شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۸May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 10 اسفند 1396 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 31 فروردین 1396 عصر امروز 31 اردیبهشت 1396 عصر امروز 31 خرداد 1396 عصر امروز 31 تیر 1396 عصر امروز 31 مرداد 1396 عصر امروز 31 شهریور 1396 عصر امروز 1 مهر 1396 عصر امروز 30 آبان 1396 عصر امروز 1 آذر 1396 عصر امروز 30 دی 1396 عصر امروز 30 بهمن 1396 عصر امروز 1 اسفند 1396 عصر امروز 2 اسفند 1396 عصر امروز 3 اسفند 1396 عصر امروز 4 اسفند 1396 عصر امروز 5 اسفند 1396 عصر امروز 6 اسفند 1396 عصر امروز 7 اسفند 1396 عصر امروز 8 اسفند 1396 عصر امروز 9 اسفند 1396 عصر امروز 10 اسفند 1396 عصر امروز 11 اسفند 1396 عصر امروز 12 اسفند 1396 عصر امروز 13 اسفند 1396 عصر امروز 14 اسفند 1396 عصر امروز 15 اسفند 1396 عصر امروز 16 اسفند 1396 عصر امروز 17 اسفند 1396 عصر امروز 18 اسفند 1396 عصر امروز 19 اسفند 1396 عصر امروز 20 اسفند 1396 عصر امروز 21 اسفند 1396 عصر امروز 22 اسفند 1396 عصر امروز 23 اسفند 1396 عصر امروز 24 اسفند 1396 عصر امروز 25 اسفند 1396 عصر امروز 26 اسفند 1396 عصر امروز 27 اسفند 1396 عصر امروز 28 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1396 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۸:۰۰    
ماست از تخمیر قند لاکتوز شیر و تبدیل آن به اسید لاکتیک به دست می آید. برای تهیه ماست باید شیر کیفیت بالایی داشته باشد چون در غیر این صورت ماست به دست نمی آید.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از مجوز ریاض به یک شرکت هواپیمایی هندی برای استفاده از حریم هوایی عربستان به مقصد تل آویو خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۴    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با الوصل امارات مشخص شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۵    
یک کارشناس اقتصادی حامی دولت اذعان کرد: 14 زیربخش صنعت، همچنان رشد منفی را طی می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۰    
سازمان حج و زیارت پایین ترین قیمت کاروان های حج سال 97 را حدود 13 میلیون و 500 هزار تومان و گران ترین کاروان حج سال آتی را حدود 18 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۸:۳۰    
ه گزارش عصر امروز هفته گذشته، روزنامه آلمانی زوددویچه در گزارشی نوشت که در جریان کنفرانس امنیتی مونیخ که اواسط ماه جاری میلادی برگزار شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۵    
معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات گفت: آنهایی که به دنبال جریان سازی برای دانشگاه آزاد هستند باید جنجال سازی را تمام کنند و با همه روراست باشند و بگویند از اینکه همفکرانشان ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۷    
وزیر بهداشت گفت: تامین اجتماعی باید به همان قانون اولیه زمان تاسیس خود باز گردد، از بنگاهداری دست برداشته و محرومین جامعه تحت پوشش خود را شناسایی و از آنها حمایت کند و به معنای واقعی ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۹    
وزیر اوقاف سوریه و هیأت همراه ظهر امروز (پنج شنبه) دهم اسفند با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۶    
متأسفانه در نظام بودجه ریزی کشور، یک ساختار چندین ساله به یک نظام در سیستم اقتصادی کشور تبدیل شده که مربوط به زمان حال نمی شود و سابقه چندین ساله دارد، ولی شدت آن در سال های اخیر بسیار شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۰    
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از پیروزی در دربی 86 به تمجید سرمربی آلمانی آبی پوشان پرداخت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۱    
از آن زمانی که مرسدس بنز، رقیب قدیمی ب ام و، مدل کلاس X را رونمایی کرد تا امروز صحبت های بسیاری در مورد واکنش ب ام و به گوش رسیده و شاید به زودی شاهد اضافه شدن یک خط وانت به محصولات این شرکت باشیم.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۰    
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه تلفنی گفت وگو کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۴    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در واکنش به سخنرانی امروز رئیس جمهور روسیه گفت که واشنگتن از صحبت های پوتین درباره تسلیحات اتمی شگفت زده نشده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۹    
رئیس پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین بارش های 24 ساعت گذشته مربوط به روستای "کتیج" از توابع شهرستان فنوج با 45 میلی متر است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۰    
وزیر دفاع روسیه با ارسال نامه ای به استفان دی میستورا نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در سوریه، خواستار تشکیل کمیسیون بین المللی برای بررسی وضع شهر رقه (تحت کنترل اعتلاف آمریکایی) شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۹    
در حالی که کمتر از یک سال از ریاست جمهوری امانوئل ماکرون در فرانسه می گذرد، یک نظرسنجی تازه نشان می دهد که محبوبیت او به 30 درصد نزول کرده و به کمترین سطح خود رسیده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۶    
خبرگزاری رویترز مدعی شده کشورهای اروپایی با نزدیک شدن به ضرب الاجل رئیس جمهور آمریکا درباره برجام وارد گفت وگوهایی با ایران درباره مسائل منطقه ای شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۳    
به گزارش عصر امروز حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی درباره طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان به بیت المال ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۷    
مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید پیش بینی کرد که تحت ریاست رئیس فعلی ستاد کارکنان کاخ سفید، تعداد بیشتری از کارکنان دولت ترامپ استعفا خواهند کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۱    
به گزارش مروزعصر ا، استقلال و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15 و 45 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. داور: علیرضا فغانی ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۱۸    
به گزارش عصر امروز بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره روحانی شهید صدوق گلپایگانی و 372 شهید شهرستان گلپایگان که در تاریخ 16 بهمن 96 برگزار شده بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۷    
وزیر امور خارجه کرواسی در دور دوم گفتگوهای خود با ظریف تاکید کرد که برجام باعث ثبات بیشتر شده و زمینه همکاری های هر چه بیشتر ایران و جهان را فراهم کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۴    
پادشاه تونگا در سفر به پکن، با رئیس جمهور چین دیدار کرد و طرفین درباره تحکیم و توسعه همکاری های راهبردی به توافق رسیدند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۹    
امروز در بازارهای جهانی با تقویت ارزش دلار و افزایش تولید نفت آمریکا، قیمت نفت در بازارهای جهانی برای سومین روز متوالی کاهش یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۰    
سخنگوی وزارت کشور درباره حضور تعدادی از بانوان در ورزشگاه آزادی به منظور مشاهده مسابقه فوتبال دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۱    
سرلشکر صفوی گفت که خون شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم موجب شد تا سامرا، کربلا و حرم حضرت زینب از تعرض تروریست های تکفیری در امان بماند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۸    
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: معماری ایرانی اسلامی یکی از مطالبات جدی است و متخصصان بسیجی حوزه ساخت و ساز به این بحث ورود پیدا کرده و پیشنهاداتی ارائه دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان با هدف شفاف سازی دارایی های مسئولان پیش از قبول مسئولیت، حین آن و بعد از آن تهیه و تدوین شده است
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۶    
به گزارش عصر امروز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (پنج شنبه) در دیدار وزیر اوقاف و جمعی از علمای سوریه با اشاره به حمایت ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۸    
صدها نفر امروز در سلیمانیه عراق علیه قانون کاهش حقو ق ها تظاهرات کرده و از پارلمان کردستان عراق خواستند تا قانون را اصلاح کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۲    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم تاسیس پایگاه نظامی ایران در لبنان را تحمل نمی کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۴    
یک نظرسنجی نشان می دهد که از نظر اکثر مردم آمریکا، سیاست های دونالد ترامپ برای مسلمانان و لاتین تبارها، بد بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۸    
معاون امور حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه در نشست مقامات بلندپایه کنفرانس خلع سلاح هسته ای در ژنو تاکید کرد که پاسخ ما به این تهدید که یا باید برجام دوباره مذاکره شود یا آمریکا از ان خارج می شود ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۹    
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: در بحث بازگرداندن مال نامشروع به بیت المال که رهبری هم به آن اشاره دارند، باید اموال مسئولان بررسی و "اموال نامشروع" اعاده شود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۸    
جنگنده های حاضر در ائتلاف موسوم به ضد داعش به رهبری آمریکا بار دیگر افراد غیر نظامی را در ریف شرقی دیرالزور به خاک و خون کشاندند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۵    
وزیر خارجه پاکستان با انتقاد به سیاست های خارجه آمریکا گفت: واشنگتن سیاست خارجه واضحی ندارد و این سبب ایجاد مشکل برای دیگر کشورها است
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۰    
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه ی مجلس با اشاره به اینکه یارانه بر اساس قانون پرداخت یارانه ها در سال آینده باید نقدی باشد گفت: پرداخت یارانه غیر نقدی برگشتن به اول انقلاب است
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۱    
بانک مرکزی به مناسبت عید نوروز، از طریق شعب منتخب بانک های عامل اقدام به توزیع اسکناس نو در سراسر کشور می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۶    
رئیس جمهور روسیه از آغاز توسعه و آزمایش موشک های قاره پیمای جدید توسط این کشور خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۸    
ظرفیت ورزشگاه آزادی برای هشتادوششمین دربی پایتخت تکمیل شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۵    
12 روز از سانحه تلخ و دلخراش سقوط هواپیمای تهران-یاسوج در ارتفاعات دنا می گذرد و شرایط جوی همچنان مانع انتقال پیکر 66 نفر از مسافرانی که در این هواپیما آسمانی شدند شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۶    
معاون تحقیقات و فن آوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سونامی سرطان در ایران به دلیل پیشگیری های انجام شده وجود ندارد و شایعی بیش نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۴    
رئیس جمهور روسیه در سخنرانی سالانه خود از افتتاح پلی که کریمه را به روسیه متصل می کند در آینده ای نزدیک خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۲    
زلزله ای به بزرگی 3.9 ریشتر حوالی کوزران استان کرمانشاه را به لرزه درآورد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۴    
یک مقام ارشد امنیتی روسیه گفته است که شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه آمریکا 20 پایگاه نظامی در مناطق کردنشین سوریه راه اندازی کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۵    
شهردار تهران گفت: قانون دائمی شدن مالیات بر ارزش افزوده در مجلس مطرح است که با همه نکات مثبت، معایبی هم دارد که نیاز است مجلس به آن ها توجه کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۱    
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همکاری تنگاتنگی بین بنده، دکتر رهبر، معاونان ایشان و مدیریت اجرایی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۹    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شوراها باید از سیاسی بودن خارج شوند و به مشکلات مردم بپردازند، شوراها تشکیل شدند تا خدمات دهی شهرها از دولت جدا شود و مردم مشکلات شهرها را به حاکمیت و نظام نسبت ندهند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۶    
به گزارش عصر امروز، انور عشقی مدیر مرکز پژوهش های سیاسی و استراتژیک ریاض و مشاور پیشین شاه وقت عربستان، در اظهاراتی درباره سفر سعد الحریری نخست وزیر لبنان به ریاض گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۶    
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام این مطلب که پارکینگ های استادیوم آزادی اشباع شده است از ایجاد محدودیت تردد خودرو در معابر منتهی به رینگ اصلی استادیوم آزادی و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران- ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۱    
از مدت ها پیش مقامات دولتی بدنبال فشار به مجلس به منظور تصویب هرچه سریعتر لوایح ارسالی الحاق به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تررویسم ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۹    
ارتش سوریه روز گذشته در غوطه شرقی دمشق موفق شد خطوط دفاعی تروریست های جبهه النصره را در هم شکند و کنترل شهرک حوش الضواهره را به دست گیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۰    
دولت قطر از تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت این کشور به قدس اشغالی همزمان با هفتادمین سالروز یوم النکبة (فاجعه اشغال فلسطین) عمیقا ابراز تأسف و نگرانی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۱    
سخنگوی منطقه ای وزارت خارجه آمریکا ضمن اعلام اینکه نبرد علیه داعش در سوریه هنوز تمام نشده، گفت خروج واشنگتن از سوریه به چند عامل از جمله تکمیل جنگ علیه داعش بستگی دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۹    
پلیس راه جاده اصفهان به تهران در عصر قاجار و در سال 1300 شمسی که با اسب و قاطر امور بازرسی و هماهنگی ها انجام می شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۴    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز عده ای به تعداد انگشتان دست در خیابان از سکوهای بی حیایی بالا می روند و حکم خدا را سر چوب کرده و از حجاب اجباری می گویند کمی آن طرف تر رسانه های گرگ صفت با بزرگ نمایی ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۶    
سرمربی استقلال می گوید: صحنه آسیب دیدگی پادوانی مرا یاد بازیکنم ویوین فوئه انداخت ؛خدا را شکر که پادو برگشت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۰    
به گزارش عصر امروز محمد علی پورمختار عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اتفاقات چند روز گذشته در خیابان پاسداران ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۹    
وزیر اطلاعات امارات با هدف کمک به عربستان و برای فیصله دادن به تبعات ماجرای بازداشت سعد الحریری نخست وزیر لبنان در ریاض، محرمانه به بیروت رفت و با الحریری دیدار کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۱    
یکی از عوامل مهم در تربیت فرزندان رفتارهای اطرافیان و خصوصا والدین در محیط خانه است. والدین به عنوان الگوهای رفتاری فرزندان هستند و هر اقدامی از جانب آنها اثرات مثبت یا منفی مختلفی را در تربیت و ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۵    
طبق گزارش رسانه آمریکایی، دسترسی بیش از 30 عضو کاخ سفید به اطلاعات فوق محرمانه لغو شده و آنها اکنون تنها به اسناد محرمانه دسترسی دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۶    
به گزارش عصر امروز، روزنامه وطن امروز در تیتر یک خود، به ماجرای امتناع فرودگاه آلمان از سوخت رسانی به هواپیما ظریف اشاره کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۰    
به گزارش عصر امروز، کیهان در تیتر یک امروز خود را به ورود سازمان بازرسی به پرونده کارخانه خواری زنان اصلاح طلبان در پرونده رشت الکتریک، اختصاص داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۵۱    
از جمله اتفاقات جالب توجه در رویارویی دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب مسابقات لیگ برتر تساوی هر دو تیم در جدول برد و باخت های دربی تا پیش از دربی 85 بود، اما...!
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۸    
به گزارش عصر امروز؛ مهدی نصیری مدیرمسؤول سابق روزنامه کیهان در واکنش به اظهارات اخیر موسوی تبریزی پیرامون حجاب اجباری و اختیاری ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۸    
کاهش مالیات، افتتاح طرح در بندر عباس، تشکیل اتحادیه بزرگ خلیج فارس، افشای حساب های موهوم، استعفای خادم، باک خالی برجام، مرجع تشخیص جاسوس، لشکر مشاوران بی خاصیت، مدل نئولیبرالیستی حل مشکلات مردم ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۵    
بین نفرات حاضر در دو تیم استقلال و پرسپولیس 13 بازیکن سابقه گلزنی به تیم مقابل را در ادوار قبلی لیگ برتر با پیراهن تیم های مختلف دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۷:۲۱    
دو تیم استقلال و پرسپولیس در یکی از مهم ترین هفته های تاریخ لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت و به احتمال فراوان در این دیدار قهرمان لیگ مشخص خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۶:۵۱    
هدف از قطعنامه پیشنهادی انگلیس ضد ایران، اطمینان دادن به عربستان برای تداوم اقدامات نظامی اش علیه یمن است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۶:۲۱    
استیو بَنِن استراتژیست ارشد سابق رئیس جمهور آمریکا در یک مصاحبه مدعی شده که ایران، چین و ترکیه به عنوان سه تمدن باستانی، در حال ایجاد یک محور جدید برای مقابله با غرب هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۵:۵۱    
در روزهای اخیر شاهد اقدامات ضدایرانی از سوی برخی کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و فرانسه بودیم که در این زمینه می توان به تلاش ناکام آنها برای تصویب قطعنامه علیه کشورمان و بیانیه ضدایرانی دیروز آنها ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۵:۲۱    
بررسی انتقادی مبانی ایدئولوژیکی داعش بر اساس معیارهای اسلامی و حقوق بین الملل - بخش دوم و پایانی
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۴:۵۱    
بنا به گفته منبع وابسته به دولت عربستان سعودی، محمد بن سلمان ولی عهد این کشور قرار است از 19 تا 22 مارس(28 اسفند تا دوم فروردین) به آمریکا سفر کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۳:۵۱    
به گزارش سرویس فرهنگ جامعه عصر امروز در ایام سالگرد اسوه ای در دنیای پرحاشیه و مسئله دار هنر هفتم حیف بود از او نگوییم ...