جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۵May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 24 تیر 1399 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 29 اسفند 1398 عصر امروز 31 فروردین 1399 عصر امروز 31 اردیبهشت 1399 عصر امروز 31 خرداد 1399 عصر امروز 31 مرداد 1399 عصر امروز 31 شهریور 1399 عصر امروز 30 مهر 1399 عصر امروز 30 آبان 1399 عصر امروز 30 آذر 1399 عصر امروز 30 دی 1399 عصر امروز 30 بهمن 1399 عصر امروز 30 اسفند 1399 عصر امروز 1 تیر 1399 عصر امروز 2 تیر 1399 عصر امروز 3 تیر 1399 عصر امروز 4 تیر 1399 عصر امروز 5 تیر 1399 عصر امروز 6 تیر 1399 عصر امروز 7 تیر 1399 عصر امروز 8 تیر 1399 عصر امروز 9 تیر 1399 عصر امروز 10 تیر 1399 عصر امروز 11 تیر 1399 عصر امروز 12 تیر 1399 عصر امروز 13 تیر 1399 عصر امروز 14 تیر 1399 عصر امروز 15 تیر 1399 عصر امروز 16 تیر 1399 عصر امروز 17 تیر 1399 عصر امروز 18 تیر 1399 عصر امروز 19 تیر 1399 عصر امروز 20 تیر 1399 عصر امروز 21 تیر 1399 عصر امروز 22 تیر 1399 عصر امروز 23 تیر 1399 عصر امروز 24 تیر 1399 عصر امروز 25 تیر 1399 عصر امروز 26 تیر 1399 عصر امروز 27 تیر 1399 عصر امروز 28 تیر 1399 عصر امروز 29 تیر 1399 عصر امروز 30 تیر 1399 عصر امروز 31 تیر 1399 
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۰:۴۵    
فیلیپ یقه بو در گفت وگو با روزنامه اعتماد و درباره میزبانی گروه های تروریستی از سوی پاریس، ابتدا خود را به تجاهل زده و گفت من متوجه نمی شوم!
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۵    
افراطیون مدعی اصلاح طلبی پس از هفت سال ایراد خسارت های پیاپی به زندگی مردم، رویای تکرار انتخابات خرداد 76 را در سال 1400 می بینند!!
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۴:۲۰    
یکی از مراجع تقلید ضمن پیوست به پویش من ماسک میزنم بر توجه هرچه بیشتر مردم نسبت به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و روعایت موارد بهداشتی برای مقابله با کرونا تاکید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۴۱    
با گذشت نزدیک به سه روز از انفجار و آتش سوزی مهیب در کشتی جنگی آمریکایی، این ناو همچنان در آتش می سوزد و علت آن هنوز مشخص نشده ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۳    
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از تعطیلی یک هفته ای برخی صنوف پر تردد و پر ریسک به دلیل موج دوم شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: تعطیلی این صنوف از روز24 تیرماه آغاز شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۳    
بانک مرکزی در راستای شفاف سازی و اطلاع رسانی عمومی فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی و سامانه نیما را بِروزرسانی و منتشر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۵۳    
سفیر فرانسه در ایران گفت: ما معتقدیم که برداشته شدن تحریم های تسلیحاتی علیه ایران پیامدهای امنیتی برای منطقه دارد ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۵۳    
به گزارش عصر امروز، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی شامگاه سه شنبه (24 تیر) با شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت وگو کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۳    
سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به ماجرای لو رفتن عناصر اصلی اغتشاشات گفت: آقایی که این روزها اعلام می کند موکلان وی دفاع نکردند از نظر ما وکیل خودخوانده است و وکیل این افراد نبوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۴۴    
مقامات هندی در واکنش به کنار گذاشته شدن کشورشان از پروژه ریلی چابهار، تحریم های آمریکا علیه ایران را دلیل عدم اجرای تعهدات خود ذکر کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۳۹    
سقف های جدید نرخ سود علی الحساب سپرده های سرمایه گذاری بانکی توسط شورای پول و اعتبار تعیین شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۳۹    
سخنان رئیس جمهور آمریکا درباره شیوع کرونا در آمریکا شبکه خبری سی ان ان را به تعجب انداخت.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۳۴    
به گزارش عصر امروز، در پی انتشار خبر اعدام یک جاسوس به نام رضا عسگری که صبح امروز توسط سخنگوی دستگاه قضایی اعلام شد، شایعاتی مبنی بر مرتبط بودن این فرد با سردار علیرضا عسگری ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۴۵    
نخستین جلسه دادگاه اخلال ارزی 60 میلیون یورویی در شعبه دوم ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی زرگر برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۲۵    
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه خوشبینی تیم مذاکره کننده ما به آمریکا یک آفت جدی در مذاکرات بود، گفت: برجام دستاورد اقتصادی نداشت.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۱۰    
به گزارش عصر امروز، یک فعال رسانه ای در توییتر نوشت: یادتونه می گفتن شورش آمریکا کشته نداده؟ ترامپ گفته شرایط امنیتی شون از افغانستانم بدتره و نیرو می فرسته به شهرای مهم ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۱۰    
کلیپی در فضای مجازی دست به دست می شود که نشان می دهد عده ای درحال جداسازی ماسک های استفاده شده از بین زباله ها هستند. منتشر کنندگان این کلیپ سعی دارند چه چیزی را القا کنند؟
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۰۵    
به گزارش عصر امروز حجت الاسلام سید محمود نبویان، با اشاره به پنجمین سالگرد امضای برجام، اظهار داشت: پنج سال از انعقاد قرارداد برجام گذشت و ما در برجام نزدیک به 90 درصد از منافع ملت را از دست دادیم و ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۰۵    
در این گزارش اولین تصاویر منتشر شده از داخل ناو یو اس اس بونهوم ریچارد که در سن دیگو منفجر شد را مشاهده می کنید.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۵۵    
استاندار تهران گفت: اگر در روند شیوع کرونا کاهش محسوسی مشاهده نشود، تعطیلی ها یک هفته دیگر تمدید می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۵۰    
چین یک شرکت بزرگ تسلیحاتی آمریکایی را به علت فروش موشک به تایوان هدف تحریم قرار داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۵۰    
وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای از کشورهای عضو برجام و همه کشورهای عضو سازمان ملل خواست تا برای حفظ و دفاع از آن اراده سیاسی از خود نشان دهند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۴۵    
دادگستری آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای از اجرای حکم اعدام 2 تن از عوامل بمب گذاری سال 89 در مهاباد خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۴۵    
به گزارش عصر امروز، سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در جمع فرماندهان مقاومت گفت: حادثه ناو پاسخی به جنایتهای آمریکا است که توسط عناصر آمریکایی انجام شده است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۴۰    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز بیش از20 سال است که نظررهبری این است که قراردادهای اقتصادی از آمریکا و غرب بطرف کشورهای شرقی سوق پیدا کند و پیمانهای دو یا چند جانبه منعقد گردد که غرب نتواند ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۳۰    
به گزارش عصر امروز، علی ربیعی سخنگوی دولت شایعه درگیری لفظی روحانی و قالیباف در جلسه سران قوا را تکذیب کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۲۵    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 521 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۲۵    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این کمیسیون از تلاش شرکت های دانش بنیان برای تولید واکسن کرونا خبر داد و اعلام کرد که تا آذر واکسن این ویروس خطرناک کشف می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۲۵    
4 سال پس از اینکه هند و ایران توافقی برای احداث خط آهن بندر چابهار تا زاهدان هم راستا با مرز افغانستان امضا کردند، دولت ایران به علت تاخیر طرف هندی در تامین بودجه و آغاز پروژه ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۲۰    
رئیس اتاق اصناف تهران از محدودیت های جدید برای فعالیت اصناف در تهران در پی انتشار سریع ویروس کرونا خبر داد و گفت: واحدهای متخلف بلافاصله پلمپ می شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۲۰    
به گزارش عصر امروز، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در بیست و نهمین نشست خود اظهار کرد: متاسفانه شرایط کرونایی در کشور تداوم پیدا کرده و در روزهای اخیر ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۸:۱۵    
رئیس کمیسیون بودجه مجلس گفت: در نشست روز گذشته شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا نه چالشی بین آنها بود و نه موضوعی که منجر به دلسردی شود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۵۰    
فرماندار دموکرات نیویورک با انتقاد شدید از رئیس جمهور آمریکا و تلاش وی برای بازگشایی مدارس در فصل پاییز گفت که کودکان ما موشک آزمایشگاهی نیستند .
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۵۰    
استاندار تهران، محدودیت و ممنوعیت های کرونایی یک هفته ای در تهران را تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۵۰    
یک مقام نظامی یمنی در صنعا اعلام کرد که یمنی ها به زودی نوع جدیدی از موشک های بالستیک را رونمایی می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۴۵    
رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: کارکنان مناطق 3، 5 و 6 شهرداری بیشترین آمار ابتلا به کرونا را در میان مناطق 22 گانه شهرداری تهران دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۳۰    
واکسن بالقوه کووید 19 محصول همکاری مشترک شرکت های بایونتک و Pfizer به زودی تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا را دریافت می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۲۰    
دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه در یمن وابسته به سازمان ملل با انتقاد از تداوم جنگ علیه یمن گفت که طی شش ماه نخست سال جاری میلادی، هزار شهروند یمنی جان باخته اند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۱۵    
آخرین گزارش ها از وقوع سیل و رانش زمین در جنوب غربی ژاپن حاکی است که 14 هزار و 800 خانه در این کشور تخریب شده اند و شمار تلفات به 72 نفر رسیده و همچنین 13 نفر نیز مفقوده شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۱۵    
به گزارش عصر امروز، هوآ چونیینگ سخنگوی وزارت امور خارجه چین در پنجمین سالرزو امضای برجام با صدور بیانیه ای، بر حفظ و اجرای برجام تأکید کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۰۵    
معاون کل وزارت بهداشت گفت: 92 درصد از ابتلای به کرونا از دورهمی ها و عروسی ها و داخل خانواده بوده است و 8 درصد موارد ابتلا ناشی از مواجهه شغلی است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۰:۵۵    
طی هفته گذشته تا به امروز پنج تن از پدران دارای شهدای دو و سه فرزند شهید دار فانی را وداع گفتند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۹:۴۵    
طبق اعلام مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا، درصد جدید عفونت های بدون علامت بیش از 35 درصد است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۶    
قیمت نفت خام در آستانه اجلاس سران اوپک در ادامه این هفته که انتظار می رود در آن افزایش تولید نفت پیشنهاد شود، سقوط کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۱    
معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه ابتلا به کرونا در تهران، خراسان رضوی، مازندران و فارس صعودی تر شد، گفت: شرا یط در خوزستان و کرمانشاه رو به بهبودی است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۹:۱۱    
خبرگزاری رویترز مدعی شد که آمریکا یک شهروند لبنانی را که مدعی شده در تامین مالی حزب الله نقش داشته از زندان خود آزاد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۹:۰۶    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، پایتخت از ابتدای سال 15 روزهوای پاک، 82 روز هوای قابل قبول و 19 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس جامعه داشته است.