جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۳۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خودرو 2 دی 1397 - asrekhodro.com

عصر خودرو 29 اسفند 1393 عصر خودرو 2 اردیبهشت 1394 عصر خودرو 30 اسفند 1395 عصر خودرو 29 اسفند 1396 عصر خودرو 31 فروردین 1397 عصر خودرو 31 اردیبهشت 1397 عصر خودرو 31 خرداد 1397 عصر خودرو 31 تیر 1397 عصر خودرو 31 مرداد 1397 عصر خودرو 31 شهریور 1397 عصر خودرو 30 مهر 1397 عصر خودرو 30 آبان 1397 عصر خودرو 30 آذر 1397 عصر خودرو 1 بهمن 1397 عصر خودرو 1 اسفند 1397 عصر خودرو 1 دی 1397 عصر خودرو 2 دی 1397 عصر خودرو 3 دی 1397 عصر خودرو 4 دی 1397 عصر خودرو 5 دی 1397 عصر خودرو 6 دی 1397 عصر خودرو 7 دی 1397 عصر خودرو 8 دی 1397 عصر خودرو 9 دی 1397 عصر خودرو 10 دی 1397 عصر خودرو 11 دی 1397 عصر خودرو 12 دی 1397 عصر خودرو 13 دی 1397 عصر خودرو 14 دی 1397 عصر خودرو 15 دی 1397 عصر خودرو 16 دی 1397 عصر خودرو 17 دی 1397 عصر خودرو 18 دی 1397 عصر خودرو 19 دی 1397 عصر خودرو 20 دی 1397 عصر خودرو 21 دی 1397 عصر خودرو 22 دی 1397 عصر خودرو 23 دی 1397 عصر خودرو 24 دی 1397 عصر خودرو 25 دی 1397 عصر خودرو 26 دی 1397 عصر خودرو 27 دی 1397 عصر خودرو 28 دی 1397 عصر خودرو 29 دی 1397 عصر خودرو 30 دی 1397 
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۶    
عصر خودرو- درمحور قدیم قزوین- رشت، محدوده تونل شیرین سو واقع در استان قزوین به دلیل ریزش کوه و نبود ایمنی کافی مسدود و مسیر جایگزین کنارگذر تونل است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۱    
عصر خودرو- سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف کامیون و مینی بوس خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۵۵    
عصر خودرو- نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه بخشی از لاستیک موردنیاز کامیونداران وارد شده و در حال توزیع است، گفت: خودروها با 5 درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۴۰    
عصر خودرو- رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری سارق حرفه ای قطعات خودرو و اعتراف وی به 20 فقره سرقت در گنبدکاووس خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۳:۰۶    
عصر خودرو- رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز دوشنبه و سه شنبه مسدود می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۹:۰۱    
عصر خودرو- به گفته مدیران عظیم خودرو خط تولید هن تنگ در اواسط دی ماه اولین محصول خود را تولید خواهد کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۷:۳۱    
عصر خودرو- گروه نمایندگی های پورسعید خلیلی، نماینده برتر مدیران خودرو شرایط فروش ویژه محصولات ام وی ام و چری را با قیمت قطعی اعلام کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۷:۰۶    
عصر خودرو- تاکنون راهکارهای زیادی برای کاهش آلودگی هوا به ویژه در کلانشهرها ارائه شده است که نوسازی ناوگان تاکسیرانی ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۷:۰۱    
عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی، عضو سابق کمیته خودرو با تاکید بر اینکه دولت تاکنون مصوبه ای مبنی بر آزادسازی قیمت خودرو نداشته است ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۷:۰۱    
عصر خودرو- معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به برخورد سواری پژو با مینی بوس در اصفهان گفت: به دلیل این حادثه 6مسافر مصدوم شدند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۱    
عصر خودرو- قائم مقام مدیرعامل سایپا دیزل با اشاره به مشکلات تامین تسهیلات و قطعات مورد نیاز برای تحویل خودروهای ناوگان تجاری گفت: تحویل بخشی از خودروها از امروز آغاز شده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۴۱    
عصر خودرو- برای خرید موتورسیکلت کاوازاکی استرلا 250 مدل سال 96 و با 1800 کیلومتر کارکرد باید در حدود 60 میلیون تومان هزینه کنید.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۳۶    
عصر خودرو- فولکس واگن به تازگی اعلام کرده است که جبران خسارات رسوایی خودروهای دیزلی این شرکت، در سال جاری میلادی 5.5 میلیارد یورو برای این خودروساز بزرگ آلمانی هزینه در بر داشته است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۲۶    
عصر خودرو- گروه صنعتی ایران خودرو برای سومین بار طی هفته های اخیر جدول قیمت محصولات خود را اعلام کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۲۱    
عصر خودرو- هیوندای با داشتن 10 نماینده بسیار ایمن و ایمن در رده بندی بهترین خودروسازان سال 2019 (از نظر ایمنی) در صدر ایستاد و کیا و سوبارو هر کدام با هشت نماینده دوم و سوم شدند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۲۱    
عصر خودرو- چندی قبل مردی جوان و شیک پوش وارد نمایشگاه خودرو در مرکز تهران شد. او با نشان دادن یک خودروی شاسی بلند که در گوشه نمایشگاه پارک شده بود از صاحب نمایشگاه خواست تا آن خودرو را برایش قولنامه ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۱۶    
عصر خودرو- با گسترش استفاده از خودروهای قابل اتصال به اینترنت، مزایا و معایب بسیاری برای این حوزه مطرح می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۰۶    
عصر خودرو- نوبخت گفت: واگن های مترو برنامه مشخصی دارند و نسبت به میزان کیلومتری که طی می کنند به تعمیرگاه می روند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۰۱    
عصر خودرو- شرکت هیوندای موتورز به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد به منظور تولید انبوه خودروهای برقی و الکتریکی به احداث و راه اندازی یک کارخانه اختصاصی در اندونزی اقدام کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۵۶    
عصر خودرو- فرمانده پلیس راه مازندران از مسدود شدن مقطعی جاده هراز در روزهای هفته جاری خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۶    
عصر خودرو-خدمات پس از فروش را شاید بتوان مهم تر از خود محصول دانست زیرا هر شخص با توجه به آینده یک محصول آن را انتخاب می کند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۶    
عصر خودرو- امروز و فردا در اغلب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است که پیامد آن، افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۶    
عصر خودرو- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر با هزینه کرد برای فیلتر دوده مخالفت کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۵۶    
عصر خودرو- وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت : دولت از ابتدای سال تاکنون 14 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی به کالاهای اساسی اختصاص داده و برای سال بعد هم این تخصیص ادامه خواهد داشت.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۵۱    
عصر خودرو- فروش و خدمات پس از فروش به عنوان دو مولفه اصلی صنعت خودرو، مکمل هم هستند و برای مشتریان، خدمات پس از فروش و دسترسی راحت جهت خرید از نکات مهم می باشد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۱    
عصر خودرو- معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت:راه های مواصلاتی شمال که به تهران منتهی می شوند تحت پوشش سامانه جاده ای این سازمان قرار دارند و پوشش تمام راه ها در دستور کار است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۲۶    
عصر خودرو- جاده از گذشته های دور شاخص مهم و موثر توسعه به حساب آمده تا جایی که این مولفه همواره تامین کننده بخش اعظمی از نیازهای مهم و اساسی بشر بوده و در عین حال نیز عامل توسعه اقتصادی و اشتغال ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۲۱    
عصر خودرو- گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 3 میلیون تومانی قیمت H30 کراس در بازار دارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۵    
عصر خودرو-رئیس شورای شهر تهران در مورد اظهارات یکی از اعضا مبنی بر بلیت 10 هزار تومانی مترو گفت: منظور ایشان قیمت تمام شده بلیت بود نه اینکه از مردم 10 هزار تومان بابت بلیت بگیریم و ما برنامه ای برای ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۰    
عصر خودرو- رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تاکید کرد: وضعیت ناوگان اتوبوسرانی از نظر فرسودگی به هیچ وجه در شرایط مطلوبی نیست و تا پایان امسال، بسیاری از آنها به سن فرسودگی می رسند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۰    
عصر خودرو-رئیس شورای شهر تهران در مورد اظهارات یکی از اعضا مبنی بر بلیت 10 هزار تومانی مترو گفت: منظور ایشان قیمت تمام شده بلیت بود نه اینکه از مردم 10 هزار تومان بابت بلیت بگیریم و ما برنامه ای برای ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۵    
عصر خودرو -آیا باور می کنید یک اسمارت فورتوی ساده موفق به شکست یک ابرخودرو بشود؟ به نظر غیر ممکن می آید اما اگر یک موتور جت در آن قرار گیرد، احتمالا شکست یک ابر خودرو کار چندان سختی به نظر نخواهد آمد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۵    
عصر خودرو- بنابر وعده سازمان استاندارد، از روز گذشته طرح ارزیابی استانداردهای 85گانه خودرو کلید خورد اما کارشناسان بارها و بارها اعلام کرده اند که این طرح قابلیت اجرایی شدن ندارد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۵۵    
عصر خودرو- نگاهی به آمار تولید محصولات ایران خودرو در آبان ماه امسال نشان می دهد که 5 مدل خودرو با رشد تولید مواجه بوده اند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۵۵    
عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور ناجا از تصادف مرگبار میان یک خودرو سواری پراید و کامیون خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۴۵    
عصر خودرو-خیلی از خودروها، شاسی بلند ها و خودروهای سواری سنگین در سال 2019 تغییر کرده و بازطراحی می شوند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۴۰    
عصر خودرو- اعضای شورای شهر تهران به خرید فیلتر دوده از محل اوراق مشارکت رای ندادند و موضوع "خرید فیلتر دوده " از ردیف این اعتبار حذف شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۳۵    
عصر خودرو- دادگاهی در ژاپن امروز حکم بازداشت مدیرعامل شرکت خودروسازی رنوی فرانسه را برای 10 روز دیگر تمدید کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۱۵    
عصر خودرو- عضو شورای شهر معتقد است که قیمت واقعی بلیت مترو 10 هزار تومان است و مردم باید هزینه زندگی در تهران را پرداخت کنند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۱۰    
عصر خودرو- اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان برای اولین بار در کشور روز یکشنبه از نقشه های مدیریت بحران راه های این خطه رونمایی کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۱۰    
عصر خودرو- معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: در صحن علنی شورای شهر تهران مصوب شد 2500 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خط 6 و 7 مترو و 500 میلیارد تومان دیگر به اتوبوسرانی اختصاص یابد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۵۵    
عصر خودرو- سریال تکراری واژگونی خودروها در برخی از جاده های پرتردد مازندران به دلیل آنچه که آغشته بودن سطح خیابان به گازوئیل نامیده می شود ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۵۵    
عصر خودرو- معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از توزیع 2 میلیون حلقه لاستیک خودروهای سنگین بین رانندگان تا پایان امسال خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۵۰    
عصر خودرو-فرمانده نیروی انتظامی گفت: در آمد حاصل ازجرایم راهنمایی و رانندگی به خزانه دولت واریز می شود و هیچ مبلغی در این خصوص به حساب نیروی انتظامی واریز نمی شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۵    
عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور را تشریح کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۰    
عصر خودرو- از قدیم گفته اند: خیلی از کارها دل شیر می خواهد , به ویژه کاری به بزرگی اداره بنگاهی با 40 هزار نفر کارمند ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۰    
عصر خودرو- تنها راننده بانوی ناوگان اتوبوسی در خراسان شمالی، خواستار حمایت های مسئولان برای تامین مینی بوس و صدور مجوز به منظور ایجاد آموزشگاه رانندگی پایه یک ویژه زنان در این استان 863 هزار نفری شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۵    
عصر خودرو- حمل و نقل عمومی پایتخت یا گره کور مدیریت شهری؟ احداث و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت که از زمان قاجار کلید خورده است همچنان با هدف کاهش ترافیک از بزرگترین معضلات تهران است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۳۵    
عصر خودرو- دوچرخه سواری نه تنها یک ورزش است، بلکه به سلامتی و حل برخی از مشکلات اجتماعی نیز کمک می کند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۳۰    
عصر خودرو- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (یکشنبه دوم دی ماه) را تشریح کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۰    
عصر خودرو- مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از افزایش غلظت برخی آلاینده ها در هوای پایتخت طی امروز و فردا (2 و 3 دی) خبر داد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۰    
عصر خودرو- یک شرکت ایرانی با استفاده از فناوری نانو کاتالیست هایی تولید می کند که آلاینده های خروجی از اگزوز خودرو را به حداقل می رسانند. این کاتالیست ها سهم آلایندگی خودروها را کاهش می دهد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۰    
عصر خودرو- معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: رفع نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان زنجان باید مورد توجه جدی باشد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۵۵    
عصر خودرو- رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه طی تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش و استانداری سیستان و بلوچستان مدارس ابتدایی و پیش دبستانی این استان به زودی مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد می شود ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۵۵    
عصر خودرو- سه شهروند مهابادی که در داخل یک تانکر سوخت رسان محبوس شده بودند با اقدام به موقع ماموران آتش نشانی این شهرستان از مرگ حتمی نجات یافتند.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۵۰    
عصر خودرو -پژو 207 آی در ایران با سطح تجهیزات فول آپشن و در نوع گیربکس دستی و اتوماتیک به بازار عرضه می شود.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۴۰    
عصر خودرو- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس ابعاد طرح تحقیق و تفحص از خودروسازان را برشمرد و درباره گرانی خودرو توضیحاتی ارائه کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۴۰    
عصر خودرو- مدیر پیست بین المللی دیزین کرج با بیان اینکه 70درصد گردشگران و ورزشکاران علاقه مند این پیست از جاده لشکرک-فشم به دیزین تردد می کنند،گفت: خرابی بخشی از این جاده مشکلاتی به وجود آورده است.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۵    
عصر خودرو- وزیر راه و شهرسازی با بیان این که وظیفه وزارت شهرسازی، تعادل بخشی به بخش عرضه و تقاضای مسکن است، جدیدترین وضعیت مربوط به افزایش وام مسکن را تشریح کرد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۱۰    
عصر خودرو- جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی راس ساعت 8:12 دقیقه با حضور دویست تن از نمایندگان آغاز شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۵    
عصر خودرو- وزیر صنعت گفت: با قیمت گذاری ستاد تنظیم بازار قیمت جدید خودروهای پرفروش تا هفته آینده اعلام خواهد شد.
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۰:۱۵    
عصر خودرو- براساس آمارهای منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ارتباط با تولید خودروهای تجاری در آبان ماه سال جاری، شاهد هستیم که تولید انواع کامیون، کمپرسی ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۰:۱۵    
عصر خودرو- کونلون بانک چین در شرایطی پس از دو ماه، خبر از برقراری ارتباط دوباره با بانک های ایرانی داده که تنها مجاز به مراودات مالی در حوزه اقلام غیر تحریمی است ...