شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۲May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 22 اسفند 1393 - alef.ir

الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۶    
وزیر خارجه آمریکا که در مصر به سر می برد بر پایبندی کشورش به حمایت و پیشبرد اصلاحات اقتصادی، امنیتی و سیاسی مصر تأکید کرد.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۱    
ماموران پلیس آگاهی شهرستان آمل فردی را که اقدام به تهیه وتوزیع چای تاریخ گذشته در بسته بندی و تحت عنوان برندهای چای خارجی کرده بود، دستگیر کردند.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۳    
دیدار مولاوردی با وزیر امور زنان نروژ در نیویورک معاون رئیس جمهور کشورمان در امور زنان و خانواده روز پنجشنبه در حاشیه اجلاس بین المللی کمیسیون مقام زن در نیویورک با وزیر امور زنان نروژ دیدار و گفتگو ...
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۲:۱۸    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با انتقاد از دروغ پردازی علیه دولت یازدهم گفت: برخی می گویند دولت هیچ کاری نکرده که این مساله دروغ است، دولت خیلی کار کرده است.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۳    
قائم مقام وزارت خارجه آمریکا روز جمعه اعلام کرد واشنگتن در حال رایزنی با کنگره است تا حدود 70 میلیون دلار دیگر برای کمک به مخالفان مسلح دولت سوریه، تخصیص دهد.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۲    
رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا درباره اهمیت نقش آفرینی مرجعیت در تحولات میدانی عراق گفت: نقش مرجعیت بارز و مشهود است.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۷    
نایب رئیس مجلس گفت: ستیز دنیای استکبار به خاطر وجود نظام سیاسی است که برای آفرینش حیات طیبه تلاش می کند و نقش علما در شکوفایی این حیات طیبه بی بدیل است.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۲    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی یک ملتی قیام کند،برای کسب استقلال خود هیچ نیرویی ( سامانه ای) نمی تواند بر اراده ملت غلبه کند.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۱    
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت : سوزان رایس مشاورامنیت ملی و وزیر امور خارجه آلمان درباره مذاکرات هسته ای ایران و گروه 5+1 گفت و گو کردند.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۱    
نمایندگان اقلیت های دینی در دیدار با رییس سازمان صدا و سیما پوشش اخبار اقلیت ها در اخبار داخلی و برون مرزی رسانه ملی را خواستار شدند.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۳    
دادستان کرمان از تحقیقات تکمیلی متهمان پرونده اختلاس میلیاردی یکی از روسای دانشگاه های دولتی استان خبرداد.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۶    
جلسه امروز شورای عالی کار برای تعیین دستمزد سال 94 کارگران پس از بحث و چانه زنی سه طرف بر سر ارقام متفاوت به نتیجه نرسید و ادامه جلسه به روز یکشنبه آینده موکول شد.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۱    
وزیر بهداشت معتقد است بر سر دو راهی پیوند کلیه قرار داریم. از یک سو نمی خواهیم بازار فروش کلیه به محل جولان دلالان تبدیل شود و از سوی دیگر اگر این بازار جمع شود، زمان انتظار پیوند طولانی می شود.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۱    
رئیس جمهور آمریکا می گوید در قبال آنهایی که در اقدامی "تقریبا بی سابقه" به مقامات ایرانی نامه نوشتند احساس "شرمساری" می کند.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۵۳    
معاون حقوقی ریئس جمهوری گفت: لایحه جامع وکالت از سوی دولت به مجلس ارائه شده و در کمیسیون قضایی مجلس در حال بررسی است، و این نشان می دهد که نگاه اعتدالی دولت نتیجه داده است.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۸    
دبیر کل سازمان بدر عراق خواهان نصب تندیس قاسم سلیمانی شد.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۲    
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: پروژه فیلترینگ وزارت ارتباطات و پروژه فیلترینگ شورای عالی فضای مجازی با موفقیت در حال اجرا و زیربار هستند؛ البته پروژه وزارت ارتباطات ملاک فیلترینگ ملی خواهد بود.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۱    
ابوبکر البغدادی سرکرده داعش در پیامی که از طریق رادیو الخلافه وابسته به این گروهک تروریستی منتشر شده است، خطاب به تکفیری ها به شکست در تکریت اعتراف کرد.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۱    
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: همه مسئولین موظفند، در راه دفاع از حقوق مردم و بیت المال، قاطعانه با هرگونه تخلفی برخورد کنند.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۷    
نمی دانم، سؤال سختی است، در دبیرستان هم با نمره عادی قبول می شدم، اگر یک زمانی 20 می شدم تعجب می کردم، الان هم نمره متوسط بین 12 تا 15 به خودم می دهم.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۲    
یک کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران در پایتخت از امشب خبر داد.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۲    
امیر قطر در سفری غیر منتظره به آنکارا رفت و با رئیس جمهوری ترکیه دیدار کرد.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۶    
صدور مجوز غنی سازی و لغو تدریجی و قابل بازگشت تحریم های ایران از جمله مواردی است که سفیر فرانسه در واشنگتن می گوید پس از توافق هسته ای، در قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل لحاظ می شود.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۲    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با دو مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات که اوایل امسال به تصویب رسیده، پشتوانه قانونی شناسایی و برخورد با متخلفان قاچاق مکالمه در کشور بیش از پیش فراهم شده است.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۳    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی، گفت: این گامی برای گفت وگو بود ...
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۰    
گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد درباره ایران، بار دیگر اظهارات بی اساس خود در خصوص نقض حقوق بشر در ایران را منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۳    
پس از ثبت تاخیرهایی سه و دو روزه در چند ماه اخیر حالا صحبت از تاخیری 12 ساعته برای یک مسیر یک ساعته نیز مطرح شده است. این بار برای مسافران هواپیمایی آسمان و در مسیر تهران - زاهدان.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۴    
همرزمان "ابو عزرائیل" در صلاح الدین می گویند که برخلاف چهره و نام ترسناکی که دارد، در ملاقات و صحبت با او، با لبخندی دلنشین مواجه می شوید. ...
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با تاکیدبراینکه اظهارت یونسی برای دولت هزینه بر است، گفت: با توجه به سابقه امنیتی یونسی نمی توان این برداشت را کرد که که اظهارات مسئله دارش سهوی است.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۱    
معصومه ابتکار به تماشای فیلم طعم شیرین خیال کمال تبریزی نشست.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۲    
خطیب موقت نمازجمعه تهران گفت: ایران حامی تمامیت ارضی عراق است و کمک های ایران به این کشور به این معنی است که دشمنان را در تجزیه عراق ناکام بگذارند.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۸    
حجت الاسلام سیدعلی خمینی گفت: مرحوم حجت الاسلام سیداحمد خمینی نماد جذب حداکثری بود.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۵    
وزارت نفت موظف شده حدود 100 میلیارد دلار فاینانس در حوزه بهینه سازی حامل های انرژی اختصاص دهد .
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۹    
به تازگی در شبکه های اجتماعی، فیلمی از توصیه های سردار سلیمانی به فرزندان یکی از نیروهای بسیج مردمی عراق منتشر شده است.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در پارکینگ یک ساختمان مسکونی 4 خودرو به همراه یک موتورسیکلت آتش گرفتند و 8 نفر از اهالی این ساختمان نیز نجات یافتند.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۷    
دریاچه بلو لیک BLUE LAKE در پارک ملی نلسون نیوزیلند شفاف ترین دریاچه جهان است که تا حدود عمق 80 متری آن قابل رویت می باشد و بر اساس نتایج آزمایشات موسسه تحقیقات آب و اتمسفر ملی این کشور خالص ترین ...
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۸    
در حالی که طبق برنامه اعلام شده بنا بود هشت کلانشهر کشور تا پایان سال جاری تحت پوشش بنزین یورو 4 قرار بگیرند ...
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۲    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: یکی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه، عدم تعیین مصادیق پردرآمدها بوده که این بند از لایحه بودجه حذف خواهد شد و قانون هدفمندی یارانه ها مورد استناد قرار خواهد گرفت.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۹    
رویترز طی گزارشی اعلام کرد برخی اعضای شواری امنیت مذاکراتی را برای تصویب قطعنامه ای در این شورا برای برداشته شدن تحریم های سازمان ملل علیه ایران در صورت انعقاد توافق هسته ای آغاز کرده اند.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۰    
تاکنون عملکرد وزارت بهداشت به سبب سیاست های حمایتی و طرح های سلامت که موجب خشنودی مردم و رهبری گردیده بود، به عنوان الگویی برای دیگر دستگاه های اجرایی شناخته می شد ...
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه بیش از 600هزار بیمه شده جدید امسال به جمع بیمه شدگان اضافه شدند ...
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۹    
توزیع نامناسب سبد کالا؛رانت 650 میلیون یورویی و انحصار در واردات خودرو های خارجی باعث شده تا سه ضلع استیضاح نعمت زاده تکمیل شود و استیضاح وزیر صنعت با بیش از 80 امضا کلید زده شود. ...
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۶    
درباره دلایل 47 سناتور برای ارسال نامه به مقامات ایران تحلیل هایی مختلفی ارائه شده است. از جمله این دلایل می توان به اختلافات داخلی بین کنگره و کاخ سفید ...
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۳    
لازم است نگاهی نیز به شعار سال و برنامه ها و اهدافی که مسؤولان کشور باید به دنبال آن بودند، داشته باشیم تا ببینیم که مسؤولان کشور در تحقق آنچه وظیفه آن ها بوده است و عملی کردن آنچه بر عهده گرفته ...
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۱    
دبیر کل سازمان بدر عراق، تأکید کرد که اگر فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران نبود، عراق اکنون در قبضه داعش بود.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۵    
معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه گفت: در پی هماهنگی با کاردار سفارت عربستان سعودی در تهران روند اعطای روادید عمره گذاران از فردا با سرعت بیشتری انجام می شود.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۳    
آخرین جلسه شورای عالی کار ساعتی دیگر با حضور شرکای اجتماعی آغاز به کار می کند، رایزنی ها حاکی است که سناریوها نیز بین افزایش 17 تا25 درصدی مزد است که امروز گروه ها بر سر یکی از سناریوها به تفاهم می ...
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۱    
مدیرعامل اتحادیه ماهیان سردآبی گفت: در حال حاضر قیمت خرده فروشی هر کیلوگرم ماهی قزل آلا در بازار بعثت (مرکز عمده فروشی) 10 هزار و 500 تا 11 هزار و 500 تومان است.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۶    
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: قیمت طلا در پنجشنبه هفته گذشته نسبت به هفته قبلش حدود دو دلار نوسان داشت و این موضوع نشان می دهد که بازار طلا در هفته گذشته از ثبات نسبی برخوردار بوده است.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۴    
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی از ادامه جلسات حزب مؤتلفه اسلامی با آیات یزدی و موحدی کرمانی خبر داد.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۳    
رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: برای امسال همانند سال گذشته سهمیه سوخت نوروزی نخواهیم داشت.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۸    
چهارمین دوره انتخابات شورایاری ها با ثبت نام بیش از 13 هزار نفر داوطلب از ساعت 9 صبح امروز در 22 منطقه تهران آغاز شد.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۶    
میوه های ذخیره شده برای ایام نوروز در 80 غرفه از سازمان میادین و از دوشنبه - 25 اسفند ماه - در 150 واحد خرده فروشی در سطح شهر توزیع می شوند.
الف   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۴    
سخنگوی شرکت مخابرات ایران با تاکید بر ثبات تعرفه های تلفن ثابت طی سالهای گذشته و مشکلاتی که این موضوع ایجاد کرده از بدهی 900 میلیاردی مشترکان به مخابرات خبر داد.