جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 12 مهر 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 مهر 1397 عصر امروز 2 مهر 1397 عصر امروز 3 مهر 1397 عصر امروز 4 مهر 1397 عصر امروز 5 مهر 1397 عصر امروز 6 مهر 1397 عصر امروز 7 مهر 1397 عصر امروز 8 مهر 1397 عصر امروز 9 مهر 1397 عصر امروز 10 مهر 1397 عصر امروز 11 مهر 1397 عصر امروز 12 مهر 1397 عصر امروز 13 مهر 1397 عصر امروز 14 مهر 1397 عصر امروز 15 مهر 1397 عصر امروز 16 مهر 1397 عصر امروز 17 مهر 1397 عصر امروز 18 مهر 1397 عصر امروز 19 مهر 1397 عصر امروز 20 مهر 1397 عصر امروز 21 مهر 1397 عصر امروز 22 مهر 1397 عصر امروز 23 مهر 1397 عصر امروز 24 مهر 1397 عصر امروز 25 مهر 1397 عصر امروز 26 مهر 1397 عصر امروز 27 مهر 1397 عصر امروز 28 مهر 1397 عصر امروز 29 مهر 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۰۵    
یک گالری بدون نظارت وزارت ارشاد تصاویری از دختران بی حجاب را به نمایش گذاشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۸:۵۹    
دبیر ستاد مرکزی اربعین گفت: به هر میزان که قیمت ارز کاهش یابد، مابه التفاوت آن به زائران پرداخت می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۱۴    
با تصمیم فدراسیون فوتبال پرتغال، کریستیانو رونالدو تا تمام شدن تحقیقات مربوط به اتهام آزار جنسی، به تیم ملی دعوت نخواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۰۳    
مردان سفید پوست با خواب زیاد 71 درصد بیشتر در معرض سکته قرار دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۱:۳۰    
سازمان هواشناسی کشور برای امروز و فردا در 10 استان کشور بارش باران، وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ و افت قابل توجه دما پیش بینی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۱:۱۰    
قیمت نفت روز پنج شنبه بدنبال افزایش ذخایر نفت آمریکا و خبر توافق محرمانه روسیه و عربستان سعودی برای بالا بردن تولید در سپتامبر، از بالاترین رکورد خود در چهار سال اخیر عقب نشینی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۰:۵۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه تقاضا در بورس به شدت افت کرده است، گفت: متوجه شدیم که متقاضیان ما دلال ها نبوده و افرادی دارای پروانه بهره برداری صنعتی در سطوح مختلف استانی بودند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۰:۱۰    
محققان عنوان می کنند افراد دیابتی در معرض ریسک بالا ابتلا به سرطان هستند و همچنین دیابت با مدت زمان زنده ماندن بعد از تشخیص سرطان ارتباط دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۴۵    
به گزارش عصر امروز، تاکنون ما می دانستیم قمرهای زیادی در منظومه شمسی ما وجود دارند اما آیا در خارج از منظومه ما قمر دیگری وجود دارد؟ ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۸:۳۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اگر نظارت ها کافی باشد قطعا قیمت ها نیز به حالت طبیعی برمی گردد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۲۳:۲۵    
تزئینات دختران مصری از طلای ناب که شامل صندل و پوشش انگشت می باشد که متعلق به 3500 سال پیش بوده و این وسایل طلایی در موزه پتروپولیتن نگهداری می شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۲۳:۲۵    
سرپرست وزرات تعاون، کار ورفاه اجتماعی از اختصاص اختصاص 1.5میلیارد دلاربه طرح اشتغال روستایی از محل از صندوق توسعه ملی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۲۳:۲۰    
پارلمان اروپا با صدور قطعنامه جدیدی خشونت علیه غیرنظامیان یمنی را محکوم کرده و از عربستان سعودی خواست تا به محاصره یمن پایان دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۲۳:۲۰    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: برآوردهای ما نشان می دهد که قیمت ارز باید بە زیر هفت هزار تومان برسد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۲۳:۱۵    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز پنجشنبه گفته دولت آمریکا در حال تلاش برای یافتن عرضه کنندگان دیگری غیر از ایران برای مشتری های نفتی این کشور بعد از اجرایی شدن تحریم ها است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۲۳:۱۵    
به گزارش عصر امروز، یک فعال فضای مجازی در صفحه توییتر خود، تصویر یک کودک بلوچ در حال بوسه زدن به تصویر رهبر انقلاب را منتشر نمود و اینگونه نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۲۳:۱۰    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه از حمایت گسترده تسلیحاتی آمریکا از گروه های تروریستی در سوریه پرده برداشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۲۳:۰۵    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قزوین از مصدومیت 55 تن از اتباع افغانستانی و پاکستانی در حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان-قزوین خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۲۳:۰۰    
فرماندهی انتظامی بهبهان از به هلاکت رسیدن عامل شهادت مامور نیروی انتظامی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۲۲:۵۵    
فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد زنی که در قالب فعالیت های تجاری از یکی از بانک های استان اصفهان یک میلیون و 210 هزار یورو کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۸:۲۹    
رئیس پلیس شهرستان دیر گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در یکساله گذشته کشفیات مواد مخدر در شهرستان دیر 105 درصد افزایش یافته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۹    
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: در بازرسی های انجام شده 5222 قوطی روغن کشف شده بودند که همه آنها در بازار توزیع شده و در اختیار مردم قرار می گیرند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۸:۰۴    
مدیر عامل آب و فاضلاب شهری اصفهان گفت: در تابستان سال جاری 9.6 درصد کاهش تولید آب داشتیم که می توانست اصفهان را به جیره بندی آب بکشاند اما مردم 9 درصد کاهش مصرف در بخش شرب اعمال کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۷:۵۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی در انباری به وسعت 3 هزار متر مربع در شهرک مشیریه خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۷:۴۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی و صدراعظم آلمان با حضور در نشست خبری مشترک در فلسطین اشغالی، ادعاهای تکراری را درباره فعالیت های منطقه ای و برنامه هسته ای ایران مطرح کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۷:۴۴    
همزمان با آغاز دور جدیدی از تنش های دیپلماتیک میان غرب و روسیه، دادگستری آمریکا 7 عضو سازمان اطلاعات نظامی روسیه را به جاسوسی متهم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۹    
وزارت دفاع روسیه تأکید کرد، آمریکا بیش از 30 آزمایشگاه بیولوژیک در سراسر جهان دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۹    
دولت هلند با ادعای کشف یک شبکه اطلاعاتی روسی، چهار تبعه روس را اخراج و سفیر روسیه را احضار کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۹    
رسانه های جهان در واکنش به بیانات رهبری در جمع ده ها هزار بسیجی نوشتند: ایران می گوید سیلی محکمی به صورت ترامپ و آمریکا خواهد کوبید .
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۶:۴۹    
وزارت خارجه ترکیه، سفیر عربستان سعودی را احضار کرده و توضیحاتی درباره ناپدید شدن فعال رسانه ای سعودی در این کشور خواست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۶:۳۹    
به گزارش سرویس تاریخ و حماسه عصر امروز بیان و نگارش سیره امام سجاد (علیه السلام) بسی دشوار است زیرا برخی از نویسندگان و مورخان ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۶:۲۹    
عضو ارشد حزب اعتمادملّی در واکنش به این اظهارات رئیس جمهور که اصلاح طلبان مجلس در حمایت مورد انتظار او از دولت، کم گذاشته اند گفت: اگر آقای روحانی چنین حرفی گفته، احتمالاً شوخی کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۶:۱۸    
به گزارش عصر امروز، مقام معظم رهبری امروز در جمع ده ها هزار نفر از بسیجیان در ورزشگاه بزرگ آزادی به یک افسر صهیونیست اشاره کردند که گفته با وجود آنکه از ایران بدش می آید ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۶:۰۸    
مرد طلبکار برای تسویه حساب با بدهکارش در نقشه ای از پیش طراحی شده و با یک تصادفی ساختگی، او را ربود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۳    
سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره اخبار منتشره در خصوص حذف یارانه متولدین سال 97 گفت: دولت یارانه متولدین سال 97 را حذف نکرده و یارانه متولدین سال جاری تا پایان خرداد97 پرداخت شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۳    
امروز حوالی ظهر انبوه مردمی که در میدان فردوسی تهران برای خرید و فروش ارز آمده بودند، دلار را از 14100 تا 14500 تومان و یورو از 17300 تا 17600 تومان معامله می کردند .
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۵:۴۳    
حضور صفدر حسینی مدیر نجومی بگیر دولت یازدهم و رئیس سابق صندوق توسعه ملی در دیدار چهارشنبه شب حسن روحانی با جمعی از فعالان سیاسی اصلاح طلب
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۳    
عدم حضور الیاس حضرتی و غلامحسین کرباسچی در نشست اصلاح طلبان با رئیس جمهور در حالی صورت می گیرد که این دو شخصیت اصلاح طلب طی چندماه اخیر بیشترین انتقادات را به دولت و نحوه مدیریت حسن روحانی داشته اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۳    
استانبول، دوبی، اربیل و هرات. این چهار شهر در چهار کشور همسایه، مقصد قاچاق دلارهای جمع آوری شده در ایران ظرف 10-11 ماه گذشته بودند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۳    
به گزارش عصر امروز، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۳    
جمعی از فعالان اصلاح طلب عصر دیروز در نشست مشترکی که با دعوت رئیس جمهور و هماهنگی اسحاق جهانگیری تدارک دیده شده بود، با روحانی دیدار کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۴:۵۳    
وزیر انرژی روسیه با تاکید بر مخالفت مسکو با تحریم ها علیه ایران، گفت این کشور به دنبال مکانیزمی برای ادامه همکاری شرکت های روسی با ایران است و برنامه نفت در برابر کالا بین دو کشور ادامه می یابد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۴:۴۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ایران اسلامی بار دیگر هیمنه آمریکا را در جنگ اقتصادی می شکند، گفت: با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت های عظیم درونی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۸    
به گزارش عصر امروز، حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی دقایقی قبل در آیین پایانی رزمایش بزرگ عاشوراییان یزد اظهار داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۴:۰۱    
به گزارش عصر امروز، سردار رمضان شریف ظهر امروز در تجمع 40 هزار نفری بسیجیان در ورزشگاه تختی ارومیه اظهار داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۳:۵۱    
به گزارش عصر امروز رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) (2) امروز پنجشنبه 12 مهرماه در سراسر کشور با حضور پرشور بسیجیان و مسئولان کشوری و لشکری آغاز شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۳:۴۶    
درگیری مسلحانه چهارشنبه شب در شهر فلورانس آمریکا به مرگ یک نیروی پلیس و زخمی شدن 6 تن دیگر انجامیده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۳:۴۶    
رییس رسانه ملی به نماینده کره جنوبی در اجلاس رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه هشدار داد که همراهی کره با آمریکا در تحریم های ظالمانه این کشور علیه مردم ایران ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۶    
به گزارش عصر امروز، پوتین رئیس جمهور روسیه در حاشیه نشست هفته انرژی روسیه اعلام کرد:آمریکا بسیار کار اشتباهی می کند که باعث می شود اعتماد کشورهای جهان را به دلار از می برد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۶    
آقای گل فوتبال جهان با آراء هواداران به عنوان بهترین مهاجم تاریخ جام ملت های آسیا انتخاب شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۵    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: 8 درصد جان باختگان حوادث رانندگی کودکان هستند و بر این اساس در صددیم تا استفاده از صندلی کودک در خودروها اجباری شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۵    
رئیس جمهور روسیه گفت دیگر نیازی به اقدام نظامی گسترده در ادلب سوریه وجود ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۰    
حاضران در این همایش، اعضای فعال بسیج و گروه های جهادی بسیجی ای هستند که شهریور ماه امسال در رزمایش خدمت بسیجیان شرکت کرده و به ارائه خدمات مختلف به اقشار محروم در عرصه های عمرانی، بهداشتی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۵    
کنسولگری عربستان سعودی در استانبول در واکنش به گزارش ها مبنی بر ربوده شدن یک فعال رسانه ای معارض، گفت او پس از ترک این ساختمان، ناپدید شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۵    
به گزارش عصر امروز، برخورد با محتکران و کشف انبارهای احتکار مواد غذایی و لوازم ضروری مردم از مردادماه جزو مهم ترین دغدغه های سازمان تعزیرات حکومتی بوده است و بسیاری از گشت های مشترک این سازمان با ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۴    
به گزارش عصر امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم و پرشکوه بسیجیان در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی با تأکید بر اینکه ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۹    
در حالی که عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی که پدر تروریسم دولتی و عظیم ترین منبع مالی تروریسم در منطقه هستند درلیست سیاه FATF قرار نگرفته اند و تنها دو کشور ایران و کره شمالی در این لیست جای گرفته اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۸:۳۸    
به گزارش عصر امروز حکم دیوان لاهه به نفع ایران ، حوزه علمیه با تمام قوا مخالف FATF است، مجازات مفسدان اقتصادی و سقوط معنا دار دلار ...