروهای ائتلاف با محوریت کردها تاکید دارند که نبرد با داعش برای آزادسازی باغوز همچنان ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۱:۴۰    
سخنگوی شورای نگهبان در مورد بند الحاقی تبصره 16 به لایحه بودجه که توسط مجلس اضافه شد، گفت: ایراد شورا به تبعیض ناروایی بود که بین معذورین و غیر معذورین واقع می شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۱:۲۹    
جاسیندا آردرن، نخست وزیر نیوزیلند که شنبه 16 مارس هنگام حضور در میان اعضای جامعه مسلمانان کرایست چرچ روسری بر سر داشت، بار دیگر در این روز با روسری ظاهر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۰:۳۷    
با گذشت چندین روز از شروع بارندگی های شدید، سیل و رانش زمین کماکان کمک رسانی به شهروندان گرفتار در آب و باران ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۰:۲۳    
بارش شدید باران و طغیان رودخانه ها باعث به وجود آمدن سیلاب در گلستان شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۰:۱۴    
لیمو ترش یکی از مرکبات پرخاصیت است که در مورد آن تاکنون مطالب زیادی بیان شده است، در این مطلب چند بیماری بیان می شود که درمان آنها با آب لیمو ترش سریعتر و راحت تر انجام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۸:۵۵    
رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که وزارت خارجه فرانسه سفیر این رژیم در پاریس را احضار کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۱:۵۶    
لندن هم روز جمعه با تصمیم دولت آمریکا برای حمایت از ادعای حاکمیت رژیم صهیونیستی بر جولان اشغالی مخالفت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۰:۱۴    
وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد: آمریکا بزرگترین منبع بی ثباتی در خاورمیانه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۰:۱۳    
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل در استان گلستان، درباره وضعیت امدادرسانی به حادثه دیدگاه مناطق سیل زده توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۰:۱۰    
عکس امروز نشنال جئوگرافیک چهره برف گرفته و آرام گرند کنیون آمریکا را نشان می دهد. گرند کنیون یک تنگه عمیق است که میان آن رود کلرادو قرار دارد و در ایالت آریزونا جای گرفته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۰:۰۹    
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا می گوید دستور داده تحریم های جدیدی که خزانه داری این کشور علیه کره شمالی اعلام کرده ابطال شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۳:۱۰    
اتفاقات اخیر رخ داده در سازمان صداو سیما از جمله دستکاری در آرای نظرسنجی مردمی و ماجرای عادل فردوسی پور و برنامه نود، سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در شهرونگ شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۲:۴۹    
بی ام و X3 مدل 28I تیپ Dynamic با مبلغ یک میلیارد و 250 میلیون تومان خرید و فروش می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۲:۲۸    
رئیس پلیس شرق استان تهران گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۳۷    
محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود، به رسم عیدی دادن بزرگترها به بچه ها در ایام عیدنوروز پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۱۲    
رئیس جمهور در تماس های جدید با وزیر کشور و مسئولان دو استان سیل زده شمال کشور، دستورات تکمیلی را برای تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم این مناطق صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۱۰    
افزایش تعداد حاجی فیروزها در ایام نوروز که به عنوان حرفه ای درآمدزا در سطح شهرها خودنمایی می کنند، سوژه کارتونی از حمید صوفی در ماهنامه طنز و کارتون خط خطی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۱۰    
یک توصیه مهم برای دیدوبازدیدهای نوروزی سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در ویژه نامه نوروزی خط خطی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۰۸    
صبح امروز به دلیل بارندگی شدید و مه آلود بودن هوا دو دستگاه خودرو پراید در نزدیکی ایستگاه عوارضی با یکدیگر برخورد می کنند که سپس یک دستگاه اتوبوس هم به آن ها می خورد و تعدادی خودروی دیگر نیز به صورت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۰۷    
این مرزبانان دومین گروه از مرزبانان ربوده شده هنگ مرزی میرجاوه در مهر سال گذشته هستند که با تلاش نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و سیاسی آزاد می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۰:۲۳    
شش روز از زمانی که مردم استان گلستان درگیر سیل و طوفان شده اند می گذرد و روز به روز بر عمق فاجعه افزوده می شود اما در این میان از سلبریتی هایی که در رویدادها و حوادث ریز و درشت حضور فعال دارند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۰:۱۰    
سخنگوی شورای نگهبان در مورد بند الحاقی تبصره 16 به لایحه بودجه که توسط مجلس اضافه شد، گفت: ایراد شورا به تبعیض ناروایی بود که بین معذورین و غیر معذورین واقع می شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۹:۵۱    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد مقر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو، در واکنش به قطعنامه ارائه شده علیه ایران توسط سوئد در شورای حقوق بشر، با غیرسازنده و سیاسی خواندن این حرکت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۹:۴۹    
صبح امروز به دلیل افزایش سیلاب ناشی از سرریز آب سدهای گلستان که با پشت سر گذاشت آق قلا به حوزه استحفاظی گمیشان رسیده بود، بخش های از شهر سیمین شهر و 8 روستای پیرامون گرگانرود در محاصره آب گرفتار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۹:۱۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در برخی از راه های مواصلاتی کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۹:۰۳    
معاون امور مجلس رییس جمهوری از سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری به مناطق سیل زده استان گلستان خبر داد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۲    
عادل فردوسی پور با خانواده مهدی نفر دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۱    
در برخی مناطق هم برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به تاسیسات زیربنایی، شبکه برق از کار افتاده که به تبع آن قطعی موقتی برق برخی مناطق را فرا گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۰    
برخی از مناطق استان های کرمان، هرمزگان، فارس و جنوب استان سیستان و بلوچستان در جنوب کشور دارای بارش پراکنده باران بوده و احتمال ایجاد رعد و برق وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۳۹    
دفتر کنترل دارایی های وزارت خزانه داری آمریکا، امروز جمعه (دوم فروردین) 14 شخصیت حقیقی و 17 نهاد را در فهرست تحریم های این نهاد (SDN) قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۲۰    
وزارت خارجه فرانسه تاکید کرد، حاکمیت اسرائیل بر بلندی های جولان مغایر با قوانین بین المللی است. آلمان نیز تصمیم دونالد ترامپ در این خصوص را باطل خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۰۸    
شورای حقوق بشر سازمان ملل در اقدامی سیاسی با صدور یک قطعنامه درباره وضعیت حقوق بشر در ایران مأموریت گزارشگر ویژه خود در امور ایران را تمدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۷:۴۷    
دارنده مدال های طلای جهان و المپیک با اشاره به اینکه مردم سیل زده گلستان و مازندران برای تأمین حداقل ها نیز با مشکل روبرو هستند، گفت: سکوت صدا و سیما جفا در حق این مردم سیل زده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۷:۴۵    
من هرگز نگفتم که که عادل و برنامه اش را دوست ندارم و نمی دانم چرا اینگونه به حرف های من توجه شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۷:۴۴    
متأسفانه با وجود آنکه از دو روز گذشته هشدارهای لازم به مردم داده شد و اعلام کردیم که آبگرفتگی در گمیشان قطعی است اما متأسفانه برخی از مردم تمکین نکردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۷:۴۳    
پرواز شماره 1277 هواپیمایی قشم ایر مسیر تهران-ارومیه به دلیل مشکل باز نشدن فلپ ها در ساعت 13 و 17 دقیقه با مشکل مواجه شده بود .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۷:۳۰    
در جریان نخستین روز از رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی آسیا، ارشک محبی در وزن 92 و محمد نامجو مطلق در 61 کیلوگرم به ترتیب مدال های طلا و برنز آسیا را از آن خود کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۸    
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که اظهارات رئیس جمهوری آمریکا پیرامون بلندی های جولان ثبات در منطقه خاورمیانه را تهدید می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۷    
تیم ملی فوتبال کلمبیا با هدایت سرمربی پرتغالی اش توانست ژاپن را شکست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۱    
در این عکس سفره هفت سین رزمندگان کشورمان را در نوروز 36 سال قبل؛ یعنی سال 1362 می بینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۰    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان 15 ساله از چنگال آدم ربایان در شهرستان "ایرانشهر" خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۶:۵۹    
امام جمعه مشهد درباره هک کردن گوشی یک مقام صهیونیستی توضیح داد. این در حالی است که سخنگوی وزارت خارجه این موضوع را تکذیب کرده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۶:۵۸    
آمارها نشان می دهد سرمایه داخلی جذب شده در یازده ماهه اول سال گذشته 16.5 درصد نسبت به سال 1396 افزایش یافته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۶:۵۵    
یک مورد خانم27 ساله در دارابکلا بوده که در مناطق بالادست غرق شد و پیکرش به مناطق پایین دست کشف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۶:۱۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گلایه مقام معظم رهبری از مجلس درباره عدم ارائه طرحی در مقابل خباثت های آمریکایی ها را درست خواند و در عین حال گفت که موضوع آمریکا از مقوله های کلان سیاست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۶:۰۷    
معاون درمان وزارت بهداشت و رییس سازمان اورژانس کشور به عنوان نمایندگان ویژه وزیر بهداشت به مناطق سیل زده استان های گلستان، مازندران، سمنان و خراسان شمالی اعزام شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۴۶    
عضو شورای عالی انقلابی یمن فراخوان رئیس جمهوری آمریکا برای به رسمیت شناختن "حاکمیت" اسرائیل بر جولان اشغالی را محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۴۵    
قائم مقام وزیر آموزش و پرورش از تامین و واریز بخشی از معوقات فرهنگیان از پنجم فروردین خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۴۰    
صهیونیست های غاصب، اشغالگر و تروریست، جایی در آینده منطقه نخواهند داشت. ⁧ ترامپ ⁩ بداند که بی تردید آینده متعلق به مردم ⁧ فلسطین ⁩ و سرزمین تاریخی فلسطین به پایتختی ⁧ قدس ⁩ شریف است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۲۸    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه میوه ها باید به خوبی شسته شوند و موقع مصرف پوست آنها گرفته شود، گفت: میوه ها وقتی بریده یا پوست گرفته می شوند همان موقع باید مصرف شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۶    
آفتاب نیوز : رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: عبدالهادی شهدادزهی تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی این دانشگاه شب گذشته در محل استقرار پایگاه اورژانس تیغ آب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۵۶    
وزیر امورخارجه کشورمان در نشست سازمان همکاری اسلامی ضمن ابراز تأسف نسبت به حمله تروریستی اخیر در نیوزیلند خواستار مقابله و ایستادگی تمامی کشورها در برابر اسلام هراسی و تروریسم نژادپرستانه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۵۵    
مدافع تیم استقلال نسبت به سیل استان گلستان و مازندران واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۵۳    
با شروع فصل بهار، شکوفه های درختان در سطح شهر مشهد خودنمایی می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۴۷    
با پایان رای گیری طرح انتخاب چهره مردمی برتر که به همت برنامه فرمول یک برگزار شده بود، نرگس کلباسی با 1 میلیون رای به عنوان چهره مردمی برتر سال 97 معرفی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۴۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن تشریح وضعیت جوی استان های شمالی به ویژه مناطق سیل زده گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۴۵    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدیدی دریافتند که مصرف روغن حرارت دیده می تواند به گسترش سرطان پستان منجر شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۴۱    
دیپلمات ارشد آمریکایی با طرح این ادعا که تحریم های ایران به ضرر جنبش حزب الله لبنان تمام شده، اظهار داشت که واشنگتن فشارها را بر حزب الله لبنان حفظ می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۹    
مهراب قاسم خانی آرزوهای جالبی برای سال 98 دارد، او برای خودش خواست که در سال جدید کمتر مریض شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۴    
مقام معظم رهبری از سال 1373 این نامگذاری ها را شروع کردند. تدبیر ایشان در نامگذاری تشریفاتی و شعار نیست. کار کارشناسی شده و نیاز کشور در نظر گرفته شده و این اقدام در حقیقت نقشه راه سال است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۳    
در این نامه برانکو دیگر آن صبوری و آرامش همیشگی را نداشت و ظاهرا کمی با دلخوری و عصبانیت آن را تنظیم کرده و در آن از مدت طولانی که خودش و برادرش پولی از پرسپولیس نگرفته اند گفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۲    
در این میان آجیل آغشته به نمک،عرق کردن بیشتر از زمستان،تحرک بیشتر و کمتر خوردن آب و مایعات درد کلیه را بیشتر می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۰    
به نظر من جشنواره موسیقی فجر اصلا در حد جشنواره نبود. در هیچ کجای دنیا ما نمی بینیم که جشنواره ای فقط در یک بخش برگزار شود و بزرگان صنف را در آن راه ندهند. این ضعف شدید وزارت ارشاد است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۲۸    
با وجود تبلیغات مبلغین و متولیان فرهنگی اما فرهنگ مردم ایران با فرهنگ آشنایی با حقوق خود و عدم تجاوز به حقوق دیگران فاصله زیادی دارد، بنابراین در قوه قضاییه پرنده ها انباشته می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۲۷    
آفتاب نیوز : در اولین روز سال، یک مورد نزاع در پی اختلافات خانوادگی در مشهد به پلیس 110 گزارش شد که به سرعت مأموران گشت به محل حادثه اعزام شدند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۲۵    
با توجه به کلاهبرداری های مختلف و متعدد، به افراد ناشناس اعم از ایرانی و خارجی اعتماد نکنید و در صورت مواجهه با سودجویان و کلاهبرداران، در اسرع وقت با مدارک و اسناد معتبر به پلیس مراجعه کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۲۱    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از تصادف مرگبار 20 دستگاه خودرو در محور مشهد - باغچه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پیامی به مناسبت واژگونی قایق گردشگری عراق در دجله در نزدیکی شهر موصل و جان باختن دهها تن در این حادثه با دولت و ملت عراق ابراز همدردی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۲    
آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور در روز دوم فروردین از سوی مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تشریح شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۵۷    
محمد جواد ظریف در توییتر خود گزارشی از برگزاری نشست فوق العاده وزرای امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در ترکیه ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۵۲    
اغلب سرنشینان کشتی خانواده هایی بودند که به همراه کودکانشان به جزیره ای تفریحی می رفتند که در آنجا "جشن نوروز" بر پا بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۴۸    
براساس آمار و اطلاعات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران مصرف بنزین کل کشور در آخرین روز سال 97 (چهارشنبه، 29 اسفندماه) به میزان 135 میلیون و 800 هزار لیتر رسید و عملا رکورد جدید مصرف به ثبت رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۴۷    
بخشی از نوروز برای خیلی از ما ایرانی ها در هفت سین سفره عید خلاصه می شود، این هفت سین با در نظر گرفتن اینکه هر کدام از سین های آن نمادهای متفاوتی در آداب و رسوم ایرانی ها بوده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۴۴    
تلفات انفجار در تأسیسات ساخت مواد شیمیایی در چین تاکنون به 47 کشته و 640 زخمی افزایش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۴۰    
معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری ها گفت: در زمان حاضر 2 هزار و 576 زن به عنوان دهیار در روستاهای کشور فعالت می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۳۹    
فرمانده انتظامی شهرستان اقلید از فوت 3 زن به علت خفگی در حمام یک منزل مسکونی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۳۸    
جمعیت هلال احمر با توجه به شرایط جوی و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها در ایام عید نوروز از مسافران نوروزی خواست از تماشای سیلاب و اتراق در حاشبه رودخانه ها خودداری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۲۴    
جشن نوروز با حضور پرشور مردم از سراسر ایران در روستای نیه ر برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۶    
حسام الدین آشنا در توییتی روز جمعه با اشاره به بیتی از اشعار حافظ شیرازی نوشت: بوی بهبود ز اوضاع جهان می شنوم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۵    
سخنگوی مرکز اورژانس آذربایجان شرقی اعلام کرد: بامداد امروز / جمعه / به دلیل برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با جدول میدان امام علی (ع) شهر ملکان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۴    
نقش دندان ها در سلامتی و زیبایی انکارناپذیر است. تغذیه، رعایت بهداشت و رژیم غذایی حاوی مواد معدنی موردنیاز و اجتناب از عادت های غلطی که به دندان ها آسیب می زنند، به ویژه در ایام نوروز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۳    
مسوول روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق 2 کشور گفت: خط ریلی گرگان - تهران بر اساس تصمیم سازمان مرکزی و برای رفع آبگرفتگی باقیمانده ناشی از سیل و با هدف حفظ ایمنی بیشتر همچنان بسته است اما تردد به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۸    
محمدرضا شجریان استاد صاحب نام آواز ایرانی جایزه ویژه یک موسسه فرهنگی بین المللی را بخاطر یک عمر فعالیت هنری و مشارکت مستمر در شکل دادن به میراث موسیقی جهانی، از آن خود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۲:۵۵    
احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب پنجشنبه شب گفت: اظهارات مطرح شده مقام های آمریکا که راه را برای به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر جولان اشغالی سوریه فراهم می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۲:۵۱    
دریاچه سد دز که در حال حاضر جز پنجاه سد بلند جهان و در زمان خودش ششمین سد مرتفع دنیا بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۲:۳۹    
فرماندار شهرستان آق قلا گفت: در حال حاضر 12 روستای این شهرستان در حاشیه گرگانرود و اطراف آن در آب محصور هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۲:۳۸    
رئیس جمهوری در سال گذشته 12 سفر به 10 کشور از مناطق مختلف جهان انجام داد. با این حال حسن ختام سفرهای رئیس دولت دوازدهم عزیمت وی به عراق بود که به دلیل ابعاد سیاسی، اقتصادی ومعنوی تاریخ ساز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۵۶    
سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن محکومیت تصمیم رئیس جمهور آمریکا درباره جولان اشغالی، جولان را جزو سرزمین سوریه خواند که جز خاتمه اشغال هیچ راه حل دیگری ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۳۹    
یک کارشناس اقتصاد مسکن با بیان این که نمی توان انتظار داشت قیمت مسکن به اندازه نرخ ارز بالا برود گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۳۷    
در پایان نوروز 97 خبر آمد 1034 نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده اند و این یعنی روزانه به طور میانگین 51 نفر روانه سفرهایی شده اند که بازگشتی نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۳۲    
امیلیا کلارک ستاره سریال بازی تاج و تخت اعلام کرد که در سال های گذشته دو جراحی خطرناک را از سرگذرانده و تا دم مرگ رفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۲۵    
ترافیک در محورهای تهران - کرج و کرج- قزوین در مقاطعی نیمه سنگین و در محور تهران- قم هر دو مسیر رفت و برگشت و قم- سلفچگان پرحجم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۲۴    
اظهارنظرهای جسته و گسیخته از برخی از اعضای مجمع شنیده ایم اما من امیدوار و خوشبین به تصویب این لوایح در مجمع تشخیص مصلحت نظام هستم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۴    
پراید 131، SE با کارکرد 50 هزار کیلومتر به مبلغ 39 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۴    
وزارت خزانه داری آمریکا روز پنجشنبه دو شرکت کشتیرانی چین را به اتهام نقض تحریم های کره شمالی به فهرست تحریم های خود اضافه کرد.
  • ۱