یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۰May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای آراس نیوز 31 تیر 1395 - arassnews.ir

آراس نیوز 31 خرداد 1395 آراس نیوز 31 مرداد 1395 آراس نیوز 31 شهریور 1395 آراس نیوز 30 مهر 1395 آراس نیوز 30 آبان 1395 آراس نیوز 30 آذر 1395 آراس نیوز 30 دی 1395 آراس نیوز 30 بهمن 1395 آراس نیوز 30 اسفند 1395 آراس نیوز 1 تیر 1395 آراس نیوز 2 تیر 1395 آراس نیوز 3 تیر 1395 آراس نیوز 4 تیر 1395 آراس نیوز 5 تیر 1395 آراس نیوز 6 تیر 1395 آراس نیوز 7 تیر 1395 آراس نیوز 8 تیر 1395 آراس نیوز 9 تیر 1395 آراس نیوز 10 تیر 1395 آراس نیوز 11 تیر 1395 آراس نیوز 12 تیر 1395 آراس نیوز 13 تیر 1395 آراس نیوز 14 تیر 1395 آراس نیوز 15 تیر 1395 آراس نیوز 16 تیر 1395 آراس نیوز 17 تیر 1395 آراس نیوز 18 تیر 1395 آراس نیوز 19 تیر 1395 آراس نیوز 20 تیر 1395 آراس نیوز 21 تیر 1395 آراس نیوز 22 تیر 1395 آراس نیوز 23 تیر 1395 آراس نیوز 24 تیر 1395 آراس نیوز 25 تیر 1395 آراس نیوز 26 تیر 1395 آراس نیوز 27 تیر 1395 آراس نیوز 28 تیر 1395 آراس نیوز 29 تیر 1395 آراس نیوز 30 تیر 1395 آراس نیوز 31 تیر 1395 
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۰    
پایان انتظار سید خلف موسوی پس از 41 سال: روزی که شهردار اهواز به کلاس اول برگشت. "ابراهیم دوستی"
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۰    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفته متأسفانه در ایران بیش از 85 درصد از سفره های آب زیرزمینی، برداشت و بحران جدی ایجاد شده است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جزئیات کشف بزرگترین قاچاق کالا به کشور را تشریح کرد و گفت که این محموله با قرارداد 300 میلیارد تومانی وارد کشور شد که پنج هزار نفر در این رابطه دخیل بودند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۵    
هم زمان با اولتیماتوم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ایجاد نمایندگی اپل در ایران، ظاهراً جمع آوری گوشی های هوشمند متعلق به این برند از سطح بازار شروع شده است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۵    
علی دایی که پیش از این در کار لوازم ورزشی و ساخت و ساز فعالیت کرده، از دو سال پیش فعالیتش را در زمینه فروش جواهرات آغاز کرده است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۰    
معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: 23 درصد جمعیت شهرهای زیر 100 هزار نفر کشور در بافت های فرسوده و ناکارآمد ساکن هستند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۰    
می گوید به آخر خط رسیده و طاقت بی کسی و تنهایی را ندارد دانشگاه علوم پزشکی قول هایی برای درمان به من دادند اما عملی نشد.................
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۰    
امیدی ها قبل از انتخابات یک اشتباه عمده کردند و آن اینکه پیش از انتخابات افراد دیگری غیر از جریان اصلاح طلبی را وارد لیست خود کردند ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۰    
مدیر امور بین الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان از اعزام هیات تجاری این شهر به کشورهای سوئد و اسپانیا خبر داد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۵    
سیده فاطمه حسینی نماینده محترم مردم تهران باید توضیح دهد که آیا از فرار همسر خود از خدمت سربازی و تصدی مشاغل متعدد خلاف قانون (مدیریت عاملی هم زمان چند شرکت بزرگ اقتصادی دولتی) خبر دارد و اگر خبر ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۵    
براساس مصوبه بانک مرکزی، افرادی که از سنوات گذشته (در مهلت مقرر ثبت نام کرده اند) در انتظار دریافت تسهیلات هستند، مشمول سقف های فردی قرض الحسنه ازدواج 100 میلیون ریالی می شوند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: حذف پرداخت یارانه ها یک داروی تلخ است که در آینده کشور تاثیر مهمی دارد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۵    
وزارت امور اقتصاد و دارایی روز پنجشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: هیچ دستوری در خصوص انتشار فیش های حقوقی مدیران سابق این وزارتخانه صادر نشده است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۰    
پدر علم کویر شناسی ایران گفت: با روش در نظر گرفته شده برای انتقال آب خلیج فارس به یزد تا 30 سال آینده نفتمان نیز تمام می شود.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۵    
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی استان خوزستان گفت: انتقال سه هزار و 200 زندانی کارون به زندان دو هزار و 500 نفری شیبان ریسک مدیریتی بود.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۰    
پارسال در اولین روز از روزهای داغ وگرم تابستان خوزستان خبرتصادف خبرنگاروعکاس فرهیخته علی هویسی جامعه رسانه خوزستان را به سوگ نشاند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۰    
ویکی لیکس که به انتشار اسناد حساس دولتی از سراسر جهان شهرت دارد، به دنبال کودتای نافرجام ترکیه، آنچه را که 'صدها هزار ایمیل خصوصی حزب حاکم ترکیه' خوانده است، منتشر کرد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۰    
برنامه تحول هلال احمر خوزستان در راستای برنامه راهبردی 5 ساله هلال احمر کشور در بازده زمانی یکساله پس از نیاز سنجی و اولویت بندی در حوزه های مختلف این جمعیت اجرا می شود.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۵    
استاندار خوزستان گفت: خدمات عمومی شهرداران استان رضایت بخش نیست و شهرداران باید در نوع خدمات خود تجدید نظر کنند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۰    
اگر با این پرسش اساسی روبه رو باشیم که شهروندی ما در یک کشور خاص و در واقع در اختیار داشتن گذرنامه آن کشور چه میزان از اعتبار و قدرت را برای ما به همراه دارد ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۵    
نویسنده تحلیلگر بارز جهان عرب با اشاره به "سرد شدن" روابط ترکیه و عربستان نوشت: بارزترین موضع گیری غیرمنتظره ترکیه ممکن است "آشتی" با سوریه باشد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۵    
حسین ناصری- استاد دانشگاه: هرمنوتیک یکی از علوم فلسفی حاضر است که در ساده ترین شکل آن ، تفسیر متن از متن، و درک منطقی و اصولی مقاله ها و برهان های مختلف در بحثهای سیاسی و اجتماعی ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۵    
براساس قرارداد منعقد شده با شرکت بیمه ایران، اعضای صندوق اعتباری هنر در سراسر کشور می توانند از امروز(31 تیرماه) تا 20 مرداد ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانی www.honarcredit ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۰    
روزنامه حریت از تصمیم مقامات ترکیه برای ایجاد گورستانی ویژه عاملان کودتای نافرجام اخیر خبر داد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۵    
محققین با انجام آزمایشات دی ان ای متوجه شدند که کشاورزان ایران باستان رژیم غذایی با تنوع بالایی داشته اند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۵    
به فرض پوچ بودن این ادعا، باز هم چیزی از بدیع بودن پدیده پوکمون گو نمی کاهد. پدیده ای که مرزهای مجاز و واقعیت را به هم پیوند زده و ذهن انسان را میان این دو معلق نگه می دارد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۰    
پوشش رسانه های عرب از کودتای شکست خورده در ترکیه شاهد دو صحنه متناقض بود؛ یکی حامی و دیگری مخالف.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۵    
انچه ملت ترکیه در جریان انقلاب علیه دیموکراسی در این کشور انجام داد کمتر ملتی است این چنین عاشق ازادی و در خلال ساعتی به خیابانها بریزند و کودتاگران را با شکست مواجه نمایند .
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۵    
وی افزود: عدم پرداخت عوارض خسارت سنگینی به شهرداری و منطقه می زند لذا یکی از الزامات شهرداری منطقه، تعیین تکلیف اسناد در این مناطق است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۵    
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد میراث فرهنگی در این شهرستان گفت:مهمترین مشکل شوش میراث فرهنگی و مانع تراشی آن در توسعه و اشتغال است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۵    
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از شورای عالی آب و هیأت دولت و دستگاه های نظارتی کشور می خواهم قانون و شرع را اعمال کنند به فریاد مردم ولایت مدار و انقلابی خوزستان برسند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۰    
هیچ شهرداری حق تغییر کاربری زمین های غیر مسکونی ، هزینه کرد خارج از بودجه مصوب و جذب بی ضابطه در شهرداری را ندارد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۰    
"احمدی نژاد می آید، احمدی نژاد نمی آید" هرچه به پایان دولت یازدهم نزدیک تر می شویم، این موضوع در تحلیل تحلیلگران پر رنگ تر می شود.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۰    
نماینده مردم جنوب خوزستان در خانه ملت با تذکر به مسوولان ذیربط اظهار داشت: قطب تجارت و صنعت کشور از حداقل امکانات بهداشتی و درمانی بهره مند نیست بطوری که درمانگاه ها به علت کمبود متخصص و امکانات ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۶    
بزرگداشت نویسنده و منتقد فقید خوزستانی مرحوم فتح الله بی نیاز در بنیاد خوزستان شناسی برگزار شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۶    
صبحانه پرس- تقلیل دادن بحث رکود به ناتوانی این دولت و تنزل این مساله مهم در حد بگو مگوهای جناحی، اشتباهی راهبردی و بزرگ است ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۰:۲۳    
پوکمون گو یک بازی مبتنی بر مکان است که تلفیق آن با "واقعیت مجازی"، ترکیب کاربرپسند و خوش ذوقی را پدید آورده است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۰:۰۳    
دو هفته قبل از اینکه امیر قرایی قوی ترین مرد سابق ایران مرتکب قتل شود روح الله داداشی به دفتر یکی از روزنامه های ورزشی رفت و گفت و گویی مفصل درباره بدنسازی و پرورش اندام، مقام اخیر جهانی اش و .. ...