یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۰:۰۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آراس نیوز 26 تیر 1395 - arassnews.ir

آراس نیوز 31 خرداد 1395 آراس نیوز 31 مرداد 1395 آراس نیوز 31 شهریور 1395 آراس نیوز 30 مهر 1395 آراس نیوز 30 آبان 1395 آراس نیوز 30 آذر 1395 آراس نیوز 30 دی 1395 آراس نیوز 30 بهمن 1395 آراس نیوز 30 اسفند 1395 آراس نیوز 1 تیر 1395 آراس نیوز 2 تیر 1395 آراس نیوز 3 تیر 1395 آراس نیوز 4 تیر 1395 آراس نیوز 5 تیر 1395 آراس نیوز 6 تیر 1395 آراس نیوز 7 تیر 1395 آراس نیوز 8 تیر 1395 آراس نیوز 9 تیر 1395 آراس نیوز 10 تیر 1395 آراس نیوز 11 تیر 1395 آراس نیوز 12 تیر 1395 آراس نیوز 13 تیر 1395 آراس نیوز 14 تیر 1395 آراس نیوز 15 تیر 1395 آراس نیوز 16 تیر 1395 آراس نیوز 17 تیر 1395 آراس نیوز 18 تیر 1395 آراس نیوز 19 تیر 1395 آراس نیوز 20 تیر 1395 آراس نیوز 21 تیر 1395 آراس نیوز 22 تیر 1395 آراس نیوز 23 تیر 1395 آراس نیوز 24 تیر 1395 آراس نیوز 25 تیر 1395 آراس نیوز 26 تیر 1395 آراس نیوز 27 تیر 1395 آراس نیوز 28 تیر 1395 آراس نیوز 29 تیر 1395 آراس نیوز 30 تیر 1395 آراس نیوز 31 تیر 1395 
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۶:۴۴    
ساختمان مرکزی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در بزرگراه رسالت , نرسیده به بلوار آفریقا دچار حریق شده است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امیدوارم موضوع پرونده مرحوم کیارستمی به سرانجام برسد و حرف هایی در این زمینه دارم که به موقع خواهم زد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۰    
صبحانه پرس: جمعه 25 تیر ماه، فرهنگسرای ارسباران میزبان سومین برنامه از سری جدید بخش پاپ هزارصدا به مدیریت و اجرای آرش نصیری بود.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۰    
تنها چند روز پس آنکه حجت الاسلام انصاری معاون رئیس جمهور، قوه قضائیه و مجلس را به صورت تلویحی به انتشار فیشهای حقوقی شان تهدید کرد ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۵:۱۵    
دکتر علی اصغر همتی در گفت و گو با خبرنگار ضمن انتقاد از معاونت پژوهشی سابق دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: می توان گفت مرکز رشد فناوری های دارویی دانشگاه در 2 سال گذشته تنها در جا زده است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۵:۱۰    
رئیس پارک علم و فناوری خوزستان از افزایش مبلغ تسهیلات بدون بهره برای شرکت های دانش بنیان تا سقف 70 میلیارد ریال خبر داد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۳:۲۶    
فتح الله گولن که در پنسیلوانیای آمریکا زندگی می کند و اردوغان او را رهبر کودتا می داند مدعی قرائتی از اسلام است که به اسلام آناتولیایی شهرت دارد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۳:۲۶    
چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه های زاینده رود و کارون با ورود به نهمین سال پیاپی خشکسالی با کاهش شدید منابع آبی مواجه است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۳:۲۶    
صبحانه پرس: سازمان سلامت جهانی گزارشی منتشر کرده است که در آن به تشریح 10 اثر خطرناک و جبران ناپذیر امواج وای فای بر بدن انسان از جمله افزایش امکان ابتلا به سرطان ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۳:۲۱    
پیرو انتشار فیش های حقوقی نجومی، میزان حقوق دریافتی اعضای شورای اسلامی شهر تهران جمع آوری شد. البته تعدادی از اعضا پاسخ ندادند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۶    
مرگ بیماران به دلیل اشتباه و قصور پزشکی داستان تازه ای نیست اما مرگ عباس کیارستمی به دلیل اشتباه پزشکی جریانساز شد چرا که او هم جزو یکی از اقشار مدعی جامعه یعنی هنرمندان بود.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۱    
مطالبه عمومی برای برخورد با این پدیده پشتوانه دستگاههای قضایی و نظارتی می باشد و باید مسئولان مربوطه گزارش برخورد با عوامل این رسوایی را ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۲:۵۶    
نظام مالی هر کشوری مانند مثلثی است که شامل سه ضلع می باشد؛ بازار پول، بازار سرمایه و بازار بیمه. با کاهش التهابات اقتصادی سال های 90 تا 92 ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۲:۵۱    
چندی است دولت تدبیر سعی دارد در برابر افکار عمومی چنین نشان دهد که توانسته است ثبات خوبی را به اقتصاد و مدیریت ایران تزریق کرده و برخی آمارها را بهبود دهد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۱    
کارشناسان می گویند: استان هایی چون خوزستان، تهران، البرز، خراسان، گیلان، سمنان، فارس و اصفهان به دلیل جانمائی نامناسب مسکن مهر تقاضای کمتری از سوی مردم برای خرید این واحدها داشته اند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۲:۲۶    
300 هزار صندلی خالی دانشگاه ها که طرفداری نداشت؛ این سرانجام کنکور 94 بود و شاید این روند برای کنکور 95 نیز تکرار شود ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۲:۲۶    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: حمل و نقل ریلی در اندیمشک باید در راستای توسعه منطقه بکار گرفته شود...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان گفت:کارفرمایان برای بهره مندی از بخشش 50 تا 100 درصدی جرایم تا 26 شهریور ماه مهلت دارند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۲:۰۶    
سند چشم انداز توسعه ایران با صراحت تاکید دارد که ایران باید در سال 1404 از نظر اقتصادی کشور اول منطقه باشد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۲:۰۲    
نهاد بزرگراه های ایتالیا قراردادی 3.6 میلیارد دلاری را برای احداث یک جاده 1200 کیلومتری از ساحل خلیج فارس تا مرز ایران و ترکیه به امضا رساند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۷    
برخی کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی طی سه سال اخیر به بیش از 20 ستاره ، سیاستمدار و چهره هایی از کشور های فرانسه، صربستان، استرالیا، آرژانتین، روسیه، بلاروس، اسپانیا، پرتغال، کلمبیا، آمریکا ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۲    
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از انعقاد تفاهم نامه توسعه آموزشی بین سازمان منطقه آزاد اروند و آموزش و پرورش برای پوشش دادن پنج منطقه زیر نظر این سازمان خبر داد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۲    
به گزارش صبحانه پرس: گاهی اوقات کنتراست میان عناصر زمین آن قدر شگفت انگیز است که گردشگران فرصت این را دارند که شاهد یک زیبایی سورئال و خیره کننده باشند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۷    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: با تشکیل کمیته ای برای قراردادهای نفتی در واقع اقتصاد مقاومتی را زیرسوال می برند، مشخص نیست که چرا می خواهند مجلس را دور بزنند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۲    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت کلید سؤالات آزمون سراسری سال 95 در شب یکشنبه (27 تیر) متشر می شود.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت اداره صندوق های بازنشستگی با نرخ بازده چهار درصد اسف بار است گفت: وضعیت مدیریت صندوق های بازنشستگی بحرانی تر از فیش های حقوقی نجومی است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۷    
برخی از کاربران ایرانی پس از شنیدن خبر حضور نظامیان در خیابان های ترکیه، اینستاگرام اردوغان را کامنت باران کردند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۲    
عکس : کوثر کریمی عکس : کوثر کریمی
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۲    
گرد و غبار امروز در زابل، فردا در خوزستان و پس فردا در قم و این داستان همچنان ادامه دارد، این مهمان ناخوانده کشورمان انگار خیال رفتن ندارد و خفه گرداند اگر آید و بیرون نرود!
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۲    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس معتقد است که هزینه های درمان مردم در بخش سرپایی 70 درصد افزایش یافته است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۷    
یک قاضی دادگاه در شیراز برای شکارچی متخلف به جای شش ماه حبس، انجام 540 ساعت خدمات عمومی و زیست محیطی را به عنوان مجازات جایگزین حبس تعیین کرد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۲    
دواین جانسون یا راک به عنوان پردرآمدترین بازیگر جهان شناخته شد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۲    
آیا رییس دولت نهم، در لوای مطرح کردن نام خود برای ریاست جمهوری هدف های پنهانی درباره شوراهای شهر دارد؟
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۲    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در پیشنهادی خواستار اصلاح قانون هدفمند سازی یارانه ها با رویکرد توسعه اجتماعی، توسعه آموزشی، توسعه فرهنگی و توسعه اقتصادی شد و افزود: با عملکرد بد مجریان در دولت گذشته ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۷    
سازمان نظام وظیفه در در مورد شیوه های کسر خدمت سربازی توضیحاتی ارسال کرده است.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۲    
زندگی در دمای 50 درجه سانتیگراد آن هم در شرایطی که به دلیل بالارفتن میزان مصرف آب در اثر گرما، دربرخی مناطق این استان از جمله اهواز ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۲    
شکست کودتا می تواند به بازسازی چهره مخدوش شده دولت اردوغان نزد طرفداران اسلام گرایش کمک کند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۲    
یکی از علل عمده این حادثه اداره شرکت های پتروشیمی توسط مدیران غیربومی است. وی ادامه داد: بر اساس گزارش های رسمی 22 مدیر اصلی پتروشیمی همگی پروازی و از استان های دیگر هستند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۷    
باید مشکلات و موانع را به شکلی سروسامان دهیم که تاثیرات مثبت آن را در این شهرک شاهد باشیم زیرا این شهرک احداث شده و اکنون باید برای ثمر بخش بودن آن تلاش کرد.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۷    
شبکه آبرسانی غدیر به زودی به شهرستان دشت آزادگان می رسد و مردم این شهرستان می توانند از آبی با کیفیت مناسب تر استفاده کنند.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۳    
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۸:۵۸    
در این بین کشاورزی با اشاره به زیرآب رفتن روستاها بیان کرد: شرکت جهاد نصر میلیاردها تومان هزینه می کند ولی تسطیح و زهکشی آنها خوب نیست.
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۸:۳۸    
صبحانه پرس: به لطف یک تیم از مهندسانی که در حال کار روی حشرات هستند و در نظر دارند آن ها را به دنیای سایبورگ وارد کنند ...
آراس نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۰:۴۷    
بخشدار شاوور شوش از وقوع آتش سوزی در جنگل های کرخه خبر داد و گفت:20 هکتار از جنگل های کرخه در شهرستان شوش در شمال خوزستان در آتش سوخت.