چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۰May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 16 شهریور 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 شهریور 1397 عصر امروز 2 شهریور 1397 عصر امروز 3 شهریور 1397 عصر امروز 4 شهریور 1397 عصر امروز 5 شهریور 1397 عصر امروز 6 شهریور 1397 عصر امروز 7 شهریور 1397 عصر امروز 8 شهریور 1397 عصر امروز 9 شهریور 1397 عصر امروز 10 شهریور 1397 عصر امروز 11 شهریور 1397 عصر امروز 12 شهریور 1397 عصر امروز 13 شهریور 1397 عصر امروز 14 شهریور 1397 عصر امروز 15 شهریور 1397 عصر امروز 16 شهریور 1397 عصر امروز 17 شهریور 1397 عصر امروز 18 شهریور 1397 عصر امروز 19 شهریور 1397 عصر امروز 20 شهریور 1397 عصر امروز 21 شهریور 1397 عصر امروز 22 شهریور 1397 عصر امروز 23 شهریور 1397 عصر امروز 24 شهریور 1397 عصر امروز 25 شهریور 1397 عصر امروز 26 شهریور 1397 عصر امروز 27 شهریور 1397 عصر امروز 28 شهریور 1397 عصر امروز 29 شهریور 1397 عصر امروز 30 شهریور 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۰:۵۹    
یک فعال اقتصادی می گوید به لحاظ ارزی و مایحتاج کشور مشکلی وجود ندارد اما سوء عملکرد دولت، موجب تلاطم اقتصادی شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۰:۱۴    
جمشید انصاری از ابلاغ مرحله دوم برنامه جامع اصلاح نظام اداری از سوی رئیس جمهور خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۹:۰۸    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از آمادگی دولتش برای تشدید جنگ تجاری با چین و افزایش تعرفه بر واردات کالاهای چینی تا میزان 467 میلیارد دلار خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۹:۰۸    
به گزارش عصر امروز، عبدالله گنجی در سرمقاله روزنامه جوان نوشت: بعد از جنگ و رحلت حضرت امام (ره) دو جریان در کشور ما متولد شد و کم کم به رشد رسید که هر دو نه با اندیشه آورنده انقلاب همسویی داشت و ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۳:۵۷    
سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد که سفارت ایران در بغداد هیچگونه بیانیه ای درباره خروج اتباع ایرانی از بصره صادر نکرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۳:۵۲    
وزارت امور خارجه عراق در بیانیه ای درباره حوادث روز جمعه در بصره و حمله به کنسولگری ایران در این شهر شدیدا ابراز تأسف و آن را محکوم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۳:۴۷    
به گزارش عصر امروز حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب (جمعه) در دیدار آقای ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و هیأت همراه، ضمن اظهار امیدواری برای پر ثمر بودن نشست سه جانبه تهران ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۳:۴۷    
به گزارش عصر امروز، با توجه به آغاز محاکمه علنی متهمان و اخلالگران بازار سکه و ارز از سوی دستگاه قضایی کشور حجت الاسلام محسنی اژه ای در نماز جمعه امروز تهران به عنوان سخنران پیش از خطبه ها حضور یافت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۵۷    
تقابل سه شیرها و لاروخا، تماشاگران زیادی را به ورزشگاه ومبلی خواهد کشاند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۵۲    
قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) از انهدام یک تیم تروریستی در منطقه مرزی استان کردستان و هلاکت 6 تروریست و زخمی و متواری شدن بقایای آن خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۴۲    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از لغو دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان در هفته ششم لیگ برتر خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۲۲    
یک شبکه خبری آمریکایی می گوید اروپایی ها برای استفاده از بانک ها و شرکت های کوچک خود برای ادامه تعامل با ایران ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۲۲    
گزارش های رسانه ها حاکی از آن است که گروهی تحت لوای اعتراضات به شیوه خدمات رسانی، به کنسول گری جمهوری اسلامی ایران در شهر بصره تعرض کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۱۷    
به گزارش عصر امروز، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار آقای رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و هیأت همراه ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۰۷    
دوباره یک فیلم جنجالی بدون آنکه صحت و سقمش مشخص شود در شبکه های اجتماعی منتشر شد و پس از آن سیل قضاوت ها علیه افراد و یانهادهای مختلف به راه افتاد اما معلوم نیست اعتماد به برخی اخبار مجازی و این شل ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۰۲    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه دقایقی پیش با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۵۷    
یکی از مشاوران دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در زمان کارزار انتخاباتی وی در سال 2016 به جرم دروغ گفتن به پلیس فدرال آمریکا در مورد ارتباط کمپین ترامپ با روسیه، در دادگاه محاکمه می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۵۷    
رئیس جمهور روسیه در کنفرانس خبری بعد از اجلاس سران ایران، ترکیه و روسیه گفت: هدف ما اخراج تروریست ها از ادلب است که خطری برای مردم سوریه می باشند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۴۶    
یک منبع آگاه در نهاد ریاست جمهوری اعلام کرد: هیچ تغییری در بیانیه پایانی سه کشور صورت نگرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۴۱    
اسامی بازیکنان تیم ملی که در اردوی ازبکستان تیم ملی را همراهی می کنند اعلام شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۳۱    
از ساعتی پیش اجلاس مهم تهران با حضور روسای جمهوری 3 کشور ایران، روسیه و ترکیه در حال برگزاری است با این حال هنوز 3 شبکه داخلی تلویزیونی کشور اقدام به پخش زنده این اجلاس نکرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۱۶    
به گزارش عصر امروز، روسای جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه پس از نشست مشترک امروز خود بیانیه مشترکی را صادر کردند که به شرح زیر است: ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۱۱    
مدیر شبکه آمریکایی سی بی اس در پی اتهامات رسوایی جنسی احتمالا برکنار می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۱۱    
به گزارش عصر امروز سومین نشست سران روند آستانه یا صلح سوریه به ریاست حسن روحانی آغاز شد. حجت الاسلام حسن روحانی در ابتدا به ارائه سخن پرداخت که متن آن به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۱۱    
روسای جمهور روسیه و ترکیه که برای حضور در اجلاس سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه به تهران سفر کرده اند دقایقی پیش با یکدیگر دیدار کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۱۱    
علی لاریجانی رئیس مجلس صبح امروز با رئیس جمهور بلاروس دیدار کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۰۱    
عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان از بررسی ویژه شکایت جمعی از نمایندگان درباره نطق ساختار شکنانه پروانه سلحشوری و غلامرضا حیدری در اولین فرصت خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۶:۵۱    
برخی از دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی می گویند چون پایان نامه دکترای حسین فریدون خیلی ضعیف بوده یکی از اساتید حاضر نشده تا در جلسه دفاع وی حاضر شود!
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۱    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره مشکلات و نوسانات قیمت ارز در کشور گفت: علت نابه سامانی در این زمینه، توزیع ارز در بین تنها چند صرافی بود که زمینه فساد و افزایش قیمت ارز را فراهم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۱    
وزیر بهداشت گفت: فعلأ مدیریت همین است، شما مردم رأی داده اید، رئیس جمهور و مجلس انتخاب کردید و آنان نیز وزیر و مدیر انتخاب کردند، پس بی خود اعصاب، روح و روان همدیگر را آزار ندهیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۶:۱۱    
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در نامه ای سرگشاده درباره اتفاقات اخیر و زمان حضورش در این باشگاه به اظهارنظر پرداخت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۶:۰۱    
رئیس جمهور در سالن اجلاس سران از پوتین استقبال کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۶:۰۱    
به گزارش عصر امروز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در آغاز این نشست به طور رسمی از ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان روسای جمهور روسیه و ترکیه استقبال کرد و سپس روسای جمهور عکس یادگاری انداختند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۵۶    
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه جنگ علیه ایران به هیچ وجه نتیجه نمی دهد، گفت: آمریکایی ها از قدرت دفاعی ایران آگاهی دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۵۱    
رئیس هیئت مدیره تولیدکنندگان صوت و تصویر گفت: مواد اولیه کارخانه های تولید کننده لوازم خانگی موجود است و هیچ کمبودی در این حوزه نداریم ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۳۶    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون در منطقه مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در محدوده شهرستان ایرانشهر در جنوب استان 9 لزره و پس لرزه رخ داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۲۶    
دادگاه رسیدگی به پرونده اخلالگران اقتصادی اخیر، فردا (شنبه) 17 شهریور در شعب ویژه رسیدگی به این پرونده ها در دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۲۱    
آمارهای موسسه گلوبال پلاتس نشان می دهد، واردات نفت چین از ایران در ماه اوت و در آستانه آغاز تحریم های نفت آمریکا علیه ایران به رقم بی سابقه 874 هزار بشکه در روز افزایش یافته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۱۶    
به گزارش عصر امروز، آیت الله محمّد امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران، در خطبه های نمازجمعه این هفته تهران گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۱۱    
رئیس جمهور روسیه برای شرکت در اجلاس سه جانبه ایران، ترکیه و روسیه وارد تهران شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۵:۱۱    
رئیس جمهوری ترکیه که برای حضور در اجلاس سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه به تهران سفر کرده است دقایقی پیش با رئیس جمهوری کشورمان دیدار کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۴:۱۵    
در حالی که هاتگرام و طلاگرام تا پایان آذرماه برای مستقل شدن از تلگرام مهلت دوباره گرفته اند، مدیر یک پیام رسان بومی از اعطای مجوز ورود 2 هزار سرور با ارز دولتی برای این نسخه های فارسی تلگرام خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نطق خانم سلحشوری و آقای حیدری کپی برداری از متون تهیه شده توسط اتاق فکر استکبار جهانی است و البته این نمایندگان با هدف فرار از پاسخگویی به مردم وطرح ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۵    
منابع آگاه گفتند، چند پالایشگاه ژاپن به ایران اطلاع داده اند، به علت ریسک ناشی از تحریم های آمریکا در نظر دارند واردات نفت خام از ایران در ماه اکتبر را متوقف کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۵    
به گزارش عصر امروز در بخش پاسخ به پرسش های شما، بعد از سخنان رهبری انقلاب در جلسه با خبرگان شبهه ای مطرح شده است که "چرا ایشان اصرار دارند دولت بماند؟ چرا حمایت می کنند و تاکید دارند که با همین دولت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۱۵    
سرپرست اورژانس کشور از وقوع زلزله 5.6 ریشتری در ایرانشهر خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۲۹    
برخلاف ادعای مسؤولان دولتی مبنی بر مصون ماندن قرارداد های پسابرجامی از تحریم ها، شاهد خروج شرکت های خارجی هستیم ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۰۹    
تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی دوستانه خود در تورنمنت چهارجانبه اسلوونی مغلوب آمریکا شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۱:۵۹    
اسطوره آرژانتینی زمام هدایت تیم دسته دومی دورادوس مکزیک به دست گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۱:۴۴    
رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا از ترافیک پرحجم در محور کرج - چالوس خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۱:۳۴    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بررسی اعطای کوپن الکترونیکی به آحاد جامعه با هدف تامین کالاهای اساسی در دستور کار قرار دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۱:۲۹    
به گزارش عصر امروز، امیرحسین خیرخواه از عکاسان ورزشی تصاویر جالبی از 24 ساعت گذشته تیم ملی ثبت کرده و برای شان متن های جالبی نوشته است! ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۱:۱۹    
یک توئیتر منتسب به لیگ قهرمانان آسیا داوران دیدار برگشت پرسپولیس با الدحیل و السد با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۱:۱۰    
قیمت سکه که روز چهارشنبه مرز 4 میلیون و 700 هزار تومان را رد کرده بود، طی دو روز گذشته روند نزولی گرفته و به 4 میلیون و 380 هزار تومان کاهش یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۱:۰۰    
به گزارش عصر امروز به نقل از دیلی میل، کشورهای بلژیک، بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، لهستان و سوئد با صدور یک بیانیه مشترک ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۱:۰۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان اعلام کرد بازیکنانی که در بازی تدارکاتی با سوریه ذخیره بودند برابر ایران به میدان خواهند رفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۰:۵۵    
وزیر امور خارجه آخرین وضعیت پرونده شکایت ایران از آمریکا به دادگاه لاهه را تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۰:۴۵    
درحالی قیمت یورو در بازار آزاد بدون اینکه معامله و خرید و فروش چندانی صورت بگیرد، ارقام عجیب و قریب دارد که یورو روز گذشته در سامانه نیما با قیمت 8909 تومان و در سنا 9282 تومان معامله و خرید و فروش ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۰:۴۰    
ماجرای حضور یا عدم حضور فرهاد مجیدی در استقلال طبق روال گذشته همچنان ادامه دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۰:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا در یک سخنرانی روز پنجشنبه خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران را خدمت بزرگی به رژیم صهیونیستی دانست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۵    
وزیر امور خارجه آمریکا که برای مجاب کردن هند به توقف کامل خرید نفت ایران در این کشور به سر می برد، گفت: در زمان هایی که نیاز ببینیم، برای خریداران نفت ایران برخی استثناءها را قائل می شویم .
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۰    
به گزارش عصر امروز، سران فرانسه، آلمان، آمریکا کانادا و انگلیس در بیانیه ای بار دیگر مسکو را به حمله به سرگئی اسکریپال جاسوس دوجانبه روس تبار متهم کرده و این اقدام ادعایی را محکوم کرده اند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۰:۲۵    
هم زمان با برنامه ریزی آمریکا برای تحریم و توقف صادرات میعانات گازی ایران، دستور ساخت چهارمین فاز توسعه پالایشگاه ستاره خلیج فارس با هدف افزایش قدرت چانه زنی فروش میعانات گازی در پالایشگاه های پارس ...