شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۰:۵۸May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آراس نیوز 23 تیر 1395 - arassnews.ir

آراس نیوز 31 خرداد 1395 آراس نیوز 31 مرداد 1395 آراس نیوز 31 شهریور 1395 آراس نیوز 30 مهر 1395 آراس نیوز 30 آبان 1395 آراس نیوز 30 آذر 1395 آراس نیوز 30 دی 1395 آراس نیوز 30 بهمن 1395 آراس نیوز 30 اسفند 1395 آراس نیوز 1 تیر 1395 آراس نیوز 2 تیر 1395 آراس نیوز 3 تیر 1395 آراس نیوز 4 تیر 1395 آراس نیوز 5 تیر 1395 آراس نیوز 6 تیر 1395 آراس نیوز 7 تیر 1395 آراس نیوز 8 تیر 1395 آراس نیوز 9 تیر 1395 آراس نیوز 10 تیر 1395 آراس نیوز 11 تیر 1395 آراس نیوز 12 تیر 1395 آراس نیوز 13 تیر 1395 آراس نیوز 14 تیر 1395 آراس نیوز 15 تیر 1395 آراس نیوز 16 تیر 1395 آراس نیوز 17 تیر 1395 آراس نیوز 18 تیر 1395 آراس نیوز 19 تیر 1395 آراس نیوز 20 تیر 1395 آراس نیوز 21 تیر 1395 آراس نیوز 22 تیر 1395 آراس نیوز 23 تیر 1395 آراس نیوز 24 تیر 1395 آراس نیوز 25 تیر 1395 آراس نیوز 26 تیر 1395 آراس نیوز 27 تیر 1395 آراس نیوز 28 تیر 1395 آراس نیوز 29 تیر 1395 آراس نیوز 30 تیر 1395 آراس نیوز 31 تیر 1395 
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۲۲:۳۲    
جناب اقای نیک سرشت عزیز , دامپزشک مورد نظر شما که اینهمه مورد هجمه قرار داده ای متاسفانه شناخت درست و دقیقی روی ایشان نداشته و ندارید و یا شناخت درست دارید اما تعمدا می خواهید کتمان حقیقت کنید.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۲۲:۰۲    
قطعا کارکنان متعهد و زحمتکش این شرکت های بزرگ نفتی از وزیر نفت انتظار دارند که درمقابل چنین درخواست های غیر کارشناسی مقاومت کرده و حامیان روش اعتدال و عقلانیت در بدنه ی کارشناسی را ناامید و بی انگیزه ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۲۰:۱۳    
غلامرضا براتی افزود: این شرکت مدت هاست به دنبال جذب اعتبارات در راستای توسعه شبکه فاضلاب منطقه ملاشیه بوده است و خوشبختانه با تخصیص این اعتبار اهداف ما در این منطقه تحقق می یابد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۹:۵۳    
به نظر می رسد عالی ترین مقام سیاسی که جناب استاندار است باید به میدان بیایید و اجازه بروز این نوع رفتار ها را ندهد چرادر لا به لای این حرکت ها این حقوق مردم است که پایمال می شود.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۰    
استاندار خوزستان منتفی شدن طرح تردد خودروهای پلاک اروند را رد کرد و گفت: مصوبه تردد خودروهای اروند در سطح این استان به قوت خود باقیست.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۷:۲۵    
نایب اول رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی ایران گفت: جوانان تحصیلکرده بیکار در انتظار استخدام نباشند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۷:۲۰    
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران کل دستگاههای اجرایی مختلف بایستی برای حل مشکلات آبادان به میدان بیایند و برای رفع مشکلات زمان صرف کنند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۷:۱۰    
متوسط قیمت نفت ایران در نیمه نخست سال جاری میلادی با کاهش 19.38 دلاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به 34.79 دلار در هر بشکه رسید.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۶:۵۵    
رئیس اتاق بازرگانی اهواز از صدور کارت کارگران در پایانه مرزی چذابه توسط شهرداری بر خلاف قانون برای کودکان زیر 15 سال انتقاد کرد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۶:۴۵    
صبحانه پرس: اگر خیال می کنید که سبزیجات و میوه های ارگانیک به دلیل اینکه به آفت کش و مواد شیمیایی آلوده نیستند بنابراین نیازی به تمیز شدن ندارد، اشتباه بزرگی را مرتکب شده اید.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۶:۳۵    
رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی ضمن تشریح عوامل وقوع گرد و غبار در ایران، بر تاثیر خشکسالی های انباشته شده در افزایش توان منطقه برای تولید گرد و غبار تاکید کرد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۶:۲۵    
صبحانه پرس: محققان عنوان کردند: گیاه آلوئه ورا در کاهش قندخون موثر است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۵    
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: متاسفانه تعاونی ها در کشور نسبت به اهمیت بهره وری بی توجه هستند...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۰    
ادامه تحصیلی کارکنان دولت وفرهنگیان به شرط رعایت ماده 61 قانون خدمات کشوری، مصوبه شورای عالی اداری و نیاز دستگاه امکان پذیر است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۴۵    
یک کارمند دو روز بعد از اینکه از مردم خواست قتل و کشتار را کنار بگذارند، خود کشته شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۵    
اواسط اردبیهشت ماه امسال بود که اولین فیش حقوق نجومی یک مدیر در یک روزنامه منتشر شد و هر دقیقه که از انتشار این خبر می گذشت، بر ناراحتی مردم افزوده میشد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۰    
نماینده مردم آبادان گفت: کمیسیون اقتصادی به طور جدی پیگیر پرداخت حقوق های نامتعارف است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۰    
اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان برای تهیه دومین اطلس از طبیعت و حیات وحش این استان، فراخوانی منتشر کرد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۵    
وجود نیروهای بومی توانمند و جوان در حوزه مدیریت و تصمیم گیری این سازمان، به پیشرفت منطقه کمک می کند
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۴:۰۵    
وقوع حوادث متعدد در این صنعت که اغلب با خسارت های مالی و جانی جبران ناپذیر همراه است، این پرسش را ایجاد می کند که دلیل اصلی بروز چنین حوادثی چیست؟
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۵    
من تعجب می کنم که چرا آقای سراج قبل از اینکه مدارک برای ما ارسال کنند و یا اینکه موضوع را به بنده بگویند تا پیگیری لازم را در این خصوص انجام دهم، مطلب را در یک رسانه اعلام می کنند...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۰    
صبحانه پرس: عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه همه افراد در طول زندگی خود گاهی دچار مشکلات روانی می شوند، گفت: 5 درصد جامعه اختلال روانی حاد و 8 درصد نیاز به بستری شدن دارند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۳۰    
یک استاد دانشگاه گفت: دنیا در حال رفتن به سمت گردشگری شهری است، اما اهواز از این بخش تهی است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۲۵    
دو سالی از گزارش پژوهشکده آبزی پروری که نشان از وجود تیلاپیای گونه زیلی در آب های جنوبی است می گذرد، اما سازمان حفاظت محیط زیست هیچ اقدامی انجام نداده است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۵    
دولت باید در جهت افزایش قدرت خرید کارگران به وعده های خود در زمان روی کار آمدن و انتخابات ریاست جمهوری عمل کند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۲:۵۰    
فرماندار اهواز از تامین اعتباراتی جهت انجام پروژه های عمرانی در مناطق حاشیه شهر اهواز و برطرف کردن مشکلات این مناطق از محل وزارت نفت خبر داد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۰    
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی حادثه پتروشیمی بوعلی را را زنگ خطری برای حیثیت مدیریتی وزارت نفت خواند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۶    
زن جوان در حمایت از نامزد دوستش، دست به یک کارآگاه بازی خطرناک زد و پس از دوستی تلگرامی با مرد جوان، او را به تهران کشاند تا انتقام بگیرد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۱    
سال اول ورود به دانشگاه فکرش را نمی کرد، قرار است روزی او هم کِشان کِشان برود پشت ساختمان اصلی دانشگاه، سیگارش را روشن کند و تصور کند چقدر همه چیز سیاه است...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۲۶    
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: وضعیت پروازها در فرودگاه های استان غیرقابل قبول است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۲۶    
طبق آخرین آمار، 23 درصد ایرانی ها از اختلال روانی رنج می برند. مدیر کل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت معتقد است...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۰۶    
4 هزار و 500 میلیارد تومان افزایش حقوق کارکنان در سه ماه اول امسال پرداخت شد اما متاسفانه این اقدام، تحت الشعاع موضوع فیش های حقوقی نامتعارف قرار گرفت...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۵۱    
در روزهای اخیر برخی با جریان سازی رسانه ای و با خط و مشی همسو، به دنبال تخریب دولت از طریق طرح ادعاهای کذب علیه نزدیکان رئیس جمهوری هستند....
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۴۱    
ازدواج موقت به روش تلگرامی! تنها لازم است عضو کانال تلگرامی اش باشی. همه چیز فراهم است. از میان گزینه ها یکی را انتخاب می کنی، همان گزینه ای که به سلیقه ات خوش می آید.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۴۱    
دیروز عصر خبری منتشر شد مبنی بر به کما رفتن استاد شجریان و بعضی سایت ها و کانال ها هم این خبر را به نقل از منبع اول نقل کردند. جدای....
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۳۱    
به مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفتم گزارشی از فرآیند استخدام ها در صنایع و کارخانجات کوچک و بزرگ تهیه کند تا اگر میزان استخدام های غیربومی نسبت به استخدام های بومی غیرقانونی ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۶    
کریمی قدوسی با بیان اینکه دستیار رئیس جمهور تاکنون بارها به دلیل پرونده های سنگینش به دادگاه احضار شده، افزود: یکی از پرونده های حسین فریدون "تقلید صدای رئیس جمهور" است؛ در یک مورد وی ..
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۰۲    
وزیر اطلاعات گفت از شناسایی و دستگیری 5 تا 6 نفر از افراد وابسته به گروه های تروریستی که بنا داشتند در شب های قدر و روز قدس دست به اقداماتی بزنند، خبر داد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۸:۳۷    
شیخ جواد زبیدی از روحانیون مجاهد و با اخلاص اهوازی است که بر اثر اصابت ترکش از ناحیه پای راست در نبرد با تکفیری ها در سوریه دچار شکستگی استخوان در چندین محل از پای راست شده است و دو مرتبه در ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۸:۲۲    
دکتر ایدنی: معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز به طور جد پیگیر جلوگیری از ورود داروهای قاچاق و مواردی که به هر دلیلی سلامت جامعه را تهدید می کند، آمادگی کامل را دارد
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۸:۱۲    
به مناسبت هفته عفاف و حجاب همایش همراز یاس از طرف مدیریت امور فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی و حوزه امور بانوان و خانواده دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در محل تالار شهدا دانشگاه برگزار شد
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۱:۴۵    
افرادی که تصور میکنند این تحصن سیاسی بوده، یا مسایل فوق را نمی دانند، یا دچار بازی های سیاسی شده اند. مشکل آب، متاسفانه در هیچ دولتی به صورت کامل حل نشده است
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۰:۰۰    
به گزارش صبحانه پرس: تعداد زیادی از کاربران ایرانی اینستاگرام به صفحه بازیکن فرانسه که ستاره پرتغال را مصدوم کرده بود، رفتند و از خجالت او درآمدند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۰:۰۰    
سرویس بین الملل- دیروز 18 تیر مراسم عروسی دختر قالیباف شهردار تهران برگزار شد. این خبری است که بلافاصله توسط شهدار تهران تکذیب شد.