دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۱:۳۲May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 5 شهریور 1395 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 31 فروردین 1395 عصر ایران 31 اردیبهشت 1395 عصر ایران 31 خرداد 1395 عصر ایران 31 تیر 1395 عصر ایران 31 مرداد 1395 عصر ایران 30 مهر 1395 عصر ایران 30 آبان 1395 عصر ایران 30 آذر 1395 عصر ایران 30 دی 1395 عصر ایران 30 بهمن 1395 عصر ایران 1 اسفند 1395 عصر ایران 1 شهریور 1395 عصر ایران 2 شهریور 1395 عصر ایران 3 شهریور 1395 عصر ایران 4 شهریور 1395 عصر ایران 5 شهریور 1395 عصر ایران 6 شهریور 1395 عصر ایران 7 شهریور 1395 عصر ایران 8 شهریور 1395 عصر ایران 9 شهریور 1395 عصر ایران 10 شهریور 1395 عصر ایران 11 شهریور 1395 عصر ایران 12 شهریور 1395 عصر ایران 13 شهریور 1395 عصر ایران 14 شهریور 1395 عصر ایران 15 شهریور 1395 عصر ایران 16 شهریور 1395 عصر ایران 17 شهریور 1395 عصر ایران 18 شهریور 1395 عصر ایران 19 شهریور 1395 عصر ایران 20 شهریور 1395 عصر ایران 21 شهریور 1395 عصر ایران 22 شهریور 1395 عصر ایران 23 شهریور 1395 عصر ایران 24 شهریور 1395 عصر ایران 25 شهریور 1395 عصر ایران 26 شهریور 1395 عصر ایران 27 شهریور 1395 عصر ایران 28 شهریور 1395 عصر ایران 29 شهریور 1395 عصر ایران 30 شهریور 1395 عصر ایران 31 شهریور 1395 
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۲:۵۴    
نمایشگاه مسند مستانگی همه روزه تا 15 شهریور ماه، از ساعت 10 صبح تا 20 در گالری نقش و خط دایر است
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۲:۴۸    
اختتامیه نخستین جشنواره فیلم سلامت شنبه 6 شهریور برگزار می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۲:۱۴    
دایره داوود جمعه پنجم شهریور ساعت 23 از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و شنبه ششم شهریور ساعت 14 بازپخش می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۲:۱۱    
جمشید مشایخی با ابراز تأسف از فوت داوود رشیدی، از ویژگی های اخلاقی این هنرمند و سال ها رفاقت و همکاری شان صحبت کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۲:۰۹    
خانه سینما در پی درگذشت داوود رشیدی پیامی را منتشر کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۱:۰۰    
رویال از فعالان سیاسی و اعضای ارشد حزب سوسیالیست و همسر پیشین فرانسوا اولاند، رییس جمهور فرانسه است.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۳۸    
داوود رشیدی را می ستاییم. هم به خاطر فیلم هایی که بازی کرد و هم به خاطر فیلم هایی که قبول نکرد بازی کند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۳۶    
ایران تا این اواخر هیچگاه اتحاد محکمش را با روسیه به جهان به نمایش نگذاشته بود.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۳۳    
دولت برای اصلاح قوانین مانع تولید و زائد، اقدام به تشکیل کمیسیونی کرده است که طی آن تمام وزرا و مسئولان کشوری، قوانین حوزه خود را شناسایی و بخش زائد آن را برای اصلاح به هیات دولت معرفی می کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۹    
چند روز پس از تبلیغات گسترده برای برگزاری تجمعی در حمایت از موضع حجت الاسلام علم الهدی در برابر برگزاری کنسرت در مشهد ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۳    
دیدار تدارکاتی تیم های تراکتورسازی و پیکان عصر چهارشنبه در تبریز برگزار شد. این مسابقه در شرایطی که تا دقیقه 60 دو بر صفر به سود پیکان دنبال می شد ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز از کیمیا علیزاده نخستین بانوی ایرانی مدال آور المپیک خواست سفیر بهزیستی شود. ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۱    
دو تیم ستارگان ایران و لالیگا سرانجام پس از حاشیه های فراوانی که پیرامون این بازی وجود داشت در شرایطی روبروی هم قرار گرفتند که توجه هواداران فوتبال را به خود جلب نکردند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۰۸    
امروز علی رحمتی پسر مهدی رحمتی در تمرین استقلال حضور داشت و تمرینات فشرده ای و جالبی انجام داد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۰۸    
رامین رضاییان در بازگشت به ایران بعد از فسخ قرارداد با ریزه اسپور، امیدوار بود موفق شود به پرسپولیس بازگردد که با مخالفت برانکو ایوانکوویچ در این رابطه مواجه شد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۰۶    
زیدان که چند روز قبل گفته بود خامس از بودن در رئال راضی است، از اینکه خبرنگاران همچنان در مورد آینده این ستاره کلمبیایی سوال می کنند، راضی نیست.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۰۵    
رامین رضاییان که چندی پیش با توجه به اختلاف نظر با مسوولان پرسپولیس و همچنین نظر قطعی برانکو ایوانکوویچ مسیر بازگشتش به پرسپولیس بن بست به نظر می رسد از سوی سایت رسمی این باشگاه به مصاحبه دعوت شده ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۰۴    
شب گذشته جایزه بهترین بازیکن فصل 16-2015 اروپا به کریس رونالدو داده شد اما سیمئونه معتقد است که اهدا این جایزه به ستاره پرتغالی، به دلیل قهرمانی های او با رئال و پرتغال بوده است.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۰۳    
بختیار رحمانی بعد از حضور در استقلال همه را امیدوار به حضور یک هافبک بازیساز در این تیم کرد اما او هم با شروع فصل جدید هرگز نتوانسته انتظارها را برآورده کند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۰۱    
حضور ستاره هایی مانند علی کریمی، خداداد عزیزی، کریم باقری، نیکتبخت واحدی و تعدادی دیگر از پیشکسوتان دوست داشتنی فوتبال ایران تنها جذابیت دیدار دوستانه ستارگان ایران و لالیگا بود.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۵۹    
گروهی که روستوف برای نتیجه گیری در آن با حضور دو تیم تراز اول اروپایی مطمئنا نیاز به یک معجزه دارد
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۵۷    
در شرایطی که سرمربی باشگاه آلکمار آرزو کرده بود تیمش با منچستریونایتد هم گروه شود اما این اتفاق نیفتاد
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۵۵    
شایعات زیادی درباره ساسان انصاری و همچنین بازگشتش به فولاد خوزستان شنیده می شود، نعیم سعداوی درباره این موضوع واکنش نشان داده است.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۵۳    
با اخراج تیم فوتبال هفت نفره روسیه، تیم ایران جواز حضور در پاراالمپیک ریو را دریافت کرد اما خبر عجیب در این مورد اخراج سرمربی این تیم که سابقه حضور در سه دوره این رقابت ها را در کارنامه دارد، است.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۵۲    
با وجود بهبودی حاصل شده برای این جوان باز هم پزشکان هنوز به طور قطعی در مورد این شیوه مطمئن نیستند و احتمال می دهند که این درمان به صورت اتفاقی حاصل شده باشد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۵۱    
فابرگاس و کاسیاس برای دیدار دوستانه مقابل بلژیک و دیدار برابر لیختن اشتاین در مقدماتی جام جهانی دعوت نشدند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۵۰    
هاشمی در این نامه که از سوی روابط عمومی سابق باشگاه هنرمندان در اختیار رسانه ها قرار گرفته، جواد نکونام را متهم کرده که با بازیکنان تماس می گرفته در مسابقه روز گذشته شرکت نکنند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۴۹    
امروز شبکه ورزش تصاویری از لحظه های کسب مدال برنز سعید عبدولی و تقسیم شادی او با تماشاگران را با ترانه جدید مربوط به لحظات مدال آوری پخش کرد که شاید علت اصلی آن کاهش طبیعی سوژه ها و فعالیت های ورزشی ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۴۸    
هانری تا ماه گذشته در تیم زیر 18 ساله های آرسنال کار می کرد اما به دلیل مخالفت آرسن ونگر با فعالیت همزمان او به عنوان کارشناس تلویزیون، از این باشگاه جدا شده بود.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۴۷    
مذاکرات ولفسبورگ برای جذب مهاجم ایتالیایی در ماه گذشته بی نتیجه ماند و حال به نظر می رسد که وستهام با یووه برای به خدمت گرفتن زازا به توافق رسیده است.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۴۵    
بولیوی در نتیجه نبردی موسوم به جنگ پاسیفیک میان شیلی، بولیوی و پرو در سالهای 1879 تا 1884 تن به شکست داد و ناچار شد در سال 1904 طبق یک معاهده منطقه ساحلی خود در اقیانوس آرام را واگذار کند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۴۴    
آرسنال به دنبال جذب شکودران مصطفی از والنسیا و لوکاس پرز از دپورتیوو لاکرونیا است و انتظار می رود که برای جذب این دو 50 میلیون پوند هزینه کند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۳۳    
دو گروه هوادار حقوق بشر با تنظیم این دادخواست، ممنوعیت بورکینی را نقض آزادی های فردی برشمرده و شهرداران مخالف بورکینی را متهم کرده بودند که بر خلاف اختیارات قانونی خود ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۲۸    
وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت داود رشیدی را تسلیت گفت. به گزارش فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی درگذشت داود رشیدی را تسلیت گفت. ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۱۴    
لانز روز پنجشنبه برای گفت وگو با معدن چیان که از اول اوت راه عبور به معدن را سد کرده و دست به تظاهرات زده اند، راهی منطقه شده بود
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۰۸    
ما هرگز اجازه نخواهیم داد کسانی که با این حملات تروریستی ثبات کشور ما را هدف قرار می دهند بتوانند به اهداف شنیع خود دست یابند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۰۴    
با ارزیابی ناهنجاری های کف پا به همراه ارزیابی بیومکانیکی راه رفتن می توان به طور اختصاصی برای هر نفر یک سری تمرینات اصلاحی و وسایل کمکی مانند کفی کفش ارائه داد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۰۲    
شخصا شکی ندارم که آقای برانکو، شخصی به موضوع نگاه نکردند. با ایشان برای یک سال کار کردم و می دانم با توجه به صلاحدید خودشان همواره مصالح تیم را در نظر می گیرند
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۸:۴۵    
متاسفانه طی 20 سال گذشته تعداد باغات و اراضی کشاورزی حوضه آبریز دریاچه ارومیه 2 برابر افزایش یافته و از مرز 500 هزار هکتار گذشته است و نمی توان به کشاورزان گفت که از کاشت محصولات کشاورزی خودداری کنند ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۸:۲۴    
واشنگتن با اینکه گروه تروریستی جبهه الشام از گروه جبهه النصره تغییر نام یافته آنرا را سازمان تروریستی میداند ولی نیروی هوایی آمریکا به آنها ضربه ای وارد نمی آورد ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۸:۱۱    
نهاوندیان همچنین با آیت الله صافی گلپایگانی و حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران نیز دیدار وگفت می کند ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۹    
از خدای مهربان برای او جایی آرام و باصفا و برای بازماندگانش صبر و شکیبایی آرزو می کنم.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۵    
پس از 12 سال، در سال 95 به خودکفایی در تولید گندم رسیدیم و امروز ذخایر گندم کشور در طول سالهای پس از انقلاب بی نظیر است ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۷:۵۰    
نرخ تورم که در سال 1392 به بیش از 40 درصد رسیده بود الان تک رقمی شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۷:۴۷    
امیدوارم هنرمندان جوان کشورمان، آداب هنروری و پشتکار ایشان را سرمشق خود قرار داده و خلاقانه در مسیر اصالت های فرهنگی، گام بردارند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۷:۳۳    
اولا من که روی سنگ قبرم را نمی نویسم، ولی اگر قرار باشد خودم نوشته اش را انتخاب کنم، شبیه به جمله سزار خواهد بود.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۷:۳۰    
این فیلم داستان یک دختر ثروتمند عرب بزرگ شده با سبک غربی و یک پلیس از قشر کارگر جامعه را روایت می کند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۷:۲۷    
خوشبختانه حداقل ادعا داریم که دولت برخاسته از نیاز اجتماعی در شرایط خاص بود و دولت حزبی نبود که با تلاش یک حزب بر سر کار بیاید.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۷:۲۱    
فسادهای مربوط به حقوق های نجومی حجمی ندارند اما مردم را آزار داد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۷:۰۷    
عربستان سعودی می خواست با کشتار مردم یمن و تخریب اماکن عمومی یمنی ها را وادار به تسلیم کنند اما عربستان امروز جز رسوایی و بی آبرویی حرفی برای گفتن ندارد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۷:۰۰    
ما فقط همین صحنه را برای رساندن صدای مان به گوش شما داریم و نمی توانیم آلبوم منتشر کنیم. بنابراین از شما می خواهیم ما را به دیگران معرفی کنید.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۶:۵۵    
رییس جمهور در توئیتر به خبر درگذشت داوود رشیدی واکنش نشان داد. به گزارش عصر ایران،حسن روحانی برای درگذشت داوود رشیدی در توئیتر نوشت: ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۶:۵۱    
پیش از این روزنامه تلگراف گزارش داده بود، ورزشکاران کره شمالی که بتوانند در این بازی ها مدال کسب کنند جوایز ارزنده ای شامل خانه و خودرو و جیره های بهتر می گیرند اما کیم جونگ اون بابت نتایج کسب شده ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۶:۳۱    
درگذشت داود رشیدی برای تمامی اهالی هنر ناگوار است، اما برای چهار بازیگر مطرح هم نسل او بی شک معنای دیگری دارد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۶    
امروز فضای حاکم بر جبهه پیروان و اصولگرایان این است که در موضوع انتخابات شوراها ائتلاف کنیم و اتحاد داشته باشیم.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۲    
سخنگوی کاخ سفید با اعلام اینکه روسیه با آمریکا درخصوص سرنوشت اسد اتفاق نظر دارد، تاکید کرد، اسد عملا نمی تواند به اداره امور کشور ادامه دهد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۰    
ما می توانیم با دولت ترکیه برای ارائه شواهد و مدارک به دادگاه همکاری کنیم اما این دادگاه است که باید تصمیم گیری کند. اگر ما متوجه شویم که این روند سیاسی شده است، می تواند غیرسازنده باشد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۶:۰۶    
یک چهارم بدهی های بابک زنجانی تامین شد
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۵:۵۸    
اتفاقی که بسیار تلخ است و حداقل در بیست سال اخیر سابقه نداشته است که هنرمندان سینما و تئاتر این گونه و با فاصله کم جهان را بدرود بگویند ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۵:۵۳    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه در موضوع خرید هواپیماهای جدید برای ایران دریافت مجوز نهایی از وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) اصلی ترین موضوع باقی مانده به حساب می اید اظهار کرد ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۵:۵۱    
وزارت اطلاعات با هیچ گرایشی به جناح های سیاسی به کار خود ادامه می دهد چرا که این وزارت هیچ گاه متعلق به هیچ جناحی نیست و همواره بر شرکت کردن جناح ها در انتخابات حق قائل است و به آن احترام می گذارد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۵:۴۸    
سفیر ترکیه درفرانسه، پاناما، موزامبیک، زلاندنو، تونس، ایتالیا، بوسنی هرزگوین، مولداوی، جمهوری آذربایجان، کرواسی، ازجمله سفرایی هستند که به مرکز فراخوانده شده اند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۵:۴۴    
پیکر داوود رشیدی بازیگر مطرح ایرانی به بهشت زهرا منتقل شد. مراسم خاکسپاری او یکشنبه برگزار خواهد شد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۵:۲۳    
برخی قلم به دستان که از دوستی با غرب سخن می گویند یا مسائل را درک نمی کنند یا از این قلم نان می خورند که اندک تاملی جایگاه ما و آنان را نشان می دهد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۵:۱۷    
در حال حاضر چهار هزار کودک بازمانده از تحصیل در استان وجود دارد که با تلاش های صورت گرفته 400 کودک به چرخه تحصیل بازگشته اند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۵:۱۳    
وزارت خزانه داری آمریکا توضیحی در مورد علت پرداخت های با رقم کمتر از 100 میلیون دلار را مطرح نکرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۵:۱۰    
مردم دین شان را دوست دارند و اگر دین شان را نمی خواستند با سینه خشک به استقبال گلوله نمی رفتند. اینکه هر وقتی در هر عرصه ای یک عده افرادی که خودشان متولی فرهنگ هستند ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۵:۰۰    
هنرمندان در صفحات اینستاگرام خود نسبت به درگذشت داود رشیدی واکنش نشان دادند. به گزارش عصر ایران، داود رشیدی بازیگر پیشکسوت سینما ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۴:۵۰    
برجام را خیلی بزرگ نکنید؛ مقام معظم رهبری مرتب از بدعهدی دشمن سخن می گوید اما عزیزان ما یکبار حاضر نیستند از این بدعهدی های دشمن قدار ما یکبار سخن بگویند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۴:۲۷    
این افتخار است برای ملت ایران که در فاصله این سه سال رتبه ایران در شرایط محیط کسب و کار از رتبه 152 در دنیا به رتبه 118 برسد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۴:۰۴    
قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جریان نظارت دوره ای این معاونت از منطقه 11 گفت: کارگاه های مترو از جمله کارگاه هایی که در محدوده مرکزی تهران واقع شده اند ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۳:۵۸    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همزمان با آغاز اجرای فاز نخست طرح کنترل آلودگی هوای شهر تهران موسوم به طرح کاهش از اول شهریور گفت ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۳:۲۹    
رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت داوود رشیدی را تسلیت گفت. در پیام علی لاریجانی به مناسبت درگذشت داود رشیدی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۳:۲۹    
نسل اول پروتون پرسونا، خودرویی سدان است که براساس مدل جن2 ساخته شده و چندین جایزه هم بابت طراحی از آن خود کرد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۳:۱۷    
در پی درگذشت داود رشیدی، هنرمندان بسیاری از صبح امروز 5 شهریور ماه به منزل این هنرمند فقید رفتند. به گزارش ایسنا، فاطمه معتمدآریا، لیلا حاتمی، منوچهر شاهسواری،مسعود فروتن،مسعود کرامتی ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۲:۳۸    
این اقدامات قایق های ایرانی از نظر کارکنان ناوهای آمریکایی خطرناک بوده است. این اقدامات در واقع ناوها را با خطر نابودی روبرو کرده است و البته اجازه نخواهیم داد این اقدامات ما را با خطر روبرو کند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۲:۳۴    
ما به دنبال تولید تجاری بالگردها در کشور هستیم و از طرفی به بحث ساخت هواپیماهای مسافربری ورود کردیم که یک مدل آن تولید شده بود و مشکلاتی داشت که نواقص آن را برطرف کردیم.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۷    
مهران مدیری در نشست خبری فیلم سینمایی ساعت 5 عصر از جزئیات این فیلم و همچنین موضوع آن که یک سوژه تلخ است، سخن گفت، البته ین نشست بی حاشیه هم نبود! ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۲    
داود رشیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون 5 شهریور ماه از دنیا رفت، او مدتی بود از بیماری آلزایمر رنج می برد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۰    
همایش خودرویی کالیفرنیا، فراخوان های میتسوبیشی و هیوندایی، درز تصاویر از خودرویی که نباید در معرض دید باشند، به کارگیری فناوری های فوق العاده، سرعت ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۲:۰۴    
یکی از مقام های ارشد ارتش چین با وزیر دفاع سوریه در دمشق دیدار کرد و گفت که به دنبال ارتقای روابط نظامی میان دو کشور است.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۱:۲۴    
این اقدام که پیرو مذاکرات فشرده در قالب اجرای برجام انجام میگیرد یکی از موانع انجام معاملات با کره جنوبی را از میان بر می دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۳    
اگر شما آیفون، آی پد یا آیپادتاچ خود را گم کردید یا فکر می کنید ممکن است دزدیده شود، اقداماتی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند گوشی خود را پیدا کرده و از داده هایتان محافظت کنید. ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۰:۵۰    
قربانیان حادثه تیراندازی دو مرد و یک زن بزرگسال بودند و یک مرد 35 ساله نیز که به گفته رسانه های محلی قاتل این ماجرا است به علت شدت جراحات به بیمارستان منتقل شد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۰:۴۱    
اگر اهانت علنی به دولت و مقامات عالی دولت شود قوه قضاییه موضوع را پیگیری می کند که هم اینک پرونده های متعددی در دست رسیدگی است.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۰:۳۴    
مجلس تصمیم گیری برای حذف کارت سوخت را به دولت واگذار کرده که در این راستا کارت سوخت بنزین حذف نمی شود اما برای نفت گاز این اتفاق خواهد افتاد. در مورد افزایش قیمت بنزین هم فعلا تصمیمی نداریم.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۰:۲۶    
فدراسیون فوتبال هلند هم اعلام کرد به زودی نشستی را برگزار می کند تا درباره مشارکت در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه تصمیم گیری کند.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۰:۲۱    
از سال 2011 تا هفته گذشته، آمریکا برای سامانه موشکی گنبد آهنین اسرائیل مبلغ 720 میلیون دلار کمک کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۰:۱۶    
رسانه های ترکیه از وقوع یک انفجار در شهر جیزره در استان شیرناک در جنوب شرق این کشور خبر داده اند. شبکه تلویزیونی ان تی وی ترکیه گزارش داد به دنبال وقوع این انفجار که در مقر نیروهای پلیس روی داد ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۰:۱۶    
امداد رسانی به زلزله زدگان ایتالیا اسکی روی آب در دریاچه ای در تورنتو کانادا تلاش برای تشکیل هرم انسانی در جشنواره " داهی هاندی" هندوها در شهر بمبئی ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۰:۱۵    
لیلی رشیدی فرزند این هنرمند در گفت وگو با ایسنا این خبر را تایید کرد و در جملات کوتاهی گفت که در منزل به دلیل ایست قلبی درگذشت.
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۰:۱۴    
هفته دوم کورس اسبدوانی تهران پنج شنبه در مجموعه سوارکاری نوروز آباد برگزار شد. به گزارش عصر خبر ،هفته دوم کورس تهران در حالی برگزار شده است که فدراسیون سوارکاری برنامه ریزی جدیدی برای برای رونق ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۰۹:۵۱    
بزرگترین کشتی هوایی جهان در دومین پرواز آزمایشی خود در هنگام فرود با زمین برخورد کرد. به گزارش عصر ایران به نقل از گاردین، کشتی هوایی 92 متری از بخشی از هلیکوپتر ...
عصر ایران   ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۰۹:۴۳    
یک انفجار قوی بخشی از ورزشگاهی را در شهر "چیمی" بلژیک تخریب کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ...
  • ۱