سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۹:۱۰May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای آخرین نیوز 22 مرداد 1397 - akharinnews.com

آخرین نیوز 29 اسفند 1393 آخرین نیوز 29 اسفند 1394 آخرین نیوز 30 اسفند 1395 آخرین نیوز 27 اسفند 1396 آخرین نیوز 31 فروردین 1397 آخرین نیوز 31 اردیبهشت 1397 آخرین نیوز 31 خرداد 1397 آخرین نیوز 31 تیر 1397 آخرین نیوز 31 شهریور 1397 آخرین نیوز 30 مهر 1397 آخرین نیوز 30 آبان 1397 آخرین نیوز 28 آذر 1397 آخرین نیوز 30 دی 1397 آخرین نیوز 30 بهمن 1397 آخرین نیوز 28 اسفند 1397 آخرین نیوز 1 مرداد 1397 آخرین نیوز 2 مرداد 1397 آخرین نیوز 3 مرداد 1397 آخرین نیوز 4 مرداد 1397 آخرین نیوز 5 مرداد 1397 آخرین نیوز 6 مرداد 1397 آخرین نیوز 7 مرداد 1397 آخرین نیوز 8 مرداد 1397 آخرین نیوز 9 مرداد 1397 آخرین نیوز 10 مرداد 1397 آخرین نیوز 12 مرداد 1397 آخرین نیوز 13 مرداد 1397 آخرین نیوز 14 مرداد 1397 آخرین نیوز 15 مرداد 1397 آخرین نیوز 16 مرداد 1397 آخرین نیوز 17 مرداد 1397 آخرین نیوز 19 مرداد 1397 آخرین نیوز 20 مرداد 1397 آخرین نیوز 21 مرداد 1397 آخرین نیوز 22 مرداد 1397 آخرین نیوز 23 مرداد 1397 آخرین نیوز 24 مرداد 1397 آخرین نیوز 25 مرداد 1397 آخرین نیوز 26 مرداد 1397 آخرین نیوز 27 مرداد 1397 آخرین نیوز 28 مرداد 1397 آخرین نیوز 29 مرداد 1397 آخرین نیوز 30 مرداد 1397 
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۲۴    
قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس از کار و بار 4 فرزندش گفت.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۵۵    
حاجی در پاسخ به اینکه آیا پسرش با رانت و سفارش خودش در روزنامه همشهری کار می کند گفت: باتوجه به اینکه در مسئولیت دفتر به یک فرد مورد اعتماد احتیاج داشتم پسرم را با خودم به روزنامه همشهری آوردم و قطعا ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۵۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای فرد روس درباره کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر را فاقد اعتبار دانسته و آن را با اهداف مشخص عناصر خاص دانست.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۰۱    
هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم از چند استان کشور، صبح دوشنبه 1397/05/22 با حضور در حسینیه ی امام خمینی (ره) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۵۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم: فساد اژدهای هفت سر است. همه بدانند بناست با مفسد برخورد قاطع صورت بگیرد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۴۸    
وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران به هشتگ فرزندت کجاست، پاسخ داد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۳۳    
بازیگر نقش حامد تهرانی در سریال پدر که حضور او در این سریال باعث شده حسابی دیده شود، از حال و هوای این روزهایش گفت.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۱۸    
لیلا اوتادی در مراسم افتتاحیه سالن زیبایی مریم سلطانی.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۵۳    
مولاوردی هم به کمپین فرزندت کجاست؟ پیوست.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۴۳    
سوسن حسنی دخت با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: در دنیایی که همه سعی می کنند شبیه به هم باشند جسارت کن و متفاوت باش و در زمانی که همه از هم تقلید می کنند جرات کن و متمایز باش زندگی کوتاهتر از آن ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۲۳    
شقایق دهقان در مراسم افتتاحیه سالن زیبایی مریم سلطانی
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۱۸    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در این اوضاع که یک جنگ اقتصادی علیه ملت ما راه افتاده است معتقدم باید ما نیز در بعد اقتصادی آرایش جنگی بگیریم.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۰۸    
صف خرید ارز مسافرتی از صبح امروز مقابل صرافی های مجاز تشکیل شده است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۰۲    
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از رشد 4 برابری طلاق طی دو دهه اخیر خبر داد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۵۲    
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از توقف مجدد خودرو داخلی به بازار از سوی شرکتهای تولید کننده خودرو خبر داد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۴۲    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی به نامه رییس قوه قضاییه به رهبر انقلاب برای اقدامات ویژه در برخورد با اخلالگران اقتصادی واکنش نشان داد و گفت که نباید به هر بهانه ای متوسل به حکم حکومتی شویم.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۳۷    
موشک فاتح مبین ، نسل جدید موشک های نقطه زن زمینی و دریایی با سر جستجو گر پیشرفته و هوشمند در آستانه 31 مرداد سالروز صنعت دفاعی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۳۲    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: قیمت خودرو و سایر کالاهای وابسته به ارز متاثر از قیمت ارز در بازار ثانویه، افزایشی خواهد بود.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۳۲    
اخیرا اغلب بانک ها به مشتریان خود اعلام کرده اند که امکان خرید اوراق گواهی 18 درصد یک ساله فراهم شده است؛ سودی که سه درصد بالاتر از نرخ 15 درصد سپرده بانکی است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۳۲    
سید ناصر موسوی لارگانی در خصوص نامه رئیس قوه قضائیه به مقام معظم رهبری برای کسب مجوز جهت برخورد با اخلالگران اقتصادی اظهار داشت: وظیفه قوه قضائیه برخورد با متخلفان اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۳۳    
استانداری تهران با درخواست احمدی نژاد برای برگزاری تجمع موافقت نکرد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۱۸    
احمدرضا عابدزاده با انتشار این فیلم از پسرش در صفحه اینستاگرام خود نوشت: تبریک به امیر بابت کلین شیت و بهترین بازیکن شدنش در بُرد امروز تیمش در اولین بازی لیگ پرتغال ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۱۳    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: حساب آقای لاریجانی را از مجلس جدا می دانیم.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۵۸    
در پی کاهش ارزش ریال در مقابل دلار و دینار عراقی، مرزهای غربی ایران، بیش از پیش شاهد سیل مسافرین کرد عراقی است که برای امور پزشکی، خرید و تفریح به کشور سرازیر شده اند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۴۸    
سهم 50 درصدی از دریای خزر، افسانه ای قدیمی و عوامانه است که اغلب سازندگان و پخش کنندگان آن با علم به محال بودن تحصیل این مقدار و اینکه در هر صورت سهم ایران از دریای خزر به این مقدار نخواهد رسید ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۲۸    
سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه برخی با نقشه قبلی قصد ضربه زدن به این باشگاه و برهم زدن آرامش تیم را داشتند گفت: هواداران هوشیار باشند و فریب این شیطنت ها را نخورند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۲۳    
رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان این که براساس برآوردهای مختلف سالانه بین 13 تا 30 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در کشور اتفاق می افتد گفت ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۲۳    
بخش غیزانیه یکی از سه بخش تابعه و بزرگترین بخش شهرستان اهواز است که دربخش شرقی در مسیرهای اهواز به ماهشهر، رامشیر و رامهرمز واقع شده است ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۸    
این عکس در یک پناهگاه حیات وحش به نام گلوبال وایلدلایف سنتر به ثبت رسیده است. پناهگاهی که در یکی از روستاهای ایالت لوئیزیانای آمریکا قرار دارد و رابطه میان انسان ها و حیوانات را در فضایی سرشار از ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۵۳    
زن جوان در حالی که با همسرش از طریق اینستاگرام صحبت می کرد مقابل چشمان حیرت زده وی خودکشی کرد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۵۳    
حمید فرخ نژاد با انتشار تصویری به اتهام زنی روزنامه کیهان واکنش نشان داد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۴۸    
ماموران گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) یک سجاده آغشته به تریاک را از یک محموله پستی کشف کردند. این سجاده به 3 کیلوگرم تریاک آغشته شده بود!
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۴۳    
موزه ی غذاهای عجیب پنانگ مالزی ! موزه ی غذاهای عجیب پنانگ در واقع یک نگاه عمیق فرهنگی به فرهنگ غذایی مالزی و تقابل و تلفیقش با فست فود ها و عادات خوب و یا بد غذایی دارد ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۳    
سه عکس از ب ام وهای Z4 مدل 2019 در فضای مجازی منتشر شده که بسیار زیاد به مدل خیره کننده کانسپت آن شبیه است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۲۳    
عضو سابق شورای شهر تهران به ماجرای انتصاب مهدی احمدی که برادر عروس قالیباف و داماد محسن رضایی است واکنش نشان داد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۲۳    
نخست وزیر عراق و موضع عجیبش درباره تحریم های امریکا علیه ایران، همچنان سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی است و امروز هم عکس یک روزنامه سازندگی شده است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۱۳    
حجت الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری در گفت وگوی مفصلی با خبرگزاری ایسنا به بیان مطالب در باره روزنامه جمهوری و سوابق آن و نیز خاطراتی از مسئولان سابق آن گفته است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۸    
هادی حجازی فر، احمد مهرانفر، میترا حجار، لیلا اوتادی، ارژنگ امیرفضلی، بیژن بنفشه خواه، نیما شاهرخ شاهی، قاسم زارع، خشایار راد، میترا دهقانی، مریم سعیدی، امید منصورفلاح، رادمهر روحانی، سحر خزائیلی ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۵۸    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این که خبر خوش هسته ای دارید؟ گفت که خبر خوش این است که خبر بد نداریم و برنامه ها در حال انجام است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۵۸    
رئیس کمیسیون و برنامه و بودجه گفت: در چند روز گذشته شاهد کاهش نرخ برابری دلار بودیم و از التهابی که در بازار ارز بود کاسته شد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۵۳    
مژده لواسانی در افتتاحیه سومین شعبه سالن زیبایی مریم سلطانی.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۵۳    
روزنامه خراسان زندگی تلخ دختر15ساله ای را که از خانه فرار کرده وتوسط ماموران انتظامی مشهد دستگیر شده و به بیان سرگذشت خود پرداخته است منتشر کرد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۴۸    
اندیشه فولادوند در اکران خصوصی فیلم راه رفتن روی سیم.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۴۸    
آناشید حسینی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: من نمیگم احتیاط کردن تو زندگی چیز بدیه! من فقط میگم احتیاط بیش از حد باعث میشه نتونی بری جلو!تورو همونجایی که هستی نگه میداره ...