شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۵:۳۸Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 30 آبان 1394 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 31 شهریور 1394 بانکداری ایرانی 30 مهر 1394 بانکداری ایرانی 30 آذر 1394 بانکداری ایرانی 30 دی 1394 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1394 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 1 آبان 1394 بانکداری ایرانی 2 آبان 1394 بانکداری ایرانی 3 آبان 1394 بانکداری ایرانی 4 آبان 1394 بانکداری ایرانی 5 آبان 1394 بانکداری ایرانی 6 آبان 1394 بانکداری ایرانی 7 آبان 1394 بانکداری ایرانی 9 آبان 1394 بانکداری ایرانی 10 آبان 1394 بانکداری ایرانی 11 آبان 1394 بانکداری ایرانی 12 آبان 1394 بانکداری ایرانی 13 آبان 1394 بانکداری ایرانی 14 آبان 1394 بانکداری ایرانی 15 آبان 1394 بانکداری ایرانی 16 آبان 1394 بانکداری ایرانی 17 آبان 1394 بانکداری ایرانی 18 آبان 1394 بانکداری ایرانی 19 آبان 1394 بانکداری ایرانی 20 آبان 1394 بانکداری ایرانی 21 آبان 1394 بانکداری ایرانی 22 آبان 1394 بانکداری ایرانی 23 آبان 1394 بانکداری ایرانی 24 آبان 1394 بانکداری ایرانی 25 آبان 1394 بانکداری ایرانی 26 آبان 1394 بانکداری ایرانی 27 آبان 1394 بانکداری ایرانی 28 آبان 1394 بانکداری ایرانی 29 آبان 1394 بانکداری ایرانی 30 آبان 1394 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۷    
رئیس فراکسیون کارگری مجلس در سخنانی با بیان این که مجلس، دولت یا هیچ نهاد دیگری حق تعرض به حقوق کارگران و اموال آنها را نداردگفت: طرح تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت این هفته به مجلس تقدیم می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۴    
برای دریافت سرویس پیامک، دارندگان حساب بانک ها تا پایان امشب 30 آبان ماه فرصت دارند که گزینه مورد نظر خود برای دریافت یا عدم دریافت سرویس پیامک را اعلام کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۹    
در پایان معاملات اولین روز هفته جاری تعداد 407 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 79 میلیارد تومان در 32 هزار نوبت جابجا شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۶    
وی عنوان کرد: متاسفانه مسکن مهر به بازاری برای سود جویان تبدیل شده که در این فضا مردم را سر کیسه می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۶    
وزیر نفت عراق با تشریح اتفاقات پیش درهای بسته نشست امروز گازی تهران، گفت: قیمت جهانی نفت خام سال 2016 میلادی افزایش می یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۳    
به همین دلیل مأموران پلیس همراه عوامل اورژانس و مأموران آتش نشانی به محل اعزام شدند تا مصدوم را پس از احیا به بیمارستان منتقل کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۷    
گسترش دامنه فعالیت مرورگر تقلبی کروم با عنوان بدافزار E Fast Browser باعث شده تا کارشناسان امنیتی هشدارهایی را به کاربران اینترنت دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۱    
بانکداری ایرانی – سرویس بورس ؛ در جلسه امروز هیات واگذاری برای سهام چهار شرکت دولتی تصمیم گیری شد. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۸    
رئیس سازمان امور مالیاتی، بخشنامه تفویض اختیار صدور مجوز فعالیت کتابفروشی ماده 139 قانون مالیات های مستقیم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اتحادیه های صنفی کتابفروشان را ابلاغ کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۷    
وی افزود: اکنون یکی از بخش های بیمه های عمر یعنی سرمایه گذاری فروش خوبی دارد ولی شرکت های بیمه باید بیمه های عمر را با تنوع زیاد و متناسب با خواسته های مشتریان ارئه دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۴    
با توجه به اینکه در نیمه اول سال جاری شعب منطقه 6 بویژه شعبه های تنکابن و نوشهر عملکرد مناسبی داشته اند انتظار می رود این عملکرد در پایان سال رشد قابل ملاحظه ای داشته باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۹    
اشکان خورشیدی داور مسابقه به حسین ساکی از استقلال اهواز و کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه از پرسپولیس کارت زرد نشان داد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۹    
وی با اشاره به این که سطح زیرکشت باغ های زیتون کشور 80 هزار هکتار است که حدود 50 هزار هکتار آن بارور و بقیه غیر بارور است و باغداران در برخی مناطق عملکرد بسیار زیاد و حتی بی نظیری در تولید زیتون ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۳    
مدیر واحد صدور آرم معاونت حمل و نقل و ترافیک گفت: طرح ترافیک روزانه و هفتگی قبل از ساعت 10 صبح با 31 هزار و 200 تومان و بعد از ساعت 10 صبح با 24 هزار و 300 تومان به فروش می رسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۰    
نخست وزیر بلژیک تصمیم به اعلام آماده باش امنیتی در این کشور را به دلیل دستیابی به اطلاعات دقیقی پیرامون احتمال وقوع حملاتی مشابه آنچه در پایتخت فرانسه رخ داد، دانست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۷    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون بیش از دو میلیون زائر مشتاق سفر به کربلا و شرکت در آیین اربعین حسینی ثبت نام کرده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۴    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه متاسفانه حقوق بشر بازیچه اهداف سیاسی و اغراض کوتاه نظرانه گروهی که با حقوق بشر بیگانه اند قرار گرفته است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۳    
امیر شیبانی مسئول صندوق شعبه لاستیک البرز، در یک سانحه رانندگی در مسیر قم – تهران دختر 10 ساله خود را از دست داد و دختر 12 ساله اش هم دچار مرگ مغزی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰    
وی گفت: احتمالا حدود 80 تا 100 نماینده اصولگرا از طیف های مختلف ازجمله رهروان ولایت، اصولگراهای سنتی و تعدادی از جبهه پایداری خواهند بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۵    
بانک دی با هدف ارائه خدمات به تولیدکنندگان و عرضه کنندگان دارویی کشور به چند شرکت فعال دارویی در سال جاری بیش از 800 میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۲    
در آخرین هفته آبان ماه، دلار نسبت به هفته پیش از آن، افزایش قیمت کمتری را ثبت کرد تا بتوان از کند شدن موتور افزایشی این ارز سخن گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۹    
برای عملی شدن این فناوری نیاز به ایجاد تغییرات زیادی حس می شود تا پایداری آن را تضمین کند. برای مثال آنتن دریافت کننده ی انرژی در حال حاضر ابعاد بزرگی دارد و برای اینکه بتوان آن را در دستگاه های ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۶    
نماینده ورامین توضیحاتی را درباره اتفاقات روز پنج شنبه در قرچک ورامین در هنگام برگزاری همایش اصلاح طلبان مطرح و علت حضورش در آن جمع را برای جلوگیری از هرگونه درگیری و تنش عنوان کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۳    
وی درباره اختلافات روسیه و برخی کشورهای عربی که باعث سقوط قیمت نفت شده است، تصریح کرد: روسیه عضو اوپک نیست و اعضای اوپک تصمیمات خود را عقلا مشروط به تصمیمات خارج از اوپک بکنند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۱    
کمیسیون عالی وصول مطالبات با حضور معاونین حقوقی، امور مناطق، اعتبارات، مالی و بازرسی در استان قم برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۸    
تیم خودروی خورشیدی دانشکده فنی دانشگاه تهران، با حمایت بانک پاسارگاد و مشارکت شرکت شناسا به عنوان شرکت تخصصی سرمایه گذاری ماجراجویانه گروه مالی پاسارگاد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۵    
تماس گیرندگان صبح چهارشنبه با آقای حبیبیان از وی درباره شرایط پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، فروش اقساطی ومسکن، تمدید تسهیلات و پرداخت بدهی غیرجاری سئوال کرده و معاون اعتبارات به سئوالات آنان پاسخ داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۹    
از این پس مشتریان بانک تجارت می توانند با ثبت نام در سرویس پیام کوتاه از عملیات دریافت و پرداخت خود مطلع شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۵    
بانک مرکزی در گزارش نحوه پراکندگی شعب بانک ها و موسسات اعتباری در سطح کشور، به وضعیت شعب بانکی کشور و مقایسه آن با سایر کشورها پرداخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۵    
یک کارشناس اقتصادی با طرح این پیشنهاد که شورای پول و اعتبار به جای بازنگری در نرخ سود سپرده، کاهش سود تسهیلات و سود بازار بین بانکی را در اولویت قرار دهد، گفت: ایجاد تناسب بین سود سپرده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۴    
دادستان کل کشور با بیان اینکه ساماندهی نظام موسسات بانکی و اعتباری از محورهای جلسه امروز بود، اظهارداشت: موسسات مالی غیرمجاز، خسارت زیادی زده اند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۱    
مدت تحویل خودرو در فروش اقساطی در حالی 30 روز تعیین شده است که شرکت های خودروساز برای تحویل به موقع این خودروها منتظر تأمین اعتبار تعیین شده از سوی بانک ها هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۵    
ربع سکه هم بدون تغییر 246 هزار تومان، سکه گرمی با 2 هزار تومان افت قیمت 165 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار با 930 تومان کاهش 91 هزار و 790 تومان به فروش رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۵    
بازار سهام امروز در ادامه نوسان های تکنیکی خود با تحرک معامله گران بازار در نمادهای معاملاتی کوچک و بازار دومی امروز روی نوسان مثبت قرار گرفت.شاخص کل با 17 واحد افزایش به 62889 واحد رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۳    
یک موسسه مالی و اعتباری دیگر در آستانه تبدیل شدن به موسسه میزان است که ماه هاست پول سپرده گذارن را پس نمی دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۲    
البته استراتژی افزایش حافظه داخلی هنوز در هاله ای از ابهام است (در حال حاضر حداکثر حجم 128 گیگ است) و گفته می شود آیفون 7 اس حدود 1 ترابایت حافظه خواهد داشت که ورود آن باید تا قبل از سال 2017 باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۹    
شرکت فراب در پنجمین سال پیاپی کسب عنوان صادرکننده نمونه، از بانک توسعه صادرات بخاطر حمایت های موثر درجهت توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی قدردانی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۳    
وی با اشاره به اینکه اجرای هدفمندی یارانه ها موجب این شده است که افراد بیکار می توانند رایگان زندگی کنند ، گفت:پرداخت یارانه موجب تشدید بیکاری در سالهای اخیر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۰    
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت خودروهای داخلی به شرح جدول زیر است:
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۰    
لازم به ذکر است رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام بیش از 413 میلیون حساب بانکی در کشور گفت: هنوز یک میلیون حساب نامشخص در شبکه بانکی وجود دارد که بانک مرکزی تا پایان آبان مهلت داده صاحبان گمنام این ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۳    
شرکت بیمه ما دو میلیارد و هشتصد میلیون ریال خسارت به ذی نفعان بیمه نامه عمر و حادثه گروهی پرداخت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۴    
مسوولان احداث خط آهن تندرو چین از اجرای طرحی در برنامه یک کمربند - یک جاده این کشور سخن به میان آورده اند که بر اساس آن پهناورترین کشور قاره آسیا به ایران و پایتخت آن تهران متصل می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۸    
در بیمه نامه حوادث طرح عتبات عالیات ، بیمه شدگان در طول شبانه روز تحت پوشش خطرات فوت، نقص عضو و هزینه های پزشکی ناشی از حوادث عمومی ، بمب گذاری وعملیات تروریستی قرار دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۶    
سازمان ملی ایمنی ترافیک آزادراه آمریکا که رگولاتور ایمنی این کشور است اعلام کرد هیوندای برای شماری از مدلهای 2011 و 2012 سوناتا که در فاصله 11 دسامبر 2009 تا 30 دسامبر 2011 تولید شده اند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۳    
دستور جلسه سران کشورهای صادرکننده گاز (GCEF) در جلسه ظهر امروز شنبه تایید شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۰    
این دسته از مشتریان در واقع اگر پولی به دستشان می رسید، بی فوت وقت، هر خودرویی را با هر کیفیت و قیمتی می خریدند، هرچند آنها نیز به خوبی نسبت به ضعف های خودروهای تولید داخل آگاه بوده و هستند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۵    
دولت یازدهم در حالی بنا دارد برای افزایش رقابت و تولید محصولاتی با درجه کیفی بین المللی، قطب سوم خودروسازی را در کشور راه بیندازد که به گفته منابع آگاه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۱    
خودرو (همچنین اتومبیل یا ماشین) به وسیله نقلیه چرخداری گفته می شود که موتور خود را حمل می کند.خودرو به وسایلی اتلاق می گردد که بدون ارتباط با وسیله دیگر و به کمک نیروی ماشینی خود، قادر به حرکت باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۵    
مدیرعامل هواپیمایی ایران ایرتور در هفته ای که گذشت تغییر کرد و والی اویسی به عنوان مدیرعامل جدید جایگزین احمد خلیلی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۲    
بابک زنجانی در ادامه توضیحات خود در خصوص نحوه خرید ملک ایران زمین اظهار کرد: پس از پاس کردن 2 چک متعلق به خرید ملک ایران زمین، یک چک آن برای سال 92 بود و موعدش نیز هنوز نرسیده بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۶    
وی با بیان اینکه نشست هیئت تحقیق و تفحص از سهام عدالت در هفته آینده برگزار می شود، افزود: قرار است در این نشست اعضا گزارش هایشان را به هیئت رئیسه این کمیته ارائه کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۷    
مدیرعامل بانک شهر از بسترسازی برای راه اندازی نمایندگی های این بانک در خارج از کشور خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۸    
بانک ملی ایران از ابتدای سال 94 تا پایان مهر ماه، 579 هزار و 824 فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش 9 هزار و 320 میلیارد و 622 میلیون ریال پرداخت کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۸    
یک مقام مسئول در وزارت کار با تشریح جزئیاتی از گزارش بین المللی کارآفرینی و جایگاه ایران در جهان و منطقه، گفت: وضعیت کارآفرینی در ایران و جایگاه آن مناسب نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۰    
16 مدیر بانکی صبح امروز جلسه ای با دادستان کل کشور برگزار کردند و درباره معوقات بانکی، وضعیت موسسات اعتباری بدون مجوز و غیره به بحث و بررسی پرداختند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۲    
مجتبی خسروتاج معاون وزیر بازرگانی ایران گفته است تغییر حالت ایران و روسیه و استفاده از پول های ملی در مبادلات تجاری طی دو یا سه هفته آینده و احتمالا پس از آنکه بانک مرکزی دو کشور آمادگی خود را اعلام ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۲    
زنجانی افزود: اینکه می گویند این بانک فقط 3 اتاق داشته درست نیست، چرا که بیش از 40 اتاق دارد و منطقه لاب وان نیز یکی از امن ترین شهرهای مالزی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۲    
بورس اوراق بهادار تهران در آخرین هفته آبان ماه عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت و باایستادن در کانال 62 هزار واحد و افت تمامی قیمت ها روزهای سردی را برای اهالی تالار رقم زد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۹    
در پیام های منتشر شده در فضای مجازی با نام ارائه وام خرید کالا آمده است که این تسهیلات از طریق بانک های خصوصی با سود 16 درصد پرداخت می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۰    
وی با اشاره به سامانه هوشمند سوخت اظهار کرد: عرضه بنزین براساس این سامانه صورت می گیرد و با اینکه بعد از تک نرخی شدن بنزین (1000 تومان) مردم کمتر از کارت های سوخت خود استفاده کرده اند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۰    
نشست خبری فرمانده بسیج ادارات و رسانه ها همزمان با هفته بسیج امروز با حضور اصحاب رسانه در تهران برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۷    
وی با بیان اینکه برای اولین بار با اصرار بسیار زیاد از شورا خواستیم که گزارش حسابرسی با برگزاری جلسات فوق العاده ای بند به بند قرائت و برررسی شود اظهار کرد: حاصل این اتفاق ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۴    
سامانه سپهر بانک صادرات ایران در مهرماه 1394 به طور میانگین روزانه حدود 24 میلیون تراکنش مشتریان را با موفقیت انجام داده که این میزان معادل 22 درصد از تراکنش های شبکه بانکی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۴    
در حالی بالغ بر 21 هزار شعبه بانکی در کشور فعالیت می کنند که با شروع ساماندهی این شعب و تعطیلی 250 مورد در سال گذشته این روند همچنان ادامه خواهد داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۴    
امروز - شنبه - در مرکز مبادلات ارزی نرخ 36 ارز نسبت به آخرین تغییرات هفته گذشته تغییر کرد و قیمت سه ارز ثابت باقی ماند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۸    
اولین مرحله عرضه گواهی سپرده ویژه سرمایه گذاری عام بانک کشاورزی در سال 1394 از اول آذر ماه سال جاری به مدت 5 روز کاری در شعب این بانک آغاز خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۸    
یحیی حبیبی مدیر امور شعب بانک ملی استان آذربایجان غربی و دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان، برگزاری این جلسه ها را موجب تحکیم روابط و مناسبت های فیمابین و ارتقاء موقعیت سیستم بانکی استان دانست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۵    
تیم فوتسال بانک شهر در هشتمین دوره مسابقات تیم های فوتسال بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی، با پنج پیروزی متوالی، مقام نایب قهرمانی را از آن خود کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۴    
موضوعات مطروحه در شورای عمومی سندیکای بیمه گران براساس توافق اکثریت اعضا انتخاب و تصمیمات براساس همفکری و حفظ حقوق مشترک بیمه گران گرفته می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۸    
کاهش قابل توجه شاخص قیمت سهام در بازار بورس و هجوم سهامداران برای عرضه سهام و پیشگیری از ضرر بیشتر به معنای انتقال بخشی از نقدینگی فعال در این بازار به بازار ارز و سایر بازارهاست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۶    
یک مقام مسئول در بانک مرکزی گفت: مقررات و دستورالعمل فعالیت لیزینگ مسکن در بانک مرکزی در حال بازنگری است ولی هنوز نهایی نشده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۰    
در همین حال، این مقام ارشد بانکی ایران ملاقات کوتاهی با ماریو دراگی رییس بانک مرکزی اروپا و ینس ویدمان رییس بانک مرکزی آلمان در حاشیه اجلاس یکروزه سران بانکداری اروپا در فرانکفورت داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۷    
گزارش بانک مرکزی از عملکرد سال 1393 در رابطه با تولید ناخالص داخلی به قیمت پایه نشان می دهد که در این سال تولید ناخالص داخلی حدود یک میلیون و 80 هزار میلیارد تومان بوده که می توان گفت با توجه به این ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۸    
برخی از تلفن های همراه دارای صفحه کلید، قابلیت هایی همانند سایر اسمارت فون های دیگر دارد و برخی دیگر که مدل های قدیمی تری دارند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۱    
روزنامه آرمان/30 آبان ماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۱    
بر اساس گزارش گمرک که طی ماه های گذشته دست به انتشار بخشنامه هایی برای تشریح نحوه قیمت گذاری خودروهای مدل 2016 کرده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۱    
روزنامه دنیای اقتصاد/30 آبان ماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۱    
نکته دیگر آنکه برای ثبت نام کاربران در سایت مخابرات استان تهران لازم است مشترک اطلاعات مورد نیاز از جمله نام، نام خانوادگی، جنسیت، نام پدر، تابعیت، تاریخ تولد، شماره شناسنامه/ گذرنامه، محل صدور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۸    
در شرایط رکود اقتصادی، صندوق ضمانت سرمایه گذاری از هفته دولت طرح فروش اعتباری مواد اولیه و ماشین آلات صنعتی را با تضمین صندوق اجرایی کرد که سبب رونق این بازار در کشور شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۶    
روزنامه فرهیختگان
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۳    
روزنامه شهروند/30 آبان ماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۳    
ستون فیس بوک در روزنامه آفتاب یزد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۰    
روزنامه همشهری/30 آبان ماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۰    
روزنامه آرمان/30 آبان ماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۷    
روزنامه شرق/30 آبان ماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۷    
روزنامه شهروند/30 آبان ماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۴    
روزنامه سیاست روز/30 آبان ماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۴    
روزنامه اعتماد / 30 ابان ماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۱    
روزنامه اعتماد/30 آبان ماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۱    
روزنامه ایران
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۱    
روزنامه ایران/30 آبان ماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۱    
روزنامه بهار/30 آبان ماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۸:۵۸    
روزنامه اعتماد/30 آبان ماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۸:۵۸    
روزنامه آرمان/30 آبان ماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۸:۵۸    
روزنامه ایران/30 آبان ماه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۸:۵۵    
متولیان نظام بانکی کشور از زمان روی کارآمدن دولت یازدهم از برخورد با موسسات غیر مجاز گفته اند. موسساتی که حجم زیادی از نقدینگی و منابع مالی مردم و شرکت ها را در خود ذخیره کرده اند به امید روزی که ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۷:۰۵    
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: این بانک با ایجاد مراکز مشاوره مالی و حمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی خود را برای دوران پسا تحریم آماده می کند.
  • ۱