سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۹:۳۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای آخرین نیوز 2 مرداد 1397 - akharinnews.com

آخرین نیوز 29 اسفند 1393 آخرین نیوز 29 اسفند 1394 آخرین نیوز 30 اسفند 1395 آخرین نیوز 27 اسفند 1396 آخرین نیوز 31 فروردین 1397 آخرین نیوز 31 اردیبهشت 1397 آخرین نیوز 31 خرداد 1397 آخرین نیوز 31 تیر 1397 آخرین نیوز 31 شهریور 1397 آخرین نیوز 30 مهر 1397 آخرین نیوز 30 آبان 1397 آخرین نیوز 28 آذر 1397 آخرین نیوز 30 دی 1397 آخرین نیوز 30 بهمن 1397 آخرین نیوز 28 اسفند 1397 آخرین نیوز 1 مرداد 1397 آخرین نیوز 2 مرداد 1397 آخرین نیوز 3 مرداد 1397 آخرین نیوز 4 مرداد 1397 آخرین نیوز 5 مرداد 1397 آخرین نیوز 6 مرداد 1397 آخرین نیوز 7 مرداد 1397 آخرین نیوز 8 مرداد 1397 آخرین نیوز 9 مرداد 1397 آخرین نیوز 10 مرداد 1397 آخرین نیوز 12 مرداد 1397 آخرین نیوز 13 مرداد 1397 آخرین نیوز 14 مرداد 1397 آخرین نیوز 15 مرداد 1397 آخرین نیوز 16 مرداد 1397 آخرین نیوز 17 مرداد 1397 آخرین نیوز 19 مرداد 1397 آخرین نیوز 20 مرداد 1397 آخرین نیوز 21 مرداد 1397 آخرین نیوز 22 مرداد 1397 آخرین نیوز 23 مرداد 1397 آخرین نیوز 24 مرداد 1397 آخرین نیوز 25 مرداد 1397 آخرین نیوز 26 مرداد 1397 آخرین نیوز 27 مرداد 1397 آخرین نیوز 28 مرداد 1397 آخرین نیوز 29 مرداد 1397 آخرین نیوز 30 مرداد 1397 
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۵    
محمود صادقی گفت: هیچ استثنایی در اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان نیست.نمی توان به بهانه ها و دلایلی چون مشکلات پایتخت شهردار تهران را از این قانون مستثنی کرد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۰    
در پی بروز آتش سوزی مهیب در حومه آتن، پایتخت یونان دست کم76 نفر کشته و 187 نفر زخمی شدند. حداقل 16 تن از زخمی های این حادثه کودک هستند ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۵    
علیرضا بیرانوند با همسر و فرزندانش در مراسم برترین های لیگ هفدهم.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۰۰    
یک منبع آگاه در دولت گفت که عبدالناصر همتی به عنوان رئیس جدید بانک مرکزی انتخاب شده و حکم وی طی روزهای آینده از سوی روحانی ابلاغ خواهد شد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۵۵    
هشدار دیوان لاهه به دولت آمریکا در پی شکایت ایران: از هرگونه اقدام جدید اجتناب کنید/ تعیین زمان رسیدگی به شکایت ایران
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۵۵    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا تنها دو روز پس از رجزخوانی توئیتری خود ضد ایران، برای دستیابی به آنچه که توافقی واقعی با تهران خواند، ابراز آمادگی کرد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۵۰    
وزیر نیرو گفت: براساس برنامه دو نیروگاه برق جدید وارد مدار می شوند همچنین مشکلات تعدادی از نیروگاه های موجود برطرف شده است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۵۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی با تشریح قانون حمایت از مستاجران می گوید افزایش مدت زمان قرارداد اجاره به دو سال و بیشتر به مستاجران اطمینان خاطر بیشتری می دهد که هرسال مجبور به تغییر خانه نباشند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۲۵    
حامد بهداد، تصویری از خود را در فیلم سینمایی جان دار به کارگردانی حسین و پدرام امیری به اشتراک گذاشت.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۲۰    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، از بررسی ایرادات لایحه پالرمو درکمیسیون متبوع خود خبرداد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۲۰    
وکیل مدافع حمید بقایی گفت: برای چندمین بار موکلم درخواست مرخصی استعلاجی کرده اما با مخالفت دادستانی تهران مواجه شده است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۱۵    
مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر دزفول گفت: 6 نفر از بانوانی که در مناطق تفریحی این شهرستان اقدام به کشف حجاب و انتشار تصاویر در فضای مجازی کرده بودند، دستگیر شدند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۹    
جوایز مهاجم و گلر پرسپولیس در اختیار همسرانشان قرار گرفت. علی علیپور عنوان آقای گل لیگ و بیرانوند بهترین گلر لیگ را در مراسم برترین های لیگ هفدهم به خود اختصاص دادند ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۴    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: لایحه اصلاح قانون روابط موجر و مستأجر در راستای نهادینه شدن امضای قراردادهای بلندمدت اجاره مسکن در کشور تدوین شده است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۵۴    
عناصر باند پولشویی و سرقت از کسبه ها و بازاریان تهران توسط ماموران کلانتری 113 بازار شناسایی و دستگیر شدند و پلیس به دنبال سرکرده اصلی باند است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۴    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: دشمنان به ویژه آمریکا که مراکز استقرار و منافع او در دسترس قدرت آشکار و پنهان دفاعی جمهوری اسلامی ایران است با دم شیر بازی نکنند که با پاسخ غیر قابل تصور و در سطح بسیار ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۴    
در این عکس دو نماد از سانفرانسیسکو را مشاهده می کنید؛ اول پل معروف گلدن گیت و دوم مه. بلندترین نقطه از این پل 227 متر ارتفاع دارد؛ یعنی چیزی معادل یک ساختمان 69 طبقه!
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۲۴    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا یک روز پس از توئیت تهدیدآمیز خود علیه ایران مورد پرسش خبرنگاران قرار گرفت ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۱۴    
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی اصلاح مواد (3) و (4) دستورالعمل اجرایی ضوابط ناظر بر ارز ، اسناد بانکی و اوراق بهادار بی نام همراه مسافر را ابلاغ کرد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۴    
حسن روحانی، رییس جمهوری قرار بود امشب با مردم از طریق رسانه ملی گفت و گو کند اما این گفت و گو به زمان دیگری موکول شد. قرار است بعد از انجام تمهیدات لازم گفت و گو با مردم از طریق صداوسیما صورت گیرد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۴    
در ماده واحده این طرح آمده است: در کلیه جرائم هر گاه تا یک ماه به علت صدور قرار تامین، متهم در بازداشت بماند و پرونده اتهامی او منتهی به تصمیم نهایی در دادسرا نشود ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۴    
معاون اول قوه قضاییه در نشست خبری پلیس آگاهی در مورد واردات خودرو، واردات موبایل و فروش وخرید ارز گفت ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۴    
ثریا قاسمی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون این روزها در حال نقش آفرینی در فیلم دوچ ساخته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که اکنون 50 درصد از فیلمبرداری آن به پایان رسیده است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۴    
هانیه توسلی این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: ema
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۰۴    
بهار ارجمند با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: چه خوبه که شماها رو دارم ... جانهای عزیزتر از جانم... عاشقتونم تا همیشه.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۴    
پرستو گلستانی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: دیدن این عکس خوشحالم نکرد سخت دلم را فشرد استاد هاشم پور و دوستان و همکاران قدیمی و گلم به دیدار استاد جمشید مشایخی رفتند ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۴    
کاهش چهاربرابری پول ملی سبب این اوضاع اقتصادی در کشور شد که ما شاهد افزایش روز به روز قیمت دلار هستیم لذا تنها با تغییر کابینه دولت مشکل حل نمی شود بلکه باید مشکلات اقتصادی کشور حل و فصل شود.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۴    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در مصاحبه ای جدید گفته در صورتی که ایران پای میز مذاکره حاضر شود، دولت ترامپ آماده گفت وگو با آن است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۱۴    
مراسم برترین های فوتبال ایران دوشنبه یکم مرداد ماه در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. در این مراسم برترین زنان و مردان فوتبال کشور در فصل96-97 معرفی شده و جوایز خود را دریافت کردند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۹    
همسر یکی از داوطلبان مجلس شورای اسلامی در سال 94 تابعیت اسرائیلی داشت که با اقدام به موقع شورای نگهبان از رسیدن به صحن بهارستان بازماند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۴    
لیست متخلفان ثبت سفارش غیرقانونی خودرو توسط شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در برنامه حالاخورشید منتشر شد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۹    
از سوی کمیته انضباطی رای مسابقه سوپر جام بین تیم های استقلال و پرسپولیس تهران اعلام شد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۹    
قاسم میرزایی نیکو نماینده دماوند و فیروزکوه در نطق امروز خود در صحن علنی مجلس گفت: تفتیش دانشجویان، شطرنجی کردن سید محمد خاتمی و برخورد گزینشی با اقلیت ها و البته حصر رهنورد و میر حسین کروبی و مهدی ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۴    
پس از انتشار تصویری از سید حسن نصرالله و نوه اش از سوی شبکه المنار، مقامات رژیم صهیونیستی نتوانستند خشم خود را از این موضوع نشان ندهند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۵۴    
شورای امنیت سازمان ملل از روسای جمهور ایران و آمریکا خواست، تنش های لفظی را کنار بگذارند.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۹    
عباس سلیمی نمین؛ مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران و فعال سیاسی اصولگرا درباره ماجرای رشوه گیری سعید مرتضوی از دانشگاه آزاد با روزنامه ایران مصاحبه کرده است.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۴    
نماینده مردم شاهین شهر در تذکری خواستار واکنش لاریجانی به توییت رییس جمهور آمریکا شد، لاریجانی هم در پاسخ، ترامپ را آدم قالتاق و توییتش را حرف مفت دانست.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۳۴    
رییس کمیته مخابرات مجلس رفع فیلتر تلگرام را مشروط به بهبود و افزایش امکانات و قابلیت های اپلیکیشن های داخلی دانست.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۲۹    
دادستانی تهران با اشاره به محکومیت متهمان یک پرونده مهم اقتصادی گفت: دو متهم اصلی این پرونده به پانزده سال حبس و رد مال به میزان 859 میلیارد تومان و 26 میلیون یورو محکوم شده اند و جالب توجه این است ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۹    
افسانه پاکرو این عکس را در صفحه اش منتشر کرد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۹    
به مناسبت دهه کرامت و ایام ولادت امام رضا علیه السلام، کلیپ زیبای "مدد علی موسی الرضا ... " با صدای دلنشین حاج مهدی رسولی، مداح اهل بیت را در این ویدئو ببینید.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۹    
متین ستوده با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: من دلگرمم به حضور و حمایت شما ممنونم که همراه هستین و من با وجود شما احساس تنهایی نمی کنم روی صحنه ای که تنهام
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۹    
مائده هژبری دختر جنجالی که از دیروز دوباره صفحه اینستاگرامش را راه اندازی کرده است ، ساعتی پیش در لایو اینستاگرام به سوالات مخاطبانش جواب داد.
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۴    
شبنم قلی خانی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار فیلم کوتاهی از یک ساحل پوشیده شده از پلاستیک و ضایعات در صفحه اینستاگرام خود نوشت: یک محیط بان: ...
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۹:۳۹    
چه کسی خبر دارد مدیران و اعضای هیات مدیره این موسسات مالی غیرمجاز چه کسانی هستند؟
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۹:۳۴    
لیلا برخورداری باانتشار این عکس در صفحه اش نوشت: دچار یعنی عاشق و فکر کن که چه تنهاست اگر ماهی کوچک دچار آبی دریای بیکران باشد ⁧ #سهراب_سپهری
آخرین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۹:۳۴    
احتمال پیوستن علی طیب نیا به دولت قوت گرفته است. براساس شنیده های خبرنگار ما، وزیر سابق اقتصاد یکی از گزینه های جدی ریاست بانک مرکزی و جایگزینی با ولی الله سیف است.