جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۳May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 18 مهر 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 مهر 1397 عصر امروز 2 مهر 1397 عصر امروز 3 مهر 1397 عصر امروز 4 مهر 1397 عصر امروز 5 مهر 1397 عصر امروز 6 مهر 1397 عصر امروز 7 مهر 1397 عصر امروز 8 مهر 1397 عصر امروز 9 مهر 1397 عصر امروز 10 مهر 1397 عصر امروز 11 مهر 1397 عصر امروز 12 مهر 1397 عصر امروز 13 مهر 1397 عصر امروز 14 مهر 1397 عصر امروز 15 مهر 1397 عصر امروز 16 مهر 1397 عصر امروز 17 مهر 1397 عصر امروز 18 مهر 1397 عصر امروز 19 مهر 1397 عصر امروز 20 مهر 1397 عصر امروز 21 مهر 1397 عصر امروز 22 مهر 1397 عصر امروز 23 مهر 1397 عصر امروز 24 مهر 1397 عصر امروز 25 مهر 1397 عصر امروز 26 مهر 1397 عصر امروز 27 مهر 1397 عصر امروز 28 مهر 1397 عصر امروز 29 مهر 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۵    
وزارت نیرو شایعه ها و اخبار مربوط به قطع جریان آب رودخانه های مرزی از طرف ایران به عراق را تکذیب و تأکید کرد که اقدامات ایران در رودخانه های مرزی بر اساس موافقتنامه ها و اصل حسن همجواری است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۲۹    
رئیس سازمان چای کشور، میزان برگ سبز خریداری شده تا روز 17 مهر ماه از چایکاران کشور را 109 هزار و 218 تن اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۱۳    
اینستاگرام قصد دارد با کمک ماشین یادگیری از زورگویی در این پلتفرم جلوگیری کند. الگوریتم های مخصوص، عکس ها و کپشن های زورگویانه را رصد می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۵۳    
به گزارش عصر امروز، یک فعال رسانه ای در توییتر با انتشار عکس جالبی از آخوندی درباره احتمال شهردار شدنش نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۳    
در فضای عمومی با فیگور غمخوار مردم بودن برای خود وجهه و ویترین می سازند و از سوی دیگر در پستو و زندگی حرفه ای همدست دزدها و مفسدین اقتصادی می شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۲    
محافل رسانه ای براساس آخرین گمانه زنی ها درباره تغییرات کابینه می گویند این تغییرات به نفع تیم نوبخت (دبیرکل حزب اعتدال و توسعه) است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۰    
به گزارش عصر امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای صدوپنجاه و چهارمین شماره از نشریه خط حزب الله با عنوان منطق رهبری منتشر شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۵    
به گزارش عصر امروز، یک فعال رسانه ای در توییتر درباره خبر رشوه 600 میلیون تومانی یک معاون وزیر برای فرار از قانون منع به کار بازنشستگان، نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۵    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه ضمن ابراز نگرانی درباره تحرکات آمریکا در شرق فرات در سوریه درباره آن هشدار داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۰    
به گزارش عصر امروز، خون گیری از دانش آموزان مدرسه دخترانه ی سماء به بهانه ی آزمایش قند توسط فردی ناشناس موجب تحصن خانواده های این دانش آموزان درشبکه بهداشت تاکستان شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۰    
ابلاغیه ننگین خرداد 96 بانک کشاورزی در اجرای سیاست های ضد ایرانی وزارت خزانه داری آمریکا برای ردکردن لایحه CFT کافی است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۰    
روشن نیست این فرد گریخته از وطن چه آثار ادبی یا هنری داشته که از سوی مردم مورد استقبال قرار نگرفته و جست وجو در منابع مختلف هم نتیجه چندانی دربر نداشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۰۵    
به گزارش عصر امروز، غلامرضا تاجگردون نماینده مجلس در اینستاگرامش نوشت: بهرام شفیع مجری با سابقه و محبوب تلویزیون دیروز آمد بالای سر من در بستر بیماری. اولین برخوردی بود که با هم داشتیم ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۵۴    
رئیس سازمان غذا و دارو و معاون وزیر بهداشت درباره احتمال افزایش قیمت دارو در نیمه دوم سال توضیح داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۴۹    
به گزارش عصر امروز به نقل از رویترز، سرویس اطلاعاتی انگلیس معتقد است که جمال خاشقجی نویسنده منتقد رژیم سعودی در داخل کنسولگری این کشور با استفاده از یک مواد مخدر کشته شده است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۴۹    
مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: انجمن ارتوپدی به جای هزینه های گزاف برای شرکت های تأمین کننده ایمپلنت های ارتوپدی و به جای حضور در هتلها و ایجاد هزینه برای حوزه سلامت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۴۴    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی روی آنتن می روند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۹    
مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش وپرورش درباره حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان دختر و جان باختن دو دانش آموز توضیحاتی داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۴    
دادستان های بلژیکی روز چهارشنبه گفته اند این کشور یک دیپلمات ایران و سه فرد دیگر را به تلاش برای بمب گذاری در اجلاس گروهک منافقین در فرانسه متهم کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۱۴    
به گزارش عصر امروز، یک فعال رسانه ای در توییتر درباره رسوایی شورای شهر بابل و ناهید خداکرمی که علیه هیئات مذهبی به پا خواسته بودند، نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۱۴    
به گزارش عصر امروز، یک کاربر فضای مجازی در توییتر درباره اعتماد مردم به بانک ها به جای اعتماد به پروردگار، نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۴    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به هزینه های کلان دشمن برای عملیات زرادخانه های رسانه ای و غیر رسانه ای خود، یادآور شد: همه این فشارها، شایعات ، تخریب ها ، تهدیدها و تحریم ها با به صحنه آمدن مردم ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۴    
روز جمعه به تدریج جریانات سرد شمالی روی سواحل خزر نفوذ کرده و سبب ابرناکی، بارش باران و وزش باد شدید در استان های گیلان، مازندران و اردبیل می شود ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۳۹    
مدیرمسؤول روزنامه کیهان گفت: اگر پای رعایت قانون در میان باشد، به جای شکایت از کیهان، باید اعضای هیأت نظارت بر مطبوعات یا شخصیت صادرکننده حکم علیه کیهان دست کم به 6 ماه انفصال از خدمت محکوم شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۳۴    
روز گذشته خبری در برخی رسانه ها از قول یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتشر شده بود مبنی بر اینکه فردی برای حذف سوابق خدمتی خود 600 میلیون به یک صندوق تأمین اجتماعی پرداخت کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۴    
رئیس اتاق اصناف سنندج گفت: برخی تعطیلی ها در بازار سنندج در یکی دو ماه اخیر دال بر مخالفت مردم و بازاریان با نظام نیست بلکه با تهدیدی افرادی مجبور به این کار بودند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۱۹    
کاروان کشورمان تا پایان روز چهارم مسابقات پاراآسیایی جاکارتا، موفق به دریافت 80 مدال رنگارنگ شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۱۹    
سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: دو نفر دیگر از سرکردگان شرکت سکه ثامن در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی دستگیر شدند و 10 میلیارد تومان از اموال و دارایی هایشان توقیف شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۳    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: در درگیری مسلحانه ای که عصر امروز رخ داد 3 نفر مجروح و 12 نفر دستگیر شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۸    
سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از دستگیری 23 نفر به جرم ایجاد اخلال در بازار ارز خراسان رضوی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۸    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در سخنرانی خود برجام را یک دستاورد مهم بین المللی دانست، و بر ضرورت عمل به تعهدات از سوی تمامی طرف های این توافق تأکید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۳    
سخنگوی وزارت خارجه از احضار سفیر آلمان در تهران به این وزارتخانه در اعتراض به اقدام دادگاه آن کشور در استرداد یکی از دیپلمات های ایرانی به بلژیک خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۳    
سخنگوی شورای نگهبان ادعای برخی رسانه ها درباره بررسی و رد لایحهCFT در شورای نگهبان را رد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۸    
اولین نشست خبری نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، روز یکشنبه 22 مهر، ساعت 15 با حضور اهالی رسانه و مسئولان این جشنواره به میزبانی خانواده شهدای روستای تورقوزآباد برگزار می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۳۸    
به گزارش عصر امروز، یک حساب کاربری تصویری از پسر حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان که از جبهه های سوریه به ایران بازگشته بود را در توییتر منتشر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۳۱    
دادستان تهران با حضور در شعبه اول دادگاه انقلاب تهران ضمن ارائه پاسخ به برخی شبهات وارده از سوی متهمان واردات موبایل با ارز دولتی، از دادگاه خواست متهمان را به اشد مجازات محکوم کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۱    
دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می توانند امیدوار باشند تا بخشی از مشکلات ارزی شان حل شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۱    
نماینده سابق ایران در اوپک گفت: چتر حمایتی اتحادیه اروپا شرکت های کوچک و متوسط را تشویق می کند به فروش نفت خام ایران کمک کنند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۴۶    
عبدالله رمضان زاده چهره نزدیک به حزب اتحادملت در واکنش به انتشار گزارش اختصاصی روزنامه "سازندگی" از جلسه اصلاح طلبان با رئیس جمهور، محمدقوچانی را به استفاده از رانت متهم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۵    
راننده جنجالی لندکروز که مأمور پلیس شیراز را مورد ضرب و شتم قرار داده بود اکنون به 7 سال و نیم حبس و دو سال تبعید به زاهدان محکوم شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۰    
یک پایگاه خبری لبنانی نوشت، جمال خاشفچی، روزنامه نگار سعودی که از پس از ورود به کنسولگری عربستان در ترکیه ناپدید شده، دو دهه پیش، افسر اطلاعات عربستان بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۵    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه شغل شهرداری از نظر ما مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان است، گفت: در بین مقامات و مسؤولان دولتی 210 نفر مشمول این قانون می شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۰    
به گزارش عصر امروز، آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد به مشکل گرانی در جامعه اشاره کرد و افزود ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۰    
امروز در بازار تهران سکه طرح جدید با 160 هزار تومان کاهش ، 4 میلیون و 600 هزار تومان و دلار با افت 200 تومانی 14 هزار و 900 تومان فروخته شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۰    
معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: شریعتمداری به این دلیل در جلسه کمیسیون صنایع حضور نیافت که برای رسیدگی به واحدهای صنعتی آسیب دیده در شمال کشور باید به این صنایع سر می زد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۵    
به گزارش عصر امروز، یک فعال فضای مجازی در توییتر بخشی از اظهارات ناهید خداکرمی نماینده شورای شهر تهران دررابطه با بیت المال را به اشتراک گذاشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۵    
به گزارش عصر امروز، یک فعال فضای مجازی در توییتر درباره نماینده مجلسی که هنگام تصویب FATF در صحن علنی با موبایل خود بازی می کرد، نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۵    
حسین ذوالفقاری با بیان اینکه هزینه کارگزاری و بیمه نسبت به شرایط عادی یک سوم کاهش یافته است، گفت: همه دستگاه های مرتبط با اربعین هزینه کننده هستند و درآمدی از این امر ندارند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۵    
محموله خودروهای وارداتی در جاده بندرعباس در آتش سوخت. هنوز علت آتش سوزی مشخص نشده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۵    
وزیر کشور با اشاره به مطرح شدن سهمیه بنزین گفت: سهمیه بندی بنزین مطرح نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۰    
پس از حدود سه ماه از بازداشت دیپلمات ایرانی به اتهام واهی و پاس دادن این موضوع از فرانسه به آلمان و پس از آن به بلژیک، این فرد در نهایت به بروکسل مسترد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۵    
به گزارش عصر امروز حجّت الاسلام قاسم روانبخش، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به انتخاب مهدی کروبی به عنوان عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملّی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۵    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران طی پیامی درگذشت مادر عماد مغنیه فرمانده شهید حزب الله را به دبیرکل حزب الله تسلیت گفت و افزود شایسته است ام عماد مادر حزب الله نامیده شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۰    
به گزرش عصر امروز، آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد با اشاره به تصویب بخشی از لایحه FATF در مجلس شورای اسلامی بیان کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۰    
رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون های کشورهای اسلامی با اشاره به تلاش عراقی ها برای میزبانی از زائران ایرانی گفت: امسال 400 رسانه از 43 کشور حماسه پیاده روی اربعین حسینی را پوشش می دهند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۰    
دادستان کل کشور گفت: به ضرس قاطع می گویم فساد سیستمی نداریم، بسیاری از مدیران و مسؤولان عالی پاک دست هستند، بله در لابلای مسؤولان انسان های آلوده هم وجود دارد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۵    
به گزارش عصر امروز به نقل از پایگاه اطّلاع رسانی دفتر مقام معظّم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای، با صدور حکمی حجةالاسلام الله نور کریمی تبار را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۴    
وزارت مالی روسیه اعلام کرد: احتمالا با شرکای تجاری اروپایی خود، به استفاده از ارزهای داخلی رو خواهیم آورد و این اقدام بخشی از طرح دلارزدایی از اقتصاد روسیه خواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۳    
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با تاکید بر این که اختلاف نظر با وزارت راه و شهرسازی مربوط به مطالبه نمایندگان در خصوص نابسامانی بازار مسکن است ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۳    
زمان و مکان مراسم تشییع و ختم مرحوم شفیع از سوی خانواده این مجری باسابقه مشخص شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۳    
حریف تدارکاتی تیم پرسپولیس مشخص شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۳    
به گزارش عصر امروز، هشتاد و نهمین اجلاس شورای اجرایی سازمان منع سلاح های شیمیایی از 17 تا 20 مهر سالجاری در مقر این سازمان در لاهه در حال برگزاری است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۳    
در حالی که چین در سال 2017 دومین خریدار LPG از آمریکا محسوب می شد اما اخیراً و در راستای جنگ تجاری با آمریکا واردات این حامل انرژی به این کشور آسیایی متوقف شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۳    
در محورهای نراق-کاشان و کاشان-اردهال و بالعکس تردد موتورسیکلت، تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 روز پنجشنبه 19 مهر تا ساعت 24 روز 20 مهر ممنوع است و مسیر جایگزین محور ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۳    
مجلس با گزارش کمیسیون عمران در خصوص بخشنامه های وزارت راه و شهرسازی در حوزه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مخالفت کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۳    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز روز یکشنبه (15/7/1397) آخرین لایحه از لوایح سریالی fatf با نام cft با موضوع پولشوئی و منابع مالی تروریسم در مجلس دهم به ریاست علی لاریجانی به تصویب نمایندگان رسید ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۳۳    
به گزارش عصر امروز، یک کاربر فضای مجازی در توییتر با انتشار تصویری از شهردار اصفهان که در این شهر به فروش می رسد، نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۳۳    
سردار هادیانفر آخرین جزییات دستگیری متهم ردیف اول پرونده موسوم به سکه ثامن را تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۸    
به گزارش عصر امروز؛ خبرنگار روزنامه شرق در توییتر خود نام نماینده شورای شهر که خودروی متعلق به شورا را برای سفر شخصی به برادرش داده بود، فاش کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۸    
پس از ماجرای خرید چندین دستگاه پژو پارس، تبلت و کولرهای گازی برای دفاتر اعضا و مدیران شورای شهر تهران، استفاده خانوادگی عضو شورای شهر تهران از اموال بیت المال خبرساز شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۸    
مقامات ترکیه اعلام کرده اند که با دقت و سختگیری اطلاعاتی و امنیتی٬ پیگیر پرونده خاشقجی هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۳    
به گزارش عصر امروز، حسین قدیانی در روزنامه وطن امروز نوشت: در این عصر دلتنگی ها، چه بسیار است مظاهر امید ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۳۳    
با اعلام تصمیم نیکی هیلی برای کناره گیری از سمت نمایندگی آمریکا در سازمان ملل، گمانه زنی های مختلفی از جانشینان وی مطرح شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۲۳    
ایران در زمره 7قدرت اول پهپادی جهان؛ دورزدن قانون بازنشستگی؛ قطعه ارزی در پازل دولتی جانمی افتد و بهرام شفیع ورزش و مردم را تنها گذاشت؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.