شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۲May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خودرو 30 دی 1397 - asrekhodro.com

عصر خودرو 29 اسفند 1393 عصر خودرو 2 اردیبهشت 1394 عصر خودرو 30 اسفند 1395 عصر خودرو 29 اسفند 1396 عصر خودرو 31 فروردین 1397 عصر خودرو 31 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 31 خرداد 1397 عصر خودرو 31 تیر 1397 عصر خودرو 31 مرداد 1397 عصر خودرو 31 شهریور 1397 عصر خودرو 30 مهر 1397 عصر خودرو 30 آبان 1397 عصر خودرو 30 آذر 1397 عصر خودرو 1 بهمن 1397 عصر خودرو 1 اسفند 1397 عصر خودرو 1 دی 1397 عصر خودرو 2 دی 1397 عصر خودرو 3 دی 1397 عصر خودرو 4 دی 1397 عصر خودرو 5 دی 1397 عصر خودرو 6 دی 1397 عصر خودرو 7 دی 1397 عصر خودرو 8 دی 1397 عصر خودرو 9 دی 1397 عصر خودرو 10 دی 1397 عصر خودرو 11 دی 1397 عصر خودرو 12 دی 1397 عصر خودرو 13 دی 1397 عصر خودرو 14 دی 1397 عصر خودرو 15 دی 1397 عصر خودرو 16 دی 1397 عصر خودرو 17 دی 1397 عصر خودرو 18 دی 1397 عصر خودرو 19 دی 1397 عصر خودرو 20 دی 1397 عصر خودرو 21 دی 1397 عصر خودرو 22 دی 1397 عصر خودرو 23 دی 1397 عصر خودرو 24 دی 1397 عصر خودرو 25 دی 1397 عصر خودرو 26 دی 1397 عصر خودرو 27 دی 1397 عصر خودرو 28 دی 1397 عصر خودرو 29 دی 1397 عصر خودرو 30 دی 1397 
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۷    
عصر خودرو- سخنگوی شورای شهر تهران گفت: موضوع دریافت عوارض در پنج تونل شهری در حد یک پیش نویس در شهرداری بود و حتی شهردار هم با آن موافقت نکرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
عصر خودرو- گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از نوسان 1 تا 2 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار دارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
عصر خودرو- یک نماینده مجلس گفت: باید بستر های قاچاق سوخت در کشور از بین برود یعنی شرایطی ایجاد شود تا قاچاق به صرفه نباشد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۲    
عصر خودرو- معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد که اجرای مرحله دوم طرح کاهش در پاییز سال جاری باعث شده که در ساعات ابتدایی صبح ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۲    
عصر خودرو- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه باید از قاچاق سوخت جلوگیری شود، گفت: روشی که در حال حاضر برای کنترل سوخت انجام می شود به ضرر مردم است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۷    
عصر خودرو- سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف یک دستگاه تریلی با خودروی پراید در محور اهواز به خرمشهر خبر داد و گفت: این تصادف 5 کشته بر جای گذاشت.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۷    
عصر خودرو- یک جوان مازندرانی موفق به ساخت سامانه ردیاب خودرویی شده که می تواند موقعیت اتومبیل های سرقتی را در حالت خاموش نیز مکان یابی کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۷    
عصر خودرو- عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از جلسه محرمانه این کمیسیون درباره گرانی خودرو خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۷    
عصر خودرو- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات طرح نمایندگان درباره اختصاص بنزین به ازای هر ایرانی توضیحاتی داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۲    
عصر خودرو- مشاور وزیر صمت با اشاره به علاقه وزیر به مدیرعامل پیشین سایپا گفت:" آقای وزیر علاقه زیادی به جناب سروش دارند و هر جای وزارتخانه بخواهند در خدماتشان هستیم."
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۲    
عصر خودرو- میرجواد سلیمانی، مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا در مراسم معارفه خود، با اشاره به وضعیت فعلی گروه خودروسازی سایپا، از لزوم توجه بیشتر به تولید محصولات جدید و افزایش رضایت مشتریان گفت.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۲    
عصر خودرو- در جریان مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سایپا، مقیمی، معاون وزیر صمت با اشاره به تعهدات خودروسازان از تعهد 132 هزار دستگاهی سایپا به مشتریان و لزوم تلاش مدیریت جدید شرکت در تحویل هر چه سریع ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۷    
عصر خودرو- شرایط فروش ویژه نیمه نخست بهمن ماه جک S3 از سوی کرمان موتور اعلام شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۷    
عصر خودرو- شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو از حضور گسترده گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و صنایع وابسته موتورسیکلت، اسکوتر و قایق، جت اسکی و ماشین آلات راهسازی و معدنی خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۲    
عصر خودرو - دقایقی پیش مراسم تودیع سروش و معارفه سلیمانی در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران آغاز شد
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۷    
عصر خودرو- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: صنوف خودرویی شهر اراک بایستی هر چه سریعتر به شهرک خودرو منتقل شوند و در این زمینه از سوی مسئولان امر پیگیری جدی انجام پذیرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۷    
عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی دبیر انجمن خودروسازان اظهار کرد: اجرایی شدن این دستورالعمل قیمت 206 را که روند صعودی غیرمنطقی در بازار داشته کاهش می دهد اما قیمت سایر محصولات کمتر از نرخ حاشیه ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۲    
عصر خودرو- سرهنگ یوسف وند از دستگیری 2 سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده کن و شهران خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۲    
عصر خودرو- استاندار مرکزی گفت: هم اکنون دوباره تذکر جدی به شهرداری برای انتقال مشاغل خودرویی مزاحم به شهرک خودرویی را می دهم ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۷    
عصر خودرو- تا به حال شارژ کردن خودروهای برقی تولیدی شرکت تسلا در ایستگاه های سوپرشارژر آن تقریبا هزینه ای در بر نداشت، اما این دوران دیگر به پایان رسیده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۰    
عصر خودرو- مراسم معارفه مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا تا دقایقی دیگر در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۵    
عصر خودرو- مدیر فوریت های پزشکی خوزستان گفت: برخورد تریلی با پراید در جاده اهواز - خرمشهر پنج فوتی داشت.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۵    
عصر خودرو- استاندار مرکزی بر ضرورت ساماندهی سیستم حمل و نقل عمومی شهر اراک به منظور کاهش آلودگی هوای این شهر تاکید کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۰    
عصر خودرو- آمارها نشان می دهد بیش از 90 درصد از سوختی که از مرزهای سیستان و بلوچستان به کشور پاکستان قاچاق می شود از عمق کشور یا استان های کرمان و یزد و اصفهان و تهران و قم حتی استان های دور تر است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۵    
عصر خودرو- در دومین روز از گرامیداشت هفته هوای پاک طرح تعویض رایگان کنیستر خودروهای تاکسی با حضور مدیرکل محیط زیست استان تهران، امام جمعه صفادشت، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان ملارد برگزار شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۰    
عصر خودرو- کیا و هیوندای سرانجام پس از چندین نمونه آتش سوزی راضی به اعلام فراخوانی برای خودروهای آمریکایی شدند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۵    
عصر خودرو- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازان تعهدات عمل نشده ای دارند که برای عمل به آنها، فعلا مجوزی برای پیش فروش داده نمی شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۰    
عصر خودرو- کیفیت هوای تهران و کلانشهرها با وجود عرضه سوخت یورو4 همچنان پایین است که کارشناسان دلیل اصلی آن را تردد خودروهایی می دانند که نتوانسته اند پایین ترین استانداردهای مصرف سوخت را کسب کنند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۰    
عصر خودرو- گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 1تا 3 میلیون تومانی قیمت استپ وی و پژو 207 اتوماتیک در بازار دارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۵    
عصر خودرو- در راستای آگاه سازی افکارعمومی و ارائه اطلاعات شفاف ، در راستای تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، فهرست اعضای هیات مدیره شرکت های زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا منتشر شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۵    
عصر خودرو- شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مطابق روند هر ساله خود به منظور شناخت دیدگاه بالقوه جامعه از صنعت خودرو در حاشیه سومین نمایشگاه خودروی تهران اقدام به نظرسنجی از بازدید کنندگان ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۰    
عصر خودرو- وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که برنامه اصلی این وزارتخانه، انجام همزمان تعهدات خودروسازان در کنار حفظ تولید بوده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۵    
عصر خودرو -چهارشنبه هفته گذشته، شعبه سعادت آباد نمایندگی پورسعیدخلیلی، میزبان چری آریزو6 بود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۵    
عصر خودرو -نمایشگاه CES امسال نیز برگزار شد و در آن جدیدترین فناوری ها به نمایش در آمد. یک شرکت آلمانی با نام NOVUS از موتورسیکلت برقی با طراحی خاص و منحصر به فرد خود در این نمایشگاه رونمایی کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۰    
عصر خودرو- دولت فرانسه با ارسال هیئتی از پاریس به توکیو اعلام کرده است که به دنبال ادغام دو شرکت رنوی فرانسه و نیسان موتورز ژاپن است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۵    
عصر خودرو- یک کارشناس صنعت خودرو گفت: پیشنهاد افزایش قیمت بنزین با هدف کاهش قیمت خودرو که در دو دهه قبل نیز مطرح شده بود در اقتصادی با فضای رقابتی قابلیت اجرایی خواهد داشت.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۰    
عصر خودرو- پیروز حناچی روز یکشنبه در آیین گشایش نمایشگاه پلاسکو نو افزود: نردبانهای 64 متری و 56 متری آتش نشانی از گمرک ترخیص شده و مابقی تا پایان سال ترخیص خواهند شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۵    
عصر خودرو- در حالی مجوز ترخیص13 هزار خودروی دپو شده در گمرک از سوی هیات وزیران به تصویب رسید و از سوی دیگر با مخالفت بانک مرکزی مواجه شد که شنیده ها حاکی از آن است که کار انتقال خودروها به صورت رسمی ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۰    
عصر خودرو- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور همزمان با 29 دی، روز هوای پاک با صدور پیامی ضمن مهم دانستن نقش مدیریت شهری در حفظ و توسعه فضای سبز شهری و بهبود کیفیت هوا در محیط های شهری ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۰    
عصر خودرو- یک شرکت خودروسازی نسخه ای از جدیدترین اتومبیل خود را رونمایی کرده که در اندازه واقعی و با آجرهای لگو ساخته شده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۰    
عصر خودرو- با توجه به درخواست مکرر مشتریان گرامی در خصوص آگاهی از قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا توضیحات زیر جهت تنویر افکار عمومی اعلام می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۰    
عصر خودرو- براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد2232 دستگاه تردد شمار جاده ای، کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته ، نسبت به روز قبل 1 ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۵    
عصر خودرو- مقامات بولیوی اعلام کردند: در حادثه برخورد دو دستگاه اتوبوس در این کشور دست کم 22 تن جان خود را از دست دادند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۵    
عصر خودرو- یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول طرح سهمیه بندی بنزین خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۵    
عصر خودرو- به تازگی دادگاهی در دیترویت ایالات متحده امریکا تشکیل شده که چهار نفر از مدیران شرکت آئودی را در پرونده رسوایی خودروهای دیزلی فولکس واگن دخیل و متهم دانسته و معرفی کرده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۵    
عصر خودرو- وزیر دارایی فرانسه مدیر اجرایی شرکت رنو را به عنوان گزینه مناسب برای سِمت مدیر عاملی رنو اعلام کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۵    
عصر خودرو- نماینده مردم الیگودرز در مجلس با بیان اینکه امکانات شهرستان الیگودرز جوابگوی جاده های مواصلاتی نیست گفت: با وجود پیگیری های بسیاری که در این زمینه انجام شده ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۰    
عصر خودرو- در این جدول قیمت برخی خودروها مانند تندر90 و استپ وی تغییری با ایام گذشته ندارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۰    
عصر خودرو- مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به قرار گرفتن کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه های حساس طی امروز و فردا (30 دی و 1 بهمن) از وزش باد موثر در ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۰    
عصر خودرو- رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از بارش برف در برخی از جاده های کشور خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۵    
عصر خودرو- رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس اقدام نادرست شهرداری ها در اخذ جریمه کسری پارکینگ را عامل موثر کمبود پارکینگ در کلانشهرها و به تبع آن افزایش ترافیک دانست.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۴    
عصر خودرو- دیروز تهران روز ملی هوای پاک را در حالی آغاز کرد که براساس داده های شرکت کنترل کیفیت هوا، نسبت به مدت مشابه سال گذشته پایتخت نشینان روزهای بیشتری از سال را هوای سالم نفس کشیدند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۴    
عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان دزفول از دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در این شهرستان خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۹    
عصر خودرو- معاون اجرایی سندیکای بیمه گران جزییاتی از اصلاحات جدید اساسنامه این سندیکا را که برای تصویب به شورایعالی بیمه ارسال شده تشریح کرد و گفت ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۹    
عصر خودرو- معاون امور صنایع وزارت صنعت،معدن وتجارت اعلام کرد: پیش فروش خودرو بدون مجوز وزارت صنعت،معدن وتجارت غیر قانونی است و مردم ازتایید شرکت های مجوز دار اطمینان حاصل نمایند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۴    
عصر خودرو- شرکت تویوتا اولین خودروی تولیدی مدل سوپرا 2020 خود موسوم به ای 90 را در جریان برگزاری یک حراجی در ایالت آریزونای امریکا به قیمت سرسام آور 2.1 میلیون دلار فروخت.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۹    
عصر خودرو- سلیمی از امدادرسانی به بیش از 11 هزار نفر در 22 استان متاثر از برف و کولاک خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۴    
عصر خودرو- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (سی ام دی ماه) را تشریح کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۴    
عصر خودرو- آلودگی هوا یکی از مهمترین و پرچالش ترین مسائل محیط زیستی است که بشر با آن مواجه بوده است.از دیدگاه بهداشتی آلودگی هوا می تواند طیف گسترده ای از بیماری ها از عوارض ساده تا بیماری های حاد ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۹    
عصر خودرو- این روزها بازار خودرو یکی از بحث برانگیزترین بازارها است. یک روز افزایش قیمت محصولات کارخانه تیتر خبرها می شود و روز بعد معادل سازی خودروهایی که به دلیل تحریم ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۴    
عصر خودرو- عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت معتقد است که توان فنی تولید موتورهای الکتریکی در کشور وجود دارد و توسعه حمل و نقل برقی به عنوان جایگزینی برای خودروهای احتراقی، نیازمند حمایت مالی دولت است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۸    
عصر خودرو- دبیر کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا با بیان اینکه نصف مردودی های خودروهای سنگین در معاینه فنی مجدد دارای برگه معاینه فنی هستند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۰:۴۸    
عصر خودرو- در لابه لای اخبار مربوط به افزایش قیمت و خروجی مصوبات سازمان حمایت در مورد قیمت خودرو، مسوولان صنعتی کشور به طور مکرر از حفظ حقوق مصرف کنندگان سخن می گویند و در این زمینه حتی به خودروسازان ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۰:۲۳    
عصر خودرو- طبق وعده دولت و خودروسازان، قرار است قیمت خودروهای داخلی به واسطه افزایش تیراژ به تدریج کاهش یابد، این در حالی است که شرایط حال حاضر زنجیره خودروسازی کشور نشانی از بهبود وضع تولید ندارد.