چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۰:۱۷May 2024 29
جستجوی پیشرفته

بسیج (basijnews.ir)

  ۴ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هرگونه تغییر در لباس فرم باید با نظر انجمن اولیا و تایید اداره آموزش و پرورش باشد.
  ۳ ساعت پیش    
مراسم یادبود شهید رئیسی وسایر شهدای خدمت در روستای جمال آباد شهرستان ارسنجان برگزار شد.
  ۳ ساعت پیش    
در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان مازندران 296 تابلو فرش به خانواده معزز شهدای امدادگر استان مازندران اهدا شد.
  ۱ ساعت پیش    
مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در جلسه هماهنگی کنگره ملی 18 هزار شهید استان خراسان رضوی گفت: حرکتی که در خراسان رضوی شکل گرفته حرکت بسیار خوبیست و باید این روند ادامه پیدا کند.
  ۴۶ دقیقه پیش    
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر گفت: بسیج و مساجد می توانند با برنامه ریزی های منسجم و اجرای فعالیت های فرهنگی و تربیتی، از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری کنند.
  ۱ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
معاون امور آب و آبفای وزیر نیرو گفت: اجرای هرچه سریعتر طرح آبرسانی فدک که نیاز آب شرب 7 شهر و 689 روستای شمال شرق خوزستان و همچنین آب کشاورزی ایذه و باغملک را از سد کارون 3 تأمین می کند، ضروری است.
  ۱ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: 2 هزار نفر از شهرندان استان به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در تهران اعزام می شوند.
  ۱ ساعت پیش    
جشنواره مالک اشتر سپاه شهرستان رامیان با حضور فرماندار، کارکنان سپاه و بسیجیان منتخب شهرستان رامیان برگزار شد.
  ۳ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: موضوع این تفاهم نامه ارتقا و بهبود سطح همکاری مشترک دو دستگاه در جهت استقرار نظام عدالت اجتماعی و کنترل آسیب های اجتماعی است.
  ۴ ساعت پیش    
رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه تقویت مسیر شهادت، امید، عزت، کرامت، بصیرت، توانایی و ایستادگی در جامعه یکی از آثار مثبت شهیدان خدمت است ...
  ۱ ساعت پیش    
فرمانده بسیج دریایی منطقه سوم امام حسین علیه السلام نیروی دریایی سپاه از دیدار و جلسه تعامل در برنامه ها با فرمانده حوزه شهید مزارعی و گردان امام علی ناحیه هندیجان وهمکاری بافرمانده بسیج دریایی ...
  ۱ ساعت پیش    
رئیس سازمان ورزش بسیج کشور، از موتورسواران تبریز که به عنوان اولین گروه جستجو، موفق به پیدا کردن پیکر رییس جمهور و همراهان ایشان شدند، تشکر کرد.
  ۱ ساعت پیش    
فرمانده سپاه کرخه گفت:کاروان ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از شهرستان کرخه به تهران اعزام خواهد شد.
  ۱ ساعت پیش    
معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فتح خرمشهر های نوین سخت تر از جنگ نظامی است، اظهار کرد:فتح خرمشهر های نوین هم مانند فتح خرمشهر 61 نیاز به رزمنده ولایی، مردمی ...
  ۱ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
هنرمندان خوش ذوق مشهد و خراسان رضوی در سوگ شهید جمهور، آیت الله سید ابراهیم رییسی و یاران شهیدش گرد هم آمدند و در هم آفرینی با خلق 100 روایت، آثار هنری و خاطره های خود را از شهدای خدمت ارائه کردند.
  ۱ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حضور حماسی مردم در مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی به رخ جهانیان کشیده شد و این مشارکت گسترده نشان از علاقه ملت به رئیس جمهورشان بود که تهدید های دشمنان را به فرصت ...
  ۱ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان، کاهش 2 درصدی نرخ بیکاری استان را از مهمترین برنامه های سال جاری عنوان کرد.
  ۱ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
استاندار خوزستان گفت: فرهنگ کار در استان ضعیف است و باید به کمک دانشگاه ها، فنی و حرفه ای و آموزش و پرورش، فرهنگ کار توام با مهارت را در استان ترویج دهیم.
  ۴ ساعت پیش    
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع)، از استمرار خدمت رسانی به مردم ساکن در مناطق سیل زده مشهد مقدس و دیگر شهرستان های استان خراسان رضوی با بهره گیری حداکثری از امکانات این سازمان ...
  ۳ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
فرمانده سپاه شهرستان کازرون بیش از 300 نفر از زائرین کازرونی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) برای شرکت در مراسم سالگرد بنیانگذار کبیر انقلاب خبر داد.
  ۲ ساعت پیش    
حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: یکی از ویژگی های اصلی یک مربی عقیدتی سیاسی تسلط به مباحث و ارائه آنها با صبر و حوصله در تدریس به جامعه مخاطب است تا فرد مستمع اگر شبهه ای دارد رفع شود.
  ۴ ساعت پیش    
به مناسبت فرا رسیدن پانزدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام ؛ آیین غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام لالی برگزار گردید.
  ۴ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: آیت الله رئیسی با عملکرد خود نمره و شاخص رئیس جمهور انقلابی را بالا برد و دیگر شهدا نیز هرکدام در جایگاه خود این اقدام را انجام دادند ...
  ۳ ساعت پیش    
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: حضور در انتخابات از تکالیف اجتماعی و فردی می باشد و برگزاری انتخابات پرشور موجب تقویت پایه های نظام اسلامی می شود.
  ۳ ساعت پیش    
جانشین مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان از تداوم راه و مرام فردی_اجرایی و مدیریتی شهیدرئیسی که سربازی مخلص و وفادار برای ولایت بود گفت و اظهار کرد ...
  ۴ ساعت پیش    
نشست هم اندیشی اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان برگزار شد
  ۴ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به آخرین وضعیت محور ال 400 طرح شهید کجباف اهواز گفت: این محور تکمیل شده و آماده بهره برداری است.
  ۴ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
یادواره شهدای دانشجویی با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاهی در ارومیه برگزار شد.
  ۴ ساعت پیش    
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، نشست دو روزه معاونین فرهنگی سپاه های استانی درباره توجیه برنامه های سال 1403 با حضور سردار معروفی معاون محترم ...
  ۵ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
کارگروه اقتصاد مقاومتی با محوریت کارکردهای خانواده مقاوم با همت بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی در ارومیه تشکیل شد.
  ۴ ساعت پیش    
مراسم پانزدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام با حضور جمعی از مسئولین و مردم شهیدپرور شهرستان لالی برگزار گردید.
  ۴ ساعت پیش   + ۱۵ سایت دیگر  
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به ارائه خدمات فنی مهندسی رایگان به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن گفت: پس از اختصاص زمین به متقاضیان ...
  ۶ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
سی و هفتمین رزمایش مواسات و همدلی به نیابت رئیس جمهور شهید در هرمزگان برگزار شد
  ۵ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
در سی و هفتمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی و به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، 1800 دستگاه کولر بین نیازمندان هرمزگانی توزیع شد
  ۶ ساعت پیش    
پایگاه مقاومت بسیج حضرت مریم(س)خرمشهر به مناسبت دهه مقاومت و پیروزی با دعوت از جناب آقای صالحی راوی دفاع مقدس و عضو هیات امنای مسجد امام محمد باقر علیه السلام اقدام به برگزاری نشست روشنگری و روایتگری ...
  ۵ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
در حال حاضر، سود خالص کشاورزانی که گل گاوزبان بکارند، از هر هکتار 350 میلیون تومان است.
  ۵ ساعت پیش    
همدان-استاندار همدان گفت: شهید رئیسی خود را شاگرد شهید بهشتی می دانست و شهید بهشتی یکی از شاگردان امام(ره) بود و این عظمت امام(ره) بود که توانست شاگردانی این چنین تربیت کند.
  ۷ ساعت پیش    
دکتر علیرضا خسروپناه گفت بیمارستان 500 تختخوابی یازهرا(س) یک بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی است که در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع و با زیر بنای 46 هزار متر مربع احداث شده است.
  ۱۰ ساعت پیش    
فرمانده سپاه عسلویه در گفت وگو با خبرنگار بسیج گفت؛کاروان 250 نفره رهروان روح الله راهی مرقد کریمه اهلبیت و امام راحل می شود.
  ۶ ساعت پیش    
مراسم بزرگداشت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی شهید جمهور و همراهان شهیدش در مسجد باب الحوائج توسط هیئت مذهبی حضرت اباالفضل العباس (علیه السلام) و بنیاد شهید و امور ایثارگران رامشیر برگزار شد.
  ۷ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
به همت سازمان نیروهای مسلح استان خراسان رضوی، آیین بزرگداشت شهدای خدمت در حرم مطهر امام رضا(ع) با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.
  ۶ ساعت پیش    
همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان گفت: امسال نیز برای گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) برنامه ریزی شده که 6 هزار نفر را به مرقد مطهر امام(ره) اعزام کنیم.
  ۹ ساعت پیش    
سردار سوری گفت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده از سوی سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج و مجموعه سپاه های استانی ...
  ۹ ساعت پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
روابط عمومی فرودگاه خرم آباد اعلام کرد: پرواز ساعت 11 امروز هشتم خردادماه شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران - خرم آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت.
  ۷ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
سردار غیاثی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در جلسه هماهنگی کمیته های ستاد کنگره ملی 18هزار شهید استان خراسان رضوی با اشاره به حادثه تلخ پرواز اردیبهشت که منجر به شهادت آیت الله رئیسی و یاران ...
  ۹ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
سردار شهمیری قاطعیت در مقابل قدرتمندان، فروتنی و شجاعت را از صفات بارز شهید آیت الله رئیسی دانست.
  ۸ ساعت پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: برای روزهای آینده در استان وقوع دما های 48 درجه و بالاتر پیش بینی می شود.
  ۹ ساعت پیش    
به مناسبت بزرگداشت هفته مقاومت و پیروزی، سید مهدی رضویان از رزمندگان حاضر در عملیات غرورآفرین بیت المقدس در جمع کارکنان پایور و سربازان وظیفه ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام به بیان ...
  ۷ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
با تخلیه 49 فروند کشتی به وزن بیش از 2 میلیون و 760 هزار تن طی دو ماهه نخست سال جاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) میزان تخلیه کالای اساسی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 45 درصد افزایش ...
  ۷ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: کلیه مسئولین و مبلغان جهاد تبیین وظیفه دارند دستاوردهای انجام شده توسط دولت سیزدهم را برای افکار عمومی نهادینه کنند.
  ۷ ساعت پیش   + ۳۸ سایت دیگر  
سرلشکر سلامی با صدور پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف را به سِمت رئیس مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.
  ۸ ساعت پیش    
طبق اعلام سردار باستان، طی سال گذشته در طرح شهید عجمیان سه هزار و 500 گروه جهادی بسیج دانش آموزی 25 هزار کلاس درس را در سراسر کشور رنگ آمیزی کردند.
  ۸ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
سرپرست اداره میراث فرهنگی گردشگری مسجدسلیمان تعیین عرصه و حریم نیایشگاه بَردنِشاندِه با هدف حفظ هر چه بیش تر این اثر تاریخی را از جمله اولویت های کاری عنوان کرد.
  ۸ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
همدان-مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان بابیان اینکه از پژوهش های دانشگاهی استقبال و حمایت خواهیم کرد، گفت: آمادگی داریم میدان عملی را برای ایده های دانشگاهیان که مورد نیاز شرکت توزیع برق بوده ...
  ۹ ساعت پیش    
فرمانده سپاه قائم شهر و هیات همراه با خانواده های شهید سیفی و شهید بهرامی در روستای المشیر دیدار و از صبر و ایثار آنان تجلیل و قدردانی نمود.
  ۸ ساعت پیش    
مسئولین بدانند اکربه موضوع اعتیاد بی توجه شوند این مشکل دامنگیر بسیاری از جوانان و خانواده های آنها خواهد شد
  ۸ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
زنجان-شرکت آندیا فولاد زنجان توسط سیاست های حمایتی دولت سیزدهم و شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی احیا شد و اکنون با تمام ظرفیت به فعالیت های خود ادامه می دهد.
  ۸ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
استاندار خوزستان گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان فراهم شده است.
  ۹ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
فرمانده حوزه بسیج امام علی (ع) سپاه کازرون از امضای تفاهم نامه علمی پژوهشی بسیج با آموزشگاه فنی و حرفه ای کازرون خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۳:۰۲    
نشست هم اندیشی دبیر اجرایی کنگره شهدای البرز و فرمانده فراجا این استان پیرامون برگزاری کنگره شهدای نیروی انتظامی استان البرز برگزار شد.
  ۹ ساعت پیش    
یک کارشناس بصیرتی در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت پایگاه مقاومت بسیج معراج ابراز داشت: اخلاص و کار برای رضایت خدا از ویژگی های شهید آیت الله رئیسی بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۶   + ۳ سایت دیگر  
همدان- استاندار همدان گفت: طرح انتقال آبرسانی به همدان یادگار شهید رئیسی بود که با دستور این شهید گرانقدر تامین مالی شد.
  ۹ ساعت پیش    
رییس قرارگاه گردشگری زیارتی راهیان نور سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: با توجه به استقبال مردم خوزستان از شرکت در مراسم رحلت امام انتظار می رود امسال اعزام کاروان 50 درصد افزایش داشته باشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۴    
مراسم عزاداری و سینه زنی با حضور پاسداران و سربازان در سپاه باغملک برگزار شد.
  ۹ ساعت پیش    
همدان-دو سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و 500 هزار ریال به همت گروه جهادی شهید قاسم سلیمانی حوزه مقاومت حضرت رقیه (س) برای دو عروس تهیه و با حضور سرهنگ فارسی فرمانده سپاه ناحیه ملایر تحویل شد.
  ۱۰ ساعت پیش    
عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه از برپایی ویژه برنامه طرح مسیر سعادت و تجلیل از فعالان قرآنی با تاکید بر مسجد محوری در رده کودکان و نوجوانان خبر داد.
  ۹ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
مسئول معاونت سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) در کارگروه خدمت رسانی حوزه ریحانه النبی(س) پردیسان گفت: روحیه فعال و تفکر جهادی باید به گفتمان جهادی تبدیل شود.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
همدان-کرسی تلاوت قرآن کریم به مناسبت هفتمین روز شهادت رئیس جمهور مردمی و محبوب، آیت الله رئیسی و شهدای خدمت به همت بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی ملایر برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۴    
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) در نشست خبری تشریح برنامه های ارتحال امام خمینی (ره)از اعزام خوزستانی ها به حرم مطهر امام خمینی رحمت الله علیه خبر داد.
  ۱۰ ساعت پیش    
نمایی از افتتاح نمایشگاه دستاورد پایگاه های اسوه الگوهای برتر سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان با حضور حجت الاسلام یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۰:۰۰    
سردار فقیری گفت: با هدف ترغیب کارکنان به امر ازدواج و فرزند آوری به همت سپاه پاسداران هم زمان با روز ملی جمعیت همایش روز ملی جمعیت در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار گردید.
  ۱۰ ساعت پیش    
حجت الاسلام اسدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان دیلم در جمع کارکنان و سربازان این ناحیه ولایت مداری، ساده زیستی ...
  ۱۰ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
ظاهری از اجرا و اتصال 184 نیروگاه انرژی خورشیدی به شبکه برق کشور در راستای توانمندسازی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد خبر داد.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
همدان- امام جمعه همدان با اشاره به برگزاری آیین شکرگزاری نزول باران و اقامه نماز شکر در سد اکباتان همدان گفت: امروز پس از برگزاری این مراسم، مردم انتظار دارند تا حتما تغییری در طعم آب ایجاد شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۰    
ویژه برنامه بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خدمت همراه با طرح سفیران مهر و فراخوان دسته رزمی در پایگاه های بسیج خواهران و برادران سرخه برگزار شد.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
امام جمعه بردسکن گفت: شهدای خدمت در تداوم راه شهیدان اسلام، دفاع مقدس و ولایت مداری دغدغه گره گشایی از مشکلات مردم را داشتند و در واقع شهادت، پاداش خدمات صادقانه و خالصانه آنان بود.
  ۱۰ ساعت پیش    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: اصلاح بین خود و خدا، انس با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و خود را خادم مردم دانستن و وقف آنها کردن، سه ویژگی اصلی آیت الله رئیسی بود.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۲۸ سایت دیگر  
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز گفت: نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و خوراک استان ها از 7 تا 27 خرداد، در محل کاروانسرای شاه عباسی برپا است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۰    
به گزارش خبرگزاری بسیج ،حجت الاسلام نوروزی در جمع رزمندگان تیپ مردم پایه ی مستقر در پاسگاه فرماندهی نوار مرزی منطقه سراوان گفت :شهدایی همچون سردار شهید محمدزاده مایه ی افتخار ما هستند . ...
  ۱۰ ساعت پیش    
شاهرود_ به گزارش خبرنگار بسیج، نشست ماهانه فرماندهان و مربیان صالحین پایگاه های حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا شهرستان شاهرود برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۲:۲۳   + ۱ سایت دیگر  
یادواره شهدای خوراسگان اصفهان باسخنرانی سردار فدا؛ فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان عج استان اصفهان برگزار شد.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۶۱ سایت دیگر  
با رأی اکثریت منتخبان مجلس شورای اسلامی، محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس دوازدهم در اجلاسیه اول انتخاب شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۰:۰۵    
دامغان_ مردم دارالمومنین، شهرستان دامغان به سوگ شهدای خدمت نشستند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۳:۰۵   + ۵ سایت دیگر  
دبیر ستاد ازدواج دانشگاهیان استان اردبیل گفت: برای تسهیل امر ازدواج در دانشگاه محقق اردبیلی 30 واحد مسکن متاهلی برای دانشجویان ساخته شده و 30 واحد دیگر نیز در دست احداث است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۳:۰۵   + ۱ سایت دیگر  
رئیس کل دادگستری استان اردبیل از سوی همه اشخاص و دستگاه ها به ویژه اداره ها، سازمان ها و نهادهای دولتی در مورد برخورد قانونی و بدون مسامحه با هر گونه نقض احتمالی حقوق شهروندی از سوی آنها هشدار داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۳:۰۲   + ۹ سایت دیگر  
حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت برپایی هرچه بهتر اربعین حسینی گفت: تجارب، توانمندی ها و تخصصی فعالان عرصه مساجد در جریان سازی و تقویت اربعین حسینی موثر است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۳:۰۲    
سرهنگ قزلباش "فرمانده سپاه قائم شهر" و هیات همراه با ابوالفضل نیکخو "دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا در رشته ژیمناستیک رده سنی جوانان" که مدال خود را به شهدای عرصه خدمت اهدا نمود، دیدار کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۰:۵۷   + ۱۱ سایت دیگر  
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: شهید آیت الله رییسی تابلویی از خدمت رسانی، عشق به مردم و در عین حال ولایت پذیری و تعهد به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی را ترسیم کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۱:۵۷    
تیم لشکر عملیاتی 25 کربلا در مسابقات فوتسال رده های سپاه سرزمینی شمال کشور که با حضور تیم های منتخبی از لشکر های مردم پایه و نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد موفق به کسب عنوان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۵   + ۱ سایت دیگر  
تبریز- نشست روشنگری پایوران قرارگاه خاتم الانبیاء با موضوع تبیین مسایل روز در موسسه عاشورا این قرارگاه در تبریز برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۵   + ۶ سایت دیگر  
مدیر منابع آب شهرستان مشگین شهر از انسداد 6 حلقه چاه غیرمجاز در 2 ماه اخیر در این شهرستان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۰    
جانشین فرماندهی در ستاد تخصصی بسیج اقشار از ساماندهی 3 هزار نفر از نخبگان در هیات های اندیشه ورز و مجامع بسیج در استان سمنان خبر داد و گفت : این مجامع نخبگانی پرچمداران تحول آفرینی کشور هستند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۰    
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برپایی فراخوان دسته رزمی همراه با سرکشی مسوول عملیات حوزه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (ع) سرخه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۸   + ۶ سایت دیگر  
قرارگاه جهادی تخصصی سحاب بعنوان اولین قرارگاه حکمرانی آب از سال 1400 با هدف ایجاد حلقه میانی دولت و مردم در حوزه آب طراحی شد و در اجلاسیه جهادگران فارس که در شیراز با حضور سردار زهرایی برگزار شد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۵    
محفل ادبی به مناسبت گرامیداشت شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور در گرمسار برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۲    
مراسم یادواره شهدای شهرستان چالوس با محوریت بزرگداشت شهدای خدمت در این شهرستان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۹    
برخلاف برنامه های گذشته که خبرنگاران تنها برای ثبت اخبار و پوشش خبری برگزاری یک برنامه حاضر می شدند این بار خیل عظیمی از بانوان خبرنگار بسیج رسانه استان گیلان با حضور در میدان شهرداری رشت علاوه بر ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۰    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)، شهردار شهرستان و رئیس اتاق اصناف فردیس، با خانواده های معزز شهدا دیدار و گفتگو کردند.
مشاهده نتایج بیشتر...