سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۸May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 22 دی 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 دی 1394 بسیج 2 دی 1394 بسیج 3 دی 1394 بسیج 4 دی 1394 بسیج 5 دی 1394 بسیج 6 دی 1394 بسیج 7 دی 1394 بسیج 8 دی 1394 بسیج 9 دی 1394 بسیج 10 دی 1394 بسیج 11 دی 1394 بسیج 12 دی 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 14 دی 1394 بسیج 15 دی 1394 بسیج 16 دی 1394 بسیج 17 دی 1394 بسیج 18 دی 1394 بسیج 19 دی 1394 بسیج 20 دی 1394 بسیج 21 دی 1394 بسیج 22 دی 1394 بسیج 23 دی 1394 بسیج 24 دی 1394 بسیج 25 دی 1394 بسیج 26 دی 1394 بسیج 27 دی 1394 بسیج 28 دی 1394 بسیج 29 دی 1394 بسیج 30 دی 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۰:۰۱    
کتاب عملیات فریب خاطراتی از عملیات والفجر8 به قلم مرتضی قاضی از سوی نشر روایت فتح منتشر شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۷    
مدیر کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ از پرداخت 395 فقره وام به مبلغ 8 میلیارد و 901 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۷    
خبرگزاری بسیج: امام جمعه اسکو در دیدار مردم با وی به مناسبت دهه فجر در سخنانی دهه فجر را، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش های اسلامی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۰:۲۶    
تردد خودرو از ساعت 14 تا 23 روز جمعه 9 بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد از ساعت 17:30 تا 23 روز جمعه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد به سمت کرج ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۶:۲۷    
دیوان عدالت اداری درخواست توقف موقت اجرای مصوبه اخیر هیئت دولت مبنی بر افزایش نرخ جرائم رانندگی را رد کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۶    
بسیج مداحان: سلحشور گفت: دشمنان و انگلیسی ها در بعضی از هیئت ها توانسته اند نفوذ کنند و افکار التقاطی خودشان را با رنگ ولعاب قشنگ به ذهن جوان های ما تزریق کنند اما من معتقدم کاملا اقلیت و درحاشیه ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۴:۰۹    
معاون دانشجویی دانشگاه یزد با اعلام این که ثبت نام جشنواره انتخاب دانشجوی نمونه 94 تا نهم بهمن ماه جاری تمدید شده، از دانشجویان خواست با مراجعه به سامانه nemooneh.saorg.ir ثبت نام کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۳:۵۷    
با توجه به اینکه توسعه گردشگری یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی است جشنواره زمستانی سرعین هم در این راستا گام برداشته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۲:۵۷    
فرمانده حوزه شهید فهمیده شهرستان کنگاور: تنها راه مقابله با هجمه های فرهنگی آشنایی نسل آینده و آگاه سازی بیشتر در این مسیر، ایجاد توانمندی های بسیار مضاعف برای پاسداری از حریم انقلاب اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۷    
پژمانفر با بیان اینکه برخی از نمایندگان امضا کننده سوال در جلسه حضور داشتند، تصریح کرد: ما از توضیحات وزیر اصلا قانع نشدیم و وزیر جواب درست و منطقی به سوالات نداد و چون سوال ملی است برای بررسی بیشتر ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۴    
تصاویر صفحه اول روزنامه های پنج شنبه 1 بهمن منتشر می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۰    
مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان گفت: مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرهای فارسان و جونقان به اختتامیه هجدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی راه یافتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۱۴:۰۰    
یک فروند هواپیمای فانتوم اف4 نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز در حوالی بندر کنارک در سواحل چابهار متعلق به پایگاه شکاری، دچار سانحه شد و هر دو خلبان آن به شهادت رسیدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۷    
بازرس کل استان یزد با اشاره به ضرورت رعایت قوانین انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: عدم رعایت ماده 59 قانون انتخابات مجازات های نسبتاً سنگینی دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۲۳:۰۴    
یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان قرچک با حضور بسیجیان حوزه ادارات شهرستان، بسیجیان و جمعی از مردم غیور و ولایی شهرستان در حسینیه حضرت زینب (س) برگزار شد .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۶:۱۰    
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: هدف دشمنان از اجرای پروژه نفوذ این است که مسئولان کشور را در محاسبات خود دچار اشتباه کرده و در بین آن ها یأس و ناامیدی ایجاد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۶:۱۰    
معاون صدا و سیمای مرکز کردستان با بیان اینکه گفتمان ولایت راه گشای پیشبرد اهداف رسانه و گفتمان انقلاب اسلامی است، گفت: اگر رسانه های دیداری، شنیداری ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۶:۰۷    
معاون پژوهشی خبرگزاری تسنیم در اردبیل گفت: اصحاب رسانه و کسانی که به نوعی در سنگر رسانه فعالیت می کنند به هیچ وجه اجازه غفلت ندارند و در همه حال باید در مقابل جنگ نرم دشمنان آمادگی خود را حفظ کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۲:۰۷    
امام جعفر صادق علیه السلام فرموده اند حتی روشن کردن چراغ قبل از غروب خورشید فقر را می برد و روزی را زیاد می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۲    
آل سعود حذف شیخ نمر را حرکتی در شطرنج گسترده، طولانی و پیچیده رقابت با ایران می بیند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۰:۳۲    
6 میلیارد و 221 میلیون ریال زکات در شهرستان سلطانیه جمع آوری شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۰۷:۴۸    
درگردهمایی یکروزه معاونین پرورشی آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق 14 گانه استان از اقدام سازمان بسیج هنرمندان استان تقدیر شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۹:۴۵    
در پایان اردوی تیم ملی هندبال و پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ترکیب نهایی تیم ملی هندبال اعلام شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۷:۱۵    
رییس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مهریز گفت: برج منفرد روستای ابراهیم آباد شهرستان مهریز با اعتباری افزون بر 200 میلیون ریال مرمت شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۴    
فرمانده انتظامی کرمانشاه از شناسایی و دستگیری اعضای باندهای قاچاق کالا و سارقان حرفه ای خبر داد و گفت: نیروی انتظامی اقدام به تشدید نظارت در نقاط مختلف استان کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۰    
فرماندار تربت جام با اشاره به تحولات اخیر منطقه گفت: عربستان یکی از صادرکنندگان اصلی تروریست در منطقه و جهان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۹    
مدیر کل اوقاف وامورخیریه استان گفت: وقف خیر بزرگی برای جامعه و صدقه ای جاری است که چندین هزار سال باقی خواهد ماند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۱:۴۲    
حجت الاسلام محمد رضا عسگری گفت : در جامعه عده ای این شبهه را مطرح می کنند، در روایات اسلامی آورده شده است که در زمان غیبت در باره مسایلی که پیش می آید به فقها و راویان حدیث مراجعه کنید و از جمع ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۹    
برگزاری کنگره شهدای ورزش کشور بهانه ای شد تا جمعی از مدیران و قهرمانان ورزش کشورمان به دیدار مقام معظم رهبری بروند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۷:۳۰    
حجت الاسلام اسدالله جعفری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران خبر هدیه 21 هکتاری اراضی ساحلی به یکی از ورزشکاران از سوی رئیس جمهور سابق را تکذیب کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۰:۵۲    
مسئول بسیج کارمندان استان گیلان با بیان اینکه بندگان مخلص خدا ارزش های ناچیز و ناپایدار دنیا را به ارزش های فراوان و فناناپذیر آخرت عوض نمی کنند گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۰:۲۵    
این مناطق قرار است به ذخیره شب انتخابات برای برخی تبدیل شود تا حضور خود را برای یک دور دیگر در مجلس شورای اسلامی تثبیت کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۰:۰۷    
مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا که طی آن اختیارات رئیس جمهور این کشور در لغو تحریم های ایران محدود می شد به علت غیبت یک سوم اعضا، باطل شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۲۳:۴۳    
بسیج اساتید دانشگاه گیلان در نامه ای سرگشاده اعلام کرد: بسیج اساتید دانشگاه گیلان از مسئولان تقاضا دارد تا ضمن بررسی مسببین این حادثه و برخورد جدی با آنها تمهیدات لازم جهت پیشگیری از چنین برنامه های ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۲۳:۴۰    
کارگاه آموزشی عکاسی مستند در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۲۳:۳۷    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بر تعامل همه دستگاه های استان در برگزاری برنامه های دهه فجر امسال تأکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۶:۵۰    
دبیر انجمن صنفی کارخانه های قند و شکر با بیان اینکه صنایع قند و شکر 900 میلیارد تومان به کشاورزان بدهی دارند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۶:۰۴    
پس از تعطیلی روزآنلاین به عنوان پایگاه اصلی خبرنگاران فراری و تأمین کننده نیروی انسانی بی بی سی فارسی، شبکه سلطنتی انگلیس هم در بالاترین سطح با تغییر و تحول روبروست ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۶    
خبرگزاری بسیج: کارگاه های آموزشی با موضوع فرزند پروری، آموزش فضای سبز و عوامل استرس زا کودکان برای آشنایی خانواده ها و چگونگی رویارویی با حوادث برای دانش آموزان در مدرسه کیان باقرشهر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۵۲    
مدرسه "الفاروق" شهر رقه در سوریه، محل اصلی آموزش نظامی کودکان داعشی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۲    
عضو فراری حلقه کیان می گوید اصلاح طلبان بدون سر و صدا در حال فاصله گیری از موسوی و کروبی هستند در حالی که خاتمی هم با آنها در جنبش (فتنه) سبز همراهی کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۷    
رئیس جمهور فراری و همکار گروهک تروریستی منافقین خواستار تحریم انتخابات شد و در واقع اولین چراغ تحریم این دوره از انتخابات را برای فتنه گران و معاندین تظام اسلامی روشن کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۵    
شعار انتخاباتی افراطیون مدعی اصلاح طلبی، توهین به شعور افکار عمومی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۵    
وزارت کشور درباره برگزاری انتخابات الکترونیکی اطلاعیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۰    
یک روزنامه اصلاح طلب به خاطر ناهماهنگی در میان دستگاه های دولتی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی، خواستار تجدیدنظر در لایحه برنامه ششم توسعه شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۳    
نمایندگان مجلس تاکید کردند: مردم اجازه نخواهند داد تا مجلس دهم تریبون شیفتگان آمریکا و غرب شود از این رو با حساسیت و دقت نمایندگان مجلس آتی را انتخاب خواهند کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۵    
مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیجار از کشف تعداد 38 قلم اشیاء تاریخی مکشوفه از قاچاقچیان و حفاران غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۹    
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی،کردستان گفت: در طول نه ماهه سال جاری تعداد 17 هزار و684 مجوز رشته های مختلف صنایع دستی صادر شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۳    
رئیس شبکه بهداشت و درمان دنا گفت: شاخص های بهداشتی و درمانی این شهرستان در دولت تدبیر و امید به طور چشمگیری ارتقا یافته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۷    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: یارانه نقدی 45500 تومانی دی ماه، ساعت 24 روز شنبه 26 دیماه واریز و در همان زمان قابل برداشت خواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۹    
مسئولان و متولیان در این حوزه، محققان و پژوهشگران مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان، کارشناسان مدیریت ترویج جهاد کشاورزی و نیز اعضای صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی از شرکت کنندگان در ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۳    
در ایام دهه فجر تلاش می کنیم تا جشن ها و برنامه های مختلف نیز با حضور افراد تحت حمایت کمیته امداد و اقشار محروم در جامعه برگزار شده و از این طریق اطلاع رسانی از خدمات ارائه شدن بعد از انقلاب اسلامی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۷    
فرماندار شهرستان گچساران گفت: پروژه بیمارستان 100 تختخوابی این شهرستان تا کنون 38 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۸    
متخصص جراحی فک و صورت بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج گفت: برای اولین بار در بیمارستان امام سجاد (ع) عمل جراحی خارج سازی تومور بدخیم ازناحیه صورت و غدد لنفاوی یک بیمار 83 ساله انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۲    
رسول فرهادی در گفتگو با بسیج ابراز تصریح کرد:بیش از 500 حلقه چاه غیره مجاز در استان کشف شده است و این چاه های غیر مجاز در بخش کشاورزی و در مناطق دشت امام زاده جعفر ،دهدشت ،باشت، یاسوج ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۵    
جعفر گوهرگانی با بیان اینکه در فاز تولید محصولات کشاورزی به حداقل های لازم رسیده ایم، اظهار داشت: اکنون وقت آن رسیده که به طور جدی و منسجم روی موضوع صادرات متمرکز شویم. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۷    
مسئول تغذیه مرکز بهداشت یزد گفت: در حال حاضر بر اساس مقایسه هرم غذایی یزد و هرم استاندارد تغذیه، مصرف نان، غلات و گوشت قرمز در این استان بیش از حد استاندارد است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۱۲    
برپایی ایستگاه های پذیرایی از مردم، آذین بندی و تزئین معابر، خیابان ها، کوچه ها و ادارات و دستگاه های مختلف دولتی و خصوصی در این زمینه الزامی بوده و انتظار می رود روابط عمومی ها و ادارات مختلف برنامه ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۹    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به اینکه دیابت، چربی خون و فشار خون از بیماری های خطرناک اما خاموش به شمار می روند، گفت: 25 درصد مردم یزد به یکی از این بیماری ها گرفتارند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۷    
مدیران مدارس استثنایی باید وضعیت موجود و فاصله آن با وضعیت مطلوب در آموزش و پرورش را خوب بشناسند و در تهیه و تدوین برنامه سالانه خود مد نظر قرار دهند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۷    
یادواره شهدای منطقه سگزآباد با حضور مردم شهیدپرور به ویژه خانواده های شهدا و ایثارگر برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۱    
نامزدهای بخش رمان آزاد پانزدهمین دوره جایزه شهید غنی پور اعلام شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۱    
چهارمین ایستگاه فرهنگی مهربانی در شهرستان مهریز برپا شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۴۸    
دومین دوره کوتاه مدت اسلام شناسی، بر اساس تفاهم نامه مؤسسه مطالعات اسلامی و رایزنی فرهنگی ایران در زیمبابوه، در حسینیه امام حسین (ع) شهر موتاره این کشور برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۴۵    
به احتمال قوی استان اردبیل میزبان مسابقات بین المللی والیبال در اردیبهشت سال 95 خواهد بود که برای میزبانی هرچه بهتر این مسابقات سالن های جانبی ورزشگاه 6 هزار نفری رضازاده اردبیل را نوسازی کردیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۴۲    
نوزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی در قالب "طرح همسفر تا بهشت" با حضور 200 زوج جوان در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۹    
معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه راهنمایان گردشگری را که به تصویب هیئت وزیران رسیده، برای اجرا ابلاغ کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۶    
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ عظیم سرداری در نشست اعضای کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر اردبیل اظهار داشت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۳    
یادواره شهدای استان در کربلای پنج بجنورد برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۸    
رئیس جمهور فراری یمن بار دیگر ادعاهایی بی اساس درباره ایران مطرح کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری سوریه ( سانا) گزارش دادکه بشار اسد رئیس جمهور این کشور صبح امروز سه شنبه گفت: کشور های دوست و بویژه ایران و روسیه طی پنج سال، نقش مهمی در پیروزی سوریه علیه تروریسم داشته اند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۹    
رئیس کل سازمان بازرسی یزد با اشاره به اهمیت نظارت همگانی در راستای پیشگیری از جرائم اداری و انتخاباتی گفت: تبیین قوانین انتخابات در دستور کار سازمان بازرسی یزد قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۶    
مدیر نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و داروی استان یزد گفت: تا پایان سال جاری، نشانگر رنگی سلامت بر روی همه موادغذایی تولید شده در یزد درج می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۴    
مدیر مرکز رشد خلاقیت بسیج استان قزوین گفت: در سه ماه اخیر، چند محصول پزشکی با رویکرد دارویی و درمانی از سوی نیروهای توانمند مرکز رشد خلاقیت بسیج استان قزوین ثبت اختراع شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۸    
امنیت نخستین و مهمترین شرط زندگی سالم اجتماعی به شمار می رود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۲    
سازمان حمایت به صنایع لبنی هشدار داده در صورتی که مصوبه دولت مبنی بر افزایش 100تومانی قیمت خرید شیرخام را اجرا نکنند به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۹    
هیات امناء مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهرستان ابهر جلسه برگزار کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از 119 چک برگشتی که توسط مدیر موسسه ثامن الحجج صادر شده است، اظهار داشت: 10 روز پیش شعبه جدید ثامن الحجج تاسیس شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۳    
درختان خیابان اول شهرک کارمندان برای تعریض این خیابان از ریشه خارج و به پارک گلستان این شهر منتقل شده و در این پارک دوباره کاشته می شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۰    
ارتباط مردمی شهردار منطقه دو با شهروندان از طریق تماس تلفنی با سامانه 137برقرار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۹:۳۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به افزایش نسبی دمای نیمه شمالی کشور، از افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت طی امروز و فردا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۹    
ساختمان دفتر امداد رسانی ایران در موگادیشو پنج روز پس از قطع روابط سیاسی سومالی با ایران مورد حمله قرار گرفت و اموال داخل مجتمع توسط مهاجمان به غارت برده شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۳    
فرمانده سابق پلیس راه کشور گفت: در کشور ما نسلی از سرمایه داران هستند که این ارقام جریمه برای آنها اهمیت ندارد، پس علاوه بر جریمه رانندگی، اعمال مجازات های اجتماعی اجتناب ناپذیر است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۰    
نشست مشترک بررسی و تحلیل چگونگی نحوه تولید و پخش برنامه های مشارکتی شهرداری با صداو سیمای مرکز زنجان در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۲    
با بارش های صورت گرفته در روزهای اخیر و نیمه تمام ماندن برخی پروژه های عمرانی و یا روند کند عملیات اسفالت و بهسازی در شهر گیوی، گل و لای کوچه ها و خیابانها اعتراضات مردمی را منجر شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۳    
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور گفت: شناخت رشادت ها و شهادت طلبی های دوران دفاع مقدس و آشنایی با جزایر خلیج فارس، از مهمترین اهداف اردوی راهیان نور دریایی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۸:۵۵    
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: در سال جاری بیش از 165 تیم تک تخصصی و 6 تیم متخصص به مناطق محروم هرمزگان اعزام شده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۸:۵۲    
هدف از برگزاری جشنواره زمستانی در شهر نمونه گردشگری سرعین را معرفی قابلیت های زمستانی استان و شهرستان، افزایش جذب گردشگر در فصل غیرپیک است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۸:۴۶    
شهر سرعین رتبه اول استانی در مقابله با زمین خواری را کسب کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۸:۳۷    
روسیه هم زمان با اعلام آغاز مداخله نظامی در سوریه که در روز 30 سپتامبر سال گذشته میلادی انجام شد، پایگاه هوایی در فرودگاه حمیمیم در نزدیکی شهر جبله در منطقه ساحلی لاذقیه را به خود اختصاص داده و اقدام ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۸:۳۲    
با هوشیاری ماموران فرماندهی انتظامی خلخال باند توزیع اسکناس تقلبی و چک پول در خلخال متلاشی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۸:۳۲    
شهید حسین نبی زاده فرزند طاهر 3 دی 1343 در یزد متولد و در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی شریف مشغول به تحصیل بود که در سال 1364 ازدواج کرد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۸:۲۹    
بر هیچ ناظر آگاه به مسائل استراتژیک پوشیده نیست که یکی از پارامترهای مؤثر در اعتلای مرتبت و منزلت کشورها در عرصه جهانی، شکوفایی اقتصاد ملی است و درست از این روست که در جهان پر تب و تاب امروز ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۸:۲۳    
تاسیس و راه اندازی بانک انصار در شهرستان بیله سوار به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و صرف هزینه برای شهروندان ضروری است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۸:۲۰    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه از طرح گرد آوری قرآن های سالم و مازاد خانواده های سوادکوه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۸:۱۴    
نیاد نخبگان ایجاد شد تا استعدادهای را شناسایی و زمینه پرورش و شکوفایی آنها را فراهم کند و حتی زمینه اشتغال این افراد نیز باید فراهم شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۸:۰۲    
زلزله 4.9 ریشتری جمهوری آذربایجان که مناطق مرزی استان اردبیل را نیز لرزاند هیچ خسارتی به همراه نداشته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۷:۳۲    
می دزدی بدزد، اما مرد باش و بدزد!در عین حال مواظب لعن و نفرین هم باش.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۶:۲۵    
رئیس مرکز بهداشت استان یزد با اشاره به ضرورت اصلاح شیوه مصرف تغذیه در خانواده ها گفت: 700 مردسه ابتدایی در یزد، تحت پوشش طرح "مدارس حامی دیابت" قرار گرفتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۶:۲۲    
شهردار ابرکوه از احداث لاین مجزا از محور فارس با مشارکت و تلاش اداره راه و شهرسازی شهرستان خبر داد.