جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۰۹:۱۶May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 29 مرداد 1399 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 29 اسفند 1398 عصر امروز 31 فروردین 1399 عصر امروز 31 اردیبهشت 1399 عصر امروز 31 خرداد 1399 عصر امروز 31 تیر 1399 عصر امروز 31 شهریور 1399 عصر امروز 30 مهر 1399 عصر امروز 30 آبان 1399 عصر امروز 30 آذر 1399 عصر امروز 30 دی 1399 عصر امروز 30 بهمن 1399 عصر امروز 30 اسفند 1399 عصر امروز 1 مرداد 1399 عصر امروز 2 مرداد 1399 عصر امروز 3 مرداد 1399 عصر امروز 4 مرداد 1399 عصر امروز 5 مرداد 1399 عصر امروز 6 مرداد 1399 عصر امروز 7 مرداد 1399 عصر امروز 8 مرداد 1399 عصر امروز 10 مرداد 1399 عصر امروز 11 مرداد 1399 عصر امروز 12 مرداد 1399 عصر امروز 13 مرداد 1399 عصر امروز 14 مرداد 1399 عصر امروز 15 مرداد 1399 عصر امروز 16 مرداد 1399 عصر امروز 17 مرداد 1399 عصر امروز 18 مرداد 1399 عصر امروز 19 مرداد 1399 عصر امروز 20 مرداد 1399 عصر امروز 21 مرداد 1399 عصر امروز 22 مرداد 1399 عصر امروز 23 مرداد 1399 عصر امروز 24 مرداد 1399 عصر امروز 25 مرداد 1399 عصر امروز 26 مرداد 1399 عصر امروز 27 مرداد 1399 عصر امروز 28 مرداد 1399 عصر امروز 29 مرداد 1399 عصر امروز 30 مرداد 1399 عصر امروز 31 مرداد 1399 
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۷:۲۵    
رییس استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: در حال حاضر دریاچه ارومیه 3 میلیارد و 610 میلیون مترمکعب آب دارد که این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته 3 میلیارد و 870 میلیون مترمکعب بود و تراز فعلی ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۲    
وزارت خزانه داری آمریکا یک شهروند ایرانی و دو شرکت مستقر در امارات را در رابطه با شرکت هواپیمایی ماهان تحریم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۹:۳۳    
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: هفتمین کشتی از محموله های گندم ترانزیتی از مبدا هند به مقصد افغانستان، در چابهار پهلوگیری کرد و عملیات تخلیه آن آغاز شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۳    
یک رسانه آمریکایی گزارش داد که گروهی از سناتورهای آمریکایی با ارسال نامه ای به رئیس جمهور این کشور، در خصوص فعالیت های هسته ای و موشکی اعلام نشده عربستان به وی هشدار داده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۸    
وزیر اطلاعات گفت: در زمینه امنیت داخلی و مبارزه با تروریسم وزارت اطلاعات حرف اول را با فاصله زیاد می زند و گاهی این مصادره می شود و نقش وزارت اطلاعات نفی می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۴۸    
روزنامه حزب کارگزاران می گوید: وزارت ورزش در دوره وزارت سلطانی فر، 354 میلیارد تومان به مربیان خارجی بدهکار شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۴۳    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، از استمرار محدویت های کرونایی در تهران در هفته آینده خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۴۳    
به یارو گفتند اگر یک نفر به تو گفت اسب! بزن توی دهنش، اگر یکی دیگر هم تو را اسب خطاب کرد به او بگو خفه شو! اگر چند نفر دیگر هم به تو گفتند اسب، دیگه باید به فکر زین و دهنه و... باشی!
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۳۳    
سرکرده باند خرید فروش سلاح و مهمات در البرز جزئیات جدیدی از اقدامات مجرمانه خود و عوامل همراهش رونمایی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۳۳    
استاندار تهران با اشاره به تمدید دورکاری کارکنان ادارات استان تهران تا 5 شهریور ماه گفت: عزاداری ایام محرم با رعایت پروتکل 8 ماده ای ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا صورت گیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۳۳    
نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین با استناد به بیانیه رئیس جمهور آمریکا برای اعلام خروج این کشور از برجام اعلام کرد که ادعای مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه کشورشان همچنان یکی از ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۰۸    
سخنگوی کاخ سفید چهارشنبه گفت رئیس جمهور آمریکا تمایل دارد به زودی مکانیسم ماشه را برای بازگرداندن خودکار تحریم ها علیه ایران فعال کند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۰۸    
وزیر خارجه عراق در نشست خبری با همتای آمریکایی خود رابطه کشورش با ایران را مبتنی بر منافع مشترک از جمله منافع فرهنگی، سیاسی و اقتصادی توصیف کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۲:۲۳    
اعضای کمیسیون ویژه جهش تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در مجلس یازدهم مشخص شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۱:۰۸    
وزیر خارجه آمریکا گفت دولت این کشور به زودی ساز و کار بازگشت خودکاری تحریم ها علیه ایران را فعال خواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۱:۰۳    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، از تهیه حدود 50 هزار تبلت برای دانش آموزان زیرپوشش این نهاد خبر داد و گفت: مردم در رزمایش کمک مؤمنانه 540 میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۱:۰۳    
وزیر بهداشت انگلیس گفت: بررسی های ما نشان می دهد، مردم انگلیس بیشتر در دور همی های خانگی به کووید 19 مبتلا شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۰:۵۸    
رئیس بنیاد مستضعفان با بیان توضیحاتی در خصوص حواشی برنامه نگاه یک از افرادی که در این برنامه نام آن ها را برده بود، بویژه حداد عادل عذرخواهی و طلب حلالیت کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۸:۵۳    
لاوروف و ماس در تماسی تلفنی درباره موضوعات مختلف از جمله پیشنهاد رئیس جمهور روسیه در خصوص برگزاری نشستی در شورای امنیت برای بحث درباره خلیج فارس و ایران، گفت وگو کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۸:۵۳    
با اعلام کمیسیون مناظره های انتخاباتی آمریکا (سی پی دی)، قرار است طی ماههای مهر و آبان بین دونالد ترامپ و جو بایدن سه مناظره و بین معاونان آنها یک مناظره برگزار شود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۸:۴۸    
شیخ دیاباته مهاجم مالیایی تیم فوتبال استقلال از ابراز محبت مردم ایران تشکر کرد و گفت که از این مسئله بسیار خوشحال است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۸:۳۸    
از آغاز فصل برداشت تا تاریخ 29 مرداد ماه سال جاری، هشت میلیون و نُه هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به صورت تضمینی خریداری شده که این میزان خرید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۷:۴۳    
دولت اسلو، یک دیپلمات روس را به ظن دخالت در یک پرونده جاسوسی، از نروژ اخراج کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۷:۳۳    
قیمت شاخص نفت خام برنت ساعت 3 و 39 دقیقه امروز (چهارشنبه، 29 مردادماه) با 38 سنت کاهش به 45 دلار و 8 سنت و قیمت شاخص دبلیوتی آی آمریکا با 25 سنت کاهش به 42 دلار و 64 سنت رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۷:۲۳    
دادستان تهران گفت: 340 فقره کیفرخواست در پرونده های مهم کلان اقتصادی صادر شده که 120 مورد آن ها در خصوص اخلال در نظام اقتصادی،به دادگاه های موضوع استجازه و150 فقره به دادگاه انقلاب ارسال شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال برای آنکه بتواند حضور قدرتمندی به همراه تیمش در دربی داشته باشد قصد دارد از تمام ظرفیت آبی پوشان استفاده کند اما در برخی موارد دستش بسته است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۸    
سخنگوی گمرک گفت: کشور ایران در 4 ماه اول سال 99 اقدام به صادرات بیش از 38 میلیون دلار آبمیوه برابر با 47 هزار و 995 تن به 35 کشور جهان کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۳    
وزارت اطلاعات طی اطلاعیه ای از ضربه به باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در استان البرز خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۶:۳۳    
قسمت دوم روایت پاوه، تولید حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه و به سفارش معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت منتشر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۶:۲۳    
به گزارش عصر امروز، حجت الاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور امروز در مراسم رونمایی از سامانه گزارشگران فساد با عنوان هر ایرانی یک ناظر گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۲۴    
یک روزنامه عربی در گزارشی به تحولات چند روز اخیر فلسطین از جمله پیام های حماس برای رژیم صهیونیستی و بالعکس با میانجی گری مصر و نیز پیام ابوظبی برای رئیس تشکیلات خودگردان پرداخت.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۲۴    
امروزه به دلیل بالا رفتن تعداد جمعیت کلان شهرها ساخت خانه های آپارتمانی افزایش یافته و به همین سبب معماران برای افزایش متراژ خانه ها از باغچه ها و فضای سبز خانه ها کاسته اند ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۲۴    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز 29 مرداد 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2444 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند که 1132 نفر از آنها بستری شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۴    
به گزارش عصر امروز احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: 114 نفر از نمایندگان در نامه ای به رؤسای قوای سه گانه مخالفت خود را با استمرار وزارت بیژن نامدار زنگنه در وزارت نفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۴    
مدیران بارها اعلام کرده اند که پایتخت نیازمند گورستان جدید است و هربار از یک مکان جدید نام بردنداما عضو شورای شهر تهران این بار گفت که 5 نقطه را کاندید کرده ایم و تأکید می کنم که این نقاط در جنوب ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۹    
پرچم عزای حسینی در سفارت سابق آمریکا به اهتزاز درآمد و فضای باز این سفارت در دهه اول ماه محرم میزبان عزاداران حسینی خواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۹    
نخست وزیر عراق در رأس یک هیأت رسمی و دولتی، بامداد امروز (چهارشنبه) وارد واشنگتن شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۲۴    
وزیر راه و شهرسازی با تشریح چهار راهکار دولت برای موفقیت طرح ملی مسکن، گفت: متقاضیان طرح ملی مسکن سال آینده خانه دار می شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۲۴    
با شروع معاملات روز جاری در بورس کالای ایران، یک باب واحد تجاری واقع در شهر جدید پردیس روی تابلوی بازار فرعی رفت که با ثبت نهایی معامله نخستین ملک در بورس کالا ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۹    
به گزارش عصر امروز، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۹    
وزیر دفاع گفت: فردا در حضور رییس جمهور 3 افتتاح خواهیم داشت و همینطور نمایشگاه خط تولید موتور هواپیمای کوثر بنام اوج افتتاح خواهد شد .
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصویب افزایش 200 هزار تومانی حق مسکن کارگری در هیات دولت خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۴    
میثم مطیعی در واکنش به تغییر در دستور العمل عزاداری ماه محرم نوشت: به عنوان تصمیم گیر تا به حال هیأت برگزار کرده اید؟ از تهمیدات برگزاری یک مراسم خبر دارید؟ هیأت ها در این مدت تمام شرایط را طبق ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۹    
فدراسیون جهانی فوتبال به دلیل شیوع کرونا درخواست موکول شدن فیفا دی پیش رو به سال 2021 را داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۹    
خبرگزاری آمریکایی نوشت تلاش آمریکا برای بازگرداندن تحریم های سازمان ملل علیه ایران از طریق مکانیسم ماشه ، به انزوای بیشتر واشنگتن منجر می شود و در عین حال اعتبار سازمان را زیر سوال خواهد برد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۴    
به گزارش عصر امروز، ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا 19 مردادماه بود که با ابلاغ دستورالعملی شرایط برگزاری مجالس عزاداری در ماه محرم را اعلام کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۴    
نخست وزیر پاکستان با صراحت اعلام کرد این کشور هیچگاه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۹    
به گزارش عصر امروز سیداحسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۹    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: صنعت دفاعی پشتوانه قوی و مستحکم نیروهای مسلح در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور و صیانت از دستاوردها ...