پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۰:۵۵May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 17 دی 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 دی 1394 بسیج 2 دی 1394 بسیج 3 دی 1394 بسیج 4 دی 1394 بسیج 5 دی 1394 بسیج 6 دی 1394 بسیج 7 دی 1394 بسیج 8 دی 1394 بسیج 9 دی 1394 بسیج 10 دی 1394 بسیج 11 دی 1394 بسیج 12 دی 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 14 دی 1394 بسیج 15 دی 1394 بسیج 16 دی 1394 بسیج 17 دی 1394 بسیج 18 دی 1394 بسیج 19 دی 1394 بسیج 20 دی 1394 بسیج 21 دی 1394 بسیج 22 دی 1394 بسیج 23 دی 1394 بسیج 24 دی 1394 بسیج 25 دی 1394 بسیج 26 دی 1394 بسیج 27 دی 1394 بسیج 28 دی 1394 بسیج 29 دی 1394 بسیج 30 دی 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۲۳:۳۰    
جنگنده های سعودی در ادامه اقدامات متجاوزگرانه خود بار دیگر با شلیک راکت به حومه سفارت ایران در پایتخت یمن، خساراتی به ساختمان این سفارت وارد کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۲:۵۶    
به مناسبت سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جشنواره موسیقی تک نوازی و گروه نوازی زنجان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۰    
سلگی تحلیلگر مسایل منطقه: دولت عربستان با اعدام همزمان شیخ نمر شیعه و ده ها نفر از متهمان تروریستی سنی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۱    
مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان میناب گفت: با هدف خدمت رسانی و ارائه خدمان درمانی رایگان تیم پزشکی تخصصی به مناطق مختلف شهرستان میناب اعزام شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۴    
مسئول سازمان بسیج هنرمندان ایلام : هنرمندان با استفاده ازابزار تاثیرگذار هنر اجازه ندهند فضای انتخابات در جامعه غبارآلود شود تا شاهد تجلی روز پرافتخاری دیگر در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۰۶    
قائم مقام وزیر بهداشت در استان خوزستان گفت: طرح تحول نظام سلامت یکی از موفق ترین اقدامات دولت یازدهم بوده و بزرگترین چالش اجرای این طرح در استان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۰۰    
اخیرا بازیگران سینما و تلویزیون با به اشتراک گذاشتن متنی از مردم خواستند به کمپین وارد حریم خصوصی دیگران نمی شوم بپیوندند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۸:۴۵    
آل سعود به عامل تفرقه در بین امت اسلامی تبدیل شده است و عملا به نیابت از نظام سلطه در سطح جهان اسلام دست به تفرقه افکنی و کشتار مسلمانان می زند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۷:۱۳    
تیم ملی جوانان 2016 از روز شنبه 19 تا دوشنبه 21 دی باید در اردوی تدارکاتی خود واقع در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی حضور یابد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۹:۳۵    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بویراحمد با اشاره به نقش مهم تاسیسات گردشگری درجذب گردشگران گفت: نقش تاسیسات و مراکز گردشگری در جذب گردشگران ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۹:۳۲    
من هر بار کار متوسطی نوشته ام با اقبال و استتقبال از سوی این مراکز مواجه شده، اما هر بار کار خوب نوشته ام به زعم خود مورد قهر و حتی خشم و در مواردی تهمت و افترا هم قرار گرفته ام ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۹:۰۸    
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشرفت جامعه در زمینه های علمی، فناوری، تکنیک، اخلاق و غیره، مرهون تلاش نخبگان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۲    
معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد از حضور بیش از 40 مبلغ در مدارس یزد خبر داد و گفت: این مبلغان آرمان های انقلاب اسلامی را در مدارس برای دانش آموزان تبیین می کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۴    
نمایان ترین وظیفه پلیس، ساماندهی امور انتظامی جامعه به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۶    
محققان دانشگاه ناتینگهام اخیرا یافته های خود را از بررسی 83 مطالعه جداگانه درباره انرژی و خویشتن داری منتشر کردند یافته های آن ها می تواند بر نحوه شروع روزتان تاثیر گذارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۹    
فرماندار شهرستان پارس آباد از دادن تسهیلات ویژه برای سرمایه گذارانی که قصد ایجاد واحدهای تولیدی در پارس آبادمغان را دارند خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۲۳    
با تحقق عملیات گازرسانی به پنج روستای شهرستان خدابنده ، 1042 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۰۸    
سایه نحس سعود از سر مذهب کم باد / می رسد زمزمه خاتمه و استبداد
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۲۳:۱۲    
سرهنگ مصطفی حبیبی گفت: اقدام ملت ایران و دیگر کشورهای اسلامی منطقه در محکومیت شهادت آیت الله شیخ نمر باقرالنمر دلگرم کننده مسلمانان جهان برای مقابله با آل سعود و دولت عربستان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۲۱:۰۱    
شهید حاج علی اصغر حسینی محراب به تاریخ 15 مرداد 1340 شمسی در مشهد متولد شد. وی در 30 دی ماه 1365 شمسی، در میدانِ عملیات کربلای پنج به شهادت رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۸:۵۲    
یک کارشناس فضای مجازی گفت: اغلب نرم افزارهای Free پیام رسان مانند لاین پیش از نصب شدن به کاربران خود می گویند که به دوربین دسترسی کامل دارند و می توانند در هر لحظه بدون اجازه کاربر فعال شوند لذا گوشی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۹    
یکی از اساتید دانشگاه آزاد واحد زاهدان گفت:که برجام راهی برای نفوذ آمریکایی ها به درون کشور شده است رهبر انقلاب بارها اعلام کرد ه اند که به آمریکایی ها خوش بین نیستند اما متاسفانه نگاه خوشبینانه برخی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۰    
این جگوار مدل XJ یکی از اتومبیل های سفارت عربستان در تهران بود که با تعطیلی سفارت این کشور در ایران، فعلا در پارکینگ خواهد ماند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۸    
عکس: علیرضا وفافر
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۳:۲۹    
کارشناس مسئول فعالیت های فرهنگی و اردویی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: پنج هزار و 120 دانش آموز بسیجی خواهر وبرادر مقطع دوم متوسطه استان از ابتدای امسال تاکنون به مناطق عملیاتی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۳:۲۶    
پژوهشگرانبسیجی برتر دانشگاه زابل که مقالات علمی آنان با استعلام از منابع خارجی و داخلی تولید علم داشته اند از سوی سرپرست دانشگاه زابل و مسئولان این مرکز آموزش عالی تجلیل شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۳:۲۰    
بسیج هیچ چیز غیر از هویت دینی را دنبال نمی کند و مهم ترین وظایف اصحاب رسانه در بیان مباحث بصیرتی و روشنگری؛ ایجاد موج مثبت برای نظام با گفتمان سازی انقلاب اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری بسیج: دومین کاروان زیارتی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد آدربایجان شرقی به کربلای معلی اعزام شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۴    
در حال حاضر بیش از 50 واحد تولیدی پنیر به شکل سنتی فعالیت کرده و محصولات آن به سایر شهرهای خارج از استان حمل و با برند شهرهای دیگر توزیع می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۰    
این افراد پس از تأئید حکم توسط دادستان کل کشور و مخالفت کمیسیون عفو با درخواست عفو آنان، در دو مرحله و در نهایت نظر به موافقت رئیس قوه قضائیه با اجرای حکم آنان طی مراحل شرعی و قانونی، اجرای حکم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۷    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه روحانیان باید آگاهی های خود را ارتقاء دهند، گفت: امروز دشمنان اسلام از هر راهی برای عملی کردن تهدیدات شوم خود در جبهه جنگ نرم استفاده می کنند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۵۷    
با توجه به احداث پل معلق، چند مرکز آبدرمانی و رستوران، ظرفیت گردشگری داخلی و خارجی مناسب و مطلوبی در مشگین شهر مهیا شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۵    
قمصری گفت: این شرکت هیچگونه توافقی با مقامهای هندی مبنی بر پرداخت بدهی 6,5 میلیارد دلاری هند به ایران در قالب روپیه نداشته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۵    
استاد دانشگاه امام حسین (ع) با حضور در شملچه، در جمع دانشجویان قرارگاه انتقال تجربیات فرماندهان و مدیران دفاع مقدس به بیان بخشی از تجربیات دوران فرماندهی دفاع مقدس پرداخت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۹    
به همت کمیته فرهنگی هنری، بیش از 60 برنامه شاخص به مناسبت دهه فجر در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۶    
امسال در مقایسه با پارسال تعداد گردشگرانی که به این شهر سیاحتی سفر کرده اند افزایش داشته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۰:۴۵    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: ما دشمنانی داریم که می خواهند جلوی پیشرفت و نفوذ ما در جهان را بگیرند اما در نهایت موفق نخواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۶    
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: گروه های تروریستی داعش آنچنان وحشتی در جهان ایجاد کرده اند که ارتش های هیچ کشور جرأت ندارند به صورت زمینی همراه با نیروهای مقاومت سوریه و عراق وارد نبرد با داعش ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۰:۲۱    
همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزیدگان اولین سوگواره هنری وادبی دانش آموزان اردبیل معرفی می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۸    
تحلیلگران، درآمد عربستان سعودی از حج تمتع و عمره را در سال 2014 نزدیک به 18 میلیارد و 600 میلیون دلار تخمین زده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۶    
مهلت ارسال مدارک برای شرکت در یازدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست به سبب استقبال گسترده تا پایان دی جاری تمدید شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۶    
انتشارات انقلاب اسلامی کتاب "دیار بصیرت، جهاد و اجتهاد" را منتشر کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۰    
کسانی که به فرهنگ شهادت و شهدا خائن هستند قطعاً خائن به ملت نیز خواهند بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۳    
روزنامه های حامی دولت، اصلاح طلب و زنجیره ای نامه رئیس جمهور به رئیس قوه قضائیه درباره رسیدگی فوری و خارج از نوبت به ماجرای سفارت عربستان را در تیتر اول خود جا دادند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۵    
رئیس شورای هماهنگی استان کرمان از تشکیل 25 کمیته ایام الله دهه فجر در استان خبرداد و گفت: دهه فجر فرصتی برای بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی است
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۸:۲۶    
چالش بزرگی که دشمن در فتنه نفوذ در کشور های هدف به آن می پردازد چالش علمی و تمدنی است که آغاز آن در مراکز آموزشی با مدیریت خصوصی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۸:۱۱    
خبر حمله موشکی هواپیماهای عربستان به سفارت جمهوری اسلامی ایران در صنعا پایتخت یمن که موجب واردشدن خسارت هایی به ساختمان سفارت و زخمی شدن تعدادی از نیروهای حفاظت نمایندگی گردید ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۸:۱۱    
بسیجی مصطفی مزیدی مرادی از شهرستان نی ریز به مقام سوم مشترک کشوری در فستیوال ورزش های رزمی بسیج دست یافت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۸:۰۸    
سرهنگ توکل گفت: فرهنگ پهلوانی به علت اتصال به اسلام یک فرهنگ زنده و پویا در کشور است، قطعا این ورزش دارای ابعاد هنری، دینی، معنوی و ارزشی است،
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۷:۴۴    
سردار غیب پرور گفت: احزاب و مسئولین مرتبط با انتخابات نگاه کنند به قداست راه شهدا و ببینند انقلاب اسلامی با چه قیمتی بدست آمده و راه مبارک انقلاب اسلامی با چه قیمتی دارد ادامه پیدا می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۷:۴۱    
سردار اباذری با بیان اینکه امروز امنیت ایران خارج از مرزها و با مجاهدت های مدافعان حرم تأمین می شود، گفت: دیگر شیعه نمی گذارد تا زینب ها (س) را به اسارت ببرند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۷:۳۲    
عباس زاده با تصریح اینکه بسیج تمام اقشار مختلف مردم را دربر می گیرد، گفت: بسیج در طول دوران انقلاب نشان داده است که در حل مشکلات و حوادث کشور نقش اول را ایفا می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۷:۳۲    
حجت الاسلام حاجی پور با اشاره به وقایع اخیر منطقه، گفت: امروز هدف عربستان و هم پیمانانش تداوم راه استکبار جهانی و اسرائیل غاصب جهت محو کردن دین اسلام است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۷:۲۳    
مردی که جوانی خود را در دفاع مقدس گذراند و با ابراز لیاقت و شایستگی از خود توانست به درجات عالیه نظامی (سرداری) برسد و مسئولیت های مهمی را در زمان جنگ در لشگر حضرت امیر (ع) قبول و پس از اتمام جنگ به ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۲۳:۴۹    
معاون مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت پیروزی هدایتخواه در انتخابات مجلس دهم، دولت تدبیر و امید بدون در نظر گرفتن مواضع سیاسی ایشان به دلیل تاثیرگذاری که می تواند در مجلس داشته باشد برای ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۲۳:۱۷    
آیت الله ملک حسینی از حضور کم رنگ مدیران کهگیلویه و بویراحمد در حماسه 9 دی انتقاد کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۲۱:۱۰    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت انجام پژوهش های انقلابی در عصر امروز، از راه اندازی22 کمیته تخصصی در ستاد دهه فجر یزد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۲۰:۲۰    
رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس با اشاره به آنکه، هیچ جای دنیا خلاء وجود ندارد، یا شما هستید یا دشمنت، عنوان کرد: دکترین قدرتمند و هوشمند آمریکا حیله جدیدی را از دو سال گذشته ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۹:۴۹    
آینده استان با مسیر خطی در حوزه توسعه صنعتی به جایی نخواهد رسید که باید مسیر برنامه ریزی ما به مسیر غیرخطی تغییر یابد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۹:۴۳    
خیران اردبیل در احداث مدرسه از دولت پیشی گرفتند و با همت والای خود در راستای توسعه فضاهای علمی و آموزشی در مناطق روستایی و محروم گام های موثری برداشتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۹:۴۰    
تلاش و جدیت بر این است تا با هماهنگی و تعامل با نهادها و دستگاه های مختلف زمینه توسعه و گسترش هر چه بیشتر فعالیت های ورزشی را در استان فراهم کنیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۹:۳۵    
آموزش و پرورش با تحولات امروزه که در عرصه تکنولوژی و فناوری به وجود آمده است انطباق پیدا کرده و آینده ای روشن همراه با پیشرفت را ترسیم کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۸:۱۶    
خبرگزاری بسیج: معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، در آئین چهل و هشتمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی با ابراز تاسف از اینکه رعایت روحیه پهلوانی در کشور ضعیف شده است افزود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۷:۵۲    
خبرگزاری بسیج: تیم کوهنوردی و غارنوردی شهرداری باقرشهر با شعار " زمینی برای همه " نسبت به جمع آوری زباله و پاکسازی محیط زیست غار بورنیک اقدام کردند .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۷:۲۵    
مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی مساجد استان یزد با اشاره به برگزاری گفتمان دینی در مساجد، از اجرای طرح بازخوانی انقلاب برای نسل جدید در مساجد یزد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۹    
انجمن اسلامی استادان دانشگاه یزد در پی شهادت شیخ نمر با صدور بیانیه ای با محکومیت این جنایت، حمایت خود را از موضع قاطع دولت جمهوری اسلامی ایران در اعتراض به این جنایات اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری بسیج: حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تعداد یک هزار و 174 کتابخانه در مساجد فعالیت می کنند که تعداد یک هزار و 8 باب از این کتابخانه ها دارای مخزن می باشد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری بسیج: سردار مجتبی فدا در همایش راویان دفاع مقدس استان اصفهان مهم ترین موضوعاتی که روایت گری را در معرض خطر قرار می دهد را فراموشی و تحریف عنوان کرد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۶:۳۰    
رئیس انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان گفت: وظیفه و رسالت هنرمندان مبارزه با خطرات جریان تکفیری با خلق آثار هنری است و ما نیز در پی تولید کارهای فاخر هستیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۷    
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه مصلحان آسمانی راه پذیرش دین را هموار می کردند، گفت: بسیج ادامه دهنده این راه است و باید جامعه را از لحاظ معرفتی اصلاح کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۴    
امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی گفت: درخشش ایران در صحنه های سیاسی و دیپلماتیک به دلیل برخورداری از قدرت اثرگذاری معنوی و ماندگار در منطقه و جهان است. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۴    
رئیس انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان با اشاره به اینکه حضور روحانیت در بحث های نظری سینما، بسیار حائز اهمیت است، گفت: تشکیل سینمای دینی در گرو نظریه پردازی کارشناسان دین در تولید محتواسینمایی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۱    
عکس: محمد حسین امامی
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۲    
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موتور حرکت دین اسلام روحانیت و ولایت فقیه است و فاصله گرفتن از آن ها باعث مرگ و انحراف است و هم نشینی با آن ها باعث بصیرت افزایی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۶:۰۳    
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش از اعزام یک میلیون دانش آموز به اردوهای راهیان نور تا پایان سال خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۶:۰۰    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با هشدار نسبت به جدی بودن خطر نفوذ دشمن در جامعه گفت: در شرایط پیچیده ای قرار داریم که لازم است برای مردم نسبت به این جریانات روشنگری صورت بگیرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۸    
مراسم تشییع و خاکسپاری 3 نفر از شهدای مدافع حرم در قم برگزار شد
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۰    
پنجمین همایش مشترک عفاف و حجاب با رویکرد امنیت اخلاقی و سلامت اجتماعی با حضور صنف آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در همدان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۴:۳۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دولت نباید با دیپلماسی منفعلانه مقابل عربستان برخورد کند، گفت: کشورهایی که با خواست عربستان با ایران قطع رابطه کرده اند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۱    
دو تن از اراذل و اوباش در حوالی بلوار رسالت شهرستان نظرآباد با یکدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد و چاقو از خجالت هم درآمدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۸    
معاون پارلمانی دولت دهم با تأکید بر اینکه اطلاع مجلس از قراردادهای خارجی جزو حقوق حقه مردم و وکلای آنها در خانه ملت است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۴    
قاضی زاده هاشمی بر استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و حضور صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی ایران در لبنان اعلام آمادگی کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۱    
یک کارشناس مسائل اقتصادی گفت: امروزه منابع مالی ما وارد فعالیت های دلالی و واسطه ای شده و به دست تولیدکنندگان نمی رسد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۸    
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: بعد از حوادث اخیر و همزمان با نزدیک شدن به اجرایی کردن برجام عربستان سعودی دست به یک بازی کثیف زد و شیخ نمر را اعدام کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۰    
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به زمزمه برخی خواص مبنی بر تشکیل شورای رهبری گفت: هاشمی رفسنجانی بهتر است بر رفتار ناپسند فرزندانش نظارت داشته باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۰:۵۷    
این طرح درست زمانی مورد بررسی قرار می گیرد که پیش از این یک بار به واسطه تصویب و امضای طرح محدودیت صدور روادید ، ماده 29 برجام صراحتا نقض شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۰:۵۴    
ششمین جشنواره فیلم عمار شامگاه 17 دی با معرفی برندگان و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم به کار خود پایان داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۰:۵۱    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر لزوم روی آوردن سعودی ها به عقل و منطق در مواجه با مسائل داخلی و خارجی گفت که ایران نقطه اتکا برای حفظ امنیت خلیج فارس و تکیه گاهی مهم برای اعراب و مسلمانان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۵    
یک شاهزاده سعودی طی مصاحبه ای گفت که ریاض هرگز به دنبال تهدید و تحریک ایران نیست چون تهران می تواند طی 24 ساعت زیرساخت های عربستان را نابود کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۲۳:۲۴    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان گفت: جداساختن جوانان از انقلاب و رهبری هدف ساختاری دشمن است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه حضرت مهدی(عج) سپاه ولایت تبریز در این خصوص گفت: تولید و اکران فیلم های ارزشی یکی از ابزارهای مقابله با هجمه های فرهنگی و رسانه ای نظام استکبار می باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۲۲:۲۸    
خبرگزاری بسیج: نجاتگران جمعیت هلال احمر مراغه با همکاری تیم های امدادی اعزامی از معاونت امداد و نجات استان مادر بارداری را از روستای اورتا قشلاق به مرکز درمانی شهر انتقال دادند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۲۲:۱۶    
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه ولایت تبریز در این نشست با اشاره به هجمه سنگین استکبار گفت: دشمن در صدد است تا با استفاده از ابزار و تکنولوژی های عصر حاضر فرهنگ سرخ عاشورایی که فرهنگ ایثار و شهادت و ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۲۲:۱۱    
دومین دوره آموزش خبرنگاری بسیج رسانه استان گلستان در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته در مرکز آموزش بسیج در حال برگزاری است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری بسیج: فرزند شهید همدانی در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم تبریز با اشاره به سبک زندگی شهدا گفت: چون هدف شهدا ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۲۱:۵۹    
معاون فرماندار دامغان گفت: فرهنگ عاشورا و سیره سرور آزادگان جهان امام حسین(ع) سرمشق گفتمان انقلاب اسلامی است و آئین های دهه فجر باید تجلی و گرامیداشت این فرهنگ باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۲۱:۵۶    
مسئول بسیج رسانه استان گلستان از برگزاری مراسم روز قشر بسیج رسانه استان گلستان خبر داد و گفت: در این مراسم اصحاب رسانه با قرائت بیانه ای جنایات آل سعود را در راستای به شهادت رساندن عالم مجاهد آیت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۲۱:۵۳    
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز این روزها درگیر اقدامات مختلفی برای توسعه شهر و رفع مشکلات شهروندان است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۲۱:۴۷    
زارع گفت: این گردهمایی طِی روزهای 18 تا20 دی ماه و با حضور شاعران برگزیده کشور در قالب اردوی تفریحی و علمی برگزار می شود.