پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۵:۴۸May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 30 دی 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 دی 1394 بسیج 2 دی 1394 بسیج 3 دی 1394 بسیج 4 دی 1394 بسیج 5 دی 1394 بسیج 6 دی 1394 بسیج 7 دی 1394 بسیج 8 دی 1394 بسیج 9 دی 1394 بسیج 10 دی 1394 بسیج 11 دی 1394 بسیج 12 دی 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 14 دی 1394 بسیج 15 دی 1394 بسیج 16 دی 1394 بسیج 17 دی 1394 بسیج 18 دی 1394 بسیج 19 دی 1394 بسیج 20 دی 1394 بسیج 21 دی 1394 بسیج 22 دی 1394 بسیج 23 دی 1394 بسیج 24 دی 1394 بسیج 25 دی 1394 بسیج 26 دی 1394 بسیج 27 دی 1394 بسیج 28 دی 1394 بسیج 29 دی 1394 بسیج 30 دی 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۹    
ادله ی جالب انگیزناک روزنامه دولت برای قهر مردم با جشن برجامی دولت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۰۵:۰۰    
چهار استاد دانشگاه در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۲۲:۴۸    
مرحله استانی دوازدهمین جشنواره علمی پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان با داوری آثار رسیده و انتخاب و معرفی نفرات برتر پایان یافت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۰:۲۸    
با توجه به برگزاری نخستین جلسه هم اندیشی مدیران رسانه های استان خراسان رضوی که به همت سازمان بسیج رسانه در روزهای پایانی دی ماه در دفتر روزنامه قدس برگزار شد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۲:۱۹    
رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن از برگزاری جشنهای گرامیداشت انقلاب ویژه دهه مبارک فجر در ده مسجد طی ده شب در شهرستان خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۳۳    
بسیج مداحان: حاج محد نوروزی با تأکید بر اینکه انقلاب ایران از مساجد، منابر و هیئت ها شروع شد، به بیان خاطره ای زمان انقلاب پرداخت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۱۹:۱۴    
باقی ماندن یا برداشته شدن تحریم سوئیفت از جمله مسائلی بود که پس از روز اجرای برجام (Implementation ) - که عملاً شروع تعهدات طرف مقابل پس از اقدامات ایران بود- به شکل قابل توجه ای در میان رسانه ها ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۱۴:۵۴    
یک نماینده رد صلاحیت شده می گوید عدم التزام به اسلام را نمی توان تشخیص داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۹    
بخش فارسی شبکه دولتی انگلیس با مرور اتفاقات انتخابات مجلس هفتم می گوید اصلاح طلبان در آن زمان با تهدید به استعفا هیجان آفرینی کردند اما از عهده کار برنیامدند و باعث ناامیدی حامیان خود شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۶    
یک روزنامه آمریکایی اجرای برجام را روز تکرار ناشدنی خواند و نوشت ایران به خاطر عمل به تعهدات و رفتارهای اعتمادساز از تحریم های جدید معاف نخواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۱۳:۲۵    
رئیس جمهوری اسلامی ایران سفر رسمی خود را به دو کشور ایتالیا و فرانسه، از فردا صبح با عزیمت به رم آغاز می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۹    
گرامیداشت دهه فجر، گرامیداشت ارزش ها و اعتقادات است و ما باید دستاوردهای دهه فجر و عللی که باعث بوجود آمدن انقلاب شد را به نسل امروز بشناسانیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۰۸:۰۷    
سردار شهید محمود اخلاقی، سرداری از فرماندهان شهید لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) قم و معلم اخلاقی بود که مکارم اخلاق را به زیبایی در وسط میدان نبرد به نمایش گذاشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۰۰:۰۸    
مراسم یادواره سی و یکمین سالگرد شهادت شهید علی اشرف حسن بگیان و 260 شهید عملیاتی شهرستان گیلان غرب امروز در شهرستان گیلان غرب برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۲۳:۱۸    
خبرگزاری بسیج:مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی فدائیان ولایت گرامیداشت شهدای مدافع حرم صبح امروز در مجموعه ورزشی شهید آقابابایی اصفهان با حضور مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان(عج) ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۵:۴۱    
پایین آمدن هزینه جاسوسی از ایران برای عاملان احتمالی غرب این پیام را دارد که می توانند با ریسک کمتری نسبت به گذشته اقدام به کسب اطلاعات از تصمیمات و مراکز حساس کشورمان کنند و در صورت به دام افتادن ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۳:۰۰    
کوه پیمایی کوه پیناوند توسط پایگاه شهید مفتح شاپورآباد به یاد شهدای مدافع حرم، روز جمعه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۲:۳۶    
در پی انتصاب مرتضی آنالویی، مدیرعامل جدید شرکت مدیریت فناوری بورس، رییس سازمان بورس نقشه راه این شرکت را به اعضای هیات مدیره ابلاغ کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۱    
رئیس کل گمرک ایران با اشاره به اهمیت توسعه تبادلات تجاری با روسیه در مورد عدم ارسال کالاهای صادراتی به این کشور با منشأ کشورهایی غیر از ایران به مسئولان این کشور اطمینان داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۱:۱۳    
احمدرضا صفابخش در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گفت: تاکنون در 173 عرصه ایجاد اشتغال کرده ا یم و از افتتاح سه طرح برتر در دهه فجر امسال خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۹:۵۸    
مردم این روزها با سیاست های اعمال شده اقتصادی، وابستگی بیشتری به رقم ناچیز یارانه پیدا کرده اند.دولت می تواند با اقدامات مفید از جمله افزایش بهره وری بنگاه ها و توجه به تولید مشکلات را حل کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۵:۵۹    
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان یزد از آماده سازی 420 مدرسه با بیش از 3 هزار و 850 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در سراسر استان یزد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۲:۴۳    
فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا گفت: یک کارگاه مهارت آموزی قالی بافی ویژه خواهران بسیجی در صومعه سرا آغاز به کار کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۹    
آنچه تحت عنوان شرایط عمومی، ساختار و الگوی قراردادهای بالادستی نفت و گاز در قالب تصویب نامه هیئت وزیران جهت اجرا ابلاغ گردیده است و رونوشت آن فقط به یک مرجع (برخلاف دیگر مصوبات هیئت وزیران) ارسال شده ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۲۳:۵۲    
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: فراخوان چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی، هنری وقف، چشمه همیشه جاری در یزد تمدید شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۲۱:۳۹    
خبرگزاری بسیج: دوره آموزشی مقابله با حوادث در مدرسه کیان باقرشهر برگزار شد .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۲۱:۳۶    
خبرگزاری بسیج:10 تن از کتابداران کتابخانه های مساجد شهرستان ری در دوره آموزش تخصصی کتابدارن شرکت می کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۲۱:۰۶    
مدیرکل هواشناسی کردستان گفت: از روز جمعه دوم بهمن ماه، استان کردستان در دامنه تأثیر امواج بارشی نسبتاً فعالی قرار می گیرد که با بارش برف و باران همراه است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۲۰:۱۳    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: امروز دشمن درصدد است تا به شکل خزنده ای در انتخابات تأثیر بگذارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۵    
رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه کربلای مازندران با تاکید بر بهره گیری از توان رسانه ها در توسعه استان، گفت: بانک جامع رسانه های مازندران تدوین می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۵    
معاون فرماندار شهرستان میامی گفت: حرکت بسیجی وار و گسترده در راستای مقابله با مواد مخدر و جنگ نرم استکبار و حضور پررنگ مردم در کنار مسئولان ذیربط، لازم و ضروری است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۹:۵۹    
رئیس ستاد کنگره بزرگداشت 3 هزار شهید استان سمنان از چاپ فرهنگ نامه شهدای شهرستان دامغان تا پایان امسال در 11 جلد و هر جلد با بیش از 350 صفحه خبر داد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۹:۴۷    
امام جمعه میامی گفت: اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مشکلات و معضلات اجتماعی را از بین می برد. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۶:۲۹    
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان اشکذر در گفت وگو با خبرنگار اشکذر نیوز در باره وضعیت استخر کلانتریان اشکذر توضیح داد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۶:۰۸    
معاون امور اجتماعی بهزیستی یزد در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان و کودکان خیابانی استان از راه اندازی مرکز روزانه نگهداری این کودکان خبر داد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۵:۵۶    
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان یزد از آغاز فاز سراسری واکسیناسیون دام ها علیه تب برفکی از امروز خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۳    
خبرگزاری بسیج: شورای هماهنگی و توسعه فعالیت های قرآنی استان اصفهان با حضور نمایندگان قرآنی دستگاه ها و نهادهای استان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۲:۵۹    
خبرگزاری بسیج: سه سال از اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در استان اصفهان می گذرد، در این مدت تعامل مناسبی بین اداره کل زندان های استان و اداره کل اوقاف و امور خیریه برقرار بوده که این امر باعث ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۵    
10 دوربین ثبت تخلفات در آزادراه قزوین – زنجان و شش دوربین نیز در آزادراه زنجان – تبریز نصب خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۹    
فرمانده یگان های ویژه ناجا در جمع کارکنان این یگان گفت: تجربه سال ها مذاکره نشان داد که بهترین راه برای رسیدن به خواسته های مشروع، برخورد از موضع قدرت با آمریکا است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۹    
ایاد العدل (ابوعتیق) امیر جبهة النصره در محله غربی منطقه اریحا واقع در حومه استان ادلب به همراه معاونش به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۲    
مرا به شهر قم ببرید، زیرا از پدرم شنیدم که می فرمود: شهر قم مرکز شیعیان ما است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۶    
رئیس موسسه روایت سیره شهدا گفت: باید راه شهدا را ادامه دهیم و عمل به وصیت شهدا چراغ راه ما مسوولان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۰    
اشتغال مهم ترین دغدغه بسیاری از زندانیان آزاد شده است و انتظار می رود در این زمینه مسئولان همراهی بیشتر با این افراد داشته باشند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۴    
هنرمندان با استفاده از هنر عکاسی خود رسالت بسیار مهمی در شناسایی و معرفی فرهنگ ناب اردبیل در عرصه های مختلف را بر عهده دارند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۳    
هم اکنون این استان به قطب فیلم سازی در کشور تبدیل شده است و باید برای توسعه هنر فیلم در اردبیل حمایت های همه جانبه ای از جانب مسئولان استان انجام شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۷    
سطح زیرکشت محصول سیب زمینی به منظور استفاده بهینه از منابع آب در سال آینده 5 درصد کاهش می یابد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۷    
محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی استاد شاکر نژاد به همت انجمن علوم قرانی و معارف اسلامی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مسجد حجتی تاکستان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۶    
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از پروژه های نفوذ دشمن به کارگیری جریان های انحرافی در مسیر انقلاب و برجسته کردن کمبودها و کوچک کردن دستاوردهای انقلاب است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۳    
با توجه به آمارهای رو به رشد ولادت، هم اکنون نرخ رشد جمعیت در سطح استان حدود 20 هزار نفر است که این آمار نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۷    
مسابقات قرآنی طرح سما ویژه دانشجویان و اساتید با حضور 170 نفر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۱    
معاون گردشگری اردبیل خبر داد: جشنواره زمستانی در شهر سرعین و از دوم تا 23 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۴    
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهروز زلالی در نشست با امدادگران کمیته امداد شهرستان اردبیل اظهار داشت: خانواده های مستعدی وجود دارند که نیازمند تعمیر ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۵    
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، خلیل محبت خواه در جلسه عمران شهری استان اردبیل اظهار داشت: اطلاع رسانی و جذب تسهیلات ارزان قیمت در محلات هدف استان اردبیل ضروری بوده و باید در این زمینه پیش از اجرای ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۹    
تیم فوتبال امید کشورمان جمعه از ساعت 17 در مرحله یک چهارم نهایی انتخابی المپیک به مصاف ژاپن می رود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۹    
بیست و سومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی نیروهای مسلح جام ولایت گرامیداشت شهدای مدافع حرم با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۷    
امام جمعه اردبیل گفت: فعالیت های خوبی برای توسعه ای و بهسازی اماکن مقدس در عراق با تلاش مهندسان و معماران ایرانی آغاز شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۱    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: منتظر نظر خانواده ها برای انتقال پیکر جان باختگان فاجعه منا به کشو ر هستیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۸    
مسؤول هماهنگی ائتلاف مدنی یمن برای ثبت جنایات عربستان سعودی اعلام کرد که شمار شهدای حملات عربستان سعودی به 8251 نفر رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۲    
درجای جای زیارتنامه حضرت معصومه(س) نگاه توحیدی نمایان است
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۲    
ناهماهنگی های آشکاری را در طب سنتی شاهد هستیم و وجود مجموعه ای برای ساماندهی فعالیت ها در این حوزه به شدت احساس می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۹    
رفع تحریم ها اگر چه یک فرصت است اما در کنار این فرصت تهدیدات بالقوه ای نیز وجود دارد. بنا به اعتراف غربی ها بازار ایران یک بازار دست نخورده است که یک تریلیون دلار (هزار میلیارد دلار) ارزش دارد...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۶    
مردم به عنوان مهم ترین رکن هویتی جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیدایش انقلاب جایگاه ویژه ای در نظام فکری حضرت امام رحمة الله علیه داشتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۳    
بی تفاوتی دستگاه قضا به پرونده کرسنت و اجرای حکم محکومان این پرونده، حالا قرار است قراردادهایی در نفت منعقد شوند که به دلیل عدم شفافیت و برخورد نکردن دستگاه قضا با متخلفان کرسنت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وارد لرستان شد و در شهر نورآباد مورد استقبال مسئولان این استان قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۰    
بر اساس برنامه ریزی های انجام شده اهالی استان اردبیل در ساخت صحن مطهر حضرت فاطمه زهرا (س) در نجف اشرف و حضرت زینب (س) در کربلا معلی مشارکت می کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۷    
پس از ماهها تمرکز و اشراف اطلاعاتی دستگاه های امنیتی، یکی از عوامل اصلی مرتبط با سرویس های اطلاعاتی 3 کشور اروپایی دستگیر و دو شبکه ماهواره ای اصلی فعال در حوزه های غیراخلاقی تعطیل شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۱    
ما در کنار شناسایی گروه های خونی عادی، نسبت به شناسایی گروه های خونی نادر نیز اقدام می کنیم که در این استان تنها یک واحد گروه خونی نادر شناسایی شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۵    
ایوب بهتاج گفت: حدود 130 سالن و فضای ورزشی در سطح استان اردبیل وجود دارد که بخش عظیمی از آنها به ویژه در شهرستان ها واگذار شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۰    
فروتن نیا از حضور دو و میدانی کاران این استان در نخستین دوره مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور خبر داد .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۰    
نجفی از شرکت نمایندگان این استان در مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر نونهالان و نوجوانان پسر کشور خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۸    
در چارچوب هفته هفتم لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور از گروه سوم این رقابت ها تیم صدرنشین شهرداری اراک عصر روز چهارشنبه در سالن شهیدان ثامنی شهرداری به مصاف آکادمی باریچ اسانس کاشان رفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۹    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو رفع تحریم ها نیست بلکه با تلاش بی وقفه و خردمندانه در همه بخش ها و ملزم بودن به اقتصاد مقاومتی این مسأله امکان پذیر است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۶    
کارشناسان در نشست روز چهارشنبه کمیسیون نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا تأکید کردند توافق هسته ای با ایران را توافقی با هدف کنترل تسلیحاتی می دانند نه، زمینه ای برای ترک مخاصمه با ایران.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۵    
در زمان غیبت اعتبار حکم امام معصوم (ع) و ولی فقیه به یک اندازه است و هیچ تفاوتی بین حکم ولی فقیه و ائمه (ع) وجود ندارد؛ چرا که ولی فقیه ملاک گفتمان حق در جامعه است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۶    
علاوه بر سد گیوی، کارگاهها، بیمارستان نیمه کاره و شهرک صنعتی متروکه شهرستان کوثر؛ کشاورزان منطقه هم در انتظار ورود سرمایه و پول های آزاد شده برجام به مناطق محروم هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۰    
مادر سردار بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بر اثر بیماری و کهولت سن دار فانی را وداع گفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۵    
بخش رادیولوژی پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم شهرکرد با هزینه بالغ بر پنج میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۵    
به مناسبت 19 ژانویه سالروز ورود ملت مسلمان جمهوری آذربایجان به وطن مادری خود (ایران اسلامی) نشست بصیرتی تحت عنوان بابا تپراق در دانشگاه آزاد واحد پارس آباد برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۸:۰۳    
رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان بِن از برگزاری یادواره 23شهید گلگون کفن روستای بارده خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۶:۲۹    
در ست پنجم و آخر مهمترین مسابقه ی این هفته والیبال کشور، آرمان ورزشی اردکان توانست با نتیجه ی 2-3 فاتح این مسابقه باشد و یکی از بزرگترین تیم های ایران را به زانو در آورد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۰:۲۱    
انقلاب اسلامی با گذشت 37 سال به میزانی از بلوغ رسیده است که قادر به تنظیم سیکل های چرخش نخبگان باشد. نسلهای اول و دوم انقلاب در سن بازنشستگی هستند و بهترین حالت چرخش نخبگان زمانی رخ می دهد که این ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۵    
شورای ائتلاف اصولگرایان لیست 188 نامزد اصولگرای تهران برای انتخابات مجلس دهم را که از بین آن 30 نفر نهایی می شود را ارائه کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۵    
عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با اشاره به ویژگی های شخصیتی حضرت معصومه (س) گفت: سریع الاجابه بودن از ویژگی های حضرت معصومه (س) است به همین دلیل لقب کریمه به این بانوی بزرگوار داده شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی در مصاحبه با برنامه تیتر امشب گفت: هیچ اعتمادی به مجموعه کشورهای غربی نداشته و از آنها خاطرات خوبی نداریم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۰    
وزیر کشور با اشاره به اینکه جامعه اطلاعاتی کشور باید تحولات و وقایع سوءاطلاعاتی امنیتی در فضای مجازی را پیش بینی و پیشگیری کنند، گفت: دشمن اگر بتواند باز هم نظیر فتنه 88 را برای ما می آفریند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۰:۰۷    
انجمن حقوق بشر بحرین از بازداشت 270 کودک توسط مزدوران رژیم آل خلیفه با پس زمینه های سیاسی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۰:۰۷    
مدیرکل سیاسی وزارت امور خارجه انگلیس در سفر به تهران با تعدادی از مقامات وزارت خارجه دیدار و گفت وگو کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۰:۰۴    
وزیر اطلاعات گفت: امیدواریم 7 اسفند انتخاباتی پرشور همراه با مشارکت بالا و آگاهانه، سالم، در محیطی امن و در فضای رقابتی دوستانه در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب داشته باشیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۰:۰۴    
دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت: برخی عملکرد های غلط در گذشته دغدغه ها را بیشتر کرد و جمع بندی بر این اساس شد که از همه ظرفیت های اصولگرا برای ائتلاف اصولگرایان دعوت کنیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۰:۰۱    
معاون درمان وزیر بهداشت از کمبود 115 هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۸    
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ستاد انتخابات کشور توضیحاتی را در خصوص اخذ رأی و شمارش آراء الکترونیک منتشر کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۸    
معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه ملت ایران باید درمقابل افراد نفوذی هوشیار باشند، گفت: نفوذی ها تابلودار نیستند و از هر پوششی استفاده می کنند تا خود را به عنوان خودی جا کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۵    
داعش در طی روند به روزرسانی خبری به تدریج اپلیکیشن های اندروید، ویدئوهایی با تصاویر کیفی و تدوین شده و با ویرایش حرفه ای و خروجی های رسانه ای چند زبانه را به عرصه ارتباطات رسانه ای خود با جهانیان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۲    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ایران را مهم ترین دشمن اسرائیل توصیف کرد و گفت: اگر قرار باشد بین داعش و ایران یکی را انتخاب کنم داعش را ترجیح می دهم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۹    
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اشاره به ایثار خانواده های اهدای عضو گفت: خانواده های بیماران مرگ مغزی با اهدای عضو عزیزان خود حیاتی دوباره به انسان ها هدیه دادند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۹    
هئیتی از عربستان سعودی پیشتر به روسیه رفت و علاقه ریاض را برای خرید موشک های اسکند به روسیه انتقال داد. اما عربستان متوجه شده است که کلاهک های هسته ای ندارد و این موشک به درد آن ها نمی خورد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۶    
حجت الاسلام سنجری مسول بسیج طلاب سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگوبا خبرنگار خبرگزاری بسیج در کرمان: برای اولین بار در کشور بسیج طلاب استان کرمان برای آشنایی بیشتر طلاب با سیره ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۶    
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران، رای شورای نگهبان را عزتمند و قابل احترام عنوان کرد و گفت: شورای نگهبان داور نظام جمهوری اسلامی ایران است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۶    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در بین منافقین آنچه بیش از همه به اسلام ضربه زد آنانی بودند که سابقه انقلابی گری داشتند اما دیگر انقلاب را باور نداشتند. رهبری فرمودند اینها خطرناک ترین منافقین هستند.