شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۳May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای آناج 25 آذر 1397 - anaj.ir

آناج 29 اسفند 1394 آناج 29 اسفند 1396 آناج 30 فروردین 1397 آناج 31 اردیبهشت 1397 آناج 31 خرداد 1397 آناج 31 تیر 1397 آناج 31 مرداد 1397 آناج 31 شهریور 1397 آناج 30 مهر 1397 آناج 30 آبان 1397 آناج 30 دی 1397 آناج 30 بهمن 1397 آناج 28 اسفند 1397 آناج 1 آذر 1397 آناج 2 آذر 1397 آناج 3 آذر 1397 آناج 4 آذر 1397 آناج 5 آذر 1397 آناج 6 آذر 1397 آناج 7 آذر 1397 آناج 8 آذر 1397 آناج 9 آذر 1397 آناج 10 آذر 1397 آناج 11 آذر 1397 آناج 12 آذر 1397 آناج 13 آذر 1397 آناج 14 آذر 1397 آناج 15 آذر 1397 آناج 16 آذر 1397 آناج 17 آذر 1397 آناج 18 آذر 1397 آناج 19 آذر 1397 آناج 20 آذر 1397 آناج 21 آذر 1397 آناج 22 آذر 1397 آناج 23 آذر 1397 آناج 24 آذر 1397 آناج 25 آذر 1397 آناج 26 آذر 1397 آناج 27 آذر 1397 آناج 28 آذر 1397 آناج 29 آذر 1397 آناج 30 آذر 1397 
آناج   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۰۹    
دونده مرندی استان نشان برنز مسابقات اولترا ماراتن قهرمانی جهان را در کویر دبی از آنِ خود کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۷:۵۰    
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به پیش بینی وضعیت دمای هوای استان، گفت ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۲۳:۰۴    
مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی از تولید 133 ساعت برنامه تلویزیونی در شبکه سهند به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی خبر داد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۲:۲۴    
شهردار تبریز بهبود سیستم حمل و نقل عمومی و ایجاد زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری را از مهمترین برنامه های خود خواند گفت ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۳:۵۸    
وزیر خارجه ترکیه می گوید اگر نتیجه انتخابات دموکراتیک در سوریه به نفع بشار اسد تمام شود؛ آنکارا با وی همکاری خواهد کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۳:۵۳    
مسئول هماهنگی برف روبی راه های آذربایجان شرقی گفت: گردنه طرزم در محور شبستر - خاروانا بازگشایی شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۳:۵۳    
مدیر عامل شرکت گازآذربایجان شرقی از افزایش 12.5درصدی توزیع گاز به نیروگاه های استان در سال جاری در مقایسه با هشت ماهه سال گذشته خبر داد و افزود ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۳:۴۸    
کارگردان فیلم تحسین شده ائو، جشنواره فیلم تبریز را بهترین محل عرضه فیلم برای فیلمسازان شهرستانی عنوان کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۳:۴۸    
اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی درباره سوءاستفاده برخی افراد و شرکت ها از نام و عنوان این سازمان هشدار داد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۹:۰۸    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: افزایش نرخ جرایم راهنمایی و رانندگی در بودجه 98 در کمیسیون متبوعش بررسی می شود.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۹:۰۳    
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی عنوان کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۹:۰۳    
مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از رفع مشکلات زیست محیطی منطقه غرب تبریز خبر داد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۸:۵۳    
مدیرعامل تراکتورسازی می گوید حاضر نیست اجازه حضور استوکس در دیگر تیم های ایرانی صادر کند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۸:۲۸    
دو سرداور تنیس روی میز استان با کسب نمره قبولی در آزمون بین المللی سرداوری رشته تنیس روی میز به درجه جهانی دست یافتند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۸:۲۳    
نایب رئیس بانوان هیات تکواندو آذربایجان شرقی از برگزاری استاژ فنی پومسه با حضور قهرمان ملی این رشته ورزشی در تبریز خبر داد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۸:۱۸    
رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مبارزه با فساد بدون توجه به رسانه ها شکل نمی گیرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۳۳    
مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی گفت: اگر بخش خصوصی خود را ارتقا دهیم تحریم های دشمن هیچ تاثیری نمی توانند علیه کشورمان داشته باشند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۸    
فیلم مستند روایی دل سپرده همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س) در تبریز رونمایی می شود.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه تصادفات جاده ای معضل بزرگ کشور است و سالانه افراد زیادی جان خود را به خاطر این معضل از دست می دهند ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۳    
امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با حضور در ترمینال مسافربری تبریز هفته حمل و نقل و رانندگان را به فعالان حمل و نقل تبریک گفت.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۳    
رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی گفت: به رغم استقبال دانش آموزان از برپایی نماز جماعت، مدارس شهری و روستایی استان با مشکل اساسی کمبود نمازخانه مواجه هستند
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۸    
مدیرکل زندان های آذربایجان شرقی از اعطای 3600 مورد سبد کالا به خانواده زندانیان نیازمند این استان خبرداد و گفت: 1282 مورد خدمات فرهنگی، 453 مورد معرفی به درمان، کمک به اشتغال 344 نفر
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۶:۵۸    
فرمانده سپاه عاشورا در آستانه26 آذر و حماسه کامیون داران در سال62 در لبیک گفتن به فرمان امام خمینی(ره) در پیامی با گرامی داشت آن ایام از نقش فعال حمل و نقل در رشد و توسعه کشور یاد کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۶:۵۸    
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: من از کمیته فوتسال و کمیته انضباطی می خواهم که حواشی بازی قم را پیگیری کنند. هیچ کسی حق توهین ندارد و کمیته فوتسال باید امنیت تیم های میهمان را فراهم کند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۶:۲۳    
مدبر می گوید از تعداد دقیق درختان قطع شده خبر ندارد اما همه آن درختان خشکیده و بیمار بوده اند و هیچ درخت سالمی قطع نشده است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۳    
نماینده مرند و جلفا گفت: مردی که در فیلم کوتاه منتشر شده در فضای مجازی با بنده درگیری لفطی می کند خواهان اشتغال یک مجرم سابقه دار بود که درپی بی توجهی بنده شروع به هتاکی کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۵:۵۳    
کنگره ملی مدیریت ورزشی با موضوع توسعه ورزش قهرمانی با رویکرد ارتقاء جایگاه ایران در المپیک 2020 به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می شود.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۵:۴۸    
نماینده مرند و جلفا گفت: مردی که در فیلم کوتاه منتشر شده در فضای مجازی با بنده درگیری لفطی می کند خواهان اشتغال یک مجرم سابقه دار بود که درپی بی توجهی بنده شروع به هتاکی کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۵:۳۳    
حسن بیت سعید، مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان به تمجید از پرشورها پرداخت و عنوان کرد که تراکتوری ها باید به داشتن این هواداران افتخار کنند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۵:۱۸    
تیم دوچرخه سواری پیشکسوتان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور یادواره مرحوم منوچهر فکرآزاد به مقام سوم دست یافت.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۸    
تراکتورسازان نیم فصل اول هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال را با کسب عنوان چهارمی و قرار گرفتن در جمع مدعیان قهرمانی به پایان رساندند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۸    
نود و دومین جلسه شورای شهر تبریز در غیاب نائب رئیس شورا صبح امروز برگزار شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۳    
استانی شدن انتخابات مجلس باعث می شود مرکز استان برای سایر شهرستان ها و اهالی شهرستانی برای شهرستانی دیگر تصمیم بگیرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۰۳    
جهانگیری گفت: گسترش حجم اقتصاد الکترونیک در استان به عنوان یکی از برنامه های معاونت اقتصادی است و بر این اساس کسب وکارهای الکترونیک به عنوان پروژه پیشران اقتصادی در سطح استان مورد حمایت قرار می گیرند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۲:۰۸    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس با انتقاد از اینکه در روزهای اخیر شاهد انتصابات فامیلی برخی از مسئولان ارشد دولت در مناصب دولتی و خصولتی هستیم، گفت: تا کی باید شاهد استفاده از رانت در انتصابات باشیم.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۴۸    
عضو شورای شهر تبریز گفت: شیشه ای کردن شورای شهر و شهرداری شعار شورای پنجم بود که متاسفانه آن چنان که پیش تر گفته بودیم، محقق نشده است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۴۳    
خبرنگاران ورزشی تبریز در خصوص مشکلات شان در ورزشگاه های این شهر، بیانیه ای را منتشر کردند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۳۸    
محمدزاده گفت: از آقای بهشتی می خواهم در دریف بودجه سال آینده ردیف رشوه را به بودجه بیاورند تا کارمندان ما رشوه را از خودمان بگیرند و از وانت بارها و مردم رشوه نگیرند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۳۸    
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تجاری سازی محصولات فن بازار با محور تجهیزات پزشکی چهار تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی تبریز منعقد کرد .
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۱۳    
نماینده سراب گفت: کارخانه تولید پودر آلومینا در صورت بهره برداری مشکل اشتغال جوانان شهرستان را مرتفع می سازد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۰:۰۳    
علیرضا اسدی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی برنامه های این تیم در طول تعطیلات نیم فصل لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۰۸    
اگر جمهوری اسلامی ایران امیدوار به دور زدن تحریم ها در منطقه و با کمک همسایگان می باشد،باید از فعالیت پویا در عرصه ی دیپلماسی منطقه ای غافل نشود.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۰۸    
جدیری گفت: چنین درخواست هایی شائبه های اشرافی گری است. طعم پول که مذاق خوش آمد، چنین اتفاقاتی نیز رخ خواهد داد و باید این اتفاقات را با گفتمان انقلاب اسلامی سنجید.