چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۷:۵۸May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 30 آبان 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 آبان 1394 بسیج 2 آبان 1394 بسیج 3 آبان 1394 بسیج 4 آبان 1394 بسیج 5 آبان 1394 بسیج 6 آبان 1394 بسیج 7 آبان 1394 بسیج 8 آبان 1394 بسیج 9 آبان 1394 بسیج 10 آبان 1394 بسیج 11 آبان 1394 بسیج 12 آبان 1394 بسیج 13 آبان 1394 بسیج 14 آبان 1394 بسیج 15 آبان 1394 بسیج 16 آبان 1394 بسیج 17 آبان 1394 بسیج 18 آبان 1394 بسیج 19 آبان 1394 بسیج 20 آبان 1394 بسیج 21 آبان 1394 بسیج 22 آبان 1394 بسیج 23 آبان 1394 بسیج 24 آبان 1394 بسیج 25 آبان 1394 بسیج 26 آبان 1394 بسیج 27 آبان 1394 بسیج 28 آبان 1394 بسیج 29 آبان 1394 بسیج 30 آبان 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۴    
فیاضی از حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه امروز این کمیسیون به منظور پاسخگویی به سوال نمایندگان خبر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۴:۳۶    
دلواپسی فتنه گران از شلیک موشک از سوی روسیه به مواضع داعش با استفاده از خاک ایران و عراق!
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۴    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای، عناوین و اسامی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی سال 94 را اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۲۰:۴۴    
سید مهدی پس از پایان تحصیلات متوسطه، به سپاه پاسداران ملحق شد و مدتی نیز جانشین فرماندهی حوزه ی 10 شهری اهواز را بر عهده داشت
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۸ - ۲۰:۲۲    
در ادامه پویش مردمی قدس می آییم جمعی از مردم شهرستان هرسین به پویش مردمی قدس می آییم پیوستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۷    
محمد شفیعی مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان اراک گفت : برگزاری همایش اخلاق و راهبردهای اسلامی در ورزش همزمان با گرامیداشت هفته بسیج ویژه ورزشکاران ، مربیان، داوران و جوانان بسیجی برگزار می گردد. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۳:۰۳    
با مشارکت بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان پارس آباد اهالی روستای محروم قنبرلوی رستم از توابع شهرستان پارس آباد ویزیت رایگان شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۱    
کهندل پور گفت: در برنامه های هفته بسیج سال 1394 به مسئله آگاه سازی اساتید بسیجی پیرامون مسئله نفوذ دشمن به کشور توجه ویژه صورت گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۲    
بسیج عبارت است از مجموعه ای که در آن پاکترین انسان ها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای کمال رساندن و به خوشبختی رساندن این کشور جمع شده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۸:۴۹    
خبرگزاری بسیج: با تلاش های فراوان شرکت آب و فاضلاب استان تهران، شورای اسلامی باقرشهر و فرمانداری ری بعد از 16 سال آب و فاضلاب باقرشهر به زیر مجموعه شهرری بازگردانده شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۸:۳۴    
همایش نهضت روشنگری با محورهای ویژگی های بسیج ، اهداف ماهواره و و بحث مذاکرات در حسینه سیدالشهداء بخش قرقری برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۱:۴۷    
حجت الاسلام کریمی مسئول دفتر نمایندگی ناحیه ثارالله یزد از برپایی نمایشگاه بزرگ صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی در حاشیه سومین بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی در منطقه حسن آباد یزد بازدید بعمل آورد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۱:۱۹    
سوله فرهنگی ورزشی صالحین حوزه بسیج امام حسین(ع) روستای ابراهیم آباد از توابع شهرستان خلیل آباد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۰۰:۴۸    
پوریا عجم گفت: یکی از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیت بسیج، ولایت مداری است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۹:۱۸    
نمایشگاه و فروشگاه تولیدات طرح های اقتصاد مقاومتی با حضور شهرهای پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوزاز تا پنج آذر در جنب سینما انقلاب پارس آباد برای خرید و بازدید علاقه مندان برپا شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۸:۵۵    
امام جمعه کنگان گفت: خطرناکترین نوع نفوذ، نفوذ فرهنگی است و امروز بسیج پرچمدار مبارزه با نفوذ است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۵:۵۲    
مفقود شدن گذرنامه در ایام اربعین حسینی از مسائلی است که هر ساله برای برخی از زائران کشورمان بوجود می آید. سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلا چگونگی رفع این مشکل را مطرح کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۹    
به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه زندگی آسمانی با عنوان شهدا و سبک زندگی در بخش آسمینون منوجان افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۲۲:۱۴    
خبرگزاری بسیج: عضو شورای اسلامی باقرشهر تقویت ابعاد مذهبی و ورزشی خانواده ها و افزایش سطح فرهنگ جامعه را راهکار مقابله با اسیب های اجتماعی دانست.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه هشترود از اختصاص وام به ارزش دومیلیارد و 349 میلیون تومان به 151 نفر از بسیجیان برای ایجاد اشتغال دائم در زمینه های قالیبافی،پرورش ماهی،پرورش ماکیان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۱۶:۳۴    
مشخص است که طیف فتنه و اصلاح طلبان قصد دارند در شرایط فعلی و چند ماه مانده به انتخابات مجلس دهم، به اصطلاح با گرم گرفتن با چهره های منتقد در جریان اصولگرایی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۲    
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : کارگاه آموزشی راه یافتگان مرحله استانی به کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم روز های 4 و 5 آذرماه در جوار حرم رضوی برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۰    
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین زنگ ایثار و مقاومت به صورت نمادین با حضور مسئولان شهرستانی در دبیرستان پسرانه شاهد سقز به صدا در آمد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۱۲:۱۲    
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهروندان لامردی با پیمودن مسیر شهدای گمنام ، تا تنگ پدنو برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۱۱:۵۴    
سرهنگ پاسدار مجید احمدجعفری هفته بسیج در گفت و گو با خبرگزاری بسیج افزود: بسیاری از توفیق ها و افتخارات کشور با مشارکت بسیج و سپاه در عرصه های مختلف شکل گرفته که اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی با ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۱۱:۵۱    
به مناسبت هفته بسیج همایش پیاده روی خانوادگی بسیج در روستای حاضرمیل برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۱۱:۱۰    
به گزار ش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، سرهنگ پاسدار شکر عبدی در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۲    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی (ع)تاکستان گفت: تاکنون هرکجا که تفکر بسیجی حکم فرما شده و بسیجیان به میدان آمده اند، توطئه ها و نقشه های دشمن نقش بر آب شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۰۹:۵۷    
بسیج یکی از نعمتهای بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی است که عظمت خود را چه در دوره دفاع مقدس و چه پس از آن در تمامی صحنه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۲    
مسئولان شهرستان گرمی در منزل شهید نیکنام حضور یافتند و با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۰۸:۴۵    
مطالعات معدن در استان اردبیل و در سه پهنه معدنی به سرمایه گذاران واگذار شده است که خوشبختانه نتایج این مطالعات امیدوار کننده بوده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۰۱:۰۳    
امام جمعه کوهدشت گفت: بالاترین نشان برای انسان های مخلص نشان بسیجی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۰۰:۲۴    
فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: 450 نفر از دانش آموزان فومنی در قالب 10 دستگاه اتوبوس در هفته بسیج به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۲:۴۱    
یکی از شاخصه های بسیار مهم اسلحه کمری گلاک، عقب نشینی و به عبارت دیگر لگد بسیار کم آن در هنگام شلیک است که منجر به افزایش دقت این سلاح شده است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۱:۴۱    
آیا اصلاح طلبان دولت دنبال پهن کردن فرش قرمز برای علی لاریجانی هستند یا نقشه دیگری دارند؟
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۰    
مردم به ثبات اقتصادی نیاز دارند و نه وام بیشتر .
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۰:۴۳    
وزیرخارجه پیشین آمریکا و نامزد جایگزین اوباما در انتخابات گفت: لازمه نبرد موثرتر علیه داعش مقابله با رژیم ایران است و این دو از هم جدا نیستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۰:۰۱    
پلیس در کشورهای مختلف اروپایی اذعان کرد که قادر نیست در کشورها دائماً بر چندین هزار جهادی نظارت کند و باید کاری در مرزها صورت گیرد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۳    
نخستین جلسه هم اندیشی مدیر، معاونین و اعضای کمیته بحران منطقه شمالشرق با اعضای کارگروه انرژی استان سمنان و ستاد بحران شهرستان شاهرود به منظور افزایش همکاری های مشترک در زمینه کسب آمادگی بیشتر در ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی تنها دو هفته پس از آغاز حملات رژیم سعودی به یمن، تأکید کردند: قطعا بینی سعودی ها در یمن به خاک مالیده خواهد شد که اکنون با انتشار آمارهای جهانی مبنی بر خسارات هنگفت اقتصادی تا ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۳    
به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج و با همراهی امام جمعه مشگین شهر و فرماندار شهرستان با حضور در منازل جانبازان بالای 70 درصد و خانواده شهید دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۳    
بسیج باید همیشه خدا باور و خدا محور باشد و قیام بسیج تنها برای راه خداست و بسیج به هیچ حزب و جناحی وابسته نیست.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۲    
در امتحان کتبی از واجدین شرایط برای انتخابات مجلس خبرگان، حدود 230 نفر ثبت نام کردند و 180 نفر شرکت کردند و در مرحله امتحان کتبی بین 30 تا 40 نفر امتحان را قبول شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۷    
نیم فصل اول لیگ برتر تیراندازی بانوان با صدرنشینی تیم مقاومت در تفنگ و تیم نزاجا در تپانچه به پایان رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۱    
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان: ظرفیت های بسیج برای شکوفایی اقتصاد مقاومتی به کار گرفته می شود
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۸    
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: اقتصاد مقاومتی، اصلی مهم و راهبردی در مقابله با استکبار جهانی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۴    
معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت:12000 بسیجی عضو حلقه صالحین سیستان و بلوچستان هستند
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۹    
در معاملات امروز بازار قیمت سکه تمام بهار آزادی 906 هزار تومان و دلار 3590 هزار تومان تعیین شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۳    
حسین محمدیان در همایش تخصصی اصحاب رسانه با عنوان رسانه و بصیرت دینی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: یکی از مأموریت های مهم بسیج مبارزه با استکبار، ظلم، ظالمان و تباهی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۳    
در جلسه ای که با حضور استاندار و برخی از مدیران کل دستگاه های مرتبط برگزار شد، مقرر شد نسبت به رفع برخی مشکلات هیئت های مذهبی اعزامی به مشهد مقدس در ایام 28 صفر ستادی تشکیل شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۰    
هجمه رسانه ای و تبلیغاتی دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی علیه بسیج،ناشی از موفقیت، صلابت، بالندگی و نقش آفرینی تعیین کننده بسیجیان در صحنه های مورد نیاز انقلاب و کشور به ویژه در عرصه مقابله با توطئه ها ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۰    
مسئول کار گروه توانمند سازی مؤسسات قرآنی مردمی کشور از کسب رتبه برتر مازندران در برگزاری آزمون نورالهدی هشت خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۰    
در همایش تخصصی اصحاب رسانه با عنوان رسانه و بصیرت دینی در سپاه ناحیه آمل، اظهار کرد: امروزه بسیج نیرویی بزرگ، آماده، بصیر و آگاه است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۷    
خبرگزاری بسیج: انتخابات دفتر تشکیلات کانون اندیشه و تمدن إسلامی در روز جمعه 29 آبانماه 94 برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۴    
فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: مشارکت مردمی و بهره گیری از ایده و طرح افراد خلاق و بااستعداد بهترین راهکار برای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در جامعه است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری بسیج: بسیج توانمندی های تحسین برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته که به اعتراف دوست و دشمن، مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب و کشور شده و گواهان و شواهد نشان می دهد که این شجره طیبه هنوز ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۵    
به گزارش خبرگزاری بسیج، ترکیه یک بلژیکی مراکشی الاصل را به اتهام همدستی در عملیات تروریستی پاریس دستگیر کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۵    
به گزارش خبرگزاری بسیج، چگونگی انفجار و متلاشی شدن هواپیمای ایرباس روسی بر فراز صحرای سینای مصر، در یک ویدیو شبیه سازی شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۷    
داشتم برای خودم زندگی میکردم که حاجی زنگ زد بیا مسجد. منم رفتم قرارشد سیم کشی وبرق مسجدو دست بگیرم. البته باکمک داود شروع کردم به متر کردنو علامت گذاری ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۴    
حوادث بعداز انقلاب نشان داد اگر بسیج مردمی نبود این انقلاب با این همه توطئه و شیطنتهای استکبارجهانی از همان روز های اولیه زمین گیر می شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۴    
در جنگ ویتنام، ارتش امریکا از موادی شیمیایی استفاده کرد که عواقب آن به طور جدی ویتنام را تحت تاثیر قرار داد. تخمین زده می شود 4 ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۱    
به گزارش خبرگزاری بسیج، رسانه های داعشی پس از مدت ها با منتشر کردن تصاویری از لاشه این تروریست، خبر مرگ وی را تأیید کردند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۶    
با قرار گرفتن بمب افکن قاره پیمای توپولف 160 یادگار اتحاد جماهیر شوروی سابق در اسکادران پروازی بمباران داعش در سوریه ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۰    
نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۳:۲۷    
برخی تحلیل ها نشان می دهد در خوش بینانه ترین حالت بسته پولی جدید دولت، موجب افزایش حدود 235 هزار میلیارد تومانی نقدینگی در کشور و رسیدن آن به 1.235 هزار تریلیارد تومان خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۳    
صبحگاه مشترک نیروی های نظامی، انتظامی، بسیجیان و مسئولین ادارات در راه آهن شرق شهرستان طبس برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۶    
با ورود بسیج به ورزش، زمینه فعالیت جوانان زیادی در رشته های ورزشی ایجاد شده که در این راستا تلفیق ورزش و بسیج اتفاقی مبارک در استان بوده است
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۳    
نمایشگاه و فروشگاه تولیدات و محصولات اقتصاد مقاومتی در زاهدا ن به مناسبت هفته بسیج برگزار شد
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۸    
همزمان با سراسر عالم،آدمیان و روشن ضمیران و عدالت طلبان جهان از شیعه و سنی گرفته تا مسیحی و کلیمی، جذب سجایای حسین(ع) میشوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۵    
حضور 10تیم امدادی درمناطق محروم ایرانشهر خدمات ویزیت رایگان ارائه می کنند
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۲    
بخشدار زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بسیجیان سرافراز از اوایل انقلاب تاکنون در برنامه های فرهنگی پیش قدم بوده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۹    
دانش آموز نوجوان فیلمساز مهریزی در چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم رشد دیپلم افتخار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۷    
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: برای رسیدگی به مشکلات زنان، خانواده ها، کودکان و نوجوانان به تعامل و هماهنگی بین دستگاه ها و نهادهای مرتبط نیاز داریم.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۴    
امام جمعه حومه شرقی یزد با اشاره به ضرورت عزم همگانی برای ریشه کن کردن مفاسد فرهنگی اجتماعی گفت: برای ریشه کن کردن مفاسد فرهنگی و اجتماعی تنها اقدامات و تلاش نیروی انتظامی اثربخش نیست.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۱    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت از برگزاری مسابقه رسانه ای در شهر رشت همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۱    
شجره طیبه بسیج از همان ابتدای انقلاب تا کنون با ایثار و جانفشانی در برابر تند باد حوادث ایستاده و در این راه تمام ناملایمات را به جان خریده است . ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۶    
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین گفت: 13 میلیارد ریال تسهیلات برای طرح های اقتصاد مقاومتی تا پایان امسال در عرصه های اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی شده که تاکنون 50 درصد آن محقق شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۶    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه ظرفیت بیشتر پروازهای عتبات برای اربعین تکمیل شد گفت: البته برخی شرکت های هواپیمایی ظرفیت های جدید ایجاد کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۶    
میزان واردات برنج در هفت ماهه سال جاری 433 هزار تن به ارزش 443 میلیون دلار است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۳    
بارش های کشور از ابتدای سال آبی جاری (اول مهرماه 94) تا پایان هفته گذشته به 62 میلی متر رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۳    
با پیگیری های معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رتماس تلفنی با معاون نخست وزیر کشور عراق مقرر شد تا برای روزهای پر ازدحام اربعین 1800 کانال ارتباطی به شبکه ارتباطی ایران و عراق اضافه شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۳    
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون کمک های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران از اعطای تسهیلات بانکی دوهزار میلیارد ریالی به صادرکنندگان کالاهای غیرنفتی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۷    
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: استان قزوین در آزمون سراسری سال 94 مراکز دانشگاهی حائز 4 نفر در رتبه 1 الی 100 کشوری و 32 نفر در رتبه 101 تا 1000 کشوری شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۷    
مسئول دفتر کانون بسیج رسانه بندر آستارا گفت: بیش از 50 اثر به نخستین جشنواره تولیدات رسانه ای با محوریت دفاع مقدس ارسال شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۷    
بسیج بدنه فعال کشور است بنابراین در تمام عرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، سازندگی، ورزشی شاهد رشد و شکوفایی این نیروی عظیم هستیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۱    
یادواره شهید مدافع حرم، اولین فرمانده لشکر 16 قدس گیلان سردار شهید حسین همدانی در مسجد حضرت محمد رسول الله (ص) آستارا برگزار شد . ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۲    
فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: از ظرفیت روحانیون و طلاب استان در اجرای برنامه های بسیج به نحو مناسبی استفاده می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۶    
رییس هیئت بسکتبال شهرستان شیروان گفت: به مناسبت هفته بسیج رقابت های سه جانبه بسکتبال آقایان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان به مدت 2 روز به میزبانی شیروان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج صبح امروزدر دومین روز از هفته بسیج با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح و اصحاب رسانه استان دفتر اطلاع رسانی سپاه استان افتتاح شد . ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۲    
معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات گفت: در پی سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی دیروز سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان سیستان و بلوچستان، عوامل ترور کارمندان ثبت احوال و معلمان استان نیز بازداشت شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۶    
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: بسیج، حافظ منافع، هویت ملی، دینی و ارزش های انقلاب است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۶    
مسئول تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده ادبیات خبر دانشگاه تهران خبر داد: این مناظره با دعوت از مسئولین فعلی و سابق وزارت علوم، امروز ساعت 14 در این دانشکده برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۴    
نمایش تکه های سنگین سرب بار دیگر در تئاتر شهر به روی صحنه می رود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۱    
مستند بازی کثیف به شکل گیری و فعالیت های تروریستهای داعش می پردازد؛ طرحی که به نام اسلام و به کام آمریکا و اسرائیل است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۸    
همزمان با آغاز هفته بسیج، بسیجیان سپاه ناحیه طارم با امام جمعه شهرستان طارم دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۵    
حسن محمدی مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت درباره اختصاص بودجه های قرآنی می گوید: گفته شد که یک مبلغ 10 میلیارد تومانی جهت تشکیل صندوق مستقل حمایت از فعالان قرآنی اختصاص داده شده است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۵    
فرمانده سپاه مانه و سملقان با بیان اینکه برنامه های مختلفی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان پیش بینی شده است، گفت: بسیجیان مانه و سملقان در پنجم آذرماه اقتدار خود را به نمایش می گذارند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۲    
پرستاران جویای کار از سراسر کشور برای اعلام آمادگی خود جهت اشتغال ثبت نام کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۲    
مجموعه جهانی کاخ گلستان 11 آذر ماه به مناسبت اربعین حسینی تعطیل است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۹    
شعار هیهات منذاله یک شعار راهبردی برای بسیج است