سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۹May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 30 مهر 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 مهر 1397 عصر امروز 2 مهر 1397 عصر امروز 3 مهر 1397 عصر امروز 4 مهر 1397 عصر امروز 5 مهر 1397 عصر امروز 6 مهر 1397 عصر امروز 7 مهر 1397 عصر امروز 8 مهر 1397 عصر امروز 9 مهر 1397 عصر امروز 10 مهر 1397 عصر امروز 11 مهر 1397 عصر امروز 12 مهر 1397 عصر امروز 13 مهر 1397 عصر امروز 14 مهر 1397 عصر امروز 15 مهر 1397 عصر امروز 16 مهر 1397 عصر امروز 17 مهر 1397 عصر امروز 18 مهر 1397 عصر امروز 19 مهر 1397 عصر امروز 20 مهر 1397 عصر امروز 21 مهر 1397 عصر امروز 22 مهر 1397 عصر امروز 23 مهر 1397 عصر امروز 24 مهر 1397 عصر امروز 25 مهر 1397 عصر امروز 26 مهر 1397 عصر امروز 27 مهر 1397 عصر امروز 28 مهر 1397 عصر امروز 29 مهر 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۸    
گزارش امروز بازار خودرو حکایت از افزایش یک میلیون تومانی تعدادی از خودروهای داخلی دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۳۰    
یک استاد دانشگاه در واکنش به اظهارات اخیر زیباکلام مبنی بر اینکه همه ما و اصلاح طلبان قربانی روحانی هستیم و جهانگیری دکور و هیچ کاره است تاکید کرد: دکتر! این دروغ بزرگ را کسی باور نمی کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۶    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران به 4 میلیون و 340 هزار تومان رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۶    
عضو فراکسیون امید گفت از برجام دفاع می کنم اما متن آن را نخوانده ام.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۶    
معاون فناوری بانک ملی گفت: بارندگی های شب یکشنبه در مهران زیرساخت های ما را با مشکل مواجه کرد، اما از ساعت 11 دوشنبه اوضاع عادی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۱    
به گزارش عصر امروز، جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفت: قیمت پایه صادراتی اصلاح خواهد شد، به من گفته شده که موضوع حل شده است، این در حالی است که اگر موضوع حل نشده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۱    
به گزارش عصر امروز، خالد الفالح وزیر انرژی عربستان گفت سعودی قصد ندارد همانند آنچه در سال 1973 میلادی رخ داد، مصرف کنندگان غربی را تحریم نفتی کند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۰    
چند روز قبل جسد سوخته مردی داخل یک خودروی آتش گرفته در باغ فیض کشف و اکنون مشخص شد که وی شخصاً به زندگی اش پایان داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۵    
بر اثر اتصالی برق در خوابگاه دانشجویی دخترانه بنت الهدی بوشهر، یکی از واحدهای این خوابگاه در آتش سوخت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۰    
به گزارش عصر امروز، یک فعال رسانه ای در توییتر در واکنش به قتل خاشقجی توسط سعودی ها، نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۵    
با اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان در سراسر کشور، مدیران دستگاه ها و موسسات دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی در سراسر کشور که بازنشسته شده اند باید صندلی خود را به جوانان بسپارند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۵    
به گزارش عصر امروز، آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با اشاره به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی(ع) و راهپیمایی باشکوه محبان اهل بیت(ع) تصریح کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۵    
مردم به انتشار نامه استعفای عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی در فضای مجازی واکنش های تندی نشان دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۰    
به گزارش عصر امروز اسحاق جهانگیری، مرد پرحاشیه این روزهای دولت است، یا خودش در حاشیه قرار گرفته یا حاشیه به سراغ او رفته است، مدام نیز برایش عناوین مختلف در طول چند سال اخیر درست شده ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۰    
به گزارش عصر امروز به نقل از خبرگزاری نووستی ، "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو به سؤالات آمریکا درباره پیمان کاهش تسلیحات راهبردی و پیمان نابودی موشک های برد کوتاه و متوسط پاسخ ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۰    
به گزارش عصر امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر انقلاب اسلامی، صبح دوشنبه گذشته (97/07/23) در ابتدای جلسه درس خارج فقه خود ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۵    
وزیر نیرو با تائید اینکه در خصوص اکتشاف آب های ژرف به رئیس جمهور نامه نوشته، گفت: افزایش تعرفه برق پرمصرف ها به دولت رفته و در حال بررسی است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۵    
رئیس شورای اسلامی استان تهران گفت: 7 نفر از اعضای شورای شهرستان های استان تهران به دلیل اتهامات مالی همچنان در بازداشت هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۵    
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از نام نویسی یک میلیون و 550 هزار زائر اربعین در سامانه سماح تا صبح امروز خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۰    
به گزارش عصر امروز، سردار سلامی صبح امروز در جلسه ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران با بیان اینکه همکاری و همدلی تمام مسئولان برای تسهیل در تردد زوار ستودنی است ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۰    
رئیس آژانس بین المللی انرژی گفت فکر نمی کنم عربستان به علت ماجرای خاشقچی تولید نفتش را کاهش دهد اما با توجه به کاهش عرضه ایران، در میان رشد قوی تقاضا نگرانی قابل توجهی در مورد بازار وجود دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۵    
یک مقام رسمی بانکی اعلام کرد: بانک بازرگانی بین المللی مگا تایوان پس از تحریم های نوامبر علیه ایران، سازوکار تسویه مالی بین تایوان و ایران را انجام نخواهد داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۵    
در حالی که شهرداری تهران اعلام کرد دارندگان خودروهای که بدهی آنها بالغ بر یک میلیون تومان است متوقف می شوند؛ پلیس گفت در قانون چنین چیزی نیامده و ما خودروی را به این دلیل متوقف نخواهیم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۵    
در حالی که همه نهادها تاکید بر اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان دارند اما ظاهرا روسای برخی فدراسیون ورزشی در تلاشند با کشاندن کار به حاشیه، هم چنان ورزش را از نعمت حضورشان بی بهره نکنند!
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۵    
به گزارش عصر امروز، سید محمد حسینی وزیر اسبق ارشاد طی توییتی درباره یکی از مطلب های روزنامه ابتکار در خصوص امام حسین (ع) نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۵    
به گزارش عصر امروز، یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توییتر تصویری از یک جانباز 100 درصد را به اشتراک گذاشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۵    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: آقای روحانی همه دستگاه های مربوطه را مکلف به ارائه بهترین تسهیلات به زائران اربعین کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۵    
اینجا بازار مارک فروش ها است؛ بازاری که هر نوع مارک لباسی را می فروشند و مشتری این بازار، تولیدکنندگان پوشاکی هستند که در تولیدی های همین تهران و شهرهای اطراف، محصولاتشان را تولید می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۵    
به گزارش عصر امروز، علی صدری نیا کارگردان مجموعه طنز دکتر سلام در صفحه شخصی خود در توییتر درباره اظهارات برخی از دولتی ها و کارنامه دولت نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۵    
به گزارش عصر امروز، یک کاربر فضای مجازی طی توییتی تصویری از یک کودک یمنی را به اشتراک گذاشت و نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۰    
وزیر آموزش و پرورش درباره توزیع شیر در مدارس گفت: امیدواریم با تلاش سازمان برنامه و بودجه و تخصیص اعتبار بتوانیم از آبان کار را شروع کرده و توزیع شیر را در مدارس داشته باشیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۵    
تیم های ملی فوتبال ایران و قطر در دیداری دوستانه ای رو در روی هم قرار خواهند گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۵    
تنها امید اعضای شورای شهر تهران برای ماندن افشانی در شهرداری تصویب طرح دوفوریتی را برای استثنا بودن شهردار تهران از قانون منع بکارگیری بازنشستگان بود که این طرح نیز با عدم استقبال نمایندگان مجلس ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۰    
یک روزنامه آمریکایی نوشت که ولیعهد عربستان سعودی طی تماس تلفنی با داماد رئیس جمهوری آمریکا، گفته است که کودتای غرب علیه خود را هرگز فراموش نخواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۰    
به گزارش عصر امروز به نقل از اسپوتنیک، مقامات سعودی روز جمعه اعلام کردند که "جمال خاشقجی" روزنامه نگار منتقد سعودی که از روز 2 اکتبر ناپدید شده است طی درگیری در کنسولگری عربستان در استانبول به قتل ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنتزل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محورهای مواصلاتی استانهای کردستان و خوزستان خبر داد و گفت: در محور مهران به ایلام محدوده میدان قرآن ترافیک سنگینی وجود دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۵    
عرضه سبد کالای حمایتی دولت در برخی فروشگاه های زنجیره ای آغاز شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۵    
از زمان تعمیق بازار ثانویه در15 مرداد ماه، در حالی که حدود 4 میلیارد یورو ارز به این بازار تزریق شده نزدیک به 3.4 میلیارد یورو ارز توسط واردکنندگان خریداری شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۰    
روزنامه گاردین در گزارشی درباره پشت پرده مناقشه دیپلماتیک درباره پرونده قتل جمال خاشقچی نوشت سعودی ها با التماس از ترکیه خواسته اند در سرپوش گذاشتن بر این پرونده به ریاض کمک کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۵    
به گزارش عصر امروز، مرحوم حاج مرشد داود رضاییان، مداحی را از 16 سالگی آغاز کرد و پس از چندی به عنوان مداح رسمی شمیرانات به ویژه محله لویزان ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۰    
شبکه تلویزیونی تی.آر.تی ترکیه بامداد امروز تصاویر جدیدی از ورود جمال خاشقچی به کنسولگری عربستان سعودی در استانبول منتشر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۵    
به گزارش عصر امروز، جمعه هفته گذشته، گروه ویژه اقدام مالی FATF با صدور بیانیه ای در پایان نشست اکتبر خود ...