شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۰May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای آخرین نیوز 15 اسفند 1394 - akharinnews.com

آخرین نیوز 29 اسفند 1393 آخرین نیوز 31 فروردین 1394 آخرین نیوز 30 اردیبهشت 1394 آخرین نیوز 31 خرداد 1394 آخرین نیوز 28 تیر 1394 آخرین نیوز 31 مرداد 1394 آخرین نیوز 30 شهریور 1394 آخرین نیوز 29 مهر 1394 آخرین نیوز 30 آبان 1394 آخرین نیوز 30 آذر 1394 آخرین نیوز 30 دی 1394 آخرین نیوز 30 بهمن 1394 آخرین نیوز 1 اسفند 1394 آخرین نیوز 2 اسفند 1394 آخرین نیوز 8 اسفند 1394 آخرین نیوز 9 اسفند 1394 آخرین نیوز 10 اسفند 1394 آخرین نیوز 11 اسفند 1394 آخرین نیوز 12 اسفند 1394 آخرین نیوز 13 اسفند 1394 آخرین نیوز 14 اسفند 1394 آخرین نیوز 15 اسفند 1394 آخرین نیوز 16 اسفند 1394 آخرین نیوز 17 اسفند 1394 آخرین نیوز 18 اسفند 1394 آخرین نیوز 19 اسفند 1394 آخرین نیوز 20 اسفند 1394 آخرین نیوز 21 اسفند 1394 آخرین نیوز 22 اسفند 1394 آخرین نیوز 23 اسفند 1394 آخرین نیوز 24 اسفند 1394 آخرین نیوز 25 اسفند 1394 آخرین نیوز 26 اسفند 1394 آخرین نیوز 27 اسفند 1394 آخرین نیوز 28 اسفند 1394 آخرین نیوز 29 اسفند 1394 
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۶    
مدل جدید آلفا رومئو جولیا بالاخره در ژنو رونمایی شده و این کمپانی جزئیاتی در مورد شرایط و مهمتر از همه، زمان ورود به آن بازار ارائه کرده است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۱    
در مقابل کمپین رای می دهم کمپینی با عنوان نه به انگلیس از سوی چند خبرگزاری منتسب به جریان سیاسی خاصی به راه افتاد که بعضی از هنرمندان در آن با رای دادن به لیستی که آن را لیست انگلیسی یا دخالت انگلیس ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۵    
یک جدایی دیگر، باز هم یک ستاره از همسرش جدا شده. این بار این جدایی در بین اهالی موسیقی اتفاق افتاده.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۲    
اسپیکر اکو، محصول جدید آمازون است که قابلیت های زیادی دارد. به تازگی قابلیت جدیدی به این اسپیکر اضافه شده تا مهم ترین تیترهای اخبار روز را برای شما بخواند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۶    
رییس اداره روابط عمومی محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از عفو و بخشش محیط بان دنا خبر داد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۱    
به گفته ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبدکالا میان افراد واجد شرایط و تحت پوشش توزیع خواهد شد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۵    
احمدی نژاد با صدور پیامی در گذشت آیت الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه و تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفت.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۰    
پورشه 918 اسپایدر فراری لامبورگینی V12 کونیگ زگ بوگاتی ویرون گرند اسپرت لامبورگینی مک لارن بوگاتی
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۷    
انتشار عکسی از وزیر بحرینی در واتس آپ و توهین به جشنواره ای ورزشی موجب شد که وی از سمتش برکنار شود.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۲    
منتخب مردم تهران در مجلس دهم با اشاره به حضور مردم در انتخابات 7 اسفند گفت: این حضور به جهت این است که مردم مشکلات، درخواست ها، دغدغه ها و نگرانی هایشان را از طریق صندوق رای حل و فصل کنند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۶    
سفر آسیایی محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به جنوب شرقی آسیا و اقیانوسیه از امشب آغاز می شود.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۶    
رضا عطاران و عوامل فیلم "من سالوادور نیستم" به کارگردانی منوچهر هادی فردا شب برای تماشای فیلم در کنار مردم به پردیس ملت می روند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۳    
دلار آمریکا با روند کاهشی قیمت نسبت به اواخر هفته گذشته، 3443 تومان در بازار آزاد عرضه می شود و سکه تمام طرح جدید نیز یک میلیون و 10 هزار تومان قیمت دارد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۰    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حساب توئیتری خود نوشت: واعظ طبسی رفیق دوران تنهایی ام بود. آیت الله واعظ طبسی روز 7 اسفندماه پس از حضور در انتخابات دچار عارضه مغزی شد و پس از یک هفته بامداد جمعه 14 ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۰    
شورای نگهبان نظر خود را در مورد طرح جرم سیاسی اعلام کرد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۷    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از حضور تماشاگرانش در یک بازی رسمی محروم شد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۷    
رامبد جوان بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار این عکس در اینستاگرامش، از شروع دوباره برنامه خندوانه خبر داد:
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۷    
بابت اینکه مردم رای متفاوتی داده اند و انتخاب جدیدی کرده اند کسی حق ندارد با لفظ توهین آمیز با مردم پایتخت برخورد کند. اصولگرایان بهتر است به جای توهین به فکر دلایل شکست خود بگردند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۴    
فرهنگ عربستان مخالف زندگی است انسان را تحقیر و از تروریسم حمایت می کند
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۴    
پس از آنکه پایگاه اطلاع رسانی جماران در هفته گذشته خبر داد که رایزنی اعضای جامعه مدرسین قم با منتخبین خبرگان تهران در دوره پنجم برای راه یابی آیت الله محمد یزدی و آیت الله تقی مصباح یزدی به دوره پنجم ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۴    
سخنگوی دولت به شایعاتی که این روزها بر سر اختلاف مجلس و دولت درباره تصویب بودجه 95 و افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان است پایان داد و گفت افزایش حقوق ها را از فروردین اعمال می کنیم.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۴    
عباس جعفری دولت آبادی در گفت وگو با خبرگزاری میزان در ارتباط با انتشار خبری مبنی بر اعلام جرم دادستانی علیه فاطمه هاشمی اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد. ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۲    
پیش از آیت الله واعظ طبسی مقام معظم رهبری بر پیکر 5 چهره شاخص دیگر نیز نماز گزارده بودند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۷    
بهرام رادان از یک مرکز نگهداری حیوانات بی سرپناه دیدار کرد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۸    
آیت الله العظمی مکارم شیرازی به 21 استفتاء مقلدین خود دربارۀ مراسم ختم پاسخ گفتند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : هفته نامه تماشاگران امروز گزارشی افشاگرانه از روش های عجیب برای ورود خودروهای لوکس خارجی در دولت گذشته منتشر کرد. ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۵    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در مراسم تشییع پیکر عالم مجاهد و یار صادق انقلاب آیت الله واعظ طبسی (رحمةالله علیه) در حرم مطهّر رضوی علیه السلام حضور یافتند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۹    
فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری عامل اسید پاشی که شنبه هفته گذشته در آرایشگاه زنانه ای در سمنان اتفاق افتاد، خبر داد و گفت: متهم در اعترافی صریح، انگیزه اش را سرقت اعلام کرد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۹    
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا درباره برخی ادعاها مبنی بر ورود روانگردان های صوتی به کشور توضیحاتی ارایه کرد و همچنین از جلوگیری از ورود 30 تن پیش ساز مواد مخدر توسط گمرک خبر داد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۹    
روزنامه تلگراف لندن گزارشی را درباره دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه و تندروی ریاست جمهوری آمریکا منتشر کرده و او را حتی بدتر از محمود احمدی نژاد معرفی کرده است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۹    
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه اولویت مجلس دهم تلاش در جهت برقراری عدالت اجتماعی باشد، گفت: 10 میلیون نفربا یارانه امرارمعاش می کنند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۹    
احمد طالبی نژاد در روزنامه شرق خطاب به ابراهیم حاتمی کیا نوشت: برادر گرامی حاج آقا ابراهیم حاتمی کیا. سلام و عرض ادب. عید شما مبارک ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۹    
پت کانروی نویسنده فیلمنامه شاهزاده جزر و مد درگذشت. این نویسنده هنگام مرگ 70 سال داشت.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۹    
رئیس اتحادیه صنف رایانه با بیان اینکه بازار کالاهای کامپیوتری در آستانه عیدنوروز بی رونق است، گفت: قیمت اقلام دیجیتال در نیمه دوم سال جاری نسبت به نیمه اول، حدود 7 درصد کاهش داشته است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۹    
در پی رحلت آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی و نماینده مجلس خبرگان رهبری، روسای قوا، برخی چهره های سیاسی و مذهبی با حضور در مشهد مقدس در مراسم تشییع پیکر وی شرکت کردند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۶    
بن کارسون، نامزد رنگین پوست آمریکایی در رقابت های درون حزبی جمهوری خواهان، اعلام کرد کارزار انتخاباتی خود را متوقف خواهد کرد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۶    
سفیر ایران در آلمان از آغاز مبادلات بانک ایران و اروپا از دو روز گذشته خبر داد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۶    
سرحال به نظر نمی رسد؛ آهسته آهسته گام برمی دارد و نزدیک می شود. احوال پرسی اش هم بی جان است و به نظر می رسد شوخ طبعی اش را همان جا در ماشین مگان اش در پارکینگ جا گذاشته ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۲    
روزنامه قانون نوشت: عجیب و غریب شد ه است انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛ سر نخواستن نفر اول جمهوریخواهان د ر نظرسنجی های و پیش انتخابات، حسابی د عواست! بیشتر بزرگان و حتی کوچکترهای حزب قد یمی ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۱    
روزنامه قانون نوشت: انتخابات 7 اسفند ، بد عت ها ومعجزه های بسیاری د اشت. از نتایج آن که بگذریم، د ر روزگار رقابت های انتخاباتی ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۲    
محمدرضا باهنر دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در بیان پیام رأی مردم در انتخابات 7 اسفند، گفت: مردم نشان دادند حوصله تنش و دعوا را ندارند و یک مجموعه معتدل را می پسندند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۲    
کاخ سفید در بیانیه ای از تمدید تحریمهای آمریکا علیه روسیه در ارتباط با بحران اوکراین خبر داد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۲    
با وجود آنکه اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای و برخی از دولتمردان از برقراری سوئیفت در اولین روز اجرای برجام خبر داده بودند، تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۲    
شنیده شد که پلیس ناجا با اینترپول هماهنگ کرده تا خاوری را به ایران برگردا ند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۳    
شنیده شد که مهرداد بذر پاش که از ورود به مجلس دهم باز مانده است، بعد از پایان دوران نمایندگی اش در مجلس نهم وقت بیشتری را صرف پستی خواهد کرد که از سوی رئیس سازمان صدا و سیما به وی داده شد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۱    
شنیده شد که شش پناهجوی ایرانی در اعتراض به اقدام پلیس فرانسه برای جمع کردن اردوگاه موسوم به جنگل در شهر بندری کاله در شمال شرق فرانسه اقدام به دوختن لب های خود کردند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۳    
شنیده شد که با پایان انتخابات و مشخص شدن نتیجه آرا حالا مشخص کردن وزن گروه های سیاسی در انتخابات در میان رسانه ها بالا گرفته است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۲    
احمد توکلی انتشار متنی درباره رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و خانواده اش که در روزهای اخیر به نقل از وی منتشر شده را تکذیب کرد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۳    
رویترز در گزارشی تحلیلی نوشت: سفر نخست وزیر ترکیه به تهران، فرصتی است تا این دو همسایه اختلافات بر سر مسأله سوریه را کاهش دهند ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۱    
وزارت خارجه آلمان از سفر دو روزه فرانک والتر اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان در روز یکشنبه آینده به امارات و عمان با هدف کاهش تنش میان ایران و عربستان خبر داد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۲    
فرمانده لشکر عاشورای آذربایجان شرقی گفت: استکبار جهانی جز به براندازی و سرنگونی نظام اسلامی راضی نیست و تمام حربه های خود را در این مسیر به کار گرفته است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۳    
هر چند دربار دلارهای نفتی عربستان بر برخی دولت های عربی سیطره دارد اما تردیدی هم وجود ندارد که دسیسه های آن برای ایجاد اجماع عربی علیه حزب الله لبنان موفق نشده و این اجماع فروپاشیده است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۱    
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت عاملان قتل شهردار سابق مهاباد که در اردستان به قتل رسیده بود دستگیر شدند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۲    
روزنامه اعتماد با حجت الاسلام والمسلمین اکبرناطق نوری مصاحبه ای انجام داده است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۲۳    
در پرواز ساعت 9 شب 13 اسفندماه سال جاری تهران به مشهد هواپیما پس از بلند شدن از تهران پس از 30 دقیقه پرواز به دلیل نقص فنی در فرودگاه مبدأ به زمین نشست.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۱۱    
رسالت نوشت:داریوش ارجمند در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان خطاب به آیت الله نورمفیدی اظهار کرد: اصلاً دوست نداشتم در سریال مختارنامه بازی کنم ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۰۲    
ایلنا نوشت: آیت الله خامنه ای شامگاه جمعه به مشهد سفر کردند و در بدو ورود به حرم مطهر رضوی مشرف شدند. رهبر معظم انقلاب شنبه بر پیکر مرحوم آیت الله واعظ طبسی اقامه نماز خواهند کرد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۷:۵۶    
شنیده شد که پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی ان تی وی (n-tv) آلمان خبر داد که نخستین بانک این کشور همکاری خود با ایران را از سر گرفت.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۷:۴۸    
در پی درگذشت عالم مجاهد و یار صادق انقلاب آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی رحمةالله علیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کردند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۷:۴۸    
احمد داوود اوغلو نخست وزیر ترکیه به همراه همسرش برای سفر رسمی 2 روزه، جمعه شب وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و مورد استقبال محمود واعظی وزیر ارتباطات ایران قرار گرفت.