چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۱:۲۶May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 13 آذر 1395 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1394 بهار نیوز 31 فروردین 1395 بهار نیوز 31 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 31 خرداد 1395 بهار نیوز 31 تیر 1395 بهار نیوز 31 مرداد 1395 بهار نیوز 31 شهریور 1395 بهار نیوز 30 مهر 1395 بهار نیوز 30 آبان 1395 بهار نیوز 30 دی 1395 بهار نیوز 30 بهمن 1395 بهار نیوز 18 اسفند 1395 بهار نیوز 1 آذر 1395 بهار نیوز 2 آذر 1395 بهار نیوز 3 آذر 1395 بهار نیوز 4 آذر 1395 بهار نیوز 5 آذر 1395 بهار نیوز 6 آذر 1395 بهار نیوز 7 آذر 1395 بهار نیوز 8 آذر 1395 بهار نیوز 9 آذر 1395 بهار نیوز 10 آذر 1395 بهار نیوز 11 آذر 1395 بهار نیوز 12 آذر 1395 بهار نیوز 13 آذر 1395 بهار نیوز 14 آذر 1395 بهار نیوز 15 آذر 1395 بهار نیوز 16 آذر 1395 بهار نیوز 17 آذر 1395 بهار نیوز 18 آذر 1395 بهار نیوز 19 آذر 1395 بهار نیوز 20 آذر 1395 بهار نیوز 21 آذر 1395 بهار نیوز 22 آذر 1395 بهار نیوز 23 آذر 1395 بهار نیوز 24 آذر 1395 بهار نیوز 25 آذر 1395 بهار نیوز 26 آذر 1395 بهار نیوز 27 آذر 1395 بهار نیوز 28 آذر 1395 بهار نیوز 29 آذر 1395 بهار نیوز 30 آذر 1395 
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۴    
گروه بین الملل: پولداران تازه به دوران رسیدۀ چینی تشنه داشتن عروس های نوجوان ویتنامی هستند. هر عروس ویتنامی را به قیمت سه هزار دلار به خریدار در کشور چین می فروشند که به علت شباهت های فرهنگی بین دو ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۴    
گروه سیاسی: وزیر امور خارجه انگلیس با تاکید بر این که برجام در مسیر درستی رو به جلو قرار دارد، گفت: تلاش برای برقراری روابط جدید اقتصادی با ایران در صدر سیاست های لندن در آسیا قرار دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۱    
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۶    
گروه جامعه: اداره کل هواشناسی استان تهران با پیش بینی شرایط جوی سه روز آینده، از روند تدریجی افزایش آلاینده ها در هوای استان طی این مدت خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۳    
گروه سیاسی: رئیس جمهور اسلامی ایران نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه را به حضور پذیرفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۹    
گروه حوادث: بقایای جسد مرد ناشناس که 20 روز پیش زمان برداشت شن و ماسه از رودخانه زاب در حاشیه روستایی از توابع سردشت توسط اهالی و کارگران کارخانه شن و ماسه پیدا شده بود، شناسایی شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۲    
گروه سلامت: همه ما سعی داریم افرادی مهربان، دلسوز، با محبت و بزرگ باشیم اما در برخی افراد همیشه این گونه نیست ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۲    
گروه اقتصادی: ظاهرا یک آیفون 4 پس از 7 ماه حضور در یک دریاچه یخ زده سالم از آب بیرون آمده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۶:۱۹    
افشین باوفا گروه مقالات: هنری کیسینجر به عنوان استراتژیست بزرگ آمریکایی و یکی از برجسته ترین سیاستمدارهای آمریکایی که آرا و تفکرات وی در حوزه سیاست و روابط خارجی سرمنشأ تصمیم سازی های چند دولت در ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۸    
گروه حوادث: پسر جوانی در تیراندازی خونین در خیابان اشراقی تهران از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۴    
گروه سلامت: وای فای (Wi-Fi) نامی تجاری است که اتحادیه وای فای (Wi-Fi Alliance) ثبت کرده است. ارتباط وای فای بیشتر بر پایه ارتباط شبکه اینترنت به صورت بی سیم و در فاصله های کوتاه و در داخل ساختمان ها ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۲    
گروه اقتصادی: بررسی مقایسه ای میزان صادرات و واردات کالا در هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد که متوسط قیمت کالاهای صادراتی ایران در سال جاری کاهش یافته و در طرف مقابل کالاهای ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۱    
گروه حوادث: معاون دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به خبری با عنوان " مرگ عجیب یک دانشجوی دانشگاه تهران"، ضمن تکذیب انتساب این دانشجو به دانشگاه تهران، توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۰    
گروه سیاسی: رییس جمهور 16 آذر در دانشگاه تهران حاضر می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۹    
گروه اقتصادی: یک اقتصاددان می گوید وضعیت تعادلی نرخ ارز در ایران احتمالا باید در حدود 4000 تومان باشد، ولی دولت نرخ ارز را پایین نگه می دارد به این دلیل که اگر بالا برود تبعات تورمی خواهد داشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۸    
گروه سیاسی: عضو شورای شهر تهران در یادداشتی به نقل قول هایش درباره ماجرای املاک نجومی پاسخ داده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۴    
گروه سیاسی: من نمی دانم اوباما تا 40 روز آینده چه خواهد کرد؛ اما اگر او به میراث خود علاقه مند است می تواند بخشی از سیاستمداران آمریکایی و اروپایی که کسینجر آنها را عقل متعارف در سیاست و دیپلماسی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۲    
گروه جامعه: فرماندار مسجدسلیمان در خصوص آبگرفتگی معابر و خیابان های این شهرستان به دنبال بارش های اخیر گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۹    
گروه اقتصادی: خانه های منطقه یک با متوسط قیمت 9 میلیون و 790 هزار تومان در هر متر مربع گرانترین و واحدهای مسکونی منطقه 18 با دو میلیون و 140 هزار تومان ارزان ترین نقاط پایتخت محسوب می شوند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۸    
گروه اقتصادی: نرخ دلار پس از روند افزایشی و جهش قابل توجهی که در هفته گذشته داشت، در بازار نخستین روز هفته با کاهش قیمت همراه شد و به کمتر از 3800 تومان رسیده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۷    
گروه اقتصادی: وزیر امور اقتصادی و دارای با اشاره به موضوع حقوق های نجومی می گوید پرونده افرادی که تخلف کرده اند در مراجع ذیربط در حال رسیدگی است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۵    
گروه جامعه: قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پاسخ به پرسش ایسنا درباره راه اندازی مراکز ویژه زنان معتاد متجاهر در تهران اظهار کرد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۴    
گروه سیاسی: یک بانوی خیر ایرانی متهم به قتل در هند با دکتر محمدجواد ظریف دیدار و گفت وگو کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۲    
مرتضی آژند طی روزهای گذشته تعدادی از هم وطن هایمان را از عراق تا سمنان بر اثر دو حادثه تاسف بار تروریستی و برخورد قطارها از دست داده ایم ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۳:۴۶    
گروه سیاسی: معاون نظارت دیوان عالی کشور از تایید حکم اعدام بابک زنجانی در دیوان عالی خبر داد. همچنین حکم اعدام مهدی شمس و حمید فلاح هروی متهمان ردیف دوم و سوم نقض و به شعبه هم عرض ارجاع شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۷    
گروه اقتصادی: وزیر اقتصاد گفت: در پرداخت حقوق های نجومی کمتر تخلف اتفاق افتاده است، دریافت ها اکثرا طبق آیین نامه، قوانین و مقررات بوده و ما اصالت را بر اصلاح ضوابط و آیین نامه ها گذاشته ایم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۴    
گروه سیاسی: دفتر معاونت حقوقی ریاست جمهوری امروز از سوی هر سه اپراتور تلفن همراه به ارسال پیامک هایی برای مردم پرداخت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۳    
گروه اقتصادی: بازار ارز در آخرین روز کاری هفته گذشته، اوضاع متفاوتی داشت. درحالی که برخی از معامله گران بازار ارز در میانه هفته گذشته انتظار داشتند دلار در این روز از مرز 4 هزار تومان هم عبور کند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۰    
گروه جامعه: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای کشور از روز سه شنبه با ورود موج جدید بارشی، برفی می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۹    
گروه اقتصادی: 7 نشانه قابل اتکا در بازار مسکن، از فراهم بودن فرصت نسبی خرید برای تقاضای مصرفی حکایت دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۸    
گروه سیاسی: روزنامه شهروند در ستون طنز امروز خود به توئیت جدید حداد عادل و خوشحالی دلواپسان نسبت به تمدید تحریم ده ساله ایران پرداخت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۶    
گروه ورزشی: هافبک تیم پرسپولیس به عنوان مدل یک کمپانی مشغول به فعالیت شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۳    
گروه علمی: یکی از شرکت های بزرگ خودروسازی قصد دارد با استفاده از پرینتر سه بعدی یک مریخ نورد سبک بسازد و در هزینه های ساخت صرفه جویی کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۲    
گروه سلامت: یک متخصص مغز و اعصاب گفت: حدود یک تا 1.6 درصد افراد جامعه مبتلا به صرع هستند و می توان گفت 700 هزار تا یک میلیون ایرانی دچار حملات صرعی هستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۵    
گروه فرهنگی: تئاتر سعدی، تابستان سی و دو با موضوع وقایعی که روز کودتای 28 مرداد در تئاتر سعدی رخ داد، در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۳    
گروه علمی: عضو هیأت علمی گروه شیمی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به حجم بسیار زیاد توسعه واحدهای پتروشیمی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۱    
گروه بین الملل: گروگانگیری در یکی از آژانس های مسافرتی پاریس با آزادی شش گروگان به پایان رسید اما مظنون هنوز دستگیر نشده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۰    
گروه حوادث: راننده گفت آدم از تصورش هم می ترسد. گفت این همه سال پشت این دیوارها و تودرتوی اتاق ها و سالن ها را آدم چطور تاب بیاورد؟ تازه شما بگیر که آدم، زن هم باشد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۸    
گروه حوادث: دختر نوجوان که در سودای رسیدن به زندگی رؤیایی، از سوی دوست تلگرامی اش فریب خورده بود، نمی دانست با پای خود به خانه مردان شیطان صفت می رود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۷    
گروه فرهنگی: برنامه دورهمی ، شامگاه جمعه میزبان مرجانه گلچین بازیگر تلویزیون بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۶    
گروه جامعه: تعداد واقعی مبتلایان به اچ آی وی در ایران 100 تا 120 هزار نفر تخمین زده می شود. بر اساس آ مارهای رسمی وزارت بهداشت تا کنون بیش از 32 هزار و 670 فرد مبتلا به این ویروس شناسایی شده اند که ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۵    
گروه اقتصادی: زمانی که مورخان اقتصادی به سالهای پس از بحران مالی جهانی نگاه می کنند، ممکن است به این فکر کنند که زمان دقیق اوج رونق وام دهی به دلار چه وقتی بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۳    
گروه اقتصادی: یک مقام مسئول کارگری می گوید: بیکاری در روستاها به قدری کلافه کننده شده که جوانان شغل پدری و کشاورزی خود را رها کرده و عازم شهرهای بزرگ می شوند اما پس از کوچ دیگر به بازگشت فکر نمی کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۲    
گروه سیاسی: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه نقش ایران در نتیجه نشست اوپک برجسته بود، گفت: دیپلماسی قوی که از ابتدا انجام شد پاسخ داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۰    
گروه فرهنگی: محمدسرور رجایی گفت: دل من برای ادبیات کودک افغانستان می سوزد اما به تنهایی کاری از من ساخته نیست. من نگران لبخند زخمی کودکان سرزمینم هستم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۸    
گروه اقتصادی: درحالی که معاون گردشگری اعلام کرده افزایش نرخ سالانه هتل ها با استناد به "نرخ تک رقمی تورم" خواهد بود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۷    
گروه اقتصادی:رییس صندوق رفاه دانشجویان از افزایش سقف وام های دانشجویی سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به افزایش 33 تا 200 درصدی وام های دانشجویی وزارت علوم در سال جاری ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۴    
گروه حوادث: مقامات محلی استان مازندران، جزئیاتی از میزان خسارات وارده بر اثر وقوع طوفان روز جمعه در این استان را اعلام کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۰    
گروه سیاسی: وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در ششمین کنفرانس قلب آسیا عازم هند شده بود، دقایقی قبل وارد دهلی نو شد و در فرودگاه مورد استقبال سفیر جمهوری اسلامی در هند قرار گرفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۷    
گروه فرهنگی: منتخبی از اشعار احمد شاملو شاعر پرآوازه ایرانی از سوی مریم حیدری به زبان عربی ترجمه و به کوشش سازمان کاخ فرهنگ مصر (الهیئه العامه لقصور الثقافه) به زیور طبع آراسته شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۶    
گروه بین الملل: دادگاهی در اوگاندا روز جمعه 35 نفر را به اتهام تلاش برای براندازی دولت این کشور از طریق کودتا محاکمه کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۴    
گروه اقتصادی: عراق در گزارشی اعلام کرد که صادرات نفت خام این کشور با برجای گذاشتن یک رکورد بی سابقه در تاریخ صادرات خود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۳    
گروه بین الملل: سازمان ملل متحد در گزارشی درباره شمار کسانی که در جنگ پنج ساله سوریه دچار قطع عضو شده اند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۱    
گروه سیاسی: روسیه در چارچوب ابلاغ اجرای دکترین جدید سیاست خارجی این کشور بر لزوم اجرای برجام مورد توافق ایران و گروه 1+5 تاکید کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۹