دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۸May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خودرو 1 دی 1397 - asrekhodro.com

عصر خودرو 29 اسفند 1393 عصر خودرو 2 اردیبهشت 1394 عصر خودرو 30 اسفند 1395 عصر خودرو 29 اسفند 1396 عصر خودرو 31 فروردین 1397 عصر خودرو 31 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 31 خرداد 1397 عصر خودرو 31 تیر 1397 عصر خودرو 31 مرداد 1397 عصر خودرو 31 شهریور 1397 عصر خودرو 30 مهر 1397 عصر خودرو 30 آبان 1397 عصر خودرو 30 آذر 1397 عصر خودرو 1 بهمن 1397 عصر خودرو 1 اسفند 1397 عصر خودرو 1 دی 1397 عصر خودرو 2 دی 1397 عصر خودرو 3 دی 1397 عصر خودرو 4 دی 1397 عصر خودرو 5 دی 1397 عصر خودرو 6 دی 1397 عصر خودرو 7 دی 1397 عصر خودرو 8 دی 1397 عصر خودرو 9 دی 1397 عصر خودرو 10 دی 1397 عصر خودرو 11 دی 1397 عصر خودرو 12 دی 1397 عصر خودرو 13 دی 1397 عصر خودرو 14 دی 1397 عصر خودرو 15 دی 1397 عصر خودرو 16 دی 1397 عصر خودرو 17 دی 1397 عصر خودرو 18 دی 1397 عصر خودرو 19 دی 1397 عصر خودرو 20 دی 1397 عصر خودرو 21 دی 1397 عصر خودرو 22 دی 1397 عصر خودرو 23 دی 1397 عصر خودرو 24 دی 1397 عصر خودرو 25 دی 1397 عصر خودرو 26 دی 1397 عصر خودرو 27 دی 1397 عصر خودرو 28 دی 1397 عصر خودرو 29 دی 1397 عصر خودرو 30 دی 1397 
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۲۵    
عصر خودرو- امام جمعه اردبیل گفت: استاندارد نبودن سیستم ایمنی تعدادی از خودروهای تولید داخل تسهیل کننده ارتکاب سرقت در کشور شده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۵    
عصر خودرو- مدیران خودرو شرایط فروش فوری نقدی خودرو چری تیگو 7 اکسلنت را اعلام کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۳:۲۵    
عصر خودرو- رئیس پلیس راه مازندران از بارش برف و لغزنده بودن سطح جاده ها و محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۳:۲۰    
عصر خودرو- اسنپ در نظر دارد در نسخه بعدی اپلیکیشن خود تغییراتی ایجاد کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۵۵    
عصر خودرو- دادستان تهران گفت: اخیراً در یکی از هتل های تهران تئاتری اجرا می شود که در آن عدم رعایت حجاب، اختلاط زن و مرد، استفاده از پرچم کشور فرانسه به نشانه حمایت و نقض برخی از ارزش ها دیده می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۵۹    
عصر خودرو- مهدی قائدی هافبک استقلال از خودش در نیم فصل اول رضایت ندارد و می خواهد در نیم فصل دوم بهتر از قبل شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۲۹    
عصر خودرو-کرمان موتور به مناسبت شب یلدا شرایط اقساطی جک S5 را اعلام کرده بود که به دلیل استقبال خریداران این طرح را تمدید کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۵۹    
عصر خودرو- مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، گفت: در 9 ماهه اول امسال نزدیک به یک میلیون و 364 هزار خودرو در تهران معاینه فنی دریافت کرده اند که یک رکورد محسوب می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۴    
عصر خودرو-امروزه بحران مسکن به واسطه ازدیاد جمعیت جهان، به یکی از معضلات شایع در تمامی جوامع دنیا بدل شده و از کشورهای فقیر آفریقایی گرفته تا پیشرفته ترین کشورهای شمال اروپا و آمریکا ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۴    
عصر خودرو- مدیرکل پیشگیری، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی افزایش قیمت سوخت در کشورهای همسایه را دلیل فزونی یافتن قاچاق دانست و تأکید کرد راهکار در گران کردن بنزین داخلی نیست.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۴    
عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی به دنبال تثبیت نرخ ارز، دلالان از بازار خودروهای وارداتی خارج شده اند به همین دلیل بازار این نوع خودروها راکد شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۶:۳۹    
عصر خودرو- اعتراضات خریداران خودروهای داخلی و وارداتی این روزها وارد فاز جدیدی شده و معترضان هرروز با حضور در شرکت های فروشنده این بار خواهان استعفای مدیران عامل شرکت ها هستند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۶:۲۴    
عصر خودرو- در پی افزایش نرخ ارز، قیمت انواع خودرو طی 10 ماه گذشته رشد چشمگیر داشته است. جزییات تغییرات قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل در بازار و درب کارخانه طی 10 ماهه اخیر در جدول زیر آمده است .
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۹    
عصر خودرو- گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از نوسان قیمت تعدادی از خودرو ها در بازار دارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۹    
عصر خودرو- بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای پاییز امسال نسبت به سه سال قبل بهتر بوده و روزهای آلاینده کمتری داشتیم.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۴    
عصر خودرو- رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه 93 درصد مردم شهر تهران خواهان کاهش آلودگی هوا و ترافیک هستند، گفت: در این مدت از مدیریت شهری عملکرد چشمگیری نداشته ایم.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۹    
عصر خودرو- تاکنون 2 میلیون و 600 هزار نفر برای کارت سوخت المثنی ثبت نام کرده اند و فرصت یک ماهه این فرآیند، ساعت 24 امشب (شنبه، اول دی ماه) پایان می یابد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۹    
عصر خودرو- معاون شرکت ملی پست گفت: در 4 سال گذشته حدود 940 هزار کارت سوخت برگشت خورده که تا هفته آینده تمامی کارت ها توزیع خواهد شد و احتمالا 10 تا 15 درصد کارت ها سوزانده شده اند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۴    
عصر خودرو- انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان اعلام کرد "با هرگونه افزایش قیمت خودرو شدیدا مخالف است".
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۴    
عصر خودرو- در حالی شورای رقابت طی نامه ای به شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه دستورالعمل تعیین قیمت خودرو را تشریح کرده که برخی خودروهای قرار گرفته در این فهرست ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۴    
عصر خودرو- مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو های تهران گفت: در 9 ماهه اول امسال نزدیک به یک میلیون و 364 هزار خودرو در تهران معاینه فنی دریافت کردند که یک رکورد محسوب می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۹    
عصر خودرو- مدیرعامل شرکت نفت پارس گفت: ارزش این شرکت از نظر ارزش دارایی سهامداران طی 16 ماه گذشته سه برابر شده است و در بخش سرمایه گذاری ها نیز جهش قابل توجهی در فروش و سودآوری داشته است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۱۹    
عصر خودرو- مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه از اضافه شدن 70 دستگاه واگن تا آذر 98 خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۰۴    
عصر خودرو- شاید در پس درخواست های نقدی دیگری که از سوی رانندگان گه گداری مطرح می شود هم گیر و گرفت شخصی وجود دارد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۵۹    
عصر خودرو- نخستین قسمت مجموعه مستند تهران تقاطع سئول با موضوع صنعت خودرو در ایران و مقایسه آن با کره جنوبی، شنبه یکم دی ماه روی آنتن شبکه افق می رود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۵۴    
عصر خودرو-کرمان موتور به مناسبت شب یلدا شرایط اقساطی جک S5 را اعلام کرده بود که به دلیل استقبال خریداران این طرح را تمدید کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۹    
عصر خودرو- در حالی که بیکاری حدود 100 هزار نفری کارگران قطعه سازی خطری است که طی چند وقت گذشته دبیر انجمن قطعه سازی نسبت به آن هشدار داده است که وزیر کار از برگزاری جلسه ای با معاونت رئیس جمهور در ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۹    
عصر خودرو- رئیس پلیس پایتخت از دستگیری افرادی که اقدام به آتش زدن خودروی شهروندان در چند نقطه از تهران کرده بودند خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۵۴    
عصر خودرو- رئیس صمت گیلان از راه اندازی نخستین خط تولید خودرو در این استان با اعلام آمادگی یک سرمایه گذار در شهرستان لاهیجان خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۴    
عصر خودرو- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رودهن و پردیس از آماده باش 50 نیرو و 28 دستگاه خودروی راهداری این 2 شهر خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۳۴    
عصر خودرو- قربانی گفت: روزانه 100 میلیون تن محموله خطرناک و سوختنی توسط 20 هزار راننده در جاده ها جابجا می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۹    
عصر خودرو- بازرسان سازمان ملی استاندارد، طبق اعلام قبلی از امروز با پایان مهلت خودروسازان برای اعمال استانداردهای 85گانه، فعالیت خود را برای بررسی آغاز کردند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۴    
عصر خودرو-کیا قصد دارد فناوری جدید در آینده خودران ها را با هدف تشخیص احساسات مردم در زمان واقعی و از طریق دریافت سیگنال های بیولوژیک در نمایشگاه محصولات الکتریکی 2019 به نمایش بگذارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۴    
عصر خودرو- سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: رانندگانی که امروز (شنبه) قصد آمد و شد در جاده های کوهستانی و برف گیر استان را دارند باید به تجهیزات زمستانه به ویژه ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۹    
عصر خودرو- یک کارشناس صنعت خودرو گفت: حداقل دستاورد قیمت گذاری در حاشیه بازار، حذف تقاضای سفته گرانه از بازار و باقی ماندن خریداران واقعی است و در شرایطی که سفته بازان از بازار حذف شوند شاهد کاهش ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۴    
عصر خودرو- براساس اعلام معاون وزیر صنایع کره جنوبی، شرکت هیوندای موتور بنا دارد تا کارخانه تولید خودروهای برقی خود را به عنوان بخشی از برنامه سرمایه گذاری 880 میلیون دلاری در این کشور راه اندازی کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۴    
عصر خودرو- گزارش ها حاکی از آن است که رقبای قدیمی یعنی ب ام و و دایملر قصد دارند با یکدیگر همکاری کنند تا پلت فرم، باتری و تکنولوژی خودران یک محصول آینده را طراحی و توسعه دهند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۴    
عصر خودرو- در پی انحراف یک اتوبوس حامل دانش آموزان و معلمان از جاده و پرت شدن آن به داخل رودخانه ای در نپال، دست کم 21 تن کشته و 15 تن دیگر زخمی شدند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۴    
عصر خودرو- در پی برخورد یک قطار با اتوبوس حامل دانش آموزان مدرسه ای در جنوب صربستان، این اتوبوس از وسط به دو نیم شده و در این حادثه پنج نفر کشته شدند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۹    
عصر خودرو-ایتال دیزاین در اقدامی جالب یکی از ون های ساده مرسدس بنز را به یک خودروی لوکس و فوق العاده تبدیل کرده است. ایتال دیزاین در این طراحی از یک شرکت چینی کمک گرفته است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۴    
عصر خودرو- رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به 1526 نفر از هموطنان و رهاسازی 246خودرو طی برف و کولاک 24ساعت گذشته خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۴    
عصر خودرو- رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: اگر روند افزایش کشته های جاده ای در دهه 80 ادامه می یافت الان باید شاهد 90 هزار کشته در جاده ها بودیم.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۴    
عصر خودرو- ثبت نام کارت سوخت المثنی که از روز شنبه 3 آذر ماه آغاز شد، پس از 27 روز فعالیت، امروز 1 در ماه در روز پایانی خود قرار گرفته است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۴    
عصر خودرو- دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازی گفت: در صورت پرداخت تسهیلات به خودروسازان و واریز آن به حساب قطعه سازان دو ماه زمان لازم است تا انبار زنجیره خودرو تکمیل شود بنابراین رونق صنعت ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۴    
عصر خودرو- معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سومین نمایشگاه خودرو تهران، فرصت های مناسبی را در حوزه معرفی نوآوری های جدید در توان داخلی سازی خودروسازی کشور فراهم می کند که می تواند نتایج ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۳۹    
عصر خودرو- جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران را در نخستین روز زمستان تشریح کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۳۹    
عصر خودرو- مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به هوای سالم پایتخت طی امروز (اول دی ماه) گفت: به تدریج بر غلظت برخی آلاینده ها از جمله ذرات معلق افزوده می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۳۴    
عصر خودرو- بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در پایان آبان ماه سال جاری، امتیاز شاخص رضایت مشتریان ایران خودرو از خدمات پس از فروش، به عدد 753 رسید.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۳۴    
عصر خودرو- محبوبیت پژو 206 در فرانسه باعث شد که شرکت پژو پس از کاهش تولید این خودرو، با ایجاد تغییراتی در ظاهر، اقدام به تولید گونه ی جدیدی از آن کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۲۹    
عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارندگی در محورهای مواصلاتی چندین استان کشور خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۲۹    
عصر خودرو- شرکت فورد موتور 874 هزار کامیون وانت خود را در آمریکای شمالی به خاطر خطر آتش سوزی هیترهای موتور آنها فرا می خواند .
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۱۴    
عصر خودرو- مدیریت شهری در حالی تصمیم به پولی سازی تردد در محدود زوج و فرد گرفته که تهران با کمبود 7 هزار اتوبوس مواجه است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۹    
عصر خودرو- رئیس شورای شهر تهران از بررسی طرح اخذ عوارض طرح زوج و فرد در شورای شهر تهران خبر داد و گفت: این طرح پس از بررسی و تصویب قابلیت اجرایی پیدا می کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۹    
عصر خودرو- رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: استانداردهای محورهای مواصلاتی کشور از ابتدا برای حمل مواد سوختی و خطرناک تعریف نشده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۹    
عصر خودرو- بازرسان سازمان ملی استاندارد ایران از امروز (شنبه) با پایان مهلت خودروسازان برای اعمال استانداردهای 85گانه، فعالیت خود را برای بررسی خطوط تولید آغاز کردند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۴    
عصر خودرو- آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می دهد میزان تولید خودروهای سواری در آبان ماه امسال کمتر از نصف تولید صورت گرفته در مدت مشابه سال گذشته بوده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۴    
عصر خودرو- دبیر کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا گفت: وزارت صنعت هیج اقدامی برای اجرای مصوبه دولت مبنی بر تولید و توسعه موتورسیکلت های برقی انجام نداده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۲۴    
عصر خودرو- فروش فوری محصولات ام وی ام شرکت مدیران خودرو از صبح امروز مطابق جدول ذیل با تحویل 30 روز کاری آغاز شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۱:۰۴    
عصر خودرو- در شرایطی که دولت هنوز تکلیف قیمت گذاری خودروهای داخلی را مشخص نکرده، نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیشنهادی تحت عنوان خودرو یارانه ای را به وزارت صنعت ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۴۹    
عصر خودرو- هنوز بسته جامع قیمت گذاری خودرو که حدود 10 روز پیش وزیر صمت وعده آن را داده بوده تعیین تکلیف نشده است ...