جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۲May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای آرمان پرس 23 اسفند 1395 - armanpress.ir

آرمان پرس 29 اسفند 1394 آرمان پرس 31 فروردین 1395 آرمان پرس 31 اردیبهشت 1395 آرمان پرس 31 خرداد 1395 آرمان پرس 31 تیر 1395 آرمان پرس 31 مرداد 1395 آرمان پرس 31 شهریور 1395 آرمان پرس 30 مهر 1395 آرمان پرس 30 آبان 1395 آرمان پرس 30 آذر 1395 آرمان پرس 25 دی 1395 آرمان پرس 1 بهمن 1395 آرمان پرس 1 اسفند 1395 آرمان پرس 2 اسفند 1395 آرمان پرس 3 اسفند 1395 آرمان پرس 4 اسفند 1395 آرمان پرس 5 اسفند 1395 آرمان پرس 6 اسفند 1395 آرمان پرس 7 اسفند 1395 آرمان پرس 8 اسفند 1395 آرمان پرس 9 اسفند 1395 آرمان پرس 10 اسفند 1395 آرمان پرس 11 اسفند 1395 آرمان پرس 12 اسفند 1395 آرمان پرس 13 اسفند 1395 آرمان پرس 14 اسفند 1395 آرمان پرس 15 اسفند 1395 آرمان پرس 16 اسفند 1395 آرمان پرس 17 اسفند 1395 آرمان پرس 18 اسفند 1395 آرمان پرس 19 اسفند 1395 آرمان پرس 20 اسفند 1395 آرمان پرس 21 اسفند 1395 آرمان پرس 22 اسفند 1395 آرمان پرس 23 اسفند 1395 آرمان پرس 24 اسفند 1395 آرمان پرس 25 اسفند 1395 آرمان پرس 26 اسفند 1395 آرمان پرس 27 اسفند 1395 آرمان پرس 28 اسفند 1395 آرمان پرس 29 اسفند 1395 آرمان پرس 30 اسفند 1395 
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۳:۲۵    
فرانسیس فوکویاما نظریه پرداز آمریکایی و صاحب نظریه پایان تاریخ : *خوب من قبل از وقوع جنگ از مداخله حمایت می کردم ...
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۲    
یکدست سازی قدرت در الگوی دموکراسی آمریکایی، امری طبیعی است. به این معنا که رقابت برای دستیابی به ریاست جمهوری در امریکا به مثابه یک جنگ تمام عیار است و برای پیروز این جنگ پست ها و مشاغل فدرال یا همان ...
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۲    
آرمان پرس l روزنامه کیهان در واکنش به آمارسازی دولت یازدهم نوشته است: پس از حدود یک سال خودداری از انتشار آمار رشد اقتصادی سال 94 ...
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۷    
رفتار عجیب پادشاه عربستان در دیدار با نخست وزیر ژاپن توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۲    
آرمان پرس l کل جمعیت کشور در سال 1395 به 79 میلیون و 926 هزار و 270 رسید که نسبت به سال 1390 نزدیک به 4 میلیون و 776 هزار نفر افزایش یافته است. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۲    
در صورت دستیابی ایران به گذرگاه زمینی در شرق سوریه، دایره نفوذ ایرانی ها از دمشق به بیروت به سمت بغداد بیش از پیش گسترش پیدا خواهد کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۷    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بررسی مسئله تربیت و آموزش لیبرالی یا اسلامی در سند 2030 گفت: این سند شاید الزام آور نباشد، ولی آبروبر است و کاپیتولاسیون آموزشی فرهنگی به حساب می آید. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۲    
آرمان پرس l رئیس جمهور بعد از 4 سال باید درباره عملی نشدن وعده ها و پیش بینی هایش توضیح دهد اما از موضع پرسشگر رفتار می کند! ...
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۷    
به گفته منابع آگاه، نخست وزیر اسبق انگلیس قرار است به زودی به عنوان "مشاور خاورمیانه ای" دولت ترامپ منصوب شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۲    
نشریه آمریکایی نوشت: در حالی که پهپادها بین چندین جنگ افزار ایران علیه دشمنانش جای دارند که اینک این کشور می تواند از اسلحه ضد پهپاد علیه پهپادهای جاسوس آمریکا نیز استفاده کرده و حتی آن ها را سالم بر ...
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۲    
حسن روحانی در خرداد ماه سال 93 در همایش بیمه سلامت گفت: این قدر در زندگی مردم هر روز مداخله نکنیم ولو به خاطر دلسوزی، بگذاریم مردم راه بهشت را انتخاب کنند، به زور و شلاق نمی شود مردم را به بهشت برد.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۲    
رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با رئیس دوره ای بوسنی هرزگووین که به اراضی اشغالی رفته، درباره تحولات سوریه گفته که ما نمی توانیم حضور ایران را در مرزهایمان بپذیریم .
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۷    
به نظر می رسد مواضع، سیاست ها و عملکرد محمود احمدی نژاد هشت سال ریاست جمهوری با احمدی نژاد در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 96 هیچ تفاوتی نکرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۷    
منابع خبری از ورود 100 نفر از تفنگداران و نظامیان آمریکایی به الحسکه واقع در شمال شرقی سوریه خبر دادند.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۷    
وزیر دادگستری می گوید بر اساس آمار مستند و قابل اثبات قدرت اقتصادی و خرید مردم افزایش پیدا کرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۷    
نامه معاون اول هم سرشار از همین تقاضاست که وقت بدهید که گزارش بدهیم؛ خب بسم الله، بفرمایید گزارش بدهید. مردم گوش می دهند. فقط یک اشکال کوچک در این میان است...
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۲    
رئیس جمهور مصر امروز طی فرمانی 203 نفر که به جرم شرکت در تظاهرات غیرقانونی زندانی شده بودند، را عفو کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۲    
محمدرضا عارف با انتقاد از عملکرد دولت در موضوع گرد و خاک خوزستان گفت: دولت باید فعال تر با مسئله ریزگردها و مشکلات مربوطه برخورد می کرد دولت باید پیش بینی های لازم را انجام می داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۷    
اسفندیار رحیم مشایی به رییس دولت اصلاحات نامه نوشت؛ به نقل از دولت بهار متن کامل این نامه به تشریح در ادامه آمده است:
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۳    
گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور ایران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری این بار به حمایت از اصلاح طلبان پرداخت و مدعی شد فضای دموکراتیک در ایران محدود است.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۳    
برگزاری نمازجمعه ی تهران برای سال های سال همواره با یک اسم عجین بود؛ "محمود مرتضائی فر".
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۳    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه ضمن ابراز نگرانی درباره طرحهای ائتلاف عربستان سعودی برای حمله به بندر الحدیده یمن، درباره وضعیت ناگوار بهداشتی و غذایی این کشور جنگ زده هشدار داده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۳    
پادشاه عربستان در سفر 4 روزه خود به ژاپن اقدام به رزرو 1000 اتاق در هتل و اجاره 500 لیموزین نموده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۸    
عمرو عبدالسمیع در الاهرام می نویسد: موج های نفرت پراکنی ترکیه تا آن جا گسترش یافته که ایران را متهم به عملیات نظامی در عراق و سوریه با اهداف طایفه ای کرده است ...
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۳    
این گزارش تاکید می کند که هر استراتژی ای از سوی امریکا به ناگزیر باید با تکیه به نیروهای وابسته به حکومت بشار اسد باشد تا بتواند بر گروه های جهادی و سلفی غلبه کند و آنها را شکست دهد.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۳    
یک روزنامه انگلیسی به نقل از منابع محلی عراقی نوشت، رهبر داعش بعد از عملیات آزادسازی موصل گریخته و در مرز سوریه دیده شده است و به دلیل شدت جراحات قادر به سخن گفتن نیست.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۳    
یک روزنامه سوئیسی در مخالفت با همه پرسی تغییر قانون اساسی ترکیه از پارلمانی به ریاستی، در صفحه اول خود نوشت: به دیکتاتوری اردوغان نه بگوئید!
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۸    
پژوهشگر سیاسی سوریه گفت: در شرایط تنش اروپا با ترکیه و سقوط پروژه آمریکا در منطقه، نظام اردوغان خود را بیش از پیش به ایران و روسیه نزدیک خواهد کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۸    
آسیای مرکزی بر خلاف دیگر کشورها و مناطق پساشوروی همچنان یک منطقه مهم ژئوپلیتیک برای کرملین محسوب می شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۸    
اختلافات بین امارات و عربستان در جنگ یمن که از یک سال قبل نمود پیدا کرده، اکنون به اوج خود رسیده و این اختلافات در نوار جنوبی یمن کاملا هویدا شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۸    
برخی منابع خبری مدعی شده اند ارتش پاکستان به مناطقی در جنوب عربستان سعودی نیروی نظامی اعزام کرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۳    
اردوغان به شدت نیازمند آرای ترک تبارهای مقیم اروپاست و نظرسنجی های صورت گرفته در ترکیه نشان می دهد که 55 درصد از شهروندان این کشور با افزایش اختیارات رئیس جمهور مخالف هستند.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۳    
کمیته امور دفاعی و امنیتی سنای روسیه آغاز اقدامات اولیه برای بازسازی و مدرنیزه سازی تاسیسات پشتیبانی و تدارکانی نیروی دریایی این کشور در بندر طرطوس سوریه را تایید کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۳    
آژانس کودکان سازمان ملل در تازه ترین گزارش خود از جان باختن حداقل 652 کودک در سوریه طی سال 2016 میلادی خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۸    
معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر اینکه بهترین ارتباط و تعامل میان رهبر معظم انقلاب و دولت وجود داشته و دارد ...
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۸    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: کمترین سود در طول 3 سال گذشته 4هزار میلیارد و بیشترین سود 7هزار میلیارد بوده است که بین 49 میلیون نفر تقسیم می شود و حدود 90هزار تومان میانگین سهم هر نفر خواهد بود.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۸    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: در نوروز 95، 4 میلیون تشرف به حرم رضوی به ثبت رسید و برای نوروز 96 هم پیش بینی 7 میلیون تشرف به این مکان مقدس شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۸    
ترکش های حضور در جشنواره فیلم های ایرانی در ترکیه که با نام جشنواره فیلم عصر آنکارا معرفی شده بود به یکی از مجریان اصابت کرد تا او ممنوع التصویر شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۳    
نشست پایانی شورای عالی کار با هدف تعیین دستمزد سال 96 بیش از 13 میلیون کارگر ایرانی با حضور وزاری صنعت، اقتصاد و کار و سایر شرکای اجتماعی روز سه شنبه در وزارت کار برگزار می شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۳    
رئیس جمهور چند روز بعد و در اولین فرصتی که پشت تریبون قرار گرفت ، در جهت کاملا عکس توصیه رهبری، از اینکه نباید از اقدامات دولت قبل گفت، با عصبانیت انتقاد کرد ...
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۳    
رئیس هیئت بدوی تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری بعد از اعلام کاندیداتوری اش گفت که به نفع روحانی از انتخابات کناره گیری نخواهد کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۸    
یکی از چهره های تاثیر گذار در میان اعتدالیون نیز معتقد است که فیلم تبلیغاتی روحانی باید بر اساس برخی دو قطبی های همانند جنگ - صلح و مظلوم نمایی برای دولت و شخص آقای روحانی ساخته شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۳    
در عملیات شهادت طلبانه یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی دو نظامی صهیونیستی زخمی شدند و عامل استشهادی هم به شهادت رسید.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۳    
وزیر خارجه عربستان سعودی از طرح ایالات متحده آمریکا و رژیم تل آویو برای به راه انداختن یک جنگ علیه ایران و حزب الله خبر داده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۸    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: امروز برخی مسؤولان آن قدر که به آمریکا اعتماد دارند، به سنت های الهی اعتماد ندارند، باید چشم ها را باز کنیم و دنیازده ها را انتخاب نکنیم.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۸    
ابوبکر البغدادی مثل یک مرده متحرک شده و به مرز سوریه گریخته است و گزارش هایی نیز وجود دارد که سرکرده داعش به دلیل شدت جراحات قادر به سخن گفتن نیز نیست
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۸    
منابع وابسته به گارد ساحلی یمن ضمن اعلام این خبر افزودند که تمام شواهد نشان می دهد این جسد متعلق به یک نظامی اماراتی است.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آرام آرام هر چه پیش می رویم به سخن رهبری در ارتباط با بدعهدی آمریکا نه تنها در داخل کشور ما نمایان می شود بلکه دیگر کشورها نیز بر این مساله واقف شده اند.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۳    
آرمان پرس l اعتماد روزنامه اصلاح طلب نوشته است: رشد اقتصادی سال جاری با وجود آنکه از نظر عددی بالا است اما نتوانسته خود را در رونق اقتصادی یا افزایش اشتغال بازتولید کند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۳    
آرمان پرس l جام جم علیه آمارهای اشتغالزایی دولت یازدهم گزارش داده است: درحالی که دولتمردان صحبت از اشتغال زایی در سه سال اخیر می کنند، اما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ...
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۳    
آرمان پرس l دنیای اقتصاد روزنامه حامی دولت از تشدید رکود مسکن گزارش داده است: پرداخت تسهیلات بدون سپرده ساخت مسکن در برخی شهرها به دلیل آنچه اتمام اعتبارات بانکی عنوان می شود، متوقف شد ...
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۸    
مورد دیگر جوان 24 ساله در استان قزوین بود و یک نوجوان نیز در شهر رشت جان خود را از دست داد و تعداد فوت شدگان چهارشنبه سوری به 3 تن رسید.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۸    
آرمان پرس l ابتکار روزنامه حامی دولت از اوضاع اقتصادی کشور انتقاد کرده است: کاش در این روزهای پایانی سال 1395 اقتصاد کلان و کسب و کار ایران و ایرانیان اینقدر اندوه نداشت ...