سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۰May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 2 اسفند 1396 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 31 فروردین 1396 عصر امروز 31 اردیبهشت 1396 عصر امروز 31 خرداد 1396 عصر امروز 31 تیر 1396 عصر امروز 31 مرداد 1396 عصر امروز 31 شهریور 1396 عصر امروز 1 مهر 1396 عصر امروز 30 آبان 1396 عصر امروز 1 آذر 1396 عصر امروز 30 دی 1396 عصر امروز 30 بهمن 1396 عصر امروز 1 اسفند 1396 عصر امروز 2 اسفند 1396 عصر امروز 3 اسفند 1396 عصر امروز 4 اسفند 1396 عصر امروز 5 اسفند 1396 عصر امروز 6 اسفند 1396 عصر امروز 7 اسفند 1396 عصر امروز 8 اسفند 1396 عصر امروز 9 اسفند 1396 عصر امروز 10 اسفند 1396 عصر امروز 11 اسفند 1396 عصر امروز 12 اسفند 1396 عصر امروز 13 اسفند 1396 عصر امروز 14 اسفند 1396 عصر امروز 15 اسفند 1396 عصر امروز 16 اسفند 1396 عصر امروز 17 اسفند 1396 عصر امروز 18 اسفند 1396 عصر امروز 19 اسفند 1396 عصر امروز 20 اسفند 1396 عصر امروز 21 اسفند 1396 عصر امروز 22 اسفند 1396 عصر امروز 23 اسفند 1396 عصر امروز 24 اسفند 1396 عصر امروز 25 اسفند 1396 عصر امروز 26 اسفند 1396 عصر امروز 27 اسفند 1396 عصر امروز 28 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1396 
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۰    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سفر رئیس جمهور به دنا محل سقوط هواپیمای "تهران یاسوج"صحت ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۵    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: مردان استرس کاری بیشتری را تحمل کرده و در معرض ضربات جسمی بیشتری هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۶    
مهدی پاشازاده گفت: استقلال بازی خوبی مقابل الهلال انجام داد و شاگردان شفر توان صعود از گروه را دارند. این تیم تاکتیک بالایی دارد و باید همین روند را ادامه دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۵۷    
صدوبیست ودومین شماره از نشریه خط حزب الله با سخن هفته ای با عنوان پرچمی که برافراشته ماند ، با موضوع عدالت، گفتمانی که رهبرانقلاب، سه دهه آن را بر سر دست گرفته است منتشر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۰    
یک روزنامه آلمانی با استناد به اظهارات مقامات اروپایی از طرح اروپا برای مذاکرات جدید ساختاری با تهران به منظور جلوگیری از وقوع تنش های جدید با ایران خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۶    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 71 سنت کاهش به 64 دلار و 54 سنت رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
اگر از شکم خود ناراضی هستید و می خواهید آن را سریع آب کنید نگران نباشید، ما به شما معجونی معرفی می کنیم که شکم خود را سریع آب کنید.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۱    
میلیون ها کاربر زیر 25 سال آمریکایی ظرف دو سال گذشته حساب کاربری خود را در فیس بوک بسته اند، صدای آلمان می گوید اخبار دروغین و نفرت پراکنی در کوچ این کاربران نقش داشته اند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۹    
بعضی اظهارات دوپهلو که مکرر شنیده می شود مبتنی بر اینکه خشونت محکوم است از هر طرف که باشد و یا بعضی تاخیرها در موضع گیری ها علیه آشوب دراویش منسوب به تابنده، به کار دشمن می آید.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۰    
خوآنده راموس یکی از نامزدهای اصلی سرمربیگری تیم الهلال ریاض حریف استقلال در گروه D لیگ قهرمانان آسیا است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۵    
کامران منزوی از خاطرات گذشته بازی های استقلال و الهلال گفته است!
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۴    
برخی از مدعیان اصلاحات و سلبریتی ها و نمایندگان فراکسیون امید در اقدامی سخیف و البته مسبوق به سابقه، با استدلال های پوچ به دفاع تمام قد از اراذل و اوباش جنایتکار پرداختند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۵    
فرهاد تجری گفت: بنیاد مسکن که مجری طرح های مسکن در مناطق زلزله زده است عملاً باندبازی به راه انداخته است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۶    
تحقیقات جدید در سینمای هالیوود نشان می دهد که 94 درصد زنانی که در سینمای هالیوود مشغول به فعالیت هستند تجاوز و تعارض جنسی را تجربه کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۳    
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از انتقال بقایای اجساد برخی جان باختگان سقوط هواپیمای "تهران یاسوج" به پزشکی قانونی خبر داد و گفت: نمونه برداری از این بقایا انجام شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۷    
به گزارش عصر امروز، نورعلی تابنده، سرسلسله دراویش گنابادی طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن رفتار برخی منسوبان به دراویش، خواستار برخورد با عاملان حادثه خشونت بار اخیر در خیابان پاسداران شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۰    
رئیس سابق موساد می گوید رژیم صهیونیستی می تواند روی کمک سازمان تروریستی منافقین حساب کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۱    
سخنان نامعقول و به دور از واقعیت وزیر کشور، انتقاد همکار سابق نشریات اصلاح طلب را موجب شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۸:۳۹    
مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: علت بروز سانحه برای قطار باری در نیشابور پس از اعلام نظر کمیسیون عالی سوانح اعلام می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۸:۳۶    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی روی آنتن می رود که حوض نقاشی و ای ایران از جمله آنهاست.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۳:۱۲    
پدر شهید محمدحسین حدادیان در گفت و گو با تسنیم جزئیات جدیدی از نحوه شهادت فرزندش را به دست دراویش آشوب گر را تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۳:۰۰    
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف تلویزیون های LED و ماشین لباسشویی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 230 میلیون ریال در شهرستان بهار خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حالا که دراویش افراطی با اقدامات و اغتشاشات خود باعث هزینه تراشی برای نظام جمهوری اسلامی شده اند، مسؤولان امنیتی نباید در کنترل این فرقه نوظهور ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۴    
در معاملات امروز بازار تهران سکه طرح جدید با 8 هزار تومان کاهش یک میلیون و 478 هزار تومان و دلار با افت 57 تومانی 4518 تومان فروخته شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۱    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجساد جانباختگان سانحه هوایی به یاسوج منتقل می شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۸    
به گزارش عصر امروز متن بیانیه دراویش گنابادی به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون ما جمعی از فقرای گنابادی ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۵    
به گزارش عصر امروز، پنجمین شب سوگواری و عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، رؤسای قوای مجریه و مقننه ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۹    
به گزارش عصر امروز بانک آینده، بر اساس شاخص های مالی تعریف شده، برای پنجمین سال متوالی، موفق به دریافت تندیس بلورین از هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۰    
مراسم تشییع بسیجی شهید مدافع حریم امنیت، محمد حسین حدادیان فردا ساعت 9 صبح از ناحیه جماران به سمت امام زاده چیذر برگزار می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۰    
سخنگوی شورای نگبهان گفت: اعضای شورای نگبهان تبصره یک تا اواسط تبصره 5 بودجه را بررسی کردند و ایراداتی را به این تبصره ها وارد دانستند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۶    
داعش در پیام تبلیغی جدید خود از پیروانش خواسته تا آمریکا را بسوزانند، به لندن حمله کنند و رهبران مذهبی و سیاسی روسیه را هدف حملات خود قرار دهند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۶    
علیخانی در خصوص زمان اجرای طرح ترافیک 97 بیان کرد: از 15 فروردین این اجازه به شهرداری تهران داده شده است و امکان دارد آخر فروردین طرح ترافیک جدید اجرا شود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۴    
کارشناسان آمریکایی مدعی شدند: کره شمالی عامل انتشار رادیواکتیو اورانیوم در آلاسکاست
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۴۵    
منابع عراقی از کشته شدن بیست نفر از اهالی الانبار به دست عناصر گروه تروریستی داعش در مرز سوریه و عراق خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۶    
روزنامه هافینگتن پست در مطلبی به بررسی علل حضور کسینا سابچاک ، یکی از چهره های معروف هنری در انتخابات روسیه پرداخت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۴    
قلیچ در مورد پست اینستاگرامی خودش علیه بیرانوند گفت: دقیقاً حرفی که در مورد کپسول آتش نشانی زدم درست بود و اگر به جای بیرانوند درون دروازه بود توپ به آن برخورد می کرد و دفع می شد و وارد دروازه نمی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۵    
باید از شخص روحانی به عنوان کسی که فیلتر نشدن یا قطع پیامک ها را از افتخارات دولتش می داند، پرسید آیا وی و همراهانش به خطراتی که ممکن است این ابزار خطرناک در فضای عمومی پس از انتخابات ایجاد کنند ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۶    
اصلاح طلبان در پرستیژهای سیاسی خود را همواره مخالف خشونت معرفی می کنند ولی در همین چند سال اخیر از قداره کش های فتنه 88، داعشی های سوریه! ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه آقای آخوندی باید پاسخگوی سقوط هواپیما باشد اظهار داشت: نمی توان تصمیم احساسی گرفت بلکه باید مسائل وحوادث را از طرق درست مورد بررسی وتحلیل قرار داد
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۵    
در حالی شب گذشته 24 امدادگر در ارتفاع 4 هزار متری و دمای منفی 40 در کنار لاشه هواپیما تا صبح اسکان یافتند که برخی از مسئولان نسبت به وقوع بهمن، سرمازدگی و خطر مرگ امدادگران هشدار داده بودند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۳    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از رفع اختلال سامانه ثبت نام کارت هوشمند ملی خبر داد و گفت: ظرفیت سامانه ثبت نام را افزایش خواهیم داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۴    
منابع محلی از کشف یک بسته مشکوک در ایستگاه راه آهن برلین در آلمان خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۲    
به گزارش عصر امروز، حجت الاسلام محسنی اژه ای در تماس تلفنی با سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا از اقدامات شایسته و توأم با هوشمندی و اقتدار پلیس در ناآرامی های خیابان پاسداران تقدیر کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۶    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز بعد از امضای برجام گویی مانعی بزرگ از سر راه اعتدالیون برای اجرای برجام های بعدی نیز برداشته شد و چنان رفتار حاکی از پیروزی را از خود به نمایش گذاشته بودند که بیگانه با ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۱    
اعتماد به بیگانه یکی از سه آفت بزرگ انقلاب اسلامی است که در دل خود دو آفت دیگر یعنی اشرافی گری و بی توجهی به مستضعفان را دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۵    
از سوی باشگاه السد قطر هدایه ای به مدیر ورزشی تیم پرسپولیس اهدا شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۳    
رئیس جمهوری با صدور پیامی شهادت سه تن از سربازان رشید نیروی اتتظامی و دو تن از بسیجیان سرافرار را در حوادث و اغتشاشات اخیر تسلیت گفت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۷    
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که آبی پوشان با برتری مقابل الهلال عربستان در ادامه نیز بهتر خواهند شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۱    
دبیر انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: دولت قصد دارد که تعرفه واردات کنجاله سویا (خوراک دام و طیور) را از 7 درصد به 20 تا 25 درصد افزایش دهد که این امر منجر به افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۱    
معاون عملیات نیروی زمینی ارتش از انتقال 7 پیکر از جانباختگان سانحه هواپیمای آسمان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۸    
وزیر کشور با اشاره به حوادث اخیر منطقه پاسداران تهران گفت: با مخلان امنیت قاطعانه برخورد شده و هیچ گفت وگویی نیز با اغتشاشگران نمی شود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۵    
یک روزی مرد بود و سبیلش، قول مردانه بود و تار سبیل! اما حالا یک مشت سبیل دار وحشی جوانان این مرز و بوم را به گناهی ناکرده به خاک و خون کشیدند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۰    
وزیر امور خارجه ایران تأکید کرد، برجام یک توافق بین المللی است و نمی توان آن را به صورت یکجانبه بر هم زد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۹    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از صبح امروز تا آخر هفته هوای تمام کشور برفی و بارانی می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۴    
به گزارش عصر امروز، امین فرجی فعال رسانه ای درخصوص اقدامات دراویش در خیابان پاسدارن در توئیتر نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۵    
به گزارش عصر امروز، اعضای حزب سوسیال دموکرات آلمان از روز سه شنبه در رای گیری برای شرکت این حزب در دولت ائتلافی به ریاست آنگلا مرکل شرکت کرده اند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۶    
منابع خبری از انتقال رهبران داعش از زندان مرکزی حسکه سوریه توسط بالگردهای آمریکایی خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۴    
به گزارش عصر امروز، فرید ابراهیمی فعال رسانه ای در واکنش به توییت زیباکلام در حمایت از دراویش گنابادی و آشوبگران وابسته در توئیتر خود نوشت: زیباکلام درست میگوید ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
مؤلفه های متنوعی در کشور وجود دارد که نشان می دهد الگویی مانند جهاد سازندگی راهگشای مشکلات کشور خواهد بود؛ اما شاید با طراحی بدیع و با قواره ای نو.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۶    
دولت آمریکا در راستای سیاست تحریم بانکی ایران و پس از صدور احکام جریمه چندین میلیارد دلاری علیه بانک های اروپاییِ همکار با ایران این بار تلاش های خود را معطوف بانک های آسیایی کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۴    
شهرام مکری با فیلم هجوم برای دریافت جایزه تدی از جشنواره فیلم برلین رقابت می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۸    
عضو هیئت مدیره استقلال گفت: پیش از بازی با الهلال گفته بودم که درس بزرگی به این تیم خواهیم داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۹    
راننده اتوبوس دیوانه ای که مأموران نیروی انتظامی را به شهادت رسانده است در کمال خونسردی می گوید: شد دیگه، چه کار کنم؟
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۱    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه تیم های عملیاتی جدید از صبح امروز به سمت لاشه هواپیما حرکت کرده اند، گفت: از روز گذشته تاکنون هیچ جسدی به پایین کوه منتقل نشده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۵    
وزرای خارجه اسپانیا و هلند عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار با شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان درباره مسائل دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی به گفت وگو خواهند پرداخت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۵    
نقص فنی در خط یک مترو و تاخیر قطارها باعث ازدحام جمعیت در ایستگاه های مختلف شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۶    
به گزارش عصر امروز، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح 2 فوریتی اعاده اموال نامشروع مسئولان را تهیه و تدوین کرده اند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۰    
زیباکلام خون پاک 5 شهید حافظ نظم و امنیت در خیابان پاسداران را نمی بیند ولی شتابان به صحنه آمده تا با نعل وارونه از دراویش آشوبگر دفاع کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۱    
مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) در شام شهادت آن اسوه ی عصمت و پاکدامنی، سه شنبه شب با حضور رهبر انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان و مردم، با مداحی میثم مطیعی در حسینیه ی امام خمینی (ره) برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۷    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز محمد علیخانی نماینده اصلاح طلب شورای شهر تهران در گفت وگو با فارس در خصوص ایرادات گرفته شده از سوی فرمانداری به طرح ترافیک جدید شهرداری اهانتی آشکار به جانبازان دفاع از ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۴    
دراویش گنابادی یک فرقه قدرت یاب و بحران طلب و آشوب ساز است که به جای کشکول، قمه زیر بغل خود دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۱    
همزمان با ورود کاروان نیروهای دفاع وطنی (بسیج مردمی) سوریه به شهر عفرین این کشور توپخانه ارتش ترکیه اقدام به گلوله باران منطقه نزدیک به آنها کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۹    
کارشناسان بررسی سوانح هوایی فرانسه و نمایندگان شرکت تولید کننده هواپیماهای ATR برای بررسی سانحه سقوط هواپیمای آسمان وارد تهران شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۰    
آکسفام، سازمان بین المللی امدادرسانی که بخشی از منابع مالی آن توسط دولت بریتانیا تامین می شود از موارد جدید رفتار جنسی نامناسب توسط کارمندانش خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۴    
در حالی به گفته برخی نمایندگان مجلس سیستم موقعیت یاب (ELT) هواپیمای آسمان عمل نکرده که معاون آخوندی در جدیدترین اظهارنظر از ارسال سیگنال توسط این سیستم و عدم دریافت آن توسط ماهواره خبر داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۵    
نماینده سابق مجلس با بیان اینکه دولت منابع اشتغال را صرف هزینه های جاری خود می کند گفت: اگر دولت در هزینه های خود صرفه جویی کند نیازی به گران کردن بنزین برای ایجاد اشتغال نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۷    
فتنه و فرقه 2 لبه یک قیچی هستند که اولی با قلم، قدم می زند و دومی با قمه! و این وسط، گوشت قربانی، نیروی مظلوم انتظامی است که همیشه خدا هم بدهکار است!
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۴    
به گزارش عصر امروز این نشریات روز دوشنبه سعی کردند از سقوط هواپیمای پرواز تهران-یاسوج، دستمایه ای برای دفاع از برجام بسازند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۱    
ماله کشی برخی افراطیون مدعی اصلاح طلبی روی جنایت کم سابقه دراویش داعشی صدای اعتراض دبیر سیاسی روزنامه شرق را هم در آورد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۵    
تشییع قهرمانان بی نام و نشان؛ ایجاد تعادل در بازار ارز؛ جنایت تفاله های وحشی داعش در پوشش دراویش؛ وضعیت قرمز در عفرین و استقلال صدرنشین گروه مرگ؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۶    
به گزارش عصر امروز حسین شریعتمداری در سرمقاله شماره امروز روزنامه کیهان نوشت: 1- نا آرامی های دو شنبه شب تهران در خیابان پاسداران که شهادت 5تن از نیروهای انتظامی و بسیجی و مجروح شدن تعداد زیادی از ...